(članek samo za primer): https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/n ... oto-491606
"Po merilnem ciklu NEDC bo imel 350 kilometrov dosega..." (???)
Kako je možno,da za avto,ki ga sploh še niso predstavili,kaj šele da bi že vozil po cestah,še vedno uporabljajo NEDC metodo dosega?
Kdaj se bo prenehalo s tem nesmislom in bomo brali samo o WLTP (ali EPA v ZDA) ciklu?
Zakaj še vedno NEDC ???
Zakaj še vedno NEDC ???
Re: Zakaj še vedno NEDC ???
Proizvajalec v reklamiranju prihajajočega avta lahko navaja, kar se mu pač zdi, tu ima proste roke. Novinar povzame kar jeDCT napisal/-a:(članek samo za primer): https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/n ... oto-491606
"Po merilnem ciklu NEDC bo imel 350 kilometrov dosega..." (???)
Kako je možno,da za avto,ki ga sploh še niso predstavili,kaj šele da bi že vozil po cestah,še vedno uporabljajo NEDC metodo dosega?
Kdaj se bo prenehalo s tem nesmislom in bomo brali samo o WLTP (ali EPA v ZDA) ciklu?
dobil. Druga stvar je, ko ga bo dal na trg, takrat bo navajal podatek, ki je (na dotičnem trgu) predpisan. V Evropi bo moral
v ponudbi napisati porabo po WLTP.
Pred prodajo gre za marketinške igrice - pokažimo vse najlepše. Človeško psihologijo so dobro naštudirali: če ti predstavim
simpatičen podatek s katerim si ustvariš sliko o neki stvari, je naslednjič ne boš preverjal. Tudi če ga zaslediš, ga ne
memoriraš kot popravek, ampak še naprej premlevaš prvopredstavljenega. Le manjšina tega ne počne, zato trgovci in goljufi
to s pridom izkoriščajo.
Re: Zakaj še vedno NEDC ???
Ravno v tem je poanta,da ne vem če je sploh še zakonsko dovoljeno,da to objavljajo?Avrelij napisal/-a: Proizvajalec v reklamiranju prihajajočega avta lahko navaja, kar se mu pač zdi, tu ima proste roke.
Re: Zakaj še vedno NEDC ???
Tu ne vidim spora, da so tako objavili. Govor je o stvari, ki jo razvijajo in nam dražijo "živčke". Ne gre še za produkt,DCT napisal/-a:Ravno v tem je poanta,da ne vem če je sploh še zakonsko dovoljeno,da to objavljajo?Avrelij napisal/-a: Proizvajalec v reklamiranju prihajajočega avta lahko navaja, kar se mu pač zdi, tu ima proste roke.
ki je predmet pogodbenega razmerja (prodaja/nakup). Ko sklepamo posel, pa država ali kdo drug posega po varovalnih
instrumentih.
Brez skrbi, ko boš kupoval bo moral imeti naveden standard, ki bo takrat veljaven, in le-ta bo predmet nakupno-prodajnega
razmerja. Če takrat ne bo dosegel deklariranega, imaš možnosti izpodbijati nakup ali zahtevati "penale" V zvezi s tem bi
se lahko pogovarjali prvi kupci EV Kone, ker so jim navajali podatek dosega, ki so ga potem znižali.
Dokler pa samo govorijo o nečem, nekoč, nekje, … jim je pa pesniška svoboda (recimo temu rako) dovoljena.
Skratka, zaenkrat nič nezakonitega. Ob nakupu pa le poglej kaj navajajo kot specifikacije (velja za vse nakupe,
ne samo avta).
Re: Zakaj še vedno NEDC ???
Jaz se pa strinjam, da je nesmisel, da za avto, ki ga sploh še ni, navajajo dokazano zavajajoče merilne metode, ki že danes ne veljajo več. Verjetno samo zato, ker je številka večja in zato bolj privlačna.DCT napisal/-a: Kdaj se bo prenehalo s tem nesmislom in bomo brali samo o WLTP (ali EPA v ZDA) ciklu?
To je podobno kot bi navedli, da bo avto po bregu navzdol dosegel hitrost 250 km/h ali da v garaži ne bo porabil nič.
To je preprosto zavajanje s strani proizvajalca, še najbolj pa smo lahko razočarani nad "novinarji", ki nasedejo in take nesmisle celo pomagajo razširjati.
Re: Zakaj še vedno NEDC ???
Ahmm. Dobro, tudi jaz se strinjam, da NEDC ni korekten in zavaja, Še o WLTP bi se lahko prepirali, je pa res da je
bolj realen. Ampak ali je kdo sploh izdelal meritve po WLTP/EPA za nekaj kar še ne obstaja, da bi jih "moral" potem novinar
preveriti in navajati?
bolj realen. Ampak ali je kdo sploh izdelal meritve po WLTP/EPA za nekaj kar še ne obstaja, da bi jih "moral" potem novinar
preveriti in navajati?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 13 Odgovori
- 666 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic