EV kot edini avto
Re: EV kot edini avto
Jaz noge pretegujem po 300 kilometrih,in to za 5 minut
Sicer smo pa spet pri hitrosti vožnje...in se postavlja vprašanje,kateri EV - razen Tesle - danes naredi 250 km pri AC hitrostih in kateri se potem napolni nazaj za naslednjih 250 km v pol ure? (jaz sem navajen voziti po AC cca. 140 km/h,občasno tudi do 170 km/h,če je prazna cesta...in preden bo kdo komentiral,da res ne rabim "divjat" naj povem,da me pri 140 km/h večkrat zgodi,da me večina ostalih avtomobilov prehiteva...)
Sicer smo pa spet pri hitrosti vožnje...in se postavlja vprašanje,kateri EV - razen Tesle - danes naredi 250 km pri AC hitrostih in kateri se potem napolni nazaj za naslednjih 250 km v pol ure? (jaz sem navajen voziti po AC cca. 140 km/h,občasno tudi do 170 km/h,če je prazna cesta...in preden bo kdo komentiral,da res ne rabim "divjat" naj povem,da me pri 140 km/h večkrat zgodi,da me večina ostalih avtomobilov prehiteva...)
Re: EV kot edini avto
Pri 140 te pa večina ne prehiteva... Nekateri pa, to se pa strinjam.
Pri 100km/h me večina prehiteva, ne vsi... ampak večina ja. Pri 120km/h, pa že jaz prehitevam... večino
Pri 100km/h me večina prehiteva, ne vsi... ampak večina ja. Pri 120km/h, pa že jaz prehitevam... večino
Re: EV kot edini avto
Problem je, da si v riti, če samo ENA ne dela. Seveda v primeru, da se odločiš iti na PP ko imaš samo še 10%. Itak je ustavljanje na AC na 250 km iluzija. Hotu sem povedat, da bo večina ustavila na predzadnji PP in ne na zadnji, glede na domet.magic napisal/-a:DC polnilnic je iz dneva v dan več, v bližnji prihodnosti to ne bo več problem, že sedaj ni. Jaz od doma do Kopra prevozim cca 190km, skoraj vse po AC, vmes so vsaj 4 ali 5 DC polnilnic, ni hudič da ne bi nobena delala.
Re: EV kot edini avto
DCT napisal/-a:......(jaz sem navajen voziti po AC cca. 140 km/h,občasno tudi do 170 km/h,če je prazna cesta...in preden bo kdo komentiral,da res ne rabim "divjat" naj povem,da me pri 140 km/h večkrat zgodi,da me večina ostalih avtomobilov prehiteva...)
Na naših avtocestah je sredi dneva, da ne govorim zjutraj, popoldan ali čez poletje, praktično zelo težko voziti ves čas 140km/h na kakšni malo daljši razdalji....recimo od Ljubljane do Postojne, Lj - Kranj, Lj-Grosuplje, Lj, Domžale, ker je enostavno preveč prometa in prej ali slej si na stopalki za zavoro ali pa ti tempomat zmanjša hitrost. 170km/h pa so to lahko samo krajše razdalje ali pa ponoči, ko se promet res zmanjša.
Re: EV kot edini avto
Se strinjam,ampak na svetu ne obstaja relacija Lj-Grusuplje/Domžale...in to zjuraj ali popoldne...že samo na Hrvaškem sem letos na morje brez problema praktično celotnih 300 km po AC vozil skoraj konstantno med 130 in 150 km/h - sredi dneva!
Re: EV kot edini avto
Jaz sem včasih tudi vozil po avtocesti 170 km/h, tudi skozi 11 tunelov zapored brez znižat. Danes se tega sramujem. Že počena zračnica bi lahko pomenila katastrofo ne samo zame, ampak tudi za nedolžne okoli mene. Večinoma je hitrost 120 km/h čist ok.DCT napisal/-a:Jaz noge pretegujem po 300 kilometrih,in to za 5 minut
jaz sem navajen voziti po AC cca. 140 km/h,občasno tudi do 170 km/h,če je prazna cesta..
