EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2102
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
714
1036

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a CRF » 26 Nov 2017, 14:32

Nimajo ja. Verjetno je iz stališča pokvarljovosti to kar vradu. Glede varčnosti pač ne. Bodo e-Golfaši povedali kako gre brez TČ, ko bo konec zime. :)
bnovak88
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 522
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
555
382

Re: Hrvaška

OdgovorNapisal/-a robert » 06 Dec 2017, 16:07

darjan je napisal/-a:Drugače pa..dilema je, če it s hibridom ali ICE, ker ICE na dolge relacija porabi manj..Volt ni pretirano varčen, ko se uporablja samo ICE.


Tega pa jaz ne štekam!!!

EVja ne kupiš, ker ima premajhen domet
Potem kupiš Hybrida, in ga vsakih 50 km prikljapljaš na vtičnico.
Ko greš na dolgo pot pa izbereš ICE, ker kao manj porabi.

Pa razumi če moreš ???!!!

PS: že večkrat .... Hibrid ni in ne bo nikoli varčnen ne na elektriko in ne na bencin in ne po času... varčen je samo v kombinaciji z domačo vtičnico vsak večer, vse ostalo je potrata po nečem
Bsheep
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 471
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
315
195

Re: Hrvaška

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Dec 2017, 16:37

Tako je Robert! Kje ima hybrid plug in napisano specifikacijo koliko porabi bencina? ko baterije zmanka je ICE motro zelo pozresen... Tako da se strinjam z Robertom , splaca se samo ko polnis vsak dan doma na shuko vticnico. Ali pa pac skaces vsake 50km z kablom naokol , sam jaz tud tega nestekam?!?!?! pol si kup pure EV ?!?!?
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 06 Dec 2017, 20:04

Vsak dan se vozim v službo in nazaj z enim polnjenjem. ICE je tam samo za robne primere, ko mi zmanjka elektrike nenačrtovano.

Zelo redko se dela pot več kot 30km naenkrat.
Bsheep, talker2
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 471
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
315
195

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 06 Dec 2017, 20:17

No saj to je tudi poanta BEV voznje. Super! Ce ti to uspe zmaga... daljse ture pa ICE! Koliko je pa drugace poraba samo na ICE ko zmanka baterije?
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 753
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
671

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a Damijan » 06 Dec 2017, 20:20

Nočem prilivati olja na ogenj in mislim da sta Toyota Prius hibrid in priključni hibrid tudi kot ICE varčna,
zagotovo pa ni varčen BMW i3 REX (650cc dvocilindrski motor), ki ima ICE doseg 130km (poraba 7l/100km)... :$:
Bsheep
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 06 Dec 2017, 20:32

Žal ne vem, se izogibam bencina koliko se le da :)

Mogoče pomladi kaj bolj testiram
nakaza
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 32
Kraj: Postojna
Avto: Mazda 6
17
31

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a nakaza » 06 Dec 2017, 20:35

Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 100
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in 2017
162
148

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a talker2 » 06 Dec 2017, 21:27

Moja izkušnja s Prius Plug-in 2017 s prazno baterijo je:
4.2 l/100 km - avtocesta 135 km/h
3.5 l/100 km - vožnja okoli 110 km/h

Prius Plug-in 2017 je zaenkrat še vedno najbolj učinkovit PHEV na tržišču.
Bsheep, Damijan
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Dec 2017, 04:41

Huh...tole je pa manjša poraba od 1.2 TSI motorja, zanimivo.

Kakšno tehnologijo pa ima toyota, kar se tiče ICE vožnja s prazno baterijo? A drži motor na optimalnih obratih in dela nek daljši buffer? Oz je to paralelni plugin ali ICE direktno žene kolesa?
tomi123
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: radeče
6
0

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 07 Dec 2017, 07:57

talker2 je napisal/-a:Moja izkušnja s Prius Plug-in 2017 s prazno baterijo je:
4.2 l/100 km - avtocesta 135 km/h
3.5 l/100 km - vožnja okoli 110 km/h

Prius Plug-in 2017 je zaenkrat še vedno najbolj učinkovit PHEV na tržišču.


Zdej ne vem točno kaj si mislil s to porabo ampak nekaj ne bo držalo. Avto z bencinskim motorjem 100KM in 1530kg in 135km/h na avtocesti ti popije ,(da ne bom rekel enkrat več kot si ti napisal) bistveno več. Razen, če ne razumem tvoje razlage porabe...
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Dec 2017, 08:04

Zato meni tudi ni jasno ja...res je, da če je paralelni hibrid, pride do manj izgub, kot pri navadnem ICE, ampak navadni ICE ima ponavadi dražje motorje, turbince, ipd, hibridi pa neke preiskušene zadeve, ker je večji poudarek, da mašina traja, ker se tudi tako pogosto ne uporablja in servisira.
tomi123
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: radeče
6
0

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 07 Dec 2017, 08:15

darjan je napisal/-a:Zato meni tudi ni jasno ja...res je, da če je paralelni hibrid, pride do manj izgub, kot pri navadnem ICE, ampak navadni ICE ima ponavadi dražje motorje, turbince, ipd, hibridi pa neke preiskušene zadeve, ker je večji poudarek, da mašina traja, ker se tudi tako pogosto ne uporablja in servisira.


Pustimo hibridno porabo, tudi moj plugin ima skupno 1,8l porabe vendar sam dizel pa 8-10l porabe. Seveda je teža največji sovražnik hibridov moj ima skoraj 2t. Ravno zato močno dvomim o tej porabi;) Da seveda ne govorimo o tem, da so vsi ti avti avtomatiki in imajo štirikolesni pogon, kar kar milo rečeno doda vsaj 1 liter dodatne porabe
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Dec 2017, 08:19

ne ne, mislim pač porabo takrat ko laufa izrecno na ICE, ne hibridno :)

Plugin hibrid je drugačen kot klasični hibrid in bi naj omogočal večji izkoristek ICE motorja, je pa problem, ker so povečini not ne kaj preveč varčni motorji, ker ni potrebe da bi bili
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1019
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
581
1010

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Dec 2017, 09:00

Pa saj ICE je v PHEVu zato da se ga uporablja. Zato pa so delezni manj subvencij, manj ugodnosti, manj vsega. Pije pa odvisno od avta in od voznje, v mojem primeru mislim da ima 1780kg, nima pa mehanskega 4-kolesnega pogona, ampak elektricnega (vsak motor poganja svojo os loceno, zdruzuje pa ju ECU).

Poraba:
~4L ce je relacija kratka in elektrika veliko pomaga (specificno 80km pot do Trebnjega)
~5L ce je relacija dolga in se vozi po avtocesti ter ~100km/h
~6L ce se vozi malo bolj normalno
~8L sem imel ko sem vecino poti vozil v sport, menjalnik sport, prisilno 4x4 pogon ter vecinoma izkoriscal vseh 224km. Zavita cesta, klanci, ...

Ce potegnem crto, Golf 3 Rabbit 1.9 TDI bo v vseh primerih porabil manj.

So hibridi ki pijejo manj in hibridi ki pijejo vec. Definitivno pa je ICE motor notri zato da se ga uporablja, ne da se ga gleda in izogiba. Pa precej dober obcutek je ko ga ne sparas, avto se lepo premakne. Ni pa tudi ob le voznji na ICE enak ICE motorju. Ce omenim ~15km spuscanja od svetega roka navzdol po avtocesti; na vrhu je bilo electrical range 0km, vse sem prevozil na strom in na dnu je bilo nekaj km dometa. 100 avtomobilov okoli mene je imelo prizgane motorje neprestano ali pa vecino casa (tisti s start-stop). Ob prihodu v biograd je bila poraba 5 ali malo manj. Takrat sem se utekal ICE motor.

Najceneje je ce gres na vlak, prevozi.org ali pa ce si kar doma.
tomi123
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Kraj: radeče
6
0

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 07 Dec 2017, 09:48

matija je napisal/-a:Pa saj ICE je v PHEVu zato da se ga uporablja. Zato pa so delezni manj subvencij, manj ugodnosti, manj vsega. Pije pa odvisno od avta in od voznje, v mojem primeru mislim da ima 1780kg, nima pa mehanskega 4-kolesnega pogona, ampak elektricnega (vsak motor poganja svojo os loceno, zdruzuje pa ju ECU).

Poraba:
~4L ce je relacija kratka in elektrika veliko pomaga (specificno 80km pot do Trebnjega)
~5L ce je relacija dolga in se vozi po avtocesti ter ~100km/h
~6L ce se vozi malo bolj normalno
~8L sem imel ko sem vecino poti vozil v sport, menjalnik sport, prisilno 4x4 pogon ter vecinoma izkoriscal vseh 224km. Zavita cesta, klanci, ...

Ce potegnem crto, Golf 3 Rabbit 1.9 TDI bo v vseh primerih porabil manj.

So hibridi ki pijejo manj in hibridi ki pijejo vec. Definitivno pa je ICE motor notri zato da se ga uporablja, ne da se ga gleda in izogiba. Pa precej dober obcutek je ko ga ne sparas, avto se lepo premakne. Ni pa tudi ob le voznji na ICE enak ICE motorju. Ce omenim ~15km spuscanja od svetega roka navzdol po avtocesti; na vrhu je bilo electrical range 0km, vse sem prevozil na strom in na dnu je bilo nekaj km dometa. 100 avtomobilov okoli mene je imelo prizgane motorje neprestano ali pa vecino casa (tisti s start-stop). Ob prihodu v biograd je bila poraba 5 ali malo manj. Takrat sem se utekal ICE motor.

Najceneje je ce gres na vlak, prevozi.org ali pa ce si kar doma.


Se popolnoma strinjam, avto je za vozit. Moj avto z 290KM, 4*4, avtomatik mi daje užitek, ki ga želim in mi poraba ni prvotnega pomena. Problem pa nastane, ko ljudje kupujejo takšne avte za relacijsko vožnjo in na koncu ugotovijo, da vsak normalen dizel manj žre pa še bistveno je cenejši;)
Moj avto s samo 50km dosega se na relacijski vožnji slabo obnese, ker je poraba na dizel bistveno večja in dejansko izniči porabo elektrike.
Predvidevam, da jih večina kupuje Pluginhibrid predvsem zaradi nižje porabe, ki pa se na koncu izkaže, da ni takšna in so ljudje kot jaz, ki jim je na prvem mestu užitek, ki jih nudi takšen avto (večja konjska moč, 4*4, avtomatik, udobje)
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
47
3

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Dec 2017, 10:03

Jaz ICE uporabljam skoraj nič, prva dva tedna sem ga zato, ker nisem imel doma vtičnice. Od takrat pa...še enkrat, ker se mi ni naplnil doma :)

Jaz imam avto kot prevozno sredstvo iz točke A do točke B, z čimmanj stroška. Časi, ko sem užival v vožnji, dirkal, ipd, so že mimo, leta so tu :)
Luka
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1019
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
581
1010

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

OdgovorNapisal/-a matija » 10 Dec 2017, 16:46

Je pa tako, evo en zimski tank bencina spet mimo, povprecje zadnjih 1100km je bilo 2.5l/100km. Poleti jeseni pa so se povprecja na tank gibala 1.6-1.8 L/100km. Ter tista elektrika, ki je par evrov. Overall se vedno manj kot prejsnji 3.0 R6 dizel. Imam pa dnevno vecinoma manj kot 45km.

EV bi porabil se manj, a taksnega ki bi ustrezal zeljam ni bilo v casu nakupa in ga zaenkrat tudi se ni :)
talker2

Vrni se na