Kona ali Model 3
Re: Kona ali Model 3
Youtube bb koda, notri pa okrajšana varianta linka ki ga dobiš na vsakem videu pod SHARE :
Takole: viewtopic.php?f=7&t=552
Takole: viewtopic.php?f=7&t=552
Re: Kona ali Model 3
Tesla 3 za 70k je res ljudsko vozilo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali Model 3
je sam ti ljudje morejo imet cekine, precej njihedi-b napisal/-a:Tesla 3 za 70k je res ljudsko vozilo
Kona ali Model 3
Kolk v praksi pride 64 kWh Kona EV?
Na avto.net so oglasi za 47.000 jurjev ... še ~5 jurjev zraven pa je plačan Model 3 LR RWD.
Vem da to lastnikom kon pri njihovih težavah s polnjenjem nič ne pomaga, lahko pa kakšnemu bodočemu prišpara živce.
Na avto.net so oglasi za 47.000 jurjev ... še ~5 jurjev zraven pa je plačan Model 3 LR RWD.
Vem da to lastnikom kon pri njihovih težavah s polnjenjem nič ne pomaga, lahko pa kakšnemu bodočemu prišpara živce.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ja, ko bo v začetku leta 2020 možno dobiti M3 brez VAT, bo Koni zelo blizu cenovno... Ampak v mojem primeru bo to eno leto in 20.000 km kasneje, kot sem kupil kono... Takrat pač ni bilo na prodaj M3 za približno enak denar (44.500 € pred subvencijo) in založiti bi bilo treba tudi dvojni DDV (do povračila)...
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 27 Avg 2019, 16:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Jaz sem imel za EV par pogojev, suv pa ne zato ker je v modi, prej 10 let enoprostorec, domet vsaj 400km in cena cca 30.000 in sem ga takoj rezerviral še po stari ceni, nosilci za kolo, kateri in kdaj bo pa naslednji. Upajmo da kmalu. Poleg toplotne in MSE ena najboljših odločitev
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Najdražja je 45.900 in potem možno še kakšni dodatki.warpedone napisal/-a:Kolk v praksi pride 64 kWh Kona EV?
https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... _12_17.pdf
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Če sem danes prav računal, je razlika do Tesla M3 SR+ malo čez 3k EUR... ne vem od kje računica, da je samo 5K EUR dražji LR.warpedone napisal/-a:... še ~5 jurjev zraven pa je plačan Model 3 LR RWD.
Potrebno je računati končno ceno z vsemi dajatvami DDV itd... tudi pri Tesli.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
>> Če sem danes prav računal, je razlika do Tesla M3 SR+ malo čez 3k EUR... ne vem od kje računica, da je samo 5K EUR dražji LR.
>> Potrebno je računati končno ceno z vsemi dajatvami DDV itd... tudi pri Tesli.
Seveda, pretiravam za dramatični učinek... brez avstrijske subvencije in 'prilagoditve cene' z našim DMV in DDV pride 55.970 + 350 EUR za eksport tablice in avstrijsko vinjeto.
Ergo je razlike 10 jurjev. Če nimaš/ne daš, ni debate ... če pa maš/daš, pa tut ne.
>> Potrebno je računati končno ceno z vsemi dajatvami DDV itd... tudi pri Tesli.
Seveda, pretiravam za dramatični učinek... brez avstrijske subvencije in 'prilagoditve cene' z našim DMV in DDV pride 55.970 + 350 EUR za eksport tablice in avstrijsko vinjeto.
Ergo je razlike 10 jurjev. Če nimaš/ne daš, ni debate ... če pa maš/daš, pa tut ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Če bi imel toliko denarja, da bi lahko izbiral med Kono in Teslo, bi v tem trenutku vzel Kono, ker servis v Sloveniji.
Re: Kona ali Model 3
Model 3 LR RWD.....a je tako različico sploh mogoče dobit? A ni samo standard range z RWD, vse drugo je pa AWD?
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Kona ali Model 3
Včasih se je dalo dobit tudi to različico in nevem zakaj nočejo več tega prodajat ampak kje se še kakšna najde. Popravite me če se kje motim. Če bi hotel imet trojko bi tudi sam hotel met LR RWD.
Re: Kona ali Model 3
Nočejo prodajat ker majo na awd več bruro profita, baterije so pa pmejitev. Lastna cena prednjega motorja je cca 800, zaračunajo ga 4k.
Glede servisa... servisnega intervala na trojki ni.
Vitrex, kabinski filtr, gume pa ceneje urihta sosed.
Glede servisa... servisnega intervala na trojki ni.
Vitrex, kabinski filtr, gume pa ceneje urihta sosed.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Kaj na Tesli sploh ni predpisanega rednega servisa - se strinjam da ga za e-pogon ne potrebuješ, kakšne vitalne dele, zavore, itd, pa bi vsaj po kakšnih 100.000 km bilo potrebno malo pogledati.warpedone napisal/-a:Nočejo prodajat ker majo na awd več bruro profita, baterije so pa pmejitev. Lastna cena prednjega motorja je cca 800, zaračunajo ga 4k.
Glede servisa... servisnega intervala na trojki ni.
Vitrex, kabinski filtr, gume pa ceneje urihta sosed.
Se pravi, je garancija neodvisno od tega kdo stika po avtu?
Kolikor ima KONA EV smešne servise na 15 000 km - je tudi čudno, da se sploh ne zahteva servisa
Re: Kona ali Model 3
Ko sem bil na testu so rekli, da Tesla predlaga servis na 3 leta ni pa nujno pogojeno.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Kona ali Model 3
>> Kaj na Tesli sploh ni predpisanega rednega servisa -
Ne, ni predpisanega rednega servisa.
>> kakšne vitalne dele, zavore, itd, pa bi vsaj po kakšnih 100.000 km bilo potrebno malo pogledati.
Obstajajo priporočila na kolk časa je dobro kakšno reč pogledat - filter kabine, zavorna tekočina, obraba gum, obraba brisalcev, viteks. Ni zahteve, da to mora delat uraden servis, niti ne vpliva to na 4 leta splošne garancije, niti na 8 let garancije na baterijo in pogon. Če boš pršu na servis s poravsano šipo zarad razpadlih metlic, to pač ne bo krila garancija.
>> Se pravi, je garancija neodvisno od tega kdo stika po avtu?
Po defaultu ja, razen če je očitno da je nekdo šraufal baterijo ali odpiral motor.
>> je tudi čudno, da se sploh ne zahteva servisa
Avto je zdizajniran za dolgo življensko dobo in brez misli, da morajo tudi dielerji od nečesa živet.
Še uradno branje: https://www.tesla.com/en_EU/support/car ... edirect=no
Ne, ni predpisanega rednega servisa.
>> kakšne vitalne dele, zavore, itd, pa bi vsaj po kakšnih 100.000 km bilo potrebno malo pogledati.
Obstajajo priporočila na kolk časa je dobro kakšno reč pogledat - filter kabine, zavorna tekočina, obraba gum, obraba brisalcev, viteks. Ni zahteve, da to mora delat uraden servis, niti ne vpliva to na 4 leta splošne garancije, niti na 8 let garancije na baterijo in pogon. Če boš pršu na servis s poravsano šipo zarad razpadlih metlic, to pač ne bo krila garancija.
>> Se pravi, je garancija neodvisno od tega kdo stika po avtu?
Po defaultu ja, razen če je očitno da je nekdo šraufal baterijo ali odpiral motor.
>> je tudi čudno, da se sploh ne zahteva servisa
Avto je zdizajniran za dolgo življensko dobo in brez misli, da morajo tudi dielerji od nečesa živet.
Še uradno branje: https://www.tesla.com/en_EU/support/car ... edirect=no
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
V zacetku 2019 so ukinili redne servise. Sedaj avto pove da je treba na servis, ce/ko je potrebno.Franci napisal/-a:Kaj na Tesli sploh ni predpisanega rednega servisa - se strinjam da ga za e-pogon ne potrebuješ, kakšne vitalne dele, zavore, itd, pa bi vsaj po kakšnih 100.000 km bilo potrebno malo pogledati.warpedone napisal/-a:Nočejo prodajat ker majo na awd več bruro profita, baterije so pa pmejitev. Lastna cena prednjega motorja je cca 800, zaračunajo ga 4k.
Glede servisa... servisnega intervala na trojki ni.
Vitrex, kabinski filtr, gume pa ceneje urihta sosed.
Se pravi, je garancija neodvisno od tega kdo stika po avtu?
Kolikor ima KONA EV smešne servise na 15 000 km - je tudi čudno, da se sploh ne zahteva servisa
Re: Kona ali Model 3
x2aob01 napisal/-a:Če bi imel toliko denarja, da bi lahko izbiral med Kono in Teslo, bi v tem trenutku vzel Kono, ker servis v Sloveniji.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek