Li-ion 12V akumulator

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Odgovori
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Je morda kdo že kaj gledal za kak litij-ionski 12V akumulator? Brat je imel težave pri motorju s svinčenim in je to nabavil in je strašno zadovoljen. Morda bi bila ideja, ko crkne original...

P.s. Lahko akumulator sam zamenjaš ko je avto v garanciji?
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Uporabniški avatar
Nemelk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 97
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
48
532

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Nemelk »

Mislim, da ne.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a CRF »

Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator

Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu"
Nejccc
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1548
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Pri motorjih je to priljubljen način zmanjšanja teže za kakšno kilo ali dve.
Nisem pa čisto prepričan kako bi bil hladen vžig po kkašnem tednu dni na - temperaturah (res pa je, da v takih razmerah tudi svinčeni pogosto zatajijo).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a CRF »

matija napisal/-a:
CRF napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator

Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu"
No, saj na takem avtu tudi ne vem kako bi se obnesel Li-ion akumulator...
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
1186
398

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a technic »

These batteries have many benefits over the OEM battery provided by Tesla, including; Higher Ah capacity, Higher Power output, Longer lifetime, Higher efficiency, Lighter weight and more environmentally friendly (less material waste, less manufacturing waste, less toxicity)
https://www.youtube.com/watch?v=ZP-J13WuOOE
Bomo videli, kako se obnese
Mislim, da je trenutno še vedno najboljša izbira Optima
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Tole sem tudi sam že razmišljal.

Moj res hitro pade na cca. 12 V, avto pa ga polni tudi na 15 V (večino 14,8, videl sem tudi že 15 V).
Res hitro je mišljeno v prej kot pol ure po izklopu avta / končanem polnjenju).
Ok, res je, da ga AutoPi malce popapca ampak še vedno je to precej hitro.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3574
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Li-ion 12V akumulator

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tudi jaz sem že malo raziskoval takrat, ko mi je avto delal preglavice s "check electric system" napako.
Hotel sem kupiti tega:
https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batter ... -20Ah.html
Električno bi bil ok, vendar nima pravih kontaktov in tudi dimenzijsko je premajhen...
Izkazalo se je, da akumulator ni bil vzrok težav, zato sem zadevo opustil.
Če bi kupil li-ion dimenzije original svinčenega akumulatorja, bi koj pridobil kakšno kWh .
Moral bi preprogramirati notranji polnilec, da bi polnil akumulator le na polnilnici in potem ko je popolnoma prazen, tako bi izkoristil tudi energijo v 12 V akumulatorju.
Sedanji EV ji se je ne dotikajo.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”