hitra polnjenja novejsih EV

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Odgovori
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a matija »

Ocitno z dvigom gostote kapacitete baterij upadajo tokovi s katerimi se jih lahko polni in to vsaj za 1x:

bmw i3:
- 22kWh se polni s ~45kW => 2C
- 33kWh se polni s ~45kW => 1.5C

Ioniq:
- 30.5kWh se polni s ~65kW => 2C

Leaf:
- 24/30kWh se polnita s ~45kW => 1.5-2C
- 40kWh se polni s ~45kW => 1C

e-Golf:
- 24kWh se polni s ~43kW => 2C
- 36kW se polni z 38kW => 1C

Zoe:
- 22kWh se polni s 43kW => 2C
- 41kWh se polni s 30-35kW => <1C

Ampera-E
- 60kW se polni s 45kW => <1C

Kona:
- 64kWh se bo polnila z dobrih 35kW kot navaja Hyundai (54min na DC) ter kot kazejo prvi testi bo tapering ze mocno prej kot pri Ioniqu => <1C


Torej polnilne moci do v primerjavi z nekaj let nazaj mocno padle pri skoraj vseh avtomobilih. Ne vem kaj to pomeni za vse prihajajoce 175kW ter 350kW polnilnice. Ioniq polni s 65kW na 175kW polnilnicia gre se za baterijo prejsnje generacije z 2C in vec. Za Kono je zaenkrat le se en test na polnilnici ki zmore nad 50kW moci, a zacne na zalost pri 75% SoC ter moc v prvi minuti pade na 23kW ...
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tesla Model 3 z novimi baterijami "baje" polni veliko hitreje kot S in X.
model3-charging.jpg
model3-charging.jpg (59.87 KiB) Pogledano 3954 krat
[/center]
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a:Tesla Model 3 z novimi baterijami "baje" polni veliko hitreje kot S in X.
Nah, peak ima pri nekje 112-117kW, enako kot S/X. Le avto to uporabniku preracuna v kilometers/hour ter ker ima porabo obcutno nizjo kot ostala dva, to rezultira v vecji pridobitvi kilometrov na uro.

Podoben rezultat je pri prilozenem granny kablu, v ameriki se Model3 prilaga 32A adapter, S/X pa 40A. Oboji pa imajo enak miles/hour, ponovno zaradi razlike v porabi ki jo avto uporablja (rated range).
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Moja nova z.e.40 baterija pokaže možnost polnenja z 43 kW čeprav imam 22 kw polnilec a le ko je ogreta nad 22-23 stopinj, tako da bodo morali narediti nekakšen bms update da bodo lahko vse q verzije z.e.40 polnile z 43 kW.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a CRF »

Konec koncev so pa kilometri na uro najbolj važni.

In iz grafa zgoraj. 200km v 20 minutah... UAU!
matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a matija »

CRF napisal/-a:Konec koncev so pa kilometri na uro najbolj važni.

In iz grafa zgoraj. 200km v 20 minutah... UAU!
A ni se malo vec? Graf ni najboljsi sicer, ker je v razmerju s casom in ne s SoC. Ce si ga prav tolmacim je pri 15min na 45% SoC oz 144miles oz 230km.

Po 20min pa nekje na sredini med 144mi in 195mi; ce vzamem mediano 170mi oz 271km Odbijem 30km s katerimi je priklopil ter pridem na 240km v 20min. Dokaj noro; ce grem recimo smucat 800km stran imamo vsaj dve pavzi po 20min da kak kafe spijem, sendvic narocim in noge premigam s trenutnim bencinarjem. Ponavadi so kar 3, se kak WC. Ampak smo ze zasli s teme
Priponke
a.jpg
a.jpg (43.47 KiB) Pogledano 3940 krat
CRF
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

Ioniq na polnilnici v Oslu polnil 77 kW avg.
Abb - 75proc.jpg
DGJ, matija, Nejccc, timo
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Pocakaj da ioniq dobi vecjo baterijo
Nihce vec se nebo hvalil z hitrostjo polnenja
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a CRF »

matija, BoBa, Nejccc, mkonci
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5164
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a darjan »

pirpy napisal/-a:Pocakaj da ioniq dobi vecjo baterijo
Nihce vec se nebo hvalil z hitrostjo polnenja
Naj raje delajo inženirji v smeri nižanje cene proizvodnje in cene baterij. Polnjenje pri EV res ni tak problem, kot ga vidi javnost. Problem je cena.
Robie
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6402

Re: hitra polnjenja novejsih EV

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Problemov ni, so pa izzivi!
nakaza, Robie, Damijan, evid, Nejccc
Odgovori

Vrni se na “Splošne debate o EV”