hitra polnjenja novejsih EV
hitra polnjenja novejsih EV
Ocitno z dvigom gostote kapacitete baterij upadajo tokovi s katerimi se jih lahko polni in to vsaj za 1x:
bmw i3:
- 22kWh se polni s ~45kW => 2C
- 33kWh se polni s ~45kW => 1.5C
Ioniq:
- 30.5kWh se polni s ~65kW => 2C
Leaf:
- 24/30kWh se polnita s ~45kW => 1.5-2C
- 40kWh se polni s ~45kW => 1C
e-Golf:
- 24kWh se polni s ~43kW => 2C
- 36kW se polni z 38kW => 1C
Zoe:
- 22kWh se polni s 43kW => 2C
- 41kWh se polni s 30-35kW => <1C
Ampera-E
- 60kW se polni s 45kW => <1C
Kona:
- 64kWh se bo polnila z dobrih 35kW kot navaja Hyundai (54min na DC) ter kot kazejo prvi testi bo tapering ze mocno prej kot pri Ioniqu => <1C
Torej polnilne moci do v primerjavi z nekaj let nazaj mocno padle pri skoraj vseh avtomobilih. Ne vem kaj to pomeni za vse prihajajoce 175kW ter 350kW polnilnice. Ioniq polni s 65kW na 175kW polnilnicia gre se za baterijo prejsnje generacije z 2C in vec. Za Kono je zaenkrat le se en test na polnilnici ki zmore nad 50kW moci, a zacne na zalost pri 75% SoC ter moc v prvi minuti pade na 23kW ...
bmw i3:
- 22kWh se polni s ~45kW => 2C
- 33kWh se polni s ~45kW => 1.5C
Ioniq:
- 30.5kWh se polni s ~65kW => 2C
Leaf:
- 24/30kWh se polnita s ~45kW => 1.5-2C
- 40kWh se polni s ~45kW => 1C
e-Golf:
- 24kWh se polni s ~43kW => 2C
- 36kW se polni z 38kW => 1C
Zoe:
- 22kWh se polni s 43kW => 2C
- 41kWh se polni s 30-35kW => <1C
Ampera-E
- 60kW se polni s 45kW => <1C
Kona:
- 64kWh se bo polnila z dobrih 35kW kot navaja Hyundai (54min na DC) ter kot kazejo prvi testi bo tapering ze mocno prej kot pri Ioniqu => <1C
Torej polnilne moci do v primerjavi z nekaj let nazaj mocno padle pri skoraj vseh avtomobilih. Ne vem kaj to pomeni za vse prihajajoce 175kW ter 350kW polnilnice. Ioniq polni s 65kW na 175kW polnilnicia gre se za baterijo prejsnje generacije z 2C in vec. Za Kono je zaenkrat le se en test na polnilnici ki zmore nad 50kW moci, a zacne na zalost pri 75% SoC ter moc v prvi minuti pade na 23kW ...
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Tesla Model 3 z novimi baterijami "baje" polni veliko hitreje kot S in X.
[/center]
[/center]
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Nah, peak ima pri nekje 112-117kW, enako kot S/X. Le avto to uporabniku preracuna v kilometers/hour ter ker ima porabo obcutno nizjo kot ostala dva, to rezultira v vecji pridobitvi kilometrov na uro.CRF napisal/-a:Tesla Model 3 z novimi baterijami "baje" polni veliko hitreje kot S in X.
Podoben rezultat je pri prilozenem granny kablu, v ameriki se Model3 prilaga 32A adapter, S/X pa 40A. Oboji pa imajo enak miles/hour, ponovno zaradi razlike v porabi ki jo avto uporablja (rated range).
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Moja nova z.e.40 baterija pokaže možnost polnenja z 43 kW čeprav imam 22 kw polnilec a le ko je ogreta nad 22-23 stopinj, tako da bodo morali narediti nekakšen bms update da bodo lahko vse q verzije z.e.40 polnile z 43 kW.
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Konec koncev so pa kilometri na uro najbolj važni.
In iz grafa zgoraj. 200km v 20 minutah... UAU!
In iz grafa zgoraj. 200km v 20 minutah... UAU!
Re: hitra polnjenja novejsih EV
A ni se malo vec? Graf ni najboljsi sicer, ker je v razmerju s casom in ne s SoC. Ce si ga prav tolmacim je pri 15min na 45% SoC oz 144miles oz 230km.CRF napisal/-a:Konec koncev so pa kilometri na uro najbolj važni.
In iz grafa zgoraj. 200km v 20 minutah... UAU!
Po 20min pa nekje na sredini med 144mi in 195mi; ce vzamem mediano 170mi oz 271km Odbijem 30km s katerimi je priklopil ter pridem na 240km v 20min. Dokaj noro; ce grem recimo smucat 800km stran imamo vsaj dve pavzi po 20min da kak kafe spijem, sendvic narocim in noge premigam s trenutnim bencinarjem. Ponavadi so kar 3, se kak WC. Ampak smo ze zasli s teme
- Priponke
-
- a.jpg (43.47 KiB) Pogledano 3940 krat
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Ioniq na polnilnici v Oslu polnil 77 kW avg.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951613
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Pocakaj da ioniq dobi vecjo baterijo
Nihce vec se nebo hvalil z hitrostjo polnenja
Nihce vec se nebo hvalil z hitrostjo polnenja
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Nekaj grafov na to temo: https://insideevs.com/fast-charging-cur ... tric-cars/
Re: hitra polnjenja novejsih EV
Naj raje delajo inženirji v smeri nižanje cene proizvodnje in cene baterij. Polnjenje pri EV res ni tak problem, kot ga vidi javnost. Problem je cena.pirpy napisal/-a:Pocakaj da ioniq dobi vecjo baterijo
Nihce vec se nebo hvalil z hitrostjo polnenja