Stran 1 od 1

NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 08:36
Napisal/-a matija
Meritve v EU se spreminjajo v bolj realne
NEDC_WLTP.JPG


letos ocitno
wltp.JPG


vir: WLTPfacts.eu - Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 08:43
Napisal/-a CRF
Odlično! A je bilo že kje omenjeno kako se bo WLTP podajal za EV?

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 09:09
Napisal/-a matija
Nissan Austria je ze objavil podatke za Leaf2 z WLTP. Sicer malo ne stimajo stevilke o porabi in o dometu, verjetno typo.

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 09:26
Napisal/-a giotto
matija je napisal/-a:Nissan Austria je ze objavil podatke za Leaf2 z WLTP. Sicer malo ne stimajo stevilke o porabi in o dometu, verjetno typo.


Kje lahko najdemo ta podatek? Sem gledal na hitro na spletni strani in v brušuri pa ne najdem...

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 10:21
Napisal/-a matija

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 10:29
Napisal/-a DGJ
Res so se nekaj zakalkulirali...
Poprečna poraba 20,6kWh/100km je vseeno malo preveč.

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 10:36
Napisal/-a CRF
20kWh/100km po teh podatkih je kar dober podatek. Na pesimistični strani, kar je OK.
Doseg 285km, je pa še vedno optimističen, amapk vsaj približno realen, napram NEDCovih 378km

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 10:45
Napisal/-a crunchy
V njihovem izračunu je še vedno napaka. Če deliš 40kWh z 20.6 kWh / 100 km (verjetno večino zanima poraba 2.ZERO verzije, ki je glede na gume podobna novi N-CONNECTA verziji) dobiš 194 km dosega. Če upoštevamo, da na voljo ni vseh 40 kWh ampak cca. 10% manj, potem je doseg 175 km po WLTP ciklu.
Predvidevam pa, da bo dejanski doseg nekje nad 230 km poleti. Poraba 20.6 kWh / 100 km je verjetno res pretirana. Pri dosegu 230 km in cca. 36 kWh uporabni kapaciteti baterije bi bila poraba 15.6 kWh / 100 km kar se mi zdi bolj realno.

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 11:02
Napisal/-a matija
Eno dobro razmisljanje prilepim spodaj, ki omenja da je WLTP poraba izmerjena na nacin, ki ga uporablja nas forumas N75, ki izmeri koliko kWh porabis za polnjenje ter koliko nato prevozis, oz. "Plug to Wheels". Torej ima ogromen vpliv efektivnost polnilca ter tudi sama hitrost polnjenja (ker se ta sorazmerno spreminja z le tem). To je sicer stroskovno bolj tocno, a bo povzrocilo ponovno precej zmede med uporabniki, kaj zdaj pomeni kak podatek porabe. Podobno kot oglasevanje kWh bruto ali neto.

Notice that WLTP efficiency figures measure plug-to-wheels consumption, this means that the onboard charger efficiency matters. Nonetheless, as the reader Rodrigo Melo noticed, the combined efficiency and range figures don’t add up. Or the combined range figure is wrong, or it’s the efficiency. I think that the error it’s in the range… As we know the expected combined EPA range for the 2018 Nissan Leaf is 150 miles (241 km), and we’ve seen that the EPA and WLTP combined ranges on the Chevrolet Bolt EV are very similar. For this reason the combined WLTP range on the new Nissan Leaf should be around 150 miles (241 km), then the efficiency and range ratings add up.

Anyway, it’s obvious that if you care about range and efficiency, the versions with 16 inch wheels are the ones to choose. Furthermore, when it’s time to replace tires, they’re also cheaper.

It’s a shame that the 16 inch wheels aren’t available in every version.

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 11:11
Napisal/-a CRF
Aha! To je pa bistven podatek! In se strinjam s tem načinom računanja, ker je to številka ki jo bo uporabnik plačal za prevožen kilometer. Pa še vsi bodi veseli ko se bodo peljali in videli da porabljajo manj kot je oglaševano :)

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 12:55
Napisal/-a crunchy
matija je napisal/-a:Eno dobro razmisljanje prilepim spodaj, ki omenja da je WLTP poraba izmerjena na nacin, ki ga uporablja nas forumas N75, ki izmeri koliko kWh porabis za polnjenje ter koliko nato prevozis, oz. "Plug to Wheels".

Tudi če je 20.6 kWh / 100 km "Plug to Wheels", potem je še vedno nekaj narobe z izračunom na prospektu. Možnost sicer je, da kažejo porabo "Plug to Wheels", domet pa izračunajo na energijo iz akumulatorja, vendar se tudi v tem primeru izračun ne izide. Razlika je po moje prevelika. Verjetno so prospekt samo delno popravili brez celotnega izračuna in cifre tako strižejo. :think:

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 14:00
Napisal/-a N75
Zoe Q90 41kWh
NEDC 370km

realni doseg na avtocesti 200km (5stC 110km/h)

najvišja izmerjena poraba tam kjer dnevno vozim pozimi 28kWh/100km (na vtičnici)

Re: NEDC & WLTP

Objavljeno: 12 Jan 2018, 16:06
Napisal/-a N75
Neto 40kWh
izkoristek baterije+polnilca pozimi še gretje baterije 20%
na vtičnici za napolnit baterijo 50kWh
50/20.6=242km

Podatek se ne ujema nevedeno je 270km poraba 20.6kWh/100km