EV kot edini avto
EV kot edini avto
Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Re: Keeva (i3)
Hkrati pa imamo stistističen podatek, da velika večina ljudi dela dnevno 32km poti.
torej za veliko večino je vsak EV, trenutno na trgu, čisto dovolj. Za tista dva, ki pa greta v Hamburg, pa pač ne.
torej za veliko večino je vsak EV, trenutno na trgu, čisto dovolj. Za tista dva, ki pa greta v Hamburg, pa pač ne.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Keeva (i3)
Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Znanje je denar
Re: Keeva (i3)
No, šla sva na dopust V bistvu je bilo prav fajn, tudi preveč utrujena nisva bila. Sva pa naredila skupno slabih 3100 km v 10 dneh.Goran napisal/-a:In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Sem imel plan pripravit en blog prispevek s slikami in vsem, pa me je ob vrnitvi čakalo toliko dela, da mi ni zneslo. Mogoče se spravim to kdaj napisat, čeprav malce dvomim, da se bom še vsega spomnil
Drugače pa se strinjam, če gledam zase, kot edini avto Ioniq še ni. Je pa to prvi avto (dela največ km).
Re: Keeva (i3)
E to je bistvo, prvi avto z lahkoto in z veliko prednostjo. Ne pa edini Ne še...
Re: Keeva (i3)
Kot so že ugotovili: kot prvo zadošča, kot edino še ne. Avion ni vedno rešitev. Pripelje od A do B. Kaj pa če hočem vmes pogledati še dve ali več vmesnih točk? In na dopustu časa vedno primanjkuje. Zato mi nekako ne paše na dopustu izgubljati časa s filanjem in iskanjem PP.instrukcije napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Kaj ima tu zraven družina? Sicer jo imam ampak tudi če je ne bi imel najbrž ne bi sedel doma.
Lahko se na trepalnice postaviš ampak EV ni primeren za edini avto v družini ali pa pri nekom brez družine.
Re: Keeva (i3)
Če se ti Tesla zdi premerna potem moraš dodati še Hyundai Kono in Kio Niro. Oba modela imata 64kWh neto baterije.
Re: Keeva (i3)
Tesla ima prednost v polnilnicah. Jih je vec na enem mestu in predvsem delujejo.
Re: Keeva (i3)
Sem napisal, razen Tesle MOGOČE. Nimam izkušenj s teslo, niti s temi, ki imajo 64 baterije. Če jih imaš ti, nam pa razodeni svoje izkušnje.
Re: EV kot edini avto
Da bi ga imel kot edini avto, bi želel da ima VEDNO 100km dosega. Teli s 64kWh baterijo se temu že zelo zelo približajo.
Re: EV kot edini avto
Pogoji za edini avto so:
baterija 60 kWh ali več
polnilec 11kW do 22kW
DC polnjenje 100kW
dovolj velik
vlečna kljuka
za nekatere je pogoj 4x4
cena do 50.000EUR
baterija 60 kWh ali več
polnilec 11kW do 22kW
DC polnjenje 100kW
dovolj velik
vlečna kljuka
za nekatere je pogoj 4x4
cena do 50.000EUR
Re: EV kot edini avto
"pogoji" za EV kot edini avto pri hiši so tako različni kot smo mi vsi, vsak ima svoje zahteve in poglede.
Meni je KIA SOUL, čist zadosti za MOJE potrebe, pa 5 nas je vseh skupaj! Res je, da se kakšnega dodatnega kilometra dosega nebi branil .
Meni je KIA SOUL, čist zadosti za MOJE potrebe, pa 5 nas je vseh skupaj! Res je, da se kakšnega dodatnega kilometra dosega nebi branil .
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: EV kot edini avto
Tudi meni je 30kWh zadosti in imam EV kot edini avto. Prvi avto pri hisi je Soul, drugi pa Twizy. Oba sta ful v pogonu.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Keeva (i3)
Napisal si edini avto v familiji, zato me je zanimalo, če pišeš iz izkušenj .Goran napisal/-a:Kot so že ugotovili: kot prvo zadošča, kot edino še ne. Avion ni vedno rešitev. Pripelje od A do B. Kaj pa če hočem vmes pogledati še dve ali več vmesnih točk? In na dopustu časa vedno primanjkuje. Zato mi nekako ne paše na dopustu izgubljati časa s filanjem in iskanjem PP.instrukcije napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Kaj ima tu zraven družina? Sicer jo imam ampak tudi če je ne bi imel najbrž ne bi sedel doma.
