Kona ali Model 3
Re: Kona ali Model 3
Razumljivo, da potem defaulta v coasting.
>> Seveda lahko naredim tudi listo prednosti Tesle, ampak to ni bilo vprašanje
U bistvu je bilo tudi ampak ker je tole v razdelku Kone, ji ne bom delal sramote s seznamom fičerjev, ki jih Kona nima.
Sploh seznam fičerjev niti nebi prikazal dejanske razlike med avtomobiloma.
Neki je v ICE avto zmontirat baterijo in ga opremit s standardnimi dodatki ICE vozil (ki ti potem svetujejo, kdaj je treba menjat olje ipd), neki druzga je pa delat avto, katerega namen je bit ornk in zabavn avto 21. stoletja: https://cleantechnica.com/2019/08/26/te ... tegration/
>> Seveda lahko naredim tudi listo prednosti Tesle, ampak to ni bilo vprašanje
U bistvu je bilo tudi ampak ker je tole v razdelku Kone, ji ne bom delal sramote s seznamom fičerjev, ki jih Kona nima.
Sploh seznam fičerjev niti nebi prikazal dejanske razlike med avtomobiloma.
Neki je v ICE avto zmontirat baterijo in ga opremit s standardnimi dodatki ICE vozil (ki ti potem svetujejo, kdaj je treba menjat olje ipd), neki druzga je pa delat avto, katerega namen je bit ornk in zabavn avto 21. stoletja: https://cleantechnica.com/2019/08/26/te ... tegration/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Itak smo našteli stvari ki so nam pomembne... Jasno da nebi na seznam plusov Tesle dal "dog mode"
Bi pa dal bistveno boljše krmiljenje pogskih koles, večjo moč in aplikacijo.
Aja še en velik plus iz moje strani za Kono, mehkejše vzmetenje.
Itak samo zbiramo mnenja, da se mogoče kdo lažje odloči za eno ali drugo stran...
Bi pa dal bistveno boljše krmiljenje pogskih koles, večjo moč in aplikacijo.
Aja še en velik plus iz moje strani za Kono, mehkejše vzmetenje.
Itak samo zbiramo mnenja, da se mogoče kdo lažje odloči za eno ali drugo stran...
Re: Kona ali Model 3
>> Jasno da nebi na seznam plusov Tesle dal "dog mode"
?
Splošna uporabnost tega fičerja je bistveno pogostješa kot "peljem hladilnik".
?
Splošna uporabnost tega fičerja je bistveno pogostješa kot "peljem hladilnik".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Če narediš iz M3 suva in me po 1 ali 8 ur vožnje v enem dnevu ne izda hrbtenica oz. križ priznamo da je boljši..., tako da na žalost je kona še vedno najboljša, naslednji ustrezen je 2x dražji.
Je pa res čudež iz ICE naredit tako super EV, da ga primerjajo celo z dražjim ornk in zabavnim avtom in firmo 21. st..
Sedaj pa odprimo še temo za vse ostale EV, če so boljši od M3, tudi njih ne boš vseh prepričal, ker pač vsak kupi glede na potrebe, možnosti, ja tudi predsodke, ni smrtni greh tudi če apriori ne bo hyundai ali tesla, torej nakup po več 100 parametrov in prav je tako. Smo že blizu onih komentarjev pod članki o EV na internetu.
Je pa res čudež iz ICE naredit tako super EV, da ga primerjajo celo z dražjim ornk in zabavnim avtom in firmo 21. st..
Sedaj pa odprimo še temo za vse ostale EV, če so boljši od M3, tudi njih ne boš vseh prepričal, ker pač vsak kupi glede na potrebe, možnosti, ja tudi predsodke, ni smrtni greh tudi če apriori ne bo hyundai ali tesla, torej nakup po več 100 parametrov in prav je tako. Smo že blizu onih komentarjev pod članki o EV na internetu.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali Model 3
Jaz bi omenil samo eno stvar in to so stroški popravil.
Naprimer stroškovnik rezervnih delov kot so vetrobransko steklo, blatnik, hauba in ostali karoserijski deli ter le popravilo le teh pri njihovih uradnih serviserjih.
Zardi tako visokih cen zavarovalnice zamenjave oz popravil ne krijejo v celoti oz so zavarovalne premije bistve višje za Teslina vozila....
Osebno mi je všeč model S , X mi je grd ko pes M3 nič posebnega, Kona nič posebnega ampak meni simpatična.
Notranjost Tesle glede uporabljenih materialov je vrhunska tudi po 200 in več tisoč prevoženih...ampak žal tista televizija mi je totalno mimo. Kona ima v notranjosti materijale ki si jih ne zasluži, resnično ne. Usnje si ne zasluži te besede in tudi preveč je trde plastike za ta cenovni razred.
