Škoda Enyaq - cene Slovenija

bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 646
258
300

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a bvs »

Predrago!
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: Hyundai Kona EV
373
275

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
bvs
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 900
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
477
431

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a alfy »

Ogo napisal/-a:Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
Ja verjetno bodo 10k
Blindek, DGJ, vivo
bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 646
258
300

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a bvs »

alfy napisal/-a:
Ogo napisal/-a:Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
Ja verjetno bodo 10k
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 67
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
31
30

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Tega me je dejansko strah... sem pri Superbu bil par dni prepozen... nikoli si nisem mislil da iz danes na jutri več ne bo subvencije
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Avto: Hyundai Kona EV
373
275

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Subvencije so do porabe sredstev.

In ker vlada svoj delež sredstev iz vladnega proračuna zmanjšuje, Eko sklad ima pa v svojem pujsku samo omejeno količino namensko zbranega denarja za ta namen, število tistih, ki to koristijo pa narašča, je jasno da bo cifra šla dol ...

Zato se je treba zavedati, da vse to nakupovanje z dobavami čez 9 mesecev pač prinaša svoje rizike.

Že z Teslo z dobavo 2-3 mesece je riziko visok.

Zato pa jaz pravim, da bo trg "normalen", ko boš avto naročil in ga še isti teden dobil. Tako sem ga jaz. Vse drugo je pa glede subvencije špekulacija. Morda bo, morda ne bo. Le zavedat se je treba tega rizika.

Subvencijo drugače privoščim vsakomur, samo zavedat se je treba ekonomske resnice Eko sklada - količina namensko zbranega denarja je omejena.
Argo123, Blindek
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1380
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
853
755

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

V parih tednih dobiš avto samo iz zaloge z neko opremo. Vse ostalo se pa čaka nekaj mesecev.

Drugače ta Škoda zna biti kar zanimiv avto za ustrezno ceno.
Dzun Tao
Uporabniški avatar
andro3131
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
Kraj: Trebnje
Avto: Touran 2.0
65
42

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a andro3131 »

Hm, jaz pridem z modelom 80 in "podobnimi" dodatki, kot jih ima recimo Model Y že v paketu, na skoraj 55k.

Če dodam še par jurjev za Tesla Model Y, imam:

- večji domet (300mil+)
- autopilot, ki to zares je
- supercharging do 250kw+, omrežje polnilnic
- večja končna hitrost, pospešek
- steklena streha
- baterija je sigurno bolj dovršena kot pri VW koncernu
- over-the-air updates
- infotainment je (meni) leta pred ostalimi
- Tesla trgovina v LJ in servis bo kmalu
- itd itd itd ....

S tem da verjetno bo Y LR RWD, ki ga bodo dali kmalu ven, cenejši kar za nekaj jurjev od sedanjega AWD, ter dodatno s cenami iz Berlinske tovarne, ki bodo nižje zaradi carine in prevoza iz USA, predvidevam zelo blizu 50k.

Zame je izbira jasna .

Vsekakor pa podpiram VW koncern in navijam za čim več podobnih avtov, da bo prehod na EV čim hitrejši.
Sigurno bo za tale avto precej kupcev.
Konec koncev je design tako zunaj kot znotraj meni precej všečen.
sluk, Stanko, Dzun Tao, nakaza, matija, talker2
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
316
218

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
177
3

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Pier »

Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.
Dzun Tao
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1003
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
601
528

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Simon »

https://avto.finance.si/8966281/Skodin- ... -tisocakov

na AC polnilnicah se polni samo s 7,2 kW moči???
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2819
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i,leaf
2143
1064

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Hm, cenejši od hyundaija leafa.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1003
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
601
528

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Simon »

Ja mal se je zatipkal...
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
316
218

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Pier napisal/-a:
Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.
Razlika 30km je izmerjena po WLTP standardu, kjer avtocestni delež zajema 30%. V mojem primeru je AC delež preko 80%. Aerodinamičnost iD.4 bo najverjetneje enaka Eniaqu, zato ostajam pri napisanem. Aerodinamičnost je na avtocesti ključnega pomena, zato iD.4 ne bo mogel konkurirati iD.3 na AC trasah. Verjamem, da bosta tako Enyaq, kot iD.4, nekaterim pisana na kožo in prav je tako.
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 900
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
477
431

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a alfy »

Brihtol napisal/-a:
Pier napisal/-a:
Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.
Razlika 30km je izmerjena po WLTP standardu, kjer avtocestni delež zajema 30%. V mojem primeru je AC delež preko 80%. Aerodinamičnost iD.4 bo najverjetneje enaka Eniaqu, zato ostajam pri napisanem. Aerodinamičnost je na avtocesti ključnega pomena, zato iD.4 ne bo mogel konkurirati iD.3 na AC trasah. Verjamem, da bosta tako Enyaq, kot iD.4, nekaterim pisana na kožo in prav je tako.

Po objavljenih podatkih je Dc 0.267 za ID3 in 0.27 za Enyaq.
Kaj to pomeni v real life pa bomo videli.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 279
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
177
17

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Gasper »

To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
Brihtol
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4057
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4842
6300

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a matija »

Gasper napisal/-a:To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
Exactly. Tesla Semi ima koeficient boljsi od Bugatti Veyrona, a je vsakemu jasno da ima dejanski upor vecji. Precej pomembna je tudi povrsina, ki odriva zracno maso.
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
177
3

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Pier »

Spodaj so mere obeh, tako da neke hude razlike v širini in višini ni. Sigurno pa se bo nekaj poznalo...

ID.3
Length 4261 mm
Width 1809 mm
Height 1568 mm
Wheelbase 2770 mm
Weight Unladen (EU) 1794 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2260 kg

Enyaq
Length 4649 mm
Width 1879 mm
Height 1616 mm
Wheelbase 2765 mm
Weight Unladen (EU) * 2000 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) No Data
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1003
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
601
528

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Simon »

Enyaq je v istem segmentu kot ID.4, medtem, ko je ID.3 manjši.
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
316
218

Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Gasper napisal/-a:To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
No, pa imamo na forumu tudi ljudi, ki se še spomnijo nekaj fizike.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek