Spregledal si, da je do Novega mesta prišel iz Bele krajine. Sicer ne vem, od kod točno, ampak lahko dodaš okrog 30 km v vsako smer, pa po možnosti še čez Gorjance.MK47 napisal/-a:Celotna pot NM-Šentjernej-Celje-Krško-Novo mesto znese 188km in je normalno prevozna s 100% baterije v e-golfu.
e-golf gre prvič malo dlje...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
A ni Črnomelj-Celje cca 120km v eno smer? Torej če zaokrožimo v obe smeri cca 250km. Pa to ja ni nič.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Huh, nisem pričakoval takšen odziv na moje prigode Po prebranem lahko na kratko rečem le, da imate v bistvu večinoma vsi...prav.
Sedaj nimam časa, kasneje pa sledijo še dodatna pojasnila...
Sedaj nimam časa, kasneje pa sledijo še dodatna pojasnila...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
gile, ne vzet za hudo
Smo sigurni že vsi imeli kakšno zanimivo prigodo. Ali 15
(edina izjema so verjetno kakšni Teslaši, pa še od teh poznam par zanimivih - npr. original Tesla polnilec ni hotel polniti v Albaniji na 1 fazi)
Smo sigurni že vsi imeli kakšno zanimivo prigodo. Ali 15
(edina izjema so verjetno kakšni Teslaši, pa še od teh poznam par zanimivih - npr. original Tesla polnilec ni hotel polniti v Albaniji na 1 fazi)
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
@gile odličen zapis "EV avanture". Kot je že @Stromcek zapisal je to kot krst za pravega EV-jevca.
Vsekakor pa za naslednjič priporočam štart s polno baterijo.
Vsekakor pa za naslednjič priporočam štart s polno baterijo.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Jaz grem tudi na hitro in nenadoma, takšne relacije brez težav.Maybe napisal/-a:Tudi če mu priporočaš: Pred dnevi sem moral na hitro in nenadoma
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Če si še tko sposoben, na hitro ne moreš od doma s polno baterijo, če je prazna. Al tud to rešiš?
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Gospod ni imel prazno baterijo ampak 60%. Jaz pa Na cilju dofilam, če se le da na DC. Ko zaključim z obveznostjo odklopim in grem dalje. Če pa so poti kjer je treba nekajkrat vmes nafilat prazno baterijo pa je lahko težava z dostopnostjo oz funkcioniranjem polnilnic. Na poti dejansko drugega kot DC ni za razmišljat. Ljudje morajo nehat razmišljat, da se bodo zastonj prevažali okrog. Ali plačaš energijo ali pa s porabljenim časom. Mislim da je ceneje plačat energijo.Maybe napisal/-a:Če si še tko sposoben, na hitro ne moreš od doma s polno baterijo, če je prazna. Al tud to rešiš?
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Tole pa trikrat podpišem!!! Točno tako!Argo napisal/-a:... Ljudje morajo nehat razmišljat, da se bodo zastonj prevažali okrog. Ali plačaš energijo ali pa s porabljenim časom. Mislim da je ceneje plačat energijo...
Ima pa vsak svojo vrednost časa
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Tudi jaz gile-ja razumem (želel je izziv, kako z brezplačnimi polnilnicami narediti začrtano pot v odmerjenem času). V primeru, da ni na Petrolovih polnilnicah še nikoli polnil, ga tudi razumem, da se ni lotil DC polnjenja, saj predvidevam, da nima Petrolove kartice, pa še kolikor je bilo zaslediti, je imel težave z napolnjenostjo telefona - nalaganje nove aplikacije in vnos kreditne kartice, ... pa tudi terja svoj čas - priznam, da dokler nisem imel Petrolove kartice e-mobilnosti, me je to zelo odvračalo od uporabe njihove polnilne infrastrukture (sploh ker moj tel. ni podpiral aplikacij in sem pristopal prek spletne strani, kjer pa sem vsakič znova moral vnašati podatke kreditne kartice, potem se je po možnosti še kaj obesilo in sem po parih poizkusih in 15 minutah izgubljenega časa z dolgim nosom zapustil njihovo polnilnico. Od kar imam Petrolovo kartico e-mobilnosti, pa na niti eni naj se bo AC ali DC polnilnici nisem imel težav. Tudi sam sem lani na poti proti Norveški predvsem iskal brezplačne DC polnilnice in to predvsem zato, ker se je na teh polnjenje pričelo takoj ob prihodu in ni bila potrebna inštalacija aplikacij ...
Edino na Norveškem sva vsa polnjenja izvedla le z eno aplikacijo, tako, da so bili razen prvega polnjenja vsi nadaljnji hitro začeti.
Večkrat smo že imeli debato o aktivaciji polnilnic s kreditno kartico - tega se manjka in upam, da bo čimprej to zaživelo, sicer si na dolgi rok in nešteto ponudnikov res ne predstavljam potovanj in množične elektrifikacije.
