Rast elektromobilnosti
Re: Rast elektromobilnosti
Še graf prodanih novih električnih avtomobilov v Sloveniji.
Re: Rast elektromobilnosti
Tukaj zraven bi morala biti še dva grafa da bi bilo res zanimivo, rast novih polnilnih postaj in rast novih DC polnilnih postaj.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Edit: admin Premaknjeni prispevki...
ICE vozila so zacela pocasi umirati na obroke leta 2013, ko se je zacel prodajat Model S. Danes, 6 let kasneje to precej grobo vidimo na prodajnih stevilkah dolocenih trgov, kjer so prisotni EVji. Npr v Svici je drugi najbolje prodajani avto Skoda Octavia za 25k, prvi pa EV za 60k. To jasno pokaze, da tudi cena ni ovira za boljsi produkt. Se par let pa bo tudi vecina novinarjev to dojela.
ICE vozila so zacela pocasi umirati na obroke leta 2013, ko se je zacel prodajat Model S. Danes, 6 let kasneje to precej grobo vidimo na prodajnih stevilkah dolocenih trgov, kjer so prisotni EVji. Npr v Svici je drugi najbolje prodajani avto Skoda Octavia za 25k, prvi pa EV za 60k. To jasno pokaze, da tudi cena ni ovira za boljsi produkt. Se par let pa bo tudi vecina novinarjev to dojela.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
To samo jasno pokaže, da se bo avto za 60 jurjev par mesecev dobro prodajal, da podelajo akumulirana naročila, potem bo pa prodaja padla na raven, ki pritiče tako dragemu avtu.
Ne glede na Švico in ne glede na kakovost produkta.
Ne glede na Švico in ne glede na kakovost produkta.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Takšna in podobna sprenevedanja poslušamo in beremo že od 2013stane napisal/-a:To samo jasno pokaže, da se bo avto za 60 jurjev par mesecev dobro prodajal, da podelajo akumulirana naročila, potem bo pa prodaja padla na raven, ki pritiče tako dragemu avtu.
Ne glede na Švico in ne glede na kakovost produkta.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
OK, pa računajmo po tvoje. Od predstavitve M3 pa do marca 2019, razporedi prodajo v Švici enakomerno po mesecih in sporoči na katero prodajno mesto se pozicionira.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Za februar nimam podatka in se mi ga ne da iskati, na tem trgu je na voljo namrec od polovice februarja, verjetno v top5?
Za marec pa ze imas podatek. Sicer pa se cisto vsako stvar da predstavit tudi na slab nacin, nestetokrat sem bral o doloceni stvari, nasledni dan je bilo polno novic tocno o tem s prikrojenimi naslovi in tolmacenjem kot bi pisala Koch brothers. To izjemno odlicno uspeva tisoce novinarjem in ostalim FUDovcem, ki se Tesle blazno bojijo. Z razlogom.
Za marec pa ze imas podatek. Sicer pa se cisto vsako stvar da predstavit tudi na slab nacin, nestetokrat sem bral o doloceni stvari, nasledni dan je bilo polno novic tocno o tem s prikrojenimi naslovi in tolmacenjem kot bi pisala Koch brothers. To izjemno odlicno uspeva tisoce novinarjem in ostalim FUDovcem, ki se Tesle blazno bojijo. Z razlogom.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Prav to počneš tudi ti, samo v nasprotno smer.
Predstavitev oz. začetek zbiranja rezervacij za M3 sega do 31.03.2016
Od takrat se vleče gora rezervacij, plus precej sprotnih in novih, ki jih zdaj realizirajo v obliki poplave dostavljenih in registriranih vozil.
Ko se bo v nekaj mesecih to malo umirilo, bomo dobili pravo sliko koliko M3 realno prenesejo posamezna tržišča.
Moje skromno mnenje/ugibanje je, da je trg za 45.-60.000€ vredne sedane precej omejen.
Tesla gor ali dol.
Predstavitev oz. začetek zbiranja rezervacij za M3 sega do 31.03.2016
Od takrat se vleče gora rezervacij, plus precej sprotnih in novih, ki jih zdaj realizirajo v obliki poplave dostavljenih in registriranih vozil.
Ko se bo v nekaj mesecih to malo umirilo, bomo dobili pravo sliko koliko M3 realno prenesejo posamezna tržišča.
Moje skromno mnenje/ugibanje je, da je trg za 45.-60.000€ vredne sedane precej omejen.
Tesla gor ali dol.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
To zelo drzi, a kot kaze se ze leta in leta prodajajo vozila za tak denar brez problema. Cene so sle v zadnjih letih prav nenormalno nesramno gor. Vsak avto se ze skoraj da dobit za 80k-100k. To so ze cene stanovanj. Samo ce pogledam svoje nakupe leta 2008 in 2013, teh cen niti v sanjah ne dobis vec.
Jasno je, da v tem rangu ni neomejenega stevila kupcev, je pa trg ogromen. Nesteto skeptikov je govorilo, ko bodo pokurili tistih 450k rezervacij je to to. A kaj ko vidimo vsak dan tweete in ostale poste ljudi iz USA "we just ordered another car". Iz tistih 450k jih je nekaj deset tisoc odpovedalo, vsak dan pa je novih narocil kot solate. Jasno da se bo cez cas umirilo, tudi ko izcrpajo EU, Kitajsko, middle east, indija, ... bodo pa rabili nekaj let za izcrpat trge. Do takrat pa tako ali tako ne bodo mogli proizvest tega kar bo naroceno. Tu so pa potem na vrsti stari big playerji, da zacno delat EVje in to se ze dogaja.
Btw, BMW je zacel leni pobirat rezervacije za IX3, ki bo na trgu 2021. The fuck ?
Jasno je, da v tem rangu ni neomejenega stevila kupcev, je pa trg ogromen. Nesteto skeptikov je govorilo, ko bodo pokurili tistih 450k rezervacij je to to. A kaj ko vidimo vsak dan tweete in ostale poste ljudi iz USA "we just ordered another car". Iz tistih 450k jih je nekaj deset tisoc odpovedalo, vsak dan pa je novih narocil kot solate. Jasno da se bo cez cas umirilo, tudi ko izcrpajo EU, Kitajsko, middle east, indija, ... bodo pa rabili nekaj let za izcrpat trge. Do takrat pa tako ali tako ne bodo mogli proizvest tega kar bo naroceno. Tu so pa potem na vrsti stari big playerji, da zacno delat EVje in to se ze dogaja.
Btw, BMW je zacel leni pobirat rezervacije za IX3, ki bo na trgu 2021. The fuck ?
Re: Rast elektromobilnosti
Avti, ki se drenjajo na vrhu prodajnih lestvic v Evropi se delijo na Golfov razred v bolj premožnih državah in Clio/Corsa/Fabia v revnejših/južnih/vzhodnih državah. Cene zanje se gibljejo nekje med 15.000 in 25.000€
Octavia je tako en dražjih avtov, logično, saj gre za enega od najbolj premožnih trgov.
Kar jaz trdim je, da se s prihodom Tesle trg ne bo spremenil tako, da bodo ljudje začeli namesto poceni ICE-jev začeli kupovati drage štromarje v tolikšnih količinah, da bodo ti trajno zavzeli vrhove prodajnih lestvic.
Octavia je tako en dražjih avtov, logično, saj gre za enega od najbolj premožnih trgov.
Kar jaz trdim je, da se s prihodom Tesle trg ne bo spremenil tako, da bodo ljudje začeli namesto poceni ICE-jev začeli kupovati drage štromarje v tolikšnih količinah, da bodo ti trajno zavzeli vrhove prodajnih lestvic.
Re: Rast elektromobilnosti
Tesli se je zadnje čase ustavilo predvsem zaradi dobav na trge EU in Kitajsko, prav tako pa imajo tudi oni sedaj težave z dobavo baterij. Je bilo pa že večkrat v drugih temah pojasnjeno, kje je "breakeven" pri nakupu štromarja. Tisti, ki hoče ostat na ICE, naj ostane še teh nekaj let. Potem si pa tako in tako ne bo moral tega več privoščiti.
OVE, OVE, OVE
Re: Rast elektromobilnosti
Vseeno je zanimivo spremljat kaj so top trade-in vozila za model3 v USA, prispevek sem gledal lani, ko je bila povprecna cena modela3 tam se 60.000$. Je pa slo za vozila: accord, camry, itd v rangu 25.000$. Ljudje so enostavno uvodeli matematiko ter sli nad svoj prejsnji budget, saj je bilo jasno da po vec letih avto ne bo drazji.
Primer iz Italijanskega foruma, kjer sploh niso naredili primerjave s kaksnim premium nemcem, ampak kar vstopno majhno limuzino...
Cenejsi EVji pa so seveda na poti, tu stopijo v vlogo ostali vecji proizvajalci in tudi bodo, a kar se da pozno.
Primer iz Italijanskega foruma, kjer sploh niso naredili primerjave s kaksnim premium nemcem, ampak kar vstopno majhno limuzino...
Cenejsi EVji pa so seveda na poti, tu stopijo v vlogo ostali vecji proizvajalci in tudi bodo, a kar se da pozno.
Re: Rast elektromobilnosti
Tesla 3 za 42000 Eur ??? kje so našli to ceno?matija napisal/-a:Vseeno je zanimivo spremljat kaj so top trade-in vozila za model3 v USA, prispevek sem gledal lani, ko je bila povprecna cena modela3 tam se 60.000$. Je pa slo za vozila: accord, camry, itd v rangu 25.000$. Ljudje so enostavno uvodeli matematiko ter sli nad svoj prejsnji budget, saj je bilo jasno da po vec letih avto ne bo drazji.
Primer iz Italijanskega foruma, kjer sploh niso naredili primerjave s kaksnim premium nemcem, ampak kar vstopno majhno limuzino...
Cenejsi EVji pa so seveda na poti, tu stopijo v vlogo ostali vecji proizvajalci in tudi bodo, a kar se da pozno.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Rast elektromobilnosti
Tesla 3 Standard Plus
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Rast elektromobilnosti
Imajo v I kakšne subvencije - ker Tesla 3 Standard Plus je drugače v A 47500€ v D 44500€ in v I 48500€ - cena na spletni strani.
Re: Rast elektromobilnosti
Mislim, da imajo v Italiji res subvencijo v vrednosti 6.000 € od pred kratkim.
Re: Rast elektromobilnosti
Vseeno mi je zanimiva ta razlika v ceni na spletni strani Tesle - načeloma bi to bila cena brez subvencije a vseeno je velika razlika med državami.
Re: Rast elektromobilnosti
Ja, sploh glede na to, da je Tesla nekoč izjavljala, če se prav spomnim, da ne bodo umetno napihovali cen na trgih, kjer so subvencije. Skratka, da naj bi bile cene povsod realne (po vseh stroških, ki so pač od države do drzave lahko različni). Tukaj pa res zgleda tako, kot da so jo dvignili za vrednost subvencije.