Glede “fjučerjev” pa jih imata oba več kot jih dejansko potrebujemo v vsakdanjem življenju....
No pa dajte še mene obirat malo
Naprimer stroškovnik rezervnih delov kot so vetrobransko steklo, blatnik, hauba in ostali karoserijski deli ter le popravilo le teh pri njihovih uradnih serviserjih.
Zardi tako visokih cen zavarovalnice zamenjave oz popravil ne krijejo v celoti oz so zavarovalne premije bistve višje za Teslina vozila....
Osebno mi je všeč model S , X mi je grd ko pes M3 nič posebnega, Kona nič posebnega ampak meni simpatična.
Notranjost Tesle glede uporabljenih materialov je vrhunska tudi po 200 in več tisoč prevoženih...ampak žal tista televizija mi je totalno mimo. Kona ima v notranjosti materijale ki si jih ne zasluži, resnično ne. Usnje si ne zasluži te besede in tudi preveč je trde plastike za ta cenovni razred.
Glede “fjučerjev” pa jih imata oba več kot jih dejansko potrebujemo v vsakdanjem življenju....
No pa dajte še mene obirat malo
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Kona ali Model 3
Res to primerjanje mi je brez veze. Avta sta oba dobra. Oba sta pisana na kožo določenim ljudem. Recimo, če bi moral izbirat bi vzel 3ko. Recimo moji starši pa Kono. V resnici bom počakal na ID.3 če ne bo kakšnih cenovnih presenečen. KIA pa se mi je zamerila, ker jih itak ni.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Kona ali Model 3
Dog mode, tako so poimenovali,warpedone napisal/-a:>> Jasno da nebi na seznam plusov Tesle dal "dog mode"
?
Splošna uporabnost tega fičerja je bistveno pogostješa kot "peljem hladilnik".
kdo sploh vozi psa v avtu in da ga tam pusti.
Meni bi bil dog mode uporaben da se neka hrana po nakupih ne pregreje v avtu, ali pa zmrznjene jedi in sladoled več časa zdrži v avtu.
Z Teslo 3 lahko pelješ zamrzovalno skrinjo, saj ima priključek za prikolico.
Pri Tesli 3 je zelo nizek prtljažnik, lahko izmeriš višino.
Re: Kona ali Model 3
Sem izjemen pristaš Tesle in vse kar dela Elon... no ne čisto vsega.
A če bi se sedaj odločal, bi bila 100% Kona 64. V razloge se ne bi spuščal preveč. Glavni: cena, domet in prednosti, ki so jih našteli že ostali. Verjetno k temu pripomore tudi lastništvo IONIQ-a in res totalno neproblematično prevoženih 100k km v 25 mesecih. Hyundaju zamerim edino res nepotrebne servisne intervale na 15k km.
Čisto mogoče je, da bom drugačnega mnenja čez slabo leto, ko bom resno razmišljal o menjavi/dokupu novega EV in ko bom opravil test tudi na M3 in ko... bo preteklo še nekaj vode. Nikoli se ne ve.
A če bi se sedaj odločal, bi bila 100% Kona 64. V razloge se ne bi spuščal preveč. Glavni: cena, domet in prednosti, ki so jih našteli že ostali. Verjetno k temu pripomore tudi lastništvo IONIQ-a in res totalno neproblematično prevoženih 100k km v 25 mesecih. Hyundaju zamerim edino res nepotrebne servisne intervale na 15k km.
Čisto mogoče je, da bom drugačnega mnenja čez slabo leto, ko bom resno razmišljal o menjavi/dokupu novega EV in ko bom opravil test tudi na M3 in ko... bo preteklo še nekaj vode. Nikoli se ne ve.
Re: Kona ali Model 3
Zame je najbolj pomembno sedenje v avtu, nikakor več ne kupim avta v katerem bi moral ležati ali počepniti ko se vanj vsedem. Tesla je prenizka, tudi Kona ima še vedno nizko sedenje, če bi na trgu našel model z višjimi sedeži Kone nebi kupoval, še raje bi kupil kombi, če bi imel kakšen EV kapaciteto vsaj 50kWh. Če bi kupoval avto za otroke, pa to verjetno nebi bil kriterij.warpedone napisal/-a:Kdo uspe najt fičer Kone EV, ki ga Model 3 nima enakega ali boljšega?
- uradni servis v Sloveniji
- uradna prodaja v Sloveniji
- nižja cena
Še kaj?
Seznam fičerjev modela 3, ki jih kona EV nima sploh ali pa so (bistveno) slabši je namreč dolg.
Komur to ni pomembno, pa se odloča na podlagi drugih prednosti/slabosti, saj ni avta, ki bi vsakomur ali vsaj večini ustrezal.
Re: Kona ali Model 3
HUDa ne zakriva volan, vsaj pri meni ne, tako da tole odpade.warpedone napisal/-a:>> Je pa zaradi HUD treba bistveno manj premikati oči s cestišča.
