test ev-jev
test ev-jev
Nov španski test ev-jev
https://pushevs.com/2018/07/29/range-ef ... tric-cars/
Čeprav se številke ne ujemajo čisto.
https://pushevs.com/2018/07/29/range-ef ... tric-cars/
Čeprav se številke ne ujemajo čisto.
Re: test ev-jev
Če oba spustiš iz Vršiča, mogoče celo respirpy napisal/-a:zoe enako učinkovit kot ioniq?
kar nekaj!!!
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: test ev-jev
Neki ste tukaj narobe prebral.
Oni niso nč računal, tko so se vozil.
Zoe je porabla več kot Ioniq ..... 14,6 kWh/100 km VS 12,2 kWh/100 km
Pa vozil so se v koloni.
Na vsakih 30-40km so zamenjal šoferje.
Izpeljal so dva testa z drugimi ljudmi.
Spraznl so baterijo vsakemu avtu na nulo.
Test je bil namenjen "normalnim" uporabnikom, ki vozijo in v mestu in na regionalkah, ter malo po avtocesti.
Objavljene razvrstitve so glede na Oglaševan domet in koliko so se pr tem zlagal.
Na tem je zmagal Soul, ampak ne kok se prevozi, ampak koliko so se zlagali pri objavljenem dometu.
Od Autobesta je pa članek tukaj ...kakor original ... http://autobest.org/first-european-inde ... s-release/
To je pomoje do sedaj tud edini test, ko se vsi avti peljejo v enakih pogojih in po enakih cestah, z različnimi vozniki. Kaj veliko ta test ne pove, bolj samo kaj lahko pričakuješ od električnega avta realno na cesti.
Pa spet ... prejšn teden smo "divjali" od Ljubljane do Maribora z Soulom, Ioniqom in Teslo 130-148kmh (trojane in za kakim kamijonom ustrezno manj) .... Soul je povprešno skuru 18,3kWh/100km ... je pa 117 km dolga razdalja.
Tko bi morali stestirat v vseh pogojih vseh teh 10 avtov.. mešano, mestno, in samo avtocesto.... potem pa bi imeli lepšo sliko, kaj lahko pričakujemo od določenega modela.
Oni niso nč računal, tko so se vozil.
Zoe je porabla več kot Ioniq ..... 14,6 kWh/100 km VS 12,2 kWh/100 km
Pa vozil so se v koloni.
Na vsakih 30-40km so zamenjal šoferje.
Izpeljal so dva testa z drugimi ljudmi.
Spraznl so baterijo vsakemu avtu na nulo.
Test je bil namenjen "normalnim" uporabnikom, ki vozijo in v mestu in na regionalkah, ter malo po avtocesti.
Objavljene razvrstitve so glede na Oglaševan domet in koliko so se pr tem zlagal.
Na tem je zmagal Soul, ampak ne kok se prevozi, ampak koliko so se zlagali pri objavljenem dometu.
Od Autobesta je pa članek tukaj ...kakor original ... http://autobest.org/first-european-inde ... s-release/
To je pomoje do sedaj tud edini test, ko se vsi avti peljejo v enakih pogojih in po enakih cestah, z različnimi vozniki. Kaj veliko ta test ne pove, bolj samo kaj lahko pričakuješ od električnega avta realno na cesti.
Pa spet ... prejšn teden smo "divjali" od Ljubljane do Maribora z Soulom, Ioniqom in Teslo 130-148kmh (trojane in za kakim kamijonom ustrezno manj) .... Soul je povprešno skuru 18,3kWh/100km ... je pa 117 km dolga razdalja.
Tko bi morali stestirat v vseh pogojih vseh teh 10 avtov.. mešano, mestno, in samo avtocesto.... potem pa bi imeli lepšo sliko, kaj lahko pričakujemo od določenega modela.
Re: test ev-jev
Lahko komentiram vrednost porabe kw/h Ioniqa iz tega testa. Jaz imam zelo podobno povprečno porabo. Zato lahko potrdim, da so dobro testirali .
Re: test ev-jev
Tudi meni se zdi precej realna, morda celo malo visoka, saj imam pri BMW po letu dni - vključno z zimskimi vožnjami - točno toliko skupne porabe kot so na testu imeli na teh dveh vožnjah - 14,8 kWh/100km.
Re: test ev-jev
robert napisal/-a:Neki ste tukaj narobe prebral.
Oni niso nč računal, tko so se vozil.
Zoe je porabla več kot Ioniq ..... 14,6 kWh/100 km VS 12,2 kWh/100 km
Pa vozil so se v koloni.
Na vsakih 30-40km so zamenjal šoferje.
Izpeljal so dva testa z drugimi ljudmi.
Spraznl so baterijo vsakemu avtu na nulo.
Test je bil namenjen "normalnim" uporabnikom, ki vozijo in v mestu in na regionalkah, ter malo po avtocesti.
Objavljene razvrstitve so glede na Oglaševan domet in koliko so se pr tem zlagal.
Na tem je zmagal Soul, ampak ne kok se prevozi, ampak koliko so se zlagali pri objavljenem dometu.
