Počasna vožnja
Re: Počasna vožnja
Sem včasih zmeraj vozil prehitro na AC in prehiteval po regionalkah...Ko sem bil mlad norec, potem pa se spametuješ. Na moji vsakdanji turi 12 km v eno smer in to v konjicah ,ne pridobim nič, če divjam in prehitevam kot norec ali pa lepo vozim v koloni .
Sem pa zadnjič pridobil 8 minutna 140 km dolgi poti, ko sem peljal 130 po AC iz murske domov napram 100-110 tja.
Je pa malo nerodno, če se peljem 110 mimo uvoza pa pride smrduh pa že na uvozu doseže to hitrost potem pa stisne plin do konca in me po desnem pasu prehiti in zasmradi
Sem pa zadnjič pridobil 8 minutna 140 km dolgi poti, ko sem peljal 130 po AC iz murske domov napram 100-110 tja.
Je pa malo nerodno, če se peljem 110 mimo uvoza pa pride smrduh pa že na uvozu doseže to hitrost potem pa stisne plin do konca in me po desnem pasu prehiti in zasmradi
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Opažanja EV
Um. Po kar nekaj letih take voznje, se mi zdi da nisem naredil s tako voznjo nobenega zastoja. So bili veckrat problem vozniki, ki niso prilagodil voznje razmeram na cesti in so tiscali dokler je slo potem pa so morali bremzat na polno. Potem pa mora zabremzat (ne ustavit) avto za njim,.... pet avtov za njim je treba pa ustavit.tomi123 napisal/-a:Sorry ampak takšni ne delate samo zastoje na avtocesti ampak ste že dejansko nevarni
In pa seveda tisti, ki ne vejo, da je pospesevalni pas tam z namenom in gredo direkt na voznega ali pa celo na prehitevalnega.
Sem se moral tudi jaz z svojimi 110 na nos postavt, da sem resil tako situacijo.
Promet bi dejansko bil verjetno bolj tekoc, ce bi vsi hitrost zmajsali za 10km/h. Ceprav vecina misli, da je bolj tekoce ce se vozi 130+.
Casovne razlike pa pri razdaljah, ki se jih dela dnevno (50-70 km v eno stran), ni veliko.
Sem testiral mojo pot. En dan kolkor je dopuscal promet. Na polno kjer se je dalo tudi prek 170 kjer se je dalo.
In drug dan 110 po avtocesti in po omejitvah drugje.... Razlika dobrih 5 minut.
Prvi dan zivcen, poraba 30% vecja, obraba vozila verjetno tudi precej vecja, na koncu utrujen.
Drugi dan umirjeno. Nic utrujen, zaviranja z zavorami bolj malo vecinoma z motorjem (z malo predvidevanja).
Verjetno sem bil prvi dan sebi in ostalim bistveno bolj nevaren kot drugi dan.
Sicer pa vsakemu svoje. moje mnenje je tako na podlagi izkusenj. Kolk jih pac imam.
V primeru, da se mi res pocasi vozi se pa za sleper postavim in vozim tam. Nisem nic bolj nevaren kot on.
Re: Opažanja EV
Tovornjaki so pol manj nevarni. Ne more skočiti na prehitevalni pas kot to naredijo osebni in zaprejo pot nekomu zadaj. Ko si na prehievalnem pasu je treba gas pohodit do daske. Zdaj se pa dogaja, da prehitevajo tovornjak, ki pelje 90, s 100. Zadaj pripelje kolonca s 130 in seveda vsi bremzajo. Potem so pa domine in par km nazaj se kolona ustavi. In to zato, ker nekdo na prehitevalnem pasu uživa.CRF napisal/-a:Ampak potem so vsi tovornjaki še veliko bolj nevarni? Nevarno območje se mi zdi da je nekje pod 80km
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Počasna vožnja
Nočem preveč poudarjati, da vozim po omejitvah. Ampak glede na to, da je zadnje čase ogromno dela na cesti, kjer so omejitve na 100, 80 in 60 - običajno grem tam 64 po števcu (60 po GPS);
na žalost se mi je že večkrat zgodilo, da ravno vozniki tovornjakov ne upoštevajo prometnih znakov (pustimo skrite radarje v škatlah
na žalost se mi je že večkrat zgodilo, da ravno vozniki tovornjakov ne upoštevajo prometnih znakov (pustimo skrite radarje v škatlah
Soul EV believer
Re: Počasna vožnja
se strinjam, če bi vsi vozili 110, da bi bila vožnja bolj tekoča seveda če.... ampak v praksi je tako,da do zastojev prihaja ravno zaradi različne hitrosti zato se avti "nabijejo" v kolono. Omejitev je 130 in se vozi 130, če se ti zdi hitrost prevelika se vozi po voznem pasu in ne prehitevaj tovornjakov saj s tem ne boš prihranil niti minute;) boš pa pripomoral k marsikateremu zastoju;(.
Zanimivo je kako nekateri kar naenkrat vozite "varno", ker imate-imamo električni avto...u bistvu je pa resnica, če bi imeli 60-80kw baterijo bi vsi "žgali" vsaj 130;);););)
Zanimivo je kako nekateri kar naenkrat vozite "varno", ker imate-imamo električni avto...u bistvu je pa resnica, če bi imeli 60-80kw baterijo bi vsi "žgali" vsaj 130;);););)
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Počasna vožnja
Ne verjamem, sam sem prej gledal na mojo porabo in s tem tudi na okolico. Eden od pomembnih razlogov v skrbi na okolico je tudi to, da sem se odločil za EV, saj s tem, ko imam lastno proizvodnjo SE in EV, maksimalno prispevam za čistejše okolje. Saj bo marsikdo rekel, da proizvodnja za vse to prav tako obremenjuje okolje. Ja res je, tako kot vsak nov luksus. Ja tudi kolo znam uporabljati.tomi123 napisal/-a:Zanimivo je kako nekateri kar naenkrat vozite "varno", ker imate-imamo električni avto...u bistvu je pa resnica, če bi imeli 60-80kw baterijo bi vsi "žgali" vsaj 130;);););)
Avto ceste so res za hitrejši pretok. So za vse uporabnike, za drzno vožnjo pa res niso. V prihodnje bom še vedno skrbel, da vozim zmerno, ter prehitevam tako, da ne oviram drugih. Če skrbim za varnost jaz in vsi drugi, potem ne bo več nesreč. Ko bo prilika, pa se bom z veseljem zapeljal po vzporednih cestah, da si lepo v mirni vožnji ogledujem okolico, ter se ustavim na vaški polnilnici, ter se sprehodim po oklici.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Počasna vožnja
Se pa strinjam s tem da je vozni pas za voznjo in prehitevalni za prehitevanje, zato tudi imata tako ime.tomi123 napisal/-a:Omejitev je 130 in se vozi 130, če se ti zdi hitrost prevelika se vozi po voznem pasu in ne prehitevaj tovornjakov saj s tem ne boš prihranil niti minute;) boš pa pripomoral k marsikateremu zastoju;(.
Zanimivo je kako nekateri kar naenkrat vozite "varno", ker imate-imamo električni avto...
Jaz vozim po voznem pasu ali pocasnem, ce je prazen, in prehitevam, ko razmere dovoljujejo. Nisem abonent na prehitevalni pas, kot zelo veliko voznikov.
Sem se pa tudi ze po voznem pasu peljal z mojimi 110 mimo kakega abonenta na prehitevalnem pasu.
Nimam se EVja. Ampak vozim malo bolj pocasi, ker je tako bolj prijetno pa za bonus ima manjso porabo/obrabo.
In ce bi imel bodoci EV 100kWh baterijo nebi vozil drugace. Ni vredno.
Je pa potreben konkreten premik v glavi, da ugotovis da se na razdalje, ki jih vozimo dnevno, ne splaca divjat, ce se glih zivljenje ne resuje.
Re: Počasna vožnja
Ena vcerajsnja. Sicer rad nastavim tempomat na 160km/h, ampak vceraj to ni bilo mozno. Sem moral s C-Zerom do obale in nazaj, pri povratku sem zajebal pri izracunu koliko casa moram bit na DC v Kozini. C-Zero pac ne polni pretirano hitro, ko si nad 50% SoC. Ko sem odklopil pri mislim da 60% je polnilo le se s 16kW.
Pri 12% SoC pade zadnja crtica, potem je kmalu želva. Pred 1.5 leta ob delanju letnega cikla je bil izklop avta mislim da pri 5% SoC, ze pozabil tocno cifro, jasno se pa z degradacijo manjsajo tudi te rezerve. Pri 9% SoC sem prisel na DC Ravbarkomanda, obcutek ni bil prevec OK, v glavi ze misel na klic asistence .. K sreci pa ni bilo oviranja prometa, ravno pred tem je bil pas za pocasna vozila (tovornjaki, stare mame, in EVji z želvo) potem pa delo na cesti.
CIlj posta - nikoli se ne pozna situacije voznika, tezko sodimo samo po tem ko se peljemo mimo. Kasneje pri Vrhniki je tudi en madžar norel v kamionu, vozilo pa nas je v koloni na desnem pasu kaksnih 5, okoli 95km/h. Pa se mu je skoraj utrgalo, ne vem kak cilj je mel it s tisto DAF kocko, 120 ? Sem mu predlagal odstavni pas za klepet pa ni bil za...
Pa se zanimivost, avto zdizajniran leta 2009 ni imel tezave pri tretjem zaporednem DC polnjenju s pregrevanjem, ker uporabi klimo. V Ljubljani sem se ustavil se pri LIDLu, ni bilo vec nujno ampak tistih 7min polnjenja je hitro minilo, ce bi zvecer se moral kam skocit. Avto je normalno polnil 40kW+ ter kasneje pri visjem SoC nekje 32kW.
Pri 12% SoC pade zadnja crtica, potem je kmalu želva. Pred 1.5 leta ob delanju letnega cikla je bil izklop avta mislim da pri 5% SoC, ze pozabil tocno cifro, jasno se pa z degradacijo manjsajo tudi te rezerve. Pri 9% SoC sem prisel na DC Ravbarkomanda, obcutek ni bil prevec OK, v glavi ze misel na klic asistence .. K sreci pa ni bilo oviranja prometa, ravno pred tem je bil pas za pocasna vozila (tovornjaki, stare mame, in EVji z želvo) potem pa delo na cesti.
CIlj posta - nikoli se ne pozna situacije voznika, tezko sodimo samo po tem ko se peljemo mimo. Kasneje pri Vrhniki je tudi en madžar norel v kamionu, vozilo pa nas je v koloni na desnem pasu kaksnih 5, okoli 95km/h. Pa se mu je skoraj utrgalo, ne vem kak cilj je mel it s tisto DAF kocko, 120 ? Sem mu predlagal odstavni pas za klepet pa ni bil za...
Pa se zanimivost, avto zdizajniran leta 2009 ni imel tezave pri tretjem zaporednem DC polnjenju s pregrevanjem, ker uporabi klimo. V Ljubljani sem se ustavil se pri LIDLu, ni bilo vec nujno ampak tistih 7min polnjenja je hitro minilo, ce bi zvecer se moral kam skocit. Avto je normalno polnil 40kW+ ter kasneje pri visjem SoC nekje 32kW.
- Priponke
-
- Photo 24-05-2018, 14 35 24.jpg (55.83 KiB) Pogledano 5287 krat
-
- Photo 24-05-2018, 14 35 54.jpg (96.12 KiB) Pogledano 5287 krat
Re: Opažanja EV
Če misliš na črnega, ki je bil popisan z eno reklamo okoli 13.ure se je polnil ali napolnil, ker ga je odklopil nekdo s starim Leafom, da je sebe napolnil. Ko je Leaf odpeljal sem se hotel jaz priklopit pa mi je ena dama lepo zaparkirala z ICE vozilom nisem imel možnosti za njo letet, pa sem šel na malico v Lidl in se dofilal za domovprgrmr napisal/-a:Včeraj popoldne je to pred Mercator centrom naredil en i3. Kabel na polnilnici je pa ravno prav kratek, da se na drugem mestu nisem mogel priključiti.instrukcije napisal/-a:En golf je pa med tem parkiral pred Mercatorjem (pri polnilnici), ne da bi se polnil .
Re: Počasna vožnja
In potem se kdaj kdo zgraza da kdo v avtu sedi med polnjenjem Svasta, a ta odklapljanja so postala stalna praksa ?
Re: Počasna vožnja
Sem vesel, da si srečno prispel z obale, je bilo lepo videti pri Bernardinu C-Zera in Teslomatija napisal/-a:Ena vcerajsnja. Sicer rad nastavim tempomat na 160km/h, ampak vceraj to ni bilo mozno. Sem moral s C-Zerom do obale in nazaj...
Jaz sem pri vožnji iz Podkorena do Kopra (185,8km) s povprečno 75km/h in porabo 10,3kWh/100km brez težav prispel z 19%
ter polnil na novi testni hitri Siemens polnilnici na Petrol BS Kolodvorska;
če bi se v Portorožu/Piranu odpeljal kar naprej, bi prispel s 13%...
Soul EV believer
Re: Počasna vožnja
Ja, v Kopru je ta polnilnica, ampak Chademo spet ne deluje. Vceraj okoli 21:00 sem sam poskusil polniti, ampak Chademo se ni dal izbrati, ni bilo aktivno.
- Priponke
-
- 0029BAC5-B50C-4325-B710-6A9A687F7A28.jpeg (33.82 KiB) Pogledano 5150 krat
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 207 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Andy