Hitrost polnjenja

Električna izvedba klasičnega golfa
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1615

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a pirpy »

@EVH
Ne!
Glej graf napetost proti SOC.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

Koliko pa ima eGolf napetost pri 100% SOC ?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

FV-EV napisal/-a:
alfy napisal/-a:Sem prej še malo pogledal parametre baterije pri i3 in piše...Pri 50% statusu je bilo 3.56V v celicah, bom pogledal še enkrat pol kolko je, ko se napolni na 100%.
Tole bi tudi mene zanimala razlika pri Koni39 in Koni64, če lahko kdo ki ima OBD pogleda koliko je v celicah napetost pri npr. 20%, 80% in 100%
Priponke
Screenshot_20200224-084921_Torque-01.jpeg
Screenshot_20200224-084921_Torque-01.jpeg (121.12 KiB) Pogledano 3636 krat
pirpy, FV-EV
Uporabniški avatar
domina
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 158
Avto: e-golf 2020
169
265

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a domina »

se pravi, če jaz kot ekstremen laik prav razumem - balansiranje dolgoročno negativno vpliva na "zdravje" baterije? glede na vaše izkušnje se to pri e-golfu začne dogajat pri cca 80%?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1615

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Balansiranje je dobro za baterijo, vendar tega ni treba početi vsak dan, bolje je polniti do 80 ali 90%, če imaš to možnost in ne potrebuješ 100% dometa, ker na splošno se bolj polna baterija hitreje stara.
domina
Uporabniški avatar
domina
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 158
Avto: e-golf 2020
169
265

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a domina »

ok. z novo baterijo teh 80% ni problema. bolj me skrbi, ko z leti teh prvotnih 100% ne bo več 100%
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2258
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1669
2197

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a crunchy »

SimonZed napisal/-a:Tole bi tudi mene zanimala razlika pri Koni39 in Koni64, če lahko kdo ki ima OBD pogleda koliko je v celicah napetost pri npr. 20%, 80% in 100%
Tale je pa dobra. Minimalna napetost 3,5 V, maksimalna 3,5 in povprečna 3,6 V. Vsaka čast. Kako lahko na prikazovalniku podajo napetost na 1 decimalko mi pa tudi ni jasno. Preveri kaj je izpisano v datoteki in podaj natančnejše vrednosti.
FV-EV
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1227
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a Franci »

crunchy si pa res prebral natančno - ko sem jaz preletel cifre sem jih prebral po logiki Minimalna napetost 3,5 V, maksimalna 3,6 in povprečna 3,5 V - vsekakor pa je napetost dokaj stabilna
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2258
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1669
2197

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Franci napisal/-a:;) crunchy si pa res prebral natančno - ko sem jaz preletel cifre sem jih prebral po logiki Minimalna napetost 3,5 V, maksimalna 3,6 in povprečna 3,5 V - vsekakor pa je napetost dokaj stabilna
Ja, vidiš. Morda pa so se zmotili pri napisih??
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Vseh 96 celic je pri 20 % kazalo 3,5 V, očitno je napaka pri izračunu "povprečja".

P.S.: uporabljena je formula: Batt. Volts / 96 in dobiš rezultat 3,58 V.
crunchy, Vremenko, CRF, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5258
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6116
4002

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

crunchy napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:Tole bi tudi mene zanimala razlika pri Koni39 in Koni64, če lahko kdo ki ima OBD pogleda koliko je v celicah napetost pri npr. 20%, 80% in 100%
Tale je pa dobra. Minimalna napetost 3,5 V, maksimalna 3,5 in povprečna 3,6 V. Vsaka čast. Kako lahko na prikazovalniku podajo napetost na 1 decimalko mi pa tudi ni jasno. Preveri kaj je izpisano v datoteki in podaj natančnejše vrednosti.
Tudi meni je to najprej padlo v oči in sem zdajle dve minuti gledal kaj narobe berem
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5258
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6116
4002

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

SimonZed napisal/-a:Vseh 96 celic je pri 20 % kazalo 3,5 V, očitno je napaka pri izračunu "povprečja".

P.S.: uporabljena je formula: Batt. Volts / 96 in dobiš rezultat 3,58 V.
Se pravi 3,6V/80%, nato pa zvezno in pri 100% se dvigne na 4,20V?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6563
Avto: Kona 64_2018
3496
596

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Torej ma kdo OBD11 pa lahko pove koliko V ima eGolf ob 100% da probamo kaj izluščit? Al sam nabavim
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a Matej »

DeCoRawr napisal/-a:Torej ma kdo OBD11 pa lahko pove koliko V ima eGolf ob 100% da probamo kaj izluščit? Al sam nabavim
Bom preveril, samo da najdem čas .
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

FV-EV napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:Vseh 96 celic je pri 20 % kazalo 3,5 V, očitno je napaka pri izračunu "povprečja".

P.S.: uporabljena je formula: Batt. Volts / 96 in dobiš rezultat 3,58 V.
Se pravi 3,6V/80%, nato pa zvezno in pri 100% se dvigne na 4,20V?
Če prav vidim, 3.5V pri 20%
FV-EV
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

FV-EV napisal/-a:
alfy napisal/-a:Sem prej še malo pogledal parametre baterije pri i3 in piše...Pri 50% statusu je bilo 3.56V v celicah, bom pogledal še enkrat pol kolko je, ko se napolni na 100%.
Tole bi tudi mene zanimala razlika pri Koni39 in Koni64, če lahko kdo ki ima OBD pogleda koliko je v celicah napetost pri npr. 20%, 80% in 100%
Približno 75 % kaže 3,9 V na celico:
Priponke
20200228_103613-01.jpeg
20200228_103613-01.jpeg (124.05 KiB) Pogledano 3338 krat
giotto, CRF, FV-EV
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 367
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
335
86

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a gile »

Med polnjenjem mal brskam po menijih e-golfa. Pa a res nima nikjer prikaza kolk štroma fila, s kakšno hitristjo, močjo, karkoli. Samo čas polnjenja kaže...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

SimonZed napisal/-a: Približno 75 % kaže 3,9 V na celico:
To je ravno prav... Uporaba Li-ion baterij za "military" opremo je do 4V, tako da bo tudi za mojo Kono OK če jo polnim do 80%
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5258
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6116
4002

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Hvala SimonZed, sedaj pa še najbolj pomembno 90-100%
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Hitrost polnjenja

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Pri 90 % SoC BMS (97% na prikazovalniku) mi je kazalo napetost 4,0 V na celico:
viewtopic.php?f=36&t=1834&start=660#p53003
FV-EV
Odgovori

Vrni se na “e-Golf”