Od Autobesta je pa članek tukaj ...kakor original ... http://autobest.org/first-european-inde ... s-release/
To je pomoje do sedaj tud edini test, ko se vsi avti peljejo v enakih pogojih in po enakih cestah, z različnimi vozniki. Kaj veliko ta test ne pove, bolj samo kaj lahko pričakuješ od električnega avta realno na cesti.
Pa spet ... prejšn teden smo "divjali" od Ljubljane do Maribora z Soulom, Ioniqom in Teslo 130-148kmh (trojane in za kakim kamijonom ustrezno manj) .... Soul je povprešno skuru 18,3kWh/100km ... je pa 117 km dolga razdalja.
Tko bi morali stestirat v vseh pogojih vseh teh 10 avtov.. mešano, mestno, in samo avtocesto.... potem pa bi imeli lepšo sliko, kaj lahko pričakujemo od določenega modela.
Boš morda dodal kakšne podrobnosti vašega testa?
Re: test ev-jev
Kolega z Ioniqom bo naredu video zapis.
Drugač pa po pričakovanjih.
Soul je kr škatlast, zato kar dosti porabi, Tesla S še več, samo ima ogromno baterijo in je pršu tudi nazaj v Ljubljano brez polnenja.
Meni je ostalo 28% baterije , Ioniqu malo več.
Še en zanimiv podatek, od Lidla do Lidla je pred časom šel tudi Leaf2 in Ioniq, vožnja je baje bila do 130kmh po Leafovem števcu (mi smo šibali tudi čez 140 na določenih odcekih) in mu je ostalo takrat 27% baterije.
Tako nekako se mi zdi, da je ta "španski" test kar realen.
Če bo volja, bi jeseni zapeljali še več avtov na tej relaciji in naredimo kak "slovenski" test različnih avtov v koloni
Drugač pa po pričakovanjih.
Soul je kr škatlast, zato kar dosti porabi, Tesla S še več, samo ima ogromno baterijo in je pršu tudi nazaj v Ljubljano brez polnenja.
Meni je ostalo 28% baterije , Ioniqu malo več.
Še en zanimiv podatek, od Lidla do Lidla je pred časom šel tudi Leaf2 in Ioniq, vožnja je baje bila do 130kmh po Leafovem števcu (mi smo šibali tudi čez 140 na določenih odcekih) in mu je ostalo takrat 27% baterije.
Tako nekako se mi zdi, da je ta "španski" test kar realen.
Če bo volja, bi jeseni zapeljali še več avtov na tej relaciji in naredimo kak "slovenski" test različnih avtov v koloni
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: test ev-jev
Sem za. Verjetno je vprašanje potem polniti 20 avtov pri lidlu. Predlagam, skupina gre iz LJ v MB, druga obratno. Mogoče eni po AC, drugi po stari cesti. Eni bolj na hitro, drugi varčni in bi dobili takšno širšo povprečje. Mogoče se povežete z lidlom, bo verjetno dal vsaj sok za takšno širšo reklamo, če povabite še kakšnega novinarja avto magazina.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: test ev-jev
Kot si rekel, dve skupini. Ena LJ-MB-LJ in druga MB-LJ-MB. Eno je testna skupina druga pa validacijska.
Re: test ev-jev
tudi meni se zdi visoka poraba pri i3-ki, je bolj neko celoletno povprečje, kot je zapisal BoBa.BoBa napisal/-a:Tudi meni se zdi precej realna, morda celo malo visoka, saj imam pri BMW po letu dni - vključno z zimskimi vožnjami - točno toliko skupne porabe kot so na testu imeli na teh dveh vožnjah - 14,8 kWh/100km.
Jaz imam od konca zime povprečno 12,9 kWh/100km, pa je nekje med 30% in 40 % avtoceste (povprečna hitrost na avtocesti nekje okoli 110km/h).
Je še komu čudno, da po njihovem testu naredi npr. BMW največ kilometrov z 1 kWh, a nima najnižje porabe?
Re: test ev-jev
Različno vozimo ........ prvo leto sem imel porabo 18,x, drugo leto 16,x, 1. avg. ko je dopolnil 2 leti sem spet resetiral in imam danes 14,x. Ne me za x spraševati, ker ne vem
Čemu so ti testi namenjeni ne vem. Zame je pomembno, da mi zadošča eno polnjenje za dnevno potrebo. Pri nakupu mi je bil to prvi kriterij. In zdaj ko vem, da mi tudi v najbolj neugodnih razmerah eno polnjenje zadošča mi prav dol visi učinkovitost motorja. Smešno mi je tudi ugašanje klime kao saj ni vroče .... pri vseh avtih sem imel vedno klimo stalno na ON. In jo imam tudi sedaj, poleti in pozimi.
Čemu so ti testi namenjeni ne vem. Zame je pomembno, da mi zadošča eno polnjenje za dnevno potrebo. Pri nakupu mi je bil to prvi kriterij. In zdaj ko vem, da mi tudi v najbolj neugodnih razmerah eno polnjenje zadošča mi prav dol visi učinkovitost motorja. Smešno mi je tudi ugašanje klime kao saj ni vroče .... pri vseh avtih sem imel vedno klimo stalno na ON. In jo imam tudi sedaj, poleti in pozimi.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 641 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a streightedge