Akademsko teoretiziranje, ki se v praksi izkaže za bull.
V praksi namreč vidim vse kar je prikazano brez posebnega premikanja fokusa.
Ob vrtenju volana mi roke ne zakrivajo prikaza.
Prav tako mi bistveno moti koncentracijo vožnje premikanje oči v desno, govorim iz prakse, saj imam star citroen z ekranom na sredini, prav tako imam ekran v Koni na sredini in je zelo moteče, če moram kaj pogledat tam, morda ti nimaš težav s koncentracijo in premikanjem, kot marsikateri od nas. Jaz bi sploh ukinil vse dodatke pri avtih, kjer je potrebno gledati vstan ali se s tipkanjem/dotikanjem premikati po menijih, saj je to enako pisanju SMS na mobitelih med vožnjo. Manj je boljše je
Re: Kona ali Model 3
Pišeš kar na pamet? Preveri prej malo cene, bencinska Kona z enako opremo kot je EV64 (večina nas ima maksimalno opremo za SLO) je kakšnih 10k več kot si ti napisal, pa če zanemarimo kW.warpedone napisal/-a: In še potem maš avto, ki v bencinski izvedbi košta 15 jurjev.
Omenjaš užaljenost drugih, ampak najbolj užaljen je videti tvoj zapis, samo zato, ker se vsak ne strinja, da bi bila Tesla3 boljši nakup zanj kot Kona EV64. Bodi srečen in zadovoljen s tistim kar imaš ti boljšega, če ti to več pomeni kot tisto kar bi dobil z drugim avtom, drugim pa pusti veselje z njihovimi prednostmi v nasprotju s Teslo3. Jim, pa tudi meni, pomenijo očitno več
Re: Kona ali Model 3
Win kombinacija za mene je definitivno Kona 64. Preračune obračal podolgem in počez cele 3 mesece.
Re: Kona ali Model 3
To je pa druga tema, kot primerjava, kaj ima eden in kaj drugi in se strinjam s teboj. Tesla kot proizvajalec je v tem pogledu boljši in pred drugimi, ter se gre resno z EV, ostali pa mal sledijo. Iz tega razloga bi rajši kupil Teslo, ampak kaj ko še ne znajo naredit avta, ki bi zadovoljil moje potrebe (predvsem visoko sedenje za ceno in porabo Tesle3)warpedone napisal/-a: Neki je v ICE avto zmontirat baterijo in ga opremit s standardnimi dodatki ICE vozil (ki ti potem svetujejo, kdaj je treba menjat olje ipd), neki druzga je pa delat avto, katerega namen je bit ornk in zabavn avto 21. stoletja: https://cleantechnica.com/2019/08/26/te ... tegration/
Re: Kona ali Model 3
Fantje (in dekleta?), vsakemu ustreza svoje. Iskat “boljsi” avto je nesmiselno. Identicno je pri telefonih, dizlih, hisah, oblekah, ...
Je pa tale tema fajn, za koga ki koleba ter lahko najde odlicne izkusnje lastnikov.
Se dalec najboljse je dobit se na pivu ali kavi, ali pa kar na parkiriscu kje ter podebatirat. Komu pa tudi lahko pomaga se vsest v kak avto. Morda celo zapeljat. Takrat se lahko mnenja tudi spreminjajo, kar je lahko tudi plus. Ce ne drugega pa ostane izkusnja.
Sicer pa je ze naslov te teme zelo zgovoren, primerja se avte popolnoma razlicnih karakterjev in razredov - to pa zato, ker so BEV vozila se tako na zacetku, da smo prisiljeni primerjat jabolka s hruskami.
Je pa tale tema fajn, za koga ki koleba ter lahko najde odlicne izkusnje lastnikov.
Se dalec najboljse je dobit se na pivu ali kavi, ali pa kar na parkiriscu kje ter podebatirat. Komu pa tudi lahko pomaga se vsest v kak avto. Morda celo zapeljat. Takrat se lahko mnenja tudi spreminjajo, kar je lahko tudi plus. Ce ne drugega pa ostane izkusnja.
Sicer pa je ze naslov te teme zelo zgovoren, primerja se avte popolnoma razlicnih karakterjev in razredov - to pa zato, ker so BEV vozila se tako na zacetku, da smo prisiljeni primerjat jabolka s hruskami.
Re: Kona ali Model 3
>> Sicer pa je ze naslov te teme zelo zgovoren, primerja se avte popolnoma razlicnih karakterjev in razredov
Seveda. In tut cene niti pod razno niso nizke. Ampak če se pogleda kaj za plačan denar dobiš, je tesla napol zastonj v primerjavi s pribitkom, ki ga hyundai zahteva za električni pogon.