Lahko se na trepalnice postaviš ampak EV ni primeren za edini avto v družini ali pa pri nekom brez družine.
Pri nas imamo Soula, ki zadostuje za vse poti, razen BiH in južno. Bencinar dela pa 5km na dan. Zato se ne strinjam s tvojim mnenjem, da EV ne more biti edini avto v družini. Je pa res, da imamo različne poglede-navade...
Znanje je denar
Re: EV kot edini avto
Vsi imamo svoje pogoje, 100 ljudi 100 čudi. 100 žena 200 sisa. Danes mi je ugajalo vozit iz Graza do Ljubljane 170km/h, ce bi imel Niro-ta se to ne bi izslo. Pri 105km/h v povprecju ze porabi 20.5kWh/100km, pri 120 ze
24kWh/100km. Koliko pri visjih hitrostih niti ne vem.
Skratka, kar nekomu ugaja, drugim ne bo. Tudi potrebe oz osnove na katerih sprejemamo odlocitve so razlicne.
Vecino svojih vozenj lahko sicer pokrijem s C-Zerom, tudi pozimi
Cez 10 let bo prvi in edini avto lahko telefon ...
24kWh/100km. Koliko pri visjih hitrostih niti ne vem.
Skratka, kar nekomu ugaja, drugim ne bo. Tudi potrebe oz osnove na katerih sprejemamo odlocitve so razlicne.
Vecino svojih vozenj lahko sicer pokrijem s C-Zerom, tudi pozimi
Cez 10 let bo prvi in edini avto lahko telefon ...
Re: EV kot edini avto
Tukaj se ne morem strinjat.Goran napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.
Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana
Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.
Re: EV kot edini avto
@robert, za vas bi bila tale KIA https://youtu.be/uQlogBoi6TA
[youtube]https://youtu.be/uQlogBoi6TA[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/uQlogBoi6TA[/youtube]
Re: EV kot edini avto
STRESNA VOŽNJA pa menda ja nisi drugače cele dneve na kavču;)robert napisal/-a:Tukaj se ne morem strinjat.Goran napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljam EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.
Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana
Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.
Trenutno je vožnja z EV-jem na daljše razdalje stres brez primere...razumem, da pot planiraš kot dopust in nisi časovno omejen. Ko pa ti šef naroči pojdi v Benetke nekaj iskat med potjo te pokliče in ti reče skoči še v Maribor potem pa čez hrib v Brežice si enostavno ne predstavljam kako bi to izvedel. Da ne govorimo o tem, da imaš vmes še milijon klicev in da bi še iskal polnilnice-adijo pamet. Po moje si mi v 2 mesecih zmeša
In prosim dajte razne statistike na stran kot npr. slovenec naredi cca 32km na dan...ja res ampak včasih 32 na teden včasih 320 na dan. Seveda dokler si "zapečkar" oz. penzionu in narediš nekaj km do službe ali zdravnika ter 1* na leto na morje pa po možnosti še to s avtobusom so klasični EV-ji kot prvi in edini avto super izbira. V nasprotnem primeru pa samo kot drugi avto za krajše relacije oz. v okvirih dosega ...
Re: EV kot edini avto
Brezplodna debata - različne imamo dejanske potrebe, različne imamo želje, različne imamo možnosti. Lahko bi odprli podobno temo: kdo za vraga potrebuje vozila, kot so Q7, X5, X6..... Zagotovo jih nihče ne potrebuje, pa poglejte koliko jih je na cestah!
Re: EV kot edini avto
Potrebe so tudi psihološke Pri hiši imamo tudi škodo Fabio, če se le da se ne vsedem v njo pa te isto pripelje od točke A do B.BoBa napisal/-a:Brezplodna debata - različne imamo dejanske potrebe, različne imamo želje, različne imamo možnosti. Lahko bi odprli podobno temo: kdo za vraga potrebuje vozila, kot so Q7, X5, X6..... Zagotovo jih nihče ne potrebuje, pa poglejte koliko jih je na cestah!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek