Stran 1 od 1

V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 13 Maj 2018, 21:48
Napisal/-a krpan
Opis poti v Dubrovnik z enim vmesnim polnjenjem. Nizka poraba, ki preseneti tudi izkušenega uporabnika.
10 kWh/100km po prevoženih 322 kilometrih.

Vir: DEMS http://dems.si/v-dubrovnik-na-kavo-z-el ... m-vozilom/
Slika

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 14 Maj 2018, 01:15
Napisal/-a mitjap
Škoda ker nista še malo razširila prispevka z opisom poti nazaj. Koliko se je baterija ohladila čez noč? S kakšno močjo je polnil naslednji dan na hitri polnilni postaji?

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 14 Maj 2018, 07:09
Napisal/-a darjan
Pot je možno opraviti z enim vmesnim polnjenjem v NP Krka (1 urni postanek), problem nastane zaradi dolgotrajne vožnje, ne zaradi problema z dometom. Dolge vožnje so utrujajoče, zato sva se pri vožnji izmenjavala. Dodatna vrednost pa je še dobra družba, s katero je takšna pot zabavna in poučna.

Kaj pa podatek o strošku polnjenja?

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 14 Maj 2018, 07:49
Napisal/-a giotto
mitjap napisal/-a:Škoda ker nista še malo razširila prispevka z opisom poti nazaj. Koliko se je baterija ohladila čez noč? S kakšno močjo je polnil naslednji dan na hitri polnilni postaji?
Točno to tudi mene zelo zanima.

Zanima me tudi skupen čas vožnje. Ali sta po lokalnih cestah vozila po omejitvah ali spodaj? Kakšna je bila poraba kwh/100 na poti nazaj? Kako sta polnila na poti nazaj? Predvidevam da ni slo z 1 polnjenjem.

Vsekakor zanimiv test!

Naslednji test predlagam: LJ - Budimpešta - LJ (tja hipermiling, nazaj po imejitvah)

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 14 Maj 2018, 12:31
Napisal/-a matija
V clanku navajajo, da se je baterija med 1h polnjenjem segrela do 52°C. BMS ocitno dopusca hitrost polnjenja glede na zacetno temperaturo polnjenja ter je vmes ne znizuje zaradi temperature. Ce bi priklopil pri 52°C bi dobil moc <20kW.

Polnjenje s ~40kW ko bi sicer avto ob vnovicnem priklopu to omejil na <20kW verjetno nezanemarljivo skoduje bateriji.

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 17 Maj 2018, 08:51
Napisal/-a giotto
Na Dems sem prebral, da se jima je čez noč baterija napolnila na 100% in ohladila na 34,4 stopinj (zunanja temp. 22). To se mi zdi sicer kar OK samo se mi pa zdi da nazaj grede nista videla hitrosti polnjenja nad 40kw. Prvo najverjetneje okrog 35kw. Pa ker je šlo navzgor se baterija tudi bolj greje in skoraj sigurno sta potrebovala 2 hitra polnjenja. Ko si enkrat polnil si na temperaturi 45+ "zabetoniran", to pa zdaj že vsi vemo maj pomeni...

Teoretiziram. @krpan, kako je bilo v resnici?

Re: Nissan LEAF 2018

Objavljeno: 18 Maj 2018, 20:54
Napisal/-a SimonZed
admin: premaknjeno v obstoječo temo

http://dems.si/v-dubrovnik-na-kavo-z-el ... m-vozilom/
Ste prebrali poročilo o vožnji do Dubrovnika? Presenetljivo spet manjka podatek, s kakšno hitrostjo sta vozila, 60-70 km/h? Za nazaj grede pa nobenih podatkov, kako je šlo in kako hitro se je segrela/polnila baterija... :O Ne vem, zakaj je tako težko dopisati, da gre za hypermiling in ne normalno vožnjo?

Re: Nissan LEAF 2018

Objavljeno: 18 Maj 2018, 21:40
Napisal/-a giotto
Ti testi so sicer zanimivi. Niso pa realni. Nepoznavalca lahko stvar hitro zavede...

Re: V Dubrovnik na kavo z električnim vozilom.

Objavljeno: 19 Maj 2018, 09:24
Napisal/-a magic
To me pa res zanima kakšna hitrost je bila, da so porabli 10kw/100km. Jaz imam pri ioniqu, ki je znan kot zelo aerodinamičen avto po dobrih 6.5k km povprečje 12.9kw/100km, pa se ne vozim ravno veliko po AC