Ker velika večina EV nima homologirane vlečne naprave, se poraja precej vprašanj okrog tega. Naj bo ta tema namenjena kljukam. Tako ali tako ni nobene razlike med znamkami.
Robinhood napisal/-a:
Tako kot ti je Šeško rekel. Naredi ti tipsko kljuko ampak je ne moreš homologirati. Konec zgodbe. V Mariboru RTI dela atestiranje za nove tipe kljuk se pravi v tvojem primeru za ZOE in stane tam okol 2,5k €. Do tukaj vse ok.
Problem je, ker v homologacijskem kartonu uvoznik oz. distributer kdorkoli je že ni vpisal vrednosti za vlečno napravo. Se pravi če te ustavi policaj in kjub temu da imapš potrdilo o strokovni vgradnji, ki ti ga izda bodisi Šeško ali kateri drugi mehanik ki ima prijavljeno dejavnost in kljub temu da imaš montirano A-testirano vlečno napravo te lahko zahakla in kaznuje. Še večja štala je pa pri kaki prometni nesreči če se zataknejo v to se lahko zgodi, da ti zavarovalnica ne krije stroškov nesreče potem je pa žur...
Potem je tukaj še tehnični pregled,kjer se lahko zgodi, da po 5ih letih ne bo šel avto čez tehničnega ker ima vgrajeno kljuko. Predelava ki ni vpisana v homologacijski karton...
Skratka butasta zakonodaja. Po drugi strani lahko pa tvegaš. Za Šeškota vem, da ti bo montiral kljuko ampak boš moral podpisati dokument, da si seznanjen s situacijo in da oni ne bodo nič krivi za karkoli... To ti bo dal vsak pameten monter
jaz sem jo na prejšnji avto kar sam namontiral in seveda nisem homologiral...seveda je nekaj tveganja kot je CRF napisal predvsem, če pride do nesreče, ki bi bila posledica nehomologirane kljuke. Na tehničnem ne komplicirajo...
Če ima leaf2 homologorana kljuko za nosilec koles potem je samo nosilnost omejena? Pritrditev je na enako mesto kot pri vseh avtih potem ne vidim razloga za homologacijo vožnje prikolice?
Tudi jaz zelo pogrešam kljuko na Soul-u, ampak izključno za kolesa, saj imamo doma že nosilec od prej. Bedasto se mi zdi, da ne smeš met kljuke, ki jo sploh ne boš uporabljal za vleko. Še najbolj smešno je, da ima Soul predpripravljeno za kljuko, ker je delan tudi v ICE verziji.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
En ev napisal/-a:Če ima leaf2 homologorana kljuko za nosilec koles potem je samo nosilnost omejena? Pritrditev je na enako mesto kot pri vseh avtih potem ne vidim razloga za homologacijo vožnje prikolice?
A to res obstaja? Posebna kljuka samo za kolesa? Oziroma homologacija samo za kolesa?
Za Ioniq-a lahko dobiš vlečno kljuko kot dodatno opremo ampak samo za nosilec za kolesa. Vsaj tko so mi povedali na Binck-u.
Sem pa včeraj našel en video... Heh, dejansko ne vem, kaj naj si mislim DIY kljuka na Ioniq-u
Nemško ne zastopim prav veliko ampak če prav razumem, je kljuko pritrdil na isti nosilec, kot je za akumulatorje?
Drugače pa res kapo dol človeku, da gre šraufat avto še v garanciji - kjer lahko gre hitro kaj narobe
Kdor zna dobro jezike, naj napiše direktno na Nissan predstavništvo za Evropo. Prav tako naš oddelek za homologacijo bi moral kaj vedeti, slej ko prej bo potrebno tudi v Sloveniji uskladiti.
MIRANRR napisal/-a:Kdor zna dobro jezike, naj napiše direktno na Nissan predstavništvo za Evropo. Prav tako naš oddelek za homologacijo bi moral kaj vedeti, slej ko prej bo potrebno tudi v Sloveniji uskladiti.
Greš s homologacijo na tehnične preglede vpiše kodo v računalnik, ki je na homologaciji in ti pove ali je možno homologirat oz. ne.
Je pa res, da tudi pri katerih dizelnih ni možno homologirat kljuke...
Zakaj birokratski? Saj na homologaciji je samo povzetek tistega kar priporoča proizvajalec...
Če druga ne je že problem hlajenje baterij ob vleki 1500kg težke prikolice...
To je potem vprašanje za našega uvoznika, ker očitno je pri njem problem. Če se v tujini dotičen avto lahko homologira s kljuko bi se moral tudi pri nas.