Predvidevam pa tudi, da bo gile drugo leto imel že na e-Golfu vinjeto, ICE pa bo vozil še zgolj lokalno ali za res kakšne dolge poti, za takrat pa bo raje vzel mesečno vinjeto.
Edino na Norveškem sva vsa polnjenja izvedla le z eno aplikacijo, tako, da so bili razen prvega polnjenja vsi nadaljnji hitro začeti.
Večkrat smo že imeli debato o aktivaciji polnilnic s kreditno kartico - tega se manjka in upam, da bo čimprej to zaživelo, sicer si na dolgi rok in nešteto ponudnikov res ne predstavljam potovanj in množične elektrifikacije.
Predvidevam pa tudi, da bo gile drugo leto imel že na e-Golfu vinjeto, ICE pa bo vozil še zgolj lokalno ali za res kakšne dolge poti, za takrat pa bo raje vzel mesečno vinjeto.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Sam povem da google pay shrani kartico in si jo petrolova aplikacija zapolni...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
OK fantje, ustavimo malo elektrone
Ta zapis o prvi daljši vožnji je bil mišljen kot zanimiva izkušnja "krstne vožnje" novopečenega pripadnika EV skupnosti, naj se iz nje še kdo drugi kaj nauči, kot sem se jaz iz vaših. Pa pojdimo po vrsti...
Ko sem izvedel, da moram it v Celje, sem na hitro izračunal pot z ICE; AC NM-LJ-Celje in nazaj, no problemo. Potem pa se mi je utrnila ideja, da bi šel mogoče z egolfom. Od takrat pa sem se počutil kot majhen otrok, ki se na vsak način želi igrat s svojo novo igračko. Ni bilo več druge opcije. Če bi mi nekdo rekel, da ne smem z egolfom, bi se verjetno ihtavo vrgel na tla in ne bi šel nikamor Sej veste: "to boldly go where no man has gone before..."
Zavedajoč se stanja baterije in da bo treba polnit, sem res na hitro prečekiral plugshare in našel rešitev - implerino polnilnico v Šentjerneju. Naprej se nisem spuščal v podrobnosti polnilnic. Toda - na pot je treba takoj! No problemo! Do Celja sem imel 142km. Z konstantnim odzvanjanjem "time is of the essence" so bili to precej hitri kilometri. Ne na nož, pa vendar precej hitri. Pustimo zdaj "čeje": če bi bila baterija bolj polna, če bi šel na pot pol ure prej... Bila je pač situacija, kakršna je bila. V časovni in "električni " stiski, sem verjetno storil nekaj napakic, zato se pa na njih učimo.
Omenjate Teslo. Ok fantje, Tesla je kakršna je, treba se je zavedat, da je game changer. Brez Tesle bi imeli egolfa šele v njegovi, kaj pa vem, 12 reinkarnaciji. Še ko je Musk oznanil "ljudsko" Teslo za 30k, sem vsem hitel razlagat, kako bo to moj naslednji EV. Ker sem pa pač navaden smrtnik, so modeli razen M3, zame nedosegljivi. Si kljub temu želim Teslo? Seveda. Kdor pravi drugače, slepi samega sebe. Jo potrebujem? Za 2x ali 3x na leto, niti ne. Bi si jo lahko privoščil? Bi, ampak so mi tudi druge stvari pomembne v življenju.
Prejšnji ICE je kazal znake, da bo kmalu umrl ravno v času, ko je bila egolf akcija. Bolj kot ne sem šel za hec na testno vožnjo in sem se takoj navlekel kot kakšen junky. Ni bilo več izhoda. Je pa bil egolf in še vedno sem tega mnenja, takrat best buy, če gledamo P/P. Egolf pa tudi je kar je. Daily commuter. Služba, ki jo opravlja z odliko. Za kaj več sem pa vedel da ni najbolj primeren. Za daljše poti je pri hiši ICE Octavia. A kaj, ko se ta egolf vztrajno rine v prvo vrsto in hoče biti na vsak način prvi avto pri hiši
Sedaj pa pridemo do odstavka, kjer me lahko z neodobravanjem in odkimavajočo glavo kritizirate: a še vedno trmasto vztrajam pri svojem "z EV se bom vozil zastonj, pa naj stane kar hoče!" Moj cilj so zaenkrat brezplačne polnilnice, po treh mesecih in 7k km: mission acomplished . Sej vem, kompliciram si tam, kjer to ni potrebno, toda to je moja odločitev, nek dodatni izziv. Prej ali slej se bom nekje zakalkuliral in bom moral "kupit" elektriko. Mogoče zaradi te trme še kje ostanem na cesti. Obljubim, da bom to oznanil na tem forumu, da boste lahko vsi rekli "I told you so!"
Je pa, generalno gledano, egolf opravil svojo nalogo tudi na daljši poti. Pripeljal me je od točke A do točke B in nazaj. Element pritiska časa in nepripravljenost "voznika" je pripeljala do zapletov. Katere pa se je dalo na poti sproti reševati, tudi izključno samo z brezplačnimi polnilnicami. Tukaj se tudi zavedam, da brezplačne polnilnice ne morejo biti tako vzdrževane kot da plačljive. Just common sence.
Bo pa tudi Octavio, ki je čisto spodoben družinski avto, zamenjal EV, o tem sploh ni debate. Oziroma je, ker moram doma razlagat, da sedaj še ni čas za drug EV, čez kakšno leto ali dve, da mora še malo dozoret EV trg. Še pred prihodom egolfa pa je gospa govorila, kako bo Octavia pri hiši 10 let. Kako hitro se vse spremeni.
Toliko o tem, sem se spet kar razpisal...
PS: V bližnji prihodnosti imam namen potipat morje. Z egolfom seveda.
PS2: tudi takrat bom iskal brezplačne polnilnice
Ta zapis o prvi daljši vožnji je bil mišljen kot zanimiva izkušnja "krstne vožnje" novopečenega pripadnika EV skupnosti, naj se iz nje še kdo drugi kaj nauči, kot sem se jaz iz vaših. Pa pojdimo po vrsti...
Ko sem izvedel, da moram it v Celje, sem na hitro izračunal pot z ICE; AC NM-LJ-Celje in nazaj, no problemo. Potem pa se mi je utrnila ideja, da bi šel mogoče z egolfom. Od takrat pa sem se počutil kot majhen otrok, ki se na vsak način želi igrat s svojo novo igračko. Ni bilo več druge opcije. Če bi mi nekdo rekel, da ne smem z egolfom, bi se verjetno ihtavo vrgel na tla in ne bi šel nikamor Sej veste: "to boldly go where no man has gone before..."
Zavedajoč se stanja baterije in da bo treba polnit, sem res na hitro prečekiral plugshare in našel rešitev - implerino polnilnico v Šentjerneju. Naprej se nisem spuščal v podrobnosti polnilnic. Toda - na pot je treba takoj! No problemo! Do Celja sem imel 142km. Z konstantnim odzvanjanjem "time is of the essence" so bili to precej hitri kilometri. Ne na nož, pa vendar precej hitri. Pustimo zdaj "čeje": če bi bila baterija bolj polna, če bi šel na pot pol ure prej... Bila je pač situacija, kakršna je bila. V časovni in "električni " stiski, sem verjetno storil nekaj napakic, zato se pa na njih učimo.
Omenjate Teslo. Ok fantje, Tesla je kakršna je, treba se je zavedat, da je game changer. Brez Tesle bi imeli egolfa šele v njegovi, kaj pa vem, 12 reinkarnaciji. Še ko je Musk oznanil "ljudsko" Teslo za 30k, sem vsem hitel razlagat, kako bo to moj naslednji EV. Ker sem pa pač navaden smrtnik, so modeli razen M3, zame nedosegljivi. Si kljub temu želim Teslo? Seveda. Kdor pravi drugače, slepi samega sebe. Jo potrebujem? Za 2x ali 3x na leto, niti ne. Bi si jo lahko privoščil? Bi, ampak so mi tudi druge stvari pomembne v življenju.
Prejšnji ICE je kazal znake, da bo kmalu umrl ravno v času, ko je bila egolf akcija. Bolj kot ne sem šel za hec na testno vožnjo in sem se takoj navlekel kot kakšen junky. Ni bilo več izhoda. Je pa bil egolf in še vedno sem tega mnenja, takrat best buy, če gledamo P/P. Egolf pa tudi je kar je. Daily commuter. Služba, ki jo opravlja z odliko. Za kaj več sem pa vedel da ni najbolj primeren. Za daljše poti je pri hiši ICE Octavia. A kaj, ko se ta egolf vztrajno rine v prvo vrsto in hoče biti na vsak način prvi avto pri hiši
Sedaj pa pridemo do odstavka, kjer me lahko z neodobravanjem in odkimavajočo glavo kritizirate: a še vedno trmasto vztrajam pri svojem "z EV se bom vozil zastonj, pa naj stane kar hoče!" Moj cilj so zaenkrat brezplačne polnilnice, po treh mesecih in 7k km: mission acomplished . Sej vem, kompliciram si tam, kjer to ni potrebno, toda to je moja odločitev, nek dodatni izziv. Prej ali slej se bom nekje zakalkuliral in bom moral "kupit" elektriko. Mogoče zaradi te trme še kje ostanem na cesti. Obljubim, da bom to oznanil na tem forumu, da boste lahko vsi rekli "I told you so!"
Je pa, generalno gledano, egolf opravil svojo nalogo tudi na daljši poti. Pripeljal me je od točke A do točke B in nazaj. Element pritiska časa in nepripravljenost "voznika" je pripeljala do zapletov. Katere pa se je dalo na poti sproti reševati, tudi izključno samo z brezplačnimi polnilnicami. Tukaj se tudi zavedam, da brezplačne polnilnice ne morejo biti tako vzdrževane kot da plačljive. Just common sence.
Bo pa tudi Octavio, ki je čisto spodoben družinski avto, zamenjal EV, o tem sploh ni debate. Oziroma je, ker moram doma razlagat, da sedaj še ni čas za drug EV, čez kakšno leto ali dve, da mora še malo dozoret EV trg. Še pred prihodom egolfa pa je gospa govorila, kako bo Octavia pri hiši 10 let. Kako hitro se vse spremeni.
Toliko o tem, sem se spet kar razpisal...
PS: V bližnji prihodnosti imam namen potipat morje. Z egolfom seveda.
PS2: tudi takrat bom iskal brezplačne polnilnice
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Ja kot je bilo že zapisano - čas je denar, če imaš prvega dovol na razpolago in si dobro splaniraš pot - imaš tudi srečo, da so polnilnice prazne, se še da veliko voziti zastonj, sigurno pa to ne bo v nedogled.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
In potem mene zmerjajo, da sm škrt...
Evo, če prideš kdaj na bled na morje maš domč gorensk šnops v dobrem. Štamprle vode pa s plohm po hrbto da zapeče. Štrom bo pa drah, tko da prid nafilan.
*zgornje je seveda šala. da me nebi kdo slucajno kakšne agresije obtožu*
Evo, če prideš kdaj na bled na morje maš domč gorensk šnops v dobrem. Štamprle vode pa s plohm po hrbto da zapeče. Štrom bo pa drah, tko da prid nafilan.
*zgornje je seveda šala. da me nebi kdo slucajno kakšne agresije obtožu*
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Sej vsi nekako hočjo prid čimbolj poceni skozi, če maš čas polniš zastojn, tud če ga nimaš lahko ampak na DC je itak borba. Če sam vidim da nebo zneslo komot zapeljem na Petrolovo in še vedno sem lahko polnil in pač plačal tistih par evrov. So bli kdaj zaparkirani s kašnimi avtobusi ampak sem se hitro zmenil.
Podobna je kultura z LPG, tudi velikokrat zasedeno in dosti pump tudi tam nima nadstreška tko da ja samo tekočina mora bit pod streho
Podobna je kultura z LPG, tudi velikokrat zasedeno in dosti pump tudi tam nima nadstreška tko da ja samo tekočina mora bit pod streho
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Meni se je pa že zgodilo, da je bila Petrolova ob avtocesti zasedena. In to z začetkom polnjenja tik pred mojim prihodom, nisem imel časa čakati, sem moral improvizirati ...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
He he, ni to škrtost v igri - je bolj izziv. Vem pa, da ne bo šlo v nedogled.
Gioto, če prideš kdaj na morje na Kolpo, maš tudi šnops v dobrem. Ta pravga
Gioto, če prideš kdaj na morje na Kolpo, maš tudi šnops v dobrem. Ta pravga
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Gile - jaz grem ravno to nedeljo na morje na Kolpo Kje je že ta šnops:-)
Mi bomo kolesarili od Fare do Prelesja (kamor gremo na ribo) in nazaj. Upam, da mi ne bo potrebno polnit, da pridem v obe smeri Sicer tudi iz Kočevja do Fare s kolesom ni tako daleč - a vseeno pa bi moral malo prej štartat, kot ostali ki pridejo z ICE-ji.
Mi bomo kolesarili od Fare do Prelesja (kamor gremo na ribo) in nazaj. Upam, da mi ne bo potrebno polnit, da pridem v obe smeri Sicer tudi iz Kočevja do Fare s kolesom ni tako daleč - a vseeno pa bi moral malo prej štartat, kot ostali ki pridejo z ICE-ji.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Gile - jaz grem ravno to nedeljo na morje na Kolpo Kje je že ta šnops
Mi bomo kolesarili od Fare do Prelesja (kamor gremo na ribo) in nazaj. Upam, da mi ne bo potrebno polnit, da pridem v obe smeri Sicer tudi iz Kočevja do Fare s kolesom ni tako daleč - a vseeno pa bi moral malo prej štartat, kot ostali ki pridejo z ICE-ji.
Mi bomo kolesarili od Fare do Prelesja (kamor gremo na ribo) in nazaj. Upam, da mi ne bo potrebno polnit, da pridem v obe smeri Sicer tudi iz Kočevja do Fare s kolesom ni tako daleč - a vseeno pa bi moral malo prej štartat, kot ostali ki pridejo z ICE-ji.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek