Vidim da jih veliko kupuje EV in gleda samo na range, ki ga prodajalec oglašuje.
Bjorn je na YT v svojem videu pripravil pregled in razpredelnico, kjer se vidi razlika med oglaševanim rangeom (EPA) in dejanskim v realni uporabi. Sicer je v razpredelnici samo Tesla 3, ampak jo enostavno lahko uporabimo kot merilo za vsa vozila.
Čisto na kratko, stolpec "Range" predstavlja oglaševan range (EPA), zadnji pa naprimer 70% kapacitete baterije (kot je garancija), pozimi in na avtocesti. Kateri stolpec je primeren za koga pa naj sam oceni.
Še celoten YT video:
https://www.youtube.com/watch?v=Z08P9Y0Yv1k
Kakšen range potrebujem?
Re: Kakšen range potrebujem?
Ja to bo še hec čez nekaj let, ko bodo ljudje debelo gledali na zmanjšan doseg v realnih pogojih, ki bo dejansko slabo 1/2 oglaševanega. Vsak si mora pogledat zadnji stolpec, sploh če kupuje EV za vožnje okrog 200km dnevno.
Re: Kakšen range potrebujem?
Range je zelo pomemben pri nakupu, ko se pa enkrat voziš, narediš par 10kkm, pa to ni več tako pomemben faktor. Praksa pokaže, da je tole z maksimalnim dometom za dopust ali dve poti letno v tujino predvsem strah pred nečim novim in zaziher. Morda je 30kWh baterije res malo in moraš načrtovat, dvakrat toliko pa je bo dovolj, tudi ko bo domet padel na 70%. In to tam enkrat, ko bo avto že gnil in kam dlje itak ne boš upal s starim avtom pri 500kkm. Razen nekaj izjem, ki pa resnično rabijo domet in po možnosti še SC, ti se pa težko ognejo Teslinim modelom.
Re: Kakšen range potrebujem?
Pri nas bo že problem. Lahko se zgodi da bo dnevno tudi 350km. Manj kot 200km pa nikoli. Kar je že problem, ker ob 12-14h urnim delovniku res ne bom na neki polnilnici ždel pa čakal da se napolni. In to pomeni da bom moral kupiti novo baterijo ali pa novi avto. K sreči verjetno ne bo treba menjati cele baterije ampak samo del. V kolikor pa bo treba pa bom verjetno menjal baterijo, staro pa bom priklopil na bajto.
Re: Kakšen range potrebujem?
Ti si že bolj izjema, kot tudi jazMarko007 napisal/-a:Pri nas bo že problem. Lahko se zgodi da bo dnevno tudi 350km. Manj kot 200km pa nikoli. Kar je že problem, ker ob 12-14h urnim delovniku res ne bom na neki polnilnici ždel pa čakal da se napolni. In to pomeni da bom moral kupiti novo baterijo ali pa novi avto. K sreči verjetno ne bo treba menjati cele baterije ampak samo del. V kolikor pa bo treba pa bom verjetno menjal baterijo, staro pa bom priklopil na bajto.
Upam si celo trditi, da smo vglavnem tule bolj izjeme, ki smo morda delno postali EVjaši tudi zaradi tega, ker delamo veliko km. Nazadnje bodo v EV klub vstopili tisti z malo km (ne mislim, da vsi, ampak večinoma), zato tudi potreba po dometih ne bo rasla v nedogled, bo pa verjetno padala cena, vsaj do neke točke.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek