EV za potovanja?

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 349
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
195
11

EV za potovanja?

OdgovorNapisal/-a Goran » 06 Jan 2018, 12:28

admin: razcepljena tema!

Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1262
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
640
313

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a pirpy » 06 Jan 2018, 12:46

Malo kateri novi ICE naredi 800 km z enim tankom pri hitrosti 150 km /h :)
Sem nedolgo nazaj preizkušal z novo škodo octavio. Ima komaj 45 l tank.
Res pa je, da napolniš v 5 minutah za vsakim vogalom.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 384
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
184
88

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a N75 » 06 Jan 2018, 13:36

Goran je napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.


Napiši en primer tvojega daljšega potovanja, koliko časa si potoval in bomo poskusili izračunati koliko časa bi potrebovali z Leaf 64kWh.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 349
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
195
11

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a Goran » 06 Jan 2018, 14:26

No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 344
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
326
307

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a robertto » 06 Jan 2018, 14:47

Če bi pa to razdaljo delal z Busom ali z vlakom bi casovno trajalo isto kot z EV ali pa še dlje.
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 548
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
379
217

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Jan 2018, 15:53

Itak karkoli v kateri koli temi bos karkoli napisal dobrega za EV bo nas Goran vse spluval. Ker on je na tem forumu zato da spluva. I3 ima pq zato ker ga lahko ima... goran ti si car!
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1464
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
969
1793

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Jan 2018, 16:16

Goran, poglej si novi Go Anywhere - Tesla, sem vceraj vpisal eno smucarsko: ljubljana - tignes. Pride enako kot z dimnikom. Postanke smo mi imeli stiri:
- dizel na meji pred italijo, ker je bil tam +30%
- vmes nekje pri benetkah, kosilo
- pri Milanu kava, razmigat kosti
- takoj za FR mejo, spet ugodnejsa nafta pa Galaxy je bil totalno na rezervi, 525d je sicer imel se nafte cez glavo.

Tisti kalkulator gor vrne en postanek manj - tri. Nekateri so tako kratki da moras kar pohitet ce zelis se sendvic pojest, it na wc, placat, kak kafe... Sicer jaz relacij daljsih od 200km delam res res malo. Tako da verjetno se bi iz naslova tankanja manj ustavljal kot z ICE.

Prejsnji teden sem se na poti 160km ustavil za Klagenfurtom. Pac sem opazil ceno bencina 1.14€, pri nas je pa 1.3€ in tudi tank je bil ze slab. Z EVjem ki ima 64kWh baterijo se sploh ne bi ustavljal, ker bi startal itak poln, z dimnikom pa nikoli ne natocis doma, ce nisi ravno shejk.

p.s.: LJ - Maastricht izracuna 4 postanke po pol ure. To se mi zdi precej malo, glede na kolicino ur v avtu. Jaz bi se verjetno ustavil se kdaj dodatno. Enkrat sem vozil celo 23.5 ur, nikoli vec. Takrat sem se iz prve roke naucil kaj pomeni utrujen sofer.

Pa zakaj bi koga sploh prepriceval :-) Vsak po svoje.
Dzun Tao, Damijan, Desty, CRF
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 319
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
324
358

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 06 Jan 2018, 17:01

N75 je napisal/-a:
Goran je napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.


Napiši en primer tvojega daljšega potovanja, koliko časa si potoval in bomo poskusili izračunati koliko časa bi potrebovali z Leaf 64kWh.

Vsak ima svoj način vožnje. Sedaj imam še bencinarja srednjega razreda. 5-7 grem v Nemčijo, Stutgart ali Frankfurt. Razdalja 700 -800 km. Ustavim se najmanj 6 X , 2 x tankam, 4 pijem kavico pojem kakšen sendvič. Na avto cesti vozim 95-110, več ne, varčujem z gorivom.
Torej zame ne bo problema, ko letos preskočim na EV. verjamem, da nekaterim se mudi, če potujejo poslovno in na uro.
Dzun Tao, Damijan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 910
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
641
877

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a Damijan » 06 Jan 2018, 18:07

Goran je napisal/-a:No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.


Ljubljana - Maastricht ni 800 ampak je dobrih 1000km, to pomeni 11h čiste vožnje.
In v 11h je potrebno počivati - razen, če se voznika menjata (in vseeno se je potrebno zato ustaviti, iti tankat/polnit in na wc, da o kavi, malici, kosilu ne govorimo).

Torej na koncu ni neke bistvene razlike med ICE in EV,
za vse ostalo je
Vliegtickets Maastricht - Goedkope tickets Maastricht - CheapTickets.nl

8-)
Soul EV believer ;)
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
91
836

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 06 Jan 2018, 18:10

Goran je napisal/-a:Potovanje na dolge razdelje bo ko boš z enim polnjenjem naredil 800 km pri 150 km/h in boš nafilal v pol ure. Do takrat so dolge razdalje za entuziaste.


Da bi vozil 800 km daleč s 150 km/h se mi zzdi najmanj mimo zakonov. da ne rečem ogrožanje sebe in drugih v prometu. Sicer pa električni avtomobili so že sedaj potovanih kapacitet in nikakor ne samo primestni. Je pa očitno, tako kot vsaka stvar, da niso pisani na kožo vsakomur. in komur niso, pač vidi samo slabo. Takemu predlagam, da se nakupa še zelo dolgo vzdrži.
MIRANRR, matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 384
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
184
88

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a N75 » 06 Jan 2018, 19:33

Goran je napisal/-a:No pa zračunaj. LJ - Maastricht. Tankal sem 2 x. Vozil pa 130-140. Pri EV bi tankal najmanj 6x, ker do 100 % ne bi nikoli čakal. To je 6x najmanj pol ure. In glede na to, da se ti lokacije PP itak nikoli ne poklopijo in moraš polnit včasih tud na 40% pomeni v praksi vsaj 8 polnitev oz. 4 ure. To pa pomeni, da moraš vmes že prespat. Kakorkoli obračate je EV zaenkrat (pri)mestno vozilo, vse ostalo je sranje.


LJ-Maastricht verjetno prevoziš s bencinarjem v 12urah vključno s tankanjem, WC, malica, počitek

Z EV 64kWh pa prevoziš recimo v 15 urah

3ure razlike ni veliko, s tem da si lahko manj utrujen zaradi več postankov
Dzun Tao
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 349
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
195
11

Re: Nissan LEAF 2019

OdgovorNapisal/-a Goran » 06 Jan 2018, 22:18

Vi kar bluzite. Do Nl se z ICE ustavim samo za tankanje. In 15 ur je naporno tudi s postanki, razen za frajerje. Tiste o zakonih pri 150 so pa itak bolne ( sploh pa sem napisal 130-140 kar je v zakonskih okvirih). Tudi to, da voziš 90 zaradi šparanja je bedarija. Raje ostani doma.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1464
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
969
1793

Re: EV za potovanja?

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Jan 2018, 13:34

Goran preberi se 1x moj post, kje bluzim ? :)

Vrni se na