
Kona ali Model 3
Re: Kona ali Model 3
Seveda, sam v čem točno je smisel da avto držiš na 25stopinjah parkiran na soncu?
Da se, smisla ima pa bol malo.
Več smisla ma preprečiš segretje na 60 in ga držiš nekje nižje.
Ampak stvar izbire, poanta je da je možnosti mnogo.
Da se, smisla ima pa bol malo.
Več smisla ma preprečiš segretje na 60 in ga držiš nekje nižje.
Ampak stvar izbire, poanta je da je možnosti mnogo.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Re: Kona ali Model 3
V tem, da to naredis 6-7min preden prides v avto. In se ne bos opekel na vrocem usnju o cemer govorijo posti visje. S cabin overheat protection namrec tega ne bos resil, s keep climate ali dog mode pa. In s tem so reseni vsi kontra argumenti za usnje, kako je vroce ter neprijetno.
Dzun Tao
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Kona ali Model 3
>> S cabin overheat protection namrec tega ne bos resil
Bom probal in sporočim.
Bom probal in sporočim.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Re: Kona ali Model 3
Ampak s konstantno uporabo tega bo avto imel hudo porabo. Merjeno na vtičnici, kot to meri N75. Kar je edino pravilno če te zanima strošek vožnje.
Je pa vsekakor ena boljših funkcionalnosti, ki jo občasno pogrešam na Koni.
Je pa vsekakor ena boljših funkcionalnosti, ki jo občasno pogrešam na Koni.
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kona ali Model 3
kaj z utility mode lahko samo greješ kono ali tudi hladiš
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Re: Kona ali Model 3
Oboje, ampak ne moreš od zunaj zakleniti avta.
Funkcija ni namenjena temu. Žal. Še ena od SW traparij.
Funkcija ni namenjena temu. Žal. Še ena od SW traparij.
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kona ali Model 3
Seveda se da, uporabiš fizični ključ
Kona Electric - testing utility mode. Dog mode. Securing the car. - YouTube

CRF
Re: Kona ali Model 3
CRF je napisal/-a:Ampak s konstantno uporabo tega bo avto imel hudo porabo. Merjeno na vtičnici, kot to meri N75. Kar je edino pravilno če te zanima strošek vožnje.
Je pa vsekakor ena boljših funkcionalnosti, ki jo občasno pogrešam na Koni.
Ze pri miniaturni bateriji ki jo ima 225xe (5.7kWh uporabne kapacitete), slabih 10min klimatizacije ne pobere omembe vredne kolicine energije, le nekaj procentov. Pri baterijah 10x-15x vrednosti mora biti skoraj neopazno. Prav zato nekega velikega problema v "usnje je vroce" jaz ne opazim vec.
Je pa zgodba popolnoma drugacna, ce se klimatizacija vklopi ko je zunaj mraz. Tam gre lahko tudi polovica baterije v pol ure, efekt gretja je tudi bistveno pocasnejsi.
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Kona ali Model 3
Seveda, meni je enako pomembno da me pozimi počaka topel avto, kot poleti hladen.
Glede vročih sedežev se pa strinjam v primeru da se hladi ohlajen avto. Za ohladit avto ki je bil na soncu 8 ur je pa že treba mal več časa in energije.
Glede vročih sedežev se pa strinjam v primeru da se hladi ohlajen avto. Za ohladit avto ki je bil na soncu 8 ur je pa že treba mal več časa in energije.
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kona ali Model 3
Gretje tja do 5kW, hlajenje do 3kW... približno. Seveda se razlikuje od avta do avta...
Admin @ EVSVET.eu
Re: Kona ali Model 3
GM je napisal/-a:kakšen porabnik je sploh klima v avtu? v kW?
1kW je vec kot dovolj za precondition vozila, ko gre za hlajenje. Dvomim da porablja kaj vec, glede na majhnost baterije pri 225xe ter kako malo procentov pade.
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Kona ali Model 3
Jest avto hladim/grejem vedno pol ure pred odhodom. Če ustavim za eno uro pa eno uro. Kakšne posebne porabe ne opazim. Pa tudi če bi jo bi to še nprej počel. Ne vem zakaj bi švical/zmrznil zato, da prišparam malo štroma? Zaradi ekologije? No jest ne.
matija, aru12
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 134
- Kraj: Slovenija
- Avto: golf sportsvan TSI DSG; žena čaka na e-up!
-
6723
Re: Kona ali Model 3
Verjetno to govoriš za 225xe, ki greje le z uporovnim grelcem, in je pri avtih z gretjem na klimo (toplotno črpalko) razlike manj ali nič?matija je napisal/-a:Je pa zgodba popolnoma drugacna, ce se klimatizacija vklopi ko je zunaj mraz. Tam gre lahko tudi polovica baterije v pol ure, efekt gretja je tudi bistveno pocasnejsi.
Re: Kona ali Model 3
amaterB je napisal/-a:Verjetno to govoriš za 225xe, ki greje le z uporovnim grelcem, in je pri avtih z gretjem na klimo (toplotno črpalko) razlike manj ali nič?matija je napisal/-a:Je pa zgodba popolnoma drugacna, ce se klimatizacija vklopi ko je zunaj mraz. Tam gre lahko tudi polovica baterije v pol ure, efekt gretja je tudi bistveno pocasnejsi.
Drzi, govorim za 225xe ki ima toplotno crpalko. Razlog zakaj gre polovica baterije je v njeni velikosti. Ze sam mraz odbije vec kot 1/3 baterije, preden prizges gretje ali ne.
1500km free supercharging: https://www.tesla.com/de_AT/referral/matija92788
Re: Kona ali Model 3
No ja
To velja samo v primeru če ti je edina pomembna lastnost avta cena/hitrost oz doseg. Drugače sta pa X in Kona še manj primerljiva kot 3.

Admin @ EVSVET.eu
-
- Podobne Teme
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 16
- 685
-
Napisal/-a Avrelij
Poglej zadnji prispevek
10 Nov 2019, 08:39
-
-
Nov model 3 ali rabljen S ?? Pripete datoteke
Napisal/-a Stromcek » 21 Apr 2019, 16:31 » v Vozila Tesla - 68
- 5876
-
Napisal/-a technic
Poglej zadnji prispevek
13 Okt 2019, 10:00
-
-
-
Zvok V8 ali Mustang ali Ferrari v EV Pripete datoteke
Napisal/-a energija » 22 Jan 2019, 17:22 » v Splošne debate o EV - 15
- 1572
-
Napisal/-a Dzun Tao
Poglej zadnji prispevek
24 Jan 2019, 22:41
-
-
-
Model 3 - 3 fazno polnjenje
Napisal/-a CRF » 24 Okt 2019, 18:22 » v Smart&Simple - pametna polnilna postaja - 27
- 1512
-
Napisal/-a FV-EV
Poglej zadnji prispevek
02 Dec 2019, 19:11
-
-
- 43
- 2977
-
Napisal/-a Avrelij
Poglej zadnji prispevek
17 Feb 2019, 12:37