EV za potovanja?
EV za potovanja?
admin: razcepljena tema!
Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Re: Nissan LEAF 2019
Malo kateri novi ICE naredi 800 km z enim tankom pri hitrosti 150 km /h
Sem nedolgo nazaj preizkušal z novo škodo octavio. Ima komaj 45 l tank.
Res pa je, da napolniš v 5 minutah za vsakim vogalom.
Sem nedolgo nazaj preizkušal z novo škodo octavio. Ima komaj 45 l tank.
Res pa je, da napolniš v 5 minutah za vsakim vogalom.
Re: Nissan LEAF 2019
Napiši en primer tvojega daljšega potovanja, koliko časa si potoval in bomo poskusili izračunati koliko časa bi potrebovali z Leaf 64kWh.Goran napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Re: Nissan LEAF 2019
No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.
Re: Nissan LEAF 2019
Če bi pa to razdaljo delal z Busom ali z vlakom bi casovno trajalo isto kot z EV ali pa še dlje.
Re: Nissan LEAF 2019
Itak karkoli v kateri koli temi bos karkoli napisal dobrega za EV bo nas Goran vse spluval. Ker on je na tem forumu zato da spluva. I3 ima pq zato ker ga lahko ima... goran ti si car!
Re: Nissan LEAF 2019
Goran, poglej si novi http://www.tesla.com/trips, sem vceraj vpisal eno smucarsko: ljubljana - tignes. Pride enako kot z dimnikom. Postanke smo mi imeli stiri:
- dizel na meji pred italijo, ker je bil tam +30%
- vmes nekje pri benetkah, kosilo
- pri Milanu kava, razmigat kosti
- takoj za FR mejo, spet ugodnejsa nafta pa Galaxy je bil totalno na rezervi, 525d je sicer imel se nafte cez glavo.
Tisti kalkulator gor vrne en postanek manj - tri. Nekateri so tako kratki da moras kar pohitet ce zelis se sendvic pojest, it na wc, placat, kak kafe... Sicer jaz relacij daljsih od 200km delam res res malo. Tako da verjetno se bi iz naslova tankanja manj ustavljal kot z ICE.
Prejsnji teden sem se na poti 160km ustavil za Klagenfurtom. Pac sem opazil ceno bencina 1.14€, pri nas je pa 1.3€ in tudi tank je bil ze slab. Z EVjem ki ima 64kWh baterijo se sploh ne bi ustavljal, ker bi startal itak poln, z dimnikom pa nikoli ne natocis doma, ce nisi ravno shejk.
p.s.: LJ - Maastricht izracuna 4 postanke po pol ure. To se mi zdi precej malo, glede na kolicino ur v avtu. Jaz bi se verjetno ustavil se kdaj dodatno. Enkrat sem vozil celo 23.5 ur, nikoli vec. Takrat sem se iz prve roke naucil kaj pomeni utrujen sofer.
Pa zakaj bi koga sploh prepriceval Vsak po svoje.
- dizel na meji pred italijo, ker je bil tam +30%
- vmes nekje pri benetkah, kosilo
- pri Milanu kava, razmigat kosti
- takoj za FR mejo, spet ugodnejsa nafta pa Galaxy je bil totalno na rezervi, 525d je sicer imel se nafte cez glavo.
Tisti kalkulator gor vrne en postanek manj - tri. Nekateri so tako kratki da moras kar pohitet ce zelis se sendvic pojest, it na wc, placat, kak kafe... Sicer jaz relacij daljsih od 200km delam res res malo. Tako da verjetno se bi iz naslova tankanja manj ustavljal kot z ICE.
Prejsnji teden sem se na poti 160km ustavil za Klagenfurtom. Pac sem opazil ceno bencina 1.14€, pri nas je pa 1.3€ in tudi tank je bil ze slab. Z EVjem ki ima 64kWh baterijo se sploh ne bi ustavljal, ker bi startal itak poln, z dimnikom pa nikoli ne natocis doma, ce nisi ravno shejk.
p.s.: LJ - Maastricht izracuna 4 postanke po pol ure. To se mi zdi precej malo, glede na kolicino ur v avtu. Jaz bi se verjetno ustavil se kdaj dodatno. Enkrat sem vozil celo 23.5 ur, nikoli vec. Takrat sem se iz prve roke naucil kaj pomeni utrujen sofer.
Pa zakaj bi koga sploh prepriceval Vsak po svoje.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Nissan LEAF 2019
Vsak ima svoj način vožnje. Sedaj imam še bencinarja srednjega razreda. 5-7 grem v Nemčijo, Stutgart ali Frankfurt. Razdalja 700 -800 km. Ustavim se najmanj 6 X , 2 x tankam, 4 pijem kavico pojem kakšen sendvič. Na avto cesti vozim 95-110, več ne, varčujem z gorivom.N75 napisal/-a:Napiši en primer tvojega daljšega potovanja, koliko časa si potoval in bomo poskusili izračunati koliko časa bi potrebovali z Leaf 64kWh.Goran napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Torej zame ne bo problema, ko letos preskočim na EV. verjamem, da nekaterim se mudi, če potujejo poslovno in na uro.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Nissan LEAF 2019
Ljubljana - Maastricht ni 800 ampak je dobrih 1000km, to pomeni 11h čiste vožnje.Goran napisal/-a:No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.
In v 11h je potrebno počivati - razen, če se voznika menjata (in vseeno se je potrebno zato ustaviti, iti tankat/polnit in na wc, da o kavi, malici, kosilu ne govorimo).
Torej na koncu ni neke bistvene razlike med ICE in EV,
za vse ostalo je
https://www.cheaptickets.nl/vliegticket ... dwodiP0K6w
Soul EV believer
Re: Nissan LEAF 2019
Da bi vozil 800 km daleč s 150 km/h se mi zzdi najmanj mimo zakonov. da ne rečem ogrožanje sebe in drugih v prometu. Sicer pa električni avtomobili so že sedaj potovanih kapacitet in nikakor ne samo primestni. Je pa očitno, tako kot vsaka stvar, da niso pisani na kožo vsakomur. in komur niso, pač vidi samo slabo. Takemu predlagam, da se nakupa še zelo dolgo vzdrži.Goran napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Re: Nissan LEAF 2019
LJ-Maastricht verjetno prevoziš s bencinarjem v 12urah vključno s tankanjem, WC, malica, počitekGoran napisal/-a:No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.
Z EV 64kWh pa prevoziš recimo v 15 urah
3ure razlike ni veliko, s tem da si lahko manj utrujen zaradi več postankov
Re: Nissan LEAF 2019
Vi kar bluzite. Do Nl se z ICE ustavim samo za tankanje. In 15 ur je naporno tudi s postanki, razen za frajerje. Tiste o zakonih pri 150 so pa itak bolne ( sploh pa sem napisal 130-140 kar je v zakonskih okvirih). Tudi to, da voziš 90 zaradi šparanja je bedarija. Raje ostani doma.