Zgoraj je FV-EV užaljen da sm omenu, da je bencinska kona 15 jurjev in takoj navrgu česa vsega tako konfiguriran avto nima.
Če se gremo igrico paritete fičerjev, me zanima kolk je pri koni treba doplačat za moč primerljivo s trojko, za dva ojačevalca in subwoofer, za stekleno streho, za multilink podvozje, za AWD pogon, za vlečno kljuko, za dva prtljažnika, za online dostop, za avtopilotu primerljiv sistem asistence, za samodejno posodabljanje FW v avtu, za navigacijo z uptodate satelitskimi slikami, za navigacijo v katero je integriran sistem polnilnic, za "video-alarm", za integriran dashcam 5ih kamer, za 5 ogrevanih sedežev, za fulLed luči, za XYZ. Seznam je lahko zelo zelo dolg, odvisno kdaj se odločm da vse kar še sledi je ničvredno. Glej spakovanje nad dog-mode.
In večinoma je v javnosti prisoten sindrom kislega grozdja ... ker ne morm odkartat +50 jurjev, se tolažm, da je itak brezveze, slabo, ne dela, ne nucam, ... Ta pogled ima smisel, če pol kupm nekaj kar ne stane le dlake manj ampak grem na drug spekter in kump tanartabolpocen EV aka Zoe. Ja, cele črte stvari nima, je pa 15 jurjev cenejš od Kone.
Seveda. In tut cene niti pod razno niso nizke. Ampak če se pogleda kaj za plačan denar dobiš, je tesla napol zastonj v primerjavi s pribitkom, ki ga hyundai zahteva za električni pogon.
Zgoraj je FV-EV užaljen da sm omenu, da je bencinska kona 15 jurjev in takoj navrgu česa vsega tako konfiguriran avto nima.
Če se gremo igrico paritete fičerjev, me zanima kolk je pri koni treba doplačat za moč primerljivo s trojko, za dva ojačevalca in subwoofer, za stekleno streho, za multilink podvozje, za AWD pogon, za vlečno kljuko, za dva prtljažnika, za online dostop, za avtopilotu primerljiv sistem asistence, za samodejno posodabljanje FW v avtu, za navigacijo z uptodate satelitskimi slikami, za navigacijo v katero je integriran sistem polnilnic, za "video-alarm", za integriran dashcam 5ih kamer, za 5 ogrevanih sedežev, za fulLed luči, za XYZ. Seznam je lahko zelo zelo dolg, odvisno kdaj se odločm da vse kar še sledi je ničvredno. Glej spakovanje nad dog-mode.
In večinoma je v javnosti prisoten sindrom kislega grozdja ... ker ne morm odkartat +50 jurjev, se tolažm, da je itak brezveze, slabo, ne dela, ne nucam, ... Ta pogled ima smisel, če pol kupm nekaj kar ne stane le dlake manj ampak grem na drug spekter in kump tanartabolpocen EV aka Zoe. Ja, cele črte stvari nima, je pa 15 jurjev cenejš od Kone.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
Zoe je v 10 letih z najemom baterije in odšteta subvencija odvisno celo od km prišel cca 36k €, sedaj ne vem, nisem že dolgo gledal...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali Model 3
Še to .. zakaj sploh primerjat s Kono ?
Ker je vse drugo električnega (audi, jaguar, mercedes ...) tako absurdno obupno in precenjeno, da ni vredno obrabe tipk na tipkovnici. Hyundai je dal na cesto vsaj avto, ki je sam po sebi kolkrtolk OK, le kakih 10 jurjev predrag glede na vsebino in ceno trojke. Izjema je Zoe na drugem koncu spektra, ki je iskrena v svojem namenu obstoja - čimceneje.
Prodajni uspeh vse to direkt potrjuje. Da ne morejo stestavit več kon ev? Trojk tudi ne.
Ker je vse drugo električnega (audi, jaguar, mercedes ...) tako absurdno obupno in precenjeno, da ni vredno obrabe tipk na tipkovnici. Hyundai je dal na cesto vsaj avto, ki je sam po sebi kolkrtolk OK, le kakih 10 jurjev predrag glede na vsebino in ceno trojke. Izjema je Zoe na drugem koncu spektra, ki je iskrena v svojem namenu obstoja - čimceneje.
Prodajni uspeh vse to direkt potrjuje. Da ne morejo stestavit več kon ev? Trojk tudi ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona ali Model 3
FV-EVjeva trditev drži. Tvoja trditev pač ne in zato ni kredibilna. Malo za hec malo pa zares: Zaradi mene si lahko kupiš kolo na bolšjem za 2 centa ali pa raketo za milijon.warpedone napisal/-a:>> Zgoraj je FV-EV užaljen da sm omenu, da je bencinska kona 15 jurjev in takoj navrgu česa vsega tako konfiguriran avto nima.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek