Primerjava porab
Primerjava porab
edit: admin, razcepljena tema
Če se komu da peljati kak kilometer, dva, po temu primerni cesti, 47kmh, da dobimo primerljive podatke
PS, saj nisem tečen ne?
Če se komu da peljati kak kilometer, dva, po temu primerni cesti, 47kmh, da dobimo primerljive podatke
PS, saj nisem tečen ne?
Re: Primerjava porab
Ni problema. Ampak v obe smeri, zaporedoma in se vzame povprečje. Najbolje na tempomat 50km/h.
Re: Primerjava porab
Pa brez porabnika, klime, etc, da poskušamo dobiti podatek o energetski učinkovitosti pogona tudi pri nizkih hitrostih. Me zanima če je ioniq optimiziran samo za AC, ali tudi v celtnem delovnem območju.
Re: Primerjava porab
Bolje hitrost po gpsu. Števci kažejo zelo različno.CRF napisal/-a:Ni problema. Ampak v obe smeri, zaporedoma in se vzame povprečje. Najbolje na tempomat 50km/h.
Re: Primerjava porab
Ni problema, lahko uredim.
Samo 50km/h po tempomatu kot pravi @CRF ni mestna vožnja kot želi @darjan, če ga prav razumem.
Samo 50km/h po tempomatu kot pravi @CRF ni mestna vožnja kot želi @darjan, če ga prav razumem.
Re: Primerjava porab
No, saj lahko se odločimo za ene par hitrosti, recimo 30, 50, 90, 110, 130, 150 ? po GPS se razume.
Re: Primerjava porab
Kako boste pa merili porabljeno energijo?
Kar ti avto napiše ni vedno kredibilno.
Kar ti avto napiše ni vedno kredibilno.
Re: Primerjava porab
Lahko preko ODB, ampak če avto na armaturi ne kaže OK, potem tudi ODB ne bo.
V tem primeru ideja o primerjavah propade, ker ni možnosti realne ocene
V tem primeru ideja o primerjavah propade, ker ni možnosti realne ocene
Re: Primerjava porab
Za primerjavo je hitro dovolj natančno. Pogledam še danes pri 50km/h. Glejte pa kar trenutno moč. Bo bolj točno kot izračunana poraba na 100km.
Re: Primerjava porab
Hmm, toliko časa pa nimam... da bi za vse te hitrosti testiral porabo.darjan napisal/-a:No, saj lahko se odločimo za ene par hitrosti, recimo 30, 50, 90, 110, 130, 150 ? po GPS se razume.
Ko bom imel kakšno primerno pot planirano, se bom lotil in tukaj zapisal.
Poraba bo po računalniku v avtu, ker drugih "gadgetov" nimam.
Re: Primerjava porab
Tudi v obe smeri ne izenačiCRF napisal/-a:Zato pa obe smeri...
Koda: Izberi vse
Fd = 0.5 * fluidDensity * velocity^2 * Cd * A
Koda: Izberi vse
Fd1 = 0.5 * fluidDensity * (velocity+Vw)^2 * Cd * A
Koda: Izberi vse
Fd2 = 0.5 * fluidDensity * (velocity-Vw)^2 * Cd * A
Koda: Izberi vse
Ed = Fd1 * distance + Fd2 * distance = 0.5 * fluidDensity * (velocity+Vw)^2 * Cd * A * distance + 0.5 * fluidDensity * (velocity-Vw)^2 * Cd * A * distance
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * ((velocity+Vw)^2 + (velocity-Vw)^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * (velocity^2 + 2 * Vw*velocity + Vw^2 + velocity^2 - 2 * velocity * Vw + Vw^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * (2 * velocity^2 + 2 * Vw^2)
Ed = 0.5 * fluidDensity * Cd * A * distance * 2 * (velocity^2 + Vw^2)
Ed = energija potrebna za premagovanje sile upora na razdalji `distance`
Fd = sila upora
velocity = hitrost vozila
Vw = hitrost vetra
Re: Primerjava porab
Se strinjam.... če ne drugega upor avta ni enak iz obeh smeri... Ampak ta vpliv je kakšno dekado pod točnostjo števca, merilnika in ostalega
Re: Nissan LEAF 2018
Edit, admin: premaknjeno v bolj ustrezno temo.
Poraba je relativna od hitrosti in konfiguracije terena in tudi samih meritev. Na zadnjem testu regeneracije v Tolminu je bil rezultat pravo presenečenje. Držali smo se pravila, da vozila napolnimo do 100%, opravimo pot in ponovno napolnimo vozila do 100%. Pri drugem polnjenju smo uporabili števec za merjenje pretoka električne energije. Rezultati so spodaj.
Smart EV 2,8 kWh
Hyundai Ioniq 3,5 kWh
Nissan Leaf II 3,7 kWh
Kia Soul EV 3,8 kWh
Nisan Leaf I 4,2 kWh
Renault Zoe 5,7 kWh
Povezava
https://dems.si/promocija-e-mobilnosti-v-tolminu/
Opravljena pot
Poraba je relativna od hitrosti in konfiguracije terena in tudi samih meritev. Na zadnjem testu regeneracije v Tolminu je bil rezultat pravo presenečenje. Držali smo se pravila, da vozila napolnimo do 100%, opravimo pot in ponovno napolnimo vozila do 100%. Pri drugem polnjenju smo uporabili števec za merjenje pretoka električne energije. Rezultati so spodaj.
Smart EV 2,8 kWh
Hyundai Ioniq 3,5 kWh
Nissan Leaf II 3,7 kWh
Kia Soul EV 3,8 kWh
Nisan Leaf I 4,2 kWh
Renault Zoe 5,7 kWh
Povezava
https://dems.si/promocija-e-mobilnosti-v-tolminu/
Opravljena pot
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Nissan LEAF 2018
Predvidevam, da je navedena poraba za krožno pot nazaj do Tolmina? Manjka podatek o porabi na vrhu.
Re: Nissan LEAF 2018
Poraba je za krožno vožnjo. Tolmin - Kolovrat - Tolmin Na vrhu ni ničesar, na števce v vozilih pa se tudi ne moreš zanesti.crunchy napisal/-a:Predvidevam, da je navedena poraba za krožno pot nazaj do Tolmina? Manjka podatek o porabi na vrhu.
Re: Primerjava porab
Vozil sem Zoe, Eco način, brez gretja/hlajenja odprte šipe, omejitev/tempomat v klancu na 50km/h.
Še nekaj podatkov kar izpiše avto.
Na cilju:
18.2kWh/100km
40.0km/h
4kWh
24.9km
91%
Na vrhu:
46.9kWh/100km
38.3km/h
5kWh
12.4km
88%
Še nekaj podatkov kar izpiše avto.
Na cilju:
18.2kWh/100km
40.0km/h
4kWh
24.9km
91%
Na vrhu:
46.9kWh/100km
38.3km/h
5kWh
12.4km
88%
Re: Primerjava porab
Smo imeli objavljeno na internem forumu društva DeMS. Vsekakor dobrodošel na naslednjem dogodku.CRF napisal/-a:Ja kaj je pa počel tale z Zoe morate mene poklicat naslednjič
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 641 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a streightedge
-
- 3 Odgovori
- 324 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a AlT3