Li-ion 12V akumulator
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Li-ion 12V akumulator
Je morda kdo že kaj gledal za kak litij-ionski 12V akumulator? Brat je imel težave pri motorju s svinčenim in je to nabavil in je strašno zadovoljen. Morda bi bila ideja, ko crkne original...
P.s. Lahko akumulator sam zamenjaš ko je avto v garanciji?
P.s. Lahko akumulator sam zamenjaš ko je avto v garanciji?
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Li-ion 12V akumulator
Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.
Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.
Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
Re: Li-ion 12V akumulator
Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:CRF napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.
Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator
Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu"
Re: Li-ion 12V akumulator
Pri motorjih je to priljubljen način zmanjšanja teže za kakšno kilo ali dve.
Nisem pa čisto prepričan kako bi bil hladen vžig po kkašnem tednu dni na - temperaturah (res pa je, da v takih razmerah tudi svinčeni pogosto zatajijo).
Nisem pa čisto prepričan kako bi bil hladen vžig po kkašnem tednu dni na - temperaturah (res pa je, da v takih razmerah tudi svinčeni pogosto zatajijo).
Re: Li-ion 12V akumulator
No, saj na takem avtu tudi ne vem kako bi se obnesel Li-ion akumulator...matija napisal/-a:Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:CRF napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.
Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator
Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu"
Re: Li-ion 12V akumulator
These batteries have many benefits over the OEM battery provided by Tesla, including; Higher Ah capacity, Higher Power output, Longer lifetime, Higher efficiency, Lighter weight and more environmentally friendly (less material waste, less manufacturing waste, less toxicity)
https://www.youtube.com/watch?v=ZP-J13WuOOE
Bomo videli, kako se obnese
Mislim, da je trenutno še vedno najboljša izbira Optima
https://www.youtube.com/watch?v=ZP-J13WuOOE
Bomo videli, kako se obnese
Mislim, da je trenutno še vedno najboljša izbira Optima
Re: Li-ion 12V akumulator
Tole sem tudi sam že razmišljal.
Moj res hitro pade na cca. 12 V, avto pa ga polni tudi na 15 V (večino 14,8, videl sem tudi že 15 V).
Res hitro je mišljeno v prej kot pol ure po izklopu avta / končanem polnjenju).
Ok, res je, da ga AutoPi malce popapca ampak še vedno je to precej hitro.
Moj res hitro pade na cca. 12 V, avto pa ga polni tudi na 15 V (večino 14,8, videl sem tudi že 15 V).
Res hitro je mišljeno v prej kot pol ure po izklopu avta / končanem polnjenju).
Ok, res je, da ga AutoPi malce popapca ampak še vedno je to precej hitro.
Re: Li-ion 12V akumulator
Tudi jaz sem že malo raziskoval takrat, ko mi je avto delal preglavice s "check electric system" napako.
Hotel sem kupiti tega:
https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batter ... -20Ah.html
Električno bi bil ok, vendar nima pravih kontaktov in tudi dimenzijsko je premajhen...
Izkazalo se je, da akumulator ni bil vzrok težav, zato sem zadevo opustil.
Če bi kupil li-ion dimenzije original svinčenega akumulatorja, bi koj pridobil kakšno kWh .
Moral bi preprogramirati notranji polnilec, da bi polnil akumulator le na polnilnici in potem ko je popolnoma prazen, tako bi izkoristil tudi energijo v 12 V akumulatorju.
Sedanji EV ji se je ne dotikajo.
Hotel sem kupiti tega:
https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batter ... -20Ah.html
Električno bi bil ok, vendar nima pravih kontaktov in tudi dimenzijsko je premajhen...
Izkazalo se je, da akumulator ni bil vzrok težav, zato sem zadevo opustil.
Če bi kupil li-ion dimenzije original svinčenega akumulatorja, bi koj pridobil kakšno kWh .
Moral bi preprogramirati notranji polnilec, da bi polnil akumulator le na polnilnici in potem ko je popolnoma prazen, tako bi izkoristil tudi energijo v 12 V akumulatorju.
Sedanji EV ji se je ne dotikajo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek