Li-ion 12V akumulator

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 116
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
111
109

Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 14 Maj 2019, 08:29

Je morda kdo že kaj gledal za kak litij-ionski 12V akumulator? Brat je imel težave pri motorju s svinčenim in je to nabavil in je strašno zadovoljen. Morda bi bila ideja, ko crkne original...

P.s. Lahko akumulator sam zamenjaš ko je avto v garanciji?
Nemelk
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
13
10

Re: Napake in težave

OdgovorNapisal/-a Nemelk » 14 Maj 2019, 08:33

Mislim, da ne.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3355
3531

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Maj 2019, 08:39

Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2616
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2564
3730

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Maj 2019, 09:24

CRF je napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.


Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator

Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu" ;)
Nejccc
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 630
Kraj: MB
Avto: NISSAN
407
184

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a BogyX » 14 Maj 2019, 09:49

Pri motorjih je to priljubljen način zmanjšanja teže za kakšno kilo ali dve.
Nisem pa čisto prepričan kako bi bil hladen vžig po kkašnem tednu dni na - temperaturah (res pa je, da v takih razmerah tudi svinčeni pogosto zatajijo).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4695
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3355
3531

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Maj 2019, 09:57

matija je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Li-ion akumulator s svojim BMS v ICE avtomobilu funkcionira, ker ima ves čas napajanje iz alternatorja.
V EV pa se avto, na podlagi obnašanja napetosti (pričakuje da ima klasični akumulator) odloča kako in kdaj bo polnil akumulator.

Tako da nisem 100% da bi to funkcioniralo v vseh avtomobilih.


Nima, znanec ima Audi A4 letnik 2016, avto je obstal ter bil na diagnostiki 2-3 tedne. Podajali so si ga tako prodajalec (ki je izdal garancijo) ter uradni Audi servis, diagnoze so bile:
- alternator
- senzor alternatorja
- akumulator

Najboljsa pa (zapisana na nalogu) je bila: "auto je čiz mrtu". Skratka, na koncu so se naucili, da avto izklaplja ter vklaplja alternator na podlagi potrebe s strani akumulatorja, s tem so ovrgli tako sum napake na senzorju, kot tudi na alternatorju, ki je bil v casu priklopa na tester izklopljen, ceprav je dizel motor deloval. Na koncu so zamenjali akumulator, ki naj bi dozivel "šok". Sedaj je avto OK, ni vec "čiz mrtu" ;)

No, saj na takem avtu tudi ne vem kako bi se obnesel Li-ion akumulator...
Admin @ EVSVET.eu
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 132
Kraj: Celje
144
26

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a technic » 14 Maj 2019, 10:06

These batteries have many benefits over the OEM battery provided by Tesla, including; Higher Ah capacity, Higher Power output, Longer lifetime, Higher efficiency, Lighter weight and more environmentally friendly (less material waste, less manufacturing waste, less toxicity)
https://www.youtube.com/watch?v=ZP-J13WuOOE
Bomo videli, kako se obnese :think:
Mislim, da je trenutno še vedno najboljša izbira Optima
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 651
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
769
1505

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 14 Maj 2019, 12:10

Tole sem tudi sam že razmišljal.

Moj res hitro pade na cca. 12 V, avto pa ga polni tudi na 15 V (večino 14,8, videl sem tudi že 15 V).
Res hitro je mišljeno v prej kot pol ure po izklopu avta / končanem polnjenju).
Ok, res je, da ga AutoPi malce popapca ampak še vedno je to precej hitro.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2029
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1336
564

Re: Li-ion 12V akumulator

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Maj 2019, 20:45

Tudi jaz sem že malo raziskoval takrat, ko mi je avto delal preglavice s "check electric system" napako.
Hotel sem kupiti tega:
EV-Power - Lithium Battery LiFePO4 -12V-20Ah-
Električno bi bil ok, vendar nima pravih kontaktov in tudi dimenzijsko je premajhen...
Izkazalo se je, da akumulator ni bil vzrok težav, zato sem zadevo opustil.
Če bi kupil li-ion dimenzije original svinčenega akumulatorja, bi koj pridobil kakšno kWh :).
Moral bi preprogramirati notranji polnilec, da bi polnil akumulator le na polnilnici in potem ko je popolnoma prazen, tako bi izkoristil tudi energijo v 12 V akumulatorju.
Sedanji EV ji se je ne dotikajo.

Vrni se na