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: EV kot edini avto
Hm jaz vsak dan vozim v Vipavo iz Lj in obratno. Vozim nekako 110-160km/h. Vcasih tudi manj in sem skoz na desnem pasu, ce je prevec prometa. Hitrosti so variabilne kot prvo zaradi prometa kot drugo probam varcno vozit. Nekako gledam da cim bolj tekoce peljem in ne izgubljam energije, ki je bila vlozena za potovalno hitrost. Vcasih je izgubis zaradi bremzanja, vcasih pa zaradi klanca navzgor. Ampak nazaj pridobim oo je klanec dol. Tko da relativno maro porabim goriva (Prius gen 3), krepo pod 5l in sem vecinoma med hitrejsimi na avtocesti.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: EV kot edini avto
Itak po predpisih ne smes biti hitrejsi od 130km/h , drugace se racunica se dodatno poveca z nakupom drage slike hitrostnih merilnikov. Moj prejsnji avto je bil Skoda Roomster 1.4 in sem kmalu pogruntal, da si s pritiskanjem na gas samo povecujes stroske na gorivu. Ze z Skodo nisem vozil na avtocesti nikoli hitreje kot 110km/h, ker s taksno hitrostjo sem imel zelo optimalno porabo, ce sem pa gasal se mi je poraba povecala za bolj kot 2l/100km. Sedaj z EVjem se vozim enako. Tudi tu je za avtocesto idealna hitros glede porabe in se sigurno ne bom vozil hitreje. Pred casom je bilo govora o omejitvi hitrosti na avtocesti na 110km/h in sem bil kar malo vesel, ampak ocitno se ne bo spremenilo.
Re: EV kot edini avto
Precej se motiš,ko pišeš o optimalni porabi...ker v resnici bi bila optimalna poraba glede na hitrost pri tvoji bivši Škodi okoli 70 km/h,pri EV-ju pa okoli 40 km/h,hitreje kot greš od teh hitrosti,več boš porabil na 100 km.robertto napisal/-a: Ze z Skodo nisem vozil na avtocesti nikoli hitreje kot 110km/h, ker s taksno hitrostjo sem imel zelo optimalno porabo, ce sem pa gasal se mi je poraba povecala za bolj kot 2l/100km. Sedaj z EVjem se vozim enako. Tudi tu je za avtocesto idealna hitros glede porabe in se sigurno ne bom vozil hitreje. Pred casom je bilo govora o omejitvi hitrosti na avtocesti na 110km/h in sem bil kar malo vesel, ampak ocitno se ne bo spremenilo.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: EV kot edini avto
Kakšna je optimalna uporaba, ter pri kateri hitrosti je najmanjša, bi nam lahko povedal, kdo, ki ima priključeno tisto malo črno škatlico na avto, ki mu kaže trenutno porabo. Mogoče čče bi še kdo bil z njim, ter bi beležil na primer na ravni cesti, koliko porabi pri 50,60,... km. Saj vem, najbolje bi bilo v testirnem servisu. Za naše razumevanje in radovednost, bi bilo to super.
Bi znal to kdo narediti?
kaj vem, mogoče je to kdo že naredil.
Bi znal to kdo narediti?
kaj vem, mogoče je to kdo že naredil.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: EV kot edini avto
@DCT, robertto je verjetno pisal o tem kaj je najboljši kompromis na AC, da ne greš kot polž in da je kolikor toliko nizka poraba, menda se ja ne bomo vozili 40km/h po AC. Verjetno je najbolj optimalna poraba če stojimo na mestuDCT napisal/-a:Precej se motiš,ko pišeš o optimalni porabi...ker v resnici bi bila optimalna poraba glede na hitrost pri tvoji bivši Škodi okoli 70 km/h,pri EV-ju pa okoli 40 km/h,hitreje kot greš od teh hitrosti,več boš porabil na 100 km.robertto napisal/-a: Ze z Skodo nisem vozil na avtocesti nikoli hitreje kot 110km/h, ker s taksno hitrostjo sem imel zelo optimalno porabo, ce sem pa gasal se mi je poraba povecala za bolj kot 2l/100km. Sedaj z EVjem se vozim enako. Tudi tu je za avtocesto idealna hitros glede porabe in se sigurno ne bom vozil hitreje. Pred casom je bilo govora o omejitvi hitrosti na avtocesti na 110km/h in sem bil kar malo vesel, ampak ocitno se ne bo spremenilo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: EV kot edini avto
Se strinjam, če je vozilo popolnoma neaktivno in ugasnjeno. Če pa npr. vklopiš radio, je povprečna poraba neskončno kWh / 100 km.magic napisal/-a:Verjetno je najbolj optimalna poraba če stojimo na mestu
Še optimalnejša poraba pa je takrat, ko se polni (po možnosti na javni brezplačni polnilnici). Takrat je namreč poraba minus neskončno kWh / 100 km.
Re: EV kot edini avto
Hehehe, mislim, da bomo kmalu poštudirali najbolj optimalno porabo
Re: EV kot edini avto
Pa nima veze na kakšen pogon je če stoji doma ... gremo proti kočijam ...
Re: EV kot edini avto
Zakaj pa z EV ne bi mogel hiteti oz. hitro peljati?Goran napisal/-a:No tega o hitenju sicer ne štekam. Če se ti mudi hitiš. Z ICE lahko, z EV pač ne. Ni pa noben problem z ICE ustaviti vsake 100 km, če se ti to zdi luksus.
Lahko, samo prej je treba polniti. Enako je z vsakim ICE.
Re: EV kot edini avto
Ne potrebuješ črne škatlice,ker za EV vozila je znano,da imajo najmanjšo porabo pri hitrosti med 35 in 40 km/h! (oz.bolj natančno povedano:pri tej hitrosti bo avto imel največji doseg). Malo je odvisno od modela in znamke,ampak smo tu nekje.MIRANRR napisal/-a:Kakšna je optimalna uporaba, ter pri kateri hitrosti je najmanjša, bi nam lahko povedal, kdo, ki ima priključeno tisto malo črno škatlico na avto, ki mu kaže trenutno porabo. Mogoče čče bi še kdo bil z njim, ter bi beležil na primer na ravni cesti, koliko porabi pri 50,60,... km. Saj vem, najbolje bi bilo v testirnem servisu. Za naše razumevanje in radovednost, bi bilo to super.
Bi znal to kdo narediti?
kaj vem, mogoče je to kdo že naredil.
Re: EV kot edini avto
Z ice si na pumpi 5 min po vsaj 600 km, z EV pa na filanju hitiš pol ure na vsakih 150 km ali manj.DGJ napisal/-a:Zakaj pa z EV ne bi mogel hiteti oz. hitro peljati?Goran napisal/-a:No tega o hitenju sicer ne štekam. Če se ti mudi hitiš. Z ICE lahko, z EV pač ne. Ni pa noben problem z ICE ustaviti vsake 100 km, če se ti to zdi luksus.
Lahko, samo prej je treba polniti. Enako je z vsakim ICE.
Re: EV kot edini avto
A ne kaže vsak EV tudi trenutne porabe? Greš na ravno cesto vklopiš tempomat ....DCT napisal/-a:Ne potrebuješ črne škatlice,ker za EV vozila je znano,da imajo najmanjšo porabo pri hitrosti med 35 in 40 km/h! (oz.bolj natančno povedano:pri tej hitrosti bo avto imel največji doseg). Malo je odvisno od modela in znamke,ampak smo tu nekje.MIRANRR napisal/-a:Kakšna je optimalna uporaba, ter pri kateri hitrosti je najmanjša, bi nam lahko povedal, kdo, ki ima priključeno tisto malo črno škatlico na avto, ki mu kaže trenutno porabo. Mogoče čče bi še kdo bil z njim, ter bi beležil na primer na ravni cesti, koliko porabi pri 50,60,... km. Saj vem, najbolje bi bilo v testirnem servisu. Za naše razumevanje in radovednost, bi bilo to super.
Bi znal to kdo narediti?
kaj vem, mogoče je to kdo že naredil.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek