Testni e-Golf

Električna izvedba klasičnega golfa
matevzv90
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 109
Kraj: maribor
Avto: e-golf&Volvo
21
9

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a matevzv90 » 05 Feb 2020, 09:22

Simon je napisal/-a:
Matej je napisal/-a:Dokler Zoe nima po višini nastavljiv voznikov sedež in možnost radar tempomata je meni out.


Meni je pa ravno Zoe najboljši, ker ga na AC lahko polniš 22kW, medtem, ko je e-Golf omejen samo na 7,2kW

Zoe:
Renault Zoe R110 Z.E. 50 Preise und technische Daten - EV Database

e-Golf:
Volkswagen e-Golf Preise und technische Daten - EV Database


To pa ne bo drzalo.
Koliko jaz vem lahko golfa filas nekje cca. 45-50 Kw na javnih polnilnicah.

Glede na prispevek v DE , ko je imel avto napoljen v dobrih 50 minuth.
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 09:25

Matevž, daj malo beri kaj sem napisal...AC, ne DC...
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 381
Kraj: Logatec
Avto: Fiat 500E; E-Golf 2020
203
204

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a GM » 05 Feb 2020, 09:27

matevzv90 je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:
Matej je napisal/-a:Dokler Zoe nima po višini nastavljiv voznikov sedež in možnost radar tempomata je meni out.


Meni je pa ravno Zoe najboljši, ker ga na AC lahko polniš 22kW, medtem, ko je e-Golf omejen samo na 7,2kW

Zoe:
Renault Zoe R110 Z.E. 50 Preise und technische Daten - EV Database

e-Golf:
Volkswagen e-Golf Preise und technische Daten - EV Database


To pa ne bo drzalo.
Koliko jaz vem lahko golfa filas nekje cca. 45-50 Kw na javnih polnilnicah.

Glede na prispevek v DE , ko je imel avto napoljen v dobrih 50 minuth.


Če smo že pri DC polnjenju...pri e-golfu ne gre čez 40 kW
giotto
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 675
517
733

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a giotto » 05 Feb 2020, 09:27

matevzv90 je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:
Matej je napisal/-a:Dokler Zoe nima po višini nastavljiv voznikov sedež in možnost radar tempomata je meni out.


Meni je pa ravno Zoe najboljši, ker ga na AC lahko polniš 22kW, medtem, ko je e-Golf omejen samo na 7,2kW

Zoe:
Renault Zoe R110 Z.E. 50 Preise und technische Daten - EV Database

e-Golf:
Volkswagen e-Golf Preise und technische Daten - EV Database


To pa ne bo drzalo.
Koliko jaz vem lahko golfa filas nekje cca. 45-50 Kw na javnih polnilnicah.

Glede na prispevek v DE , ko je imel avto napoljen v dobrih 50 minuth.


eGolf na DC ne gre višje od 39kw. Pozitivno pri tem avtu je da tudi pri visokih % se vedno solidno polni. Ce baterija ni prevroca bo pri 80% nekje na 35-37kw. Potem zacne znizevati.
matija
matevzv90
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 109
Kraj: maribor
Avto: e-golf&Volvo
21
9

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a matevzv90 » 05 Feb 2020, 09:30

No tukaj nekje ja -40 kw na DC, torej ne samo 7,4 kw...
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 09:35

matevzv90 je napisal/-a:No tukaj nekje ja -40 kw na DC, torej ne samo 7,4 kw...

Is it really so hard to understand, what am I saying to you? :bang:
matevzv90
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 109
Kraj: maribor
Avto: e-golf&Volvo
21
9

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a matevzv90 » 05 Feb 2020, 09:41

Simon je napisal/-a:
matevzv90 je napisal/-a:No tukaj nekje ja -40 kw na DC, torej ne samo 7,4 kw...

Is it really so hard to understand, what am I saying to you? :bang:


"Meni je pa ravno Zoe najboljši, ker ga na AC lahko polniš 22kW, medtem, ko je e-Golf omejen samo na 7,2kW"

Lej ti ki si tako pameten...
Torej mi potem povej koliko bi moral potem imeti glavne varovalke doma pri hisi, da bi lahko polnil 22kw kot jih omenjas pri ZOEU,
kateri tebi predstavlja problem. Ne problem predstavlja poljenje 11 kw kaj sele 22 kw.
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 09:49

matevzv90 je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:
matevzv90 je napisal/-a:No tukaj nekje ja -40 kw na DC, torej ne samo 7,4 kw...

Is it really so hard to understand, what am I saying to you? :bang:


"Meni je pa ravno Zoe najboljši, ker ga na AC lahko polniš 22kW, medtem, ko je e-Golf omejen samo na 7,2kW"

Lej ti ki si tako pameten...
Torej mi potem povej koliko bi moral potem imeti glavne varovalke doma pri hisi, da bi lahko polnil 22kw kot jih omenjas pri ZOEU,
kateri tebi predstavlja problem. Ne problem predstavlja poljenje 11 kw kaj sele 22 kw.


Vse ti piše, odpri linke, ki sem jih pripel...
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 10:12

Zoe poseka vse, še Tesla mu ne pride blizu kar se AC polnjenja tiče...vsaj nekaj :giggle:
matija
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 916
Avto: e-Golf 2020
393
24

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 05 Feb 2020, 10:18

Ja če si iz blokov in si res želiš el avto potem je Zoe kar dobra izbira :D
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 661
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
673
154

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Franci » 05 Feb 2020, 10:30

Predvsem smo pa ostali lastniki EV zadovoljni, da se poleg nas na AC polni ZOE, saj nam takoj moč polnjenja razpolovi. In še potem, ko je ZOE s svojim hitrim polnjenjem že zdavnaj poln, se zato ker jih lastniki radi puščajo priklopljene na polnilnici mi polnimo le s polovično močjo. ;)
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 211
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
100
131

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a prgrmr » 05 Feb 2020, 10:34

Franci je napisal/-a:Predvsem smo pa ostali lastniki EV zadovoljni, da se poleg nas na AC polni ZOE, saj nam takoj moč polnjenja razpolovi. In še potem, ko je ZOE s svojim hitrim polnjenjem že zdavnaj poln, se zato ker jih lastniki radi puščajo priklopljene na polnilnici mi polnimo le s polovično močjo. ;)

Ne zmanjša polnilnega toka vsak avto? Ni tako, da je 32 A po fazi na voljo za celo polnilnico, tako da če se polnita dva, dobi vsak samo 16 A? Ne vem pa, kako pametno so zvezane faze, da se tisti, ki se polnijo enofazno, ne bi »ovirali« med sabo. No, v vsakem primeru ti tudi trifazno polnjenje s 16 A zmanjša, ni treba, da se polni z 32 A, ne?
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 661
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
673
154

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Franci » 05 Feb 2020, 10:55

Iz moje izkušnje - npr. na AC polnilnici v Radovljici pri knjižnici se v primeru, ko sva dva polnila KONO (enofazno), moč ni zmanjšala in je bila 7,0 do 7,2 kW, ko je bil zraven npr. BMW-jev priključni hibrid ali e-golf se tudi ni zmanjšalo.
Najslabše je v primeru polnjenja ZOE, takrat se kona polni s 3,4 kW, nekaj vmes pa je BMW i3 - če imam prav v spominu okoli 4,5 kW, po kakšni logiki ne vem. Sem pa nazadnje opazil, da je tudi pri e-Golfu moč padla, tako da ne vem ali imajo različna polnjenja, ali sama polnilnica ni kaj vredu delovala.
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 675
517
733

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a giotto » 05 Feb 2020, 11:03

Franci je napisal/-a:Iz moje izkušnje - npr. na AC polnilnici v Radovljici pri knjižnici se v primeru, ko sva dva polnila KONO (enofazno), moč ni zmanjšala in je bila 7,0 do 7,2 kW, ko je bil zraven npr. BMW-jev priključni hibrid ali e-golf se tudi ni zmanjšalo.
Najslabše je v primeru polnjenja ZOE, takrat se kona polni s 3,4 kW, nekaj vmes pa je BMW i3 - če imam prav v spominu okoli 4,5 kW, po kakšni logiki ne vem. Sem pa nazadnje opazil, da je tudi pri e-Golfu moč padla, tako da ne vem ali imajo različna polnjenja, ali sama polnilnica ni kaj vredu delovala.


Mogoče je kaj povezano s fazami. Golf ima 2. Prva Kona 1, Zoe in I3 pa po 3.
Franci
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 11:34

DeCoRawr je napisal/-a:Ja če si iz blokov in si res želiš el avto potem je Zoe kar dobra izbira :D


Tako je, AC polnilnice so za ZOE (predvsem tiste 22 kW), drugi pa polniti doma ali pa DC :giggle:
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 661
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
673
154

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Franci » 05 Feb 2020, 11:51

Simon je napisal/-a:
DeCoRawr je napisal/-a:Ja če si iz blokov in si res želiš el avto potem je Zoe kar dobra izbira :D


Tako je, AC polnilnice so za ZOE (predvsem tiste 22 kW), drugi pa polniti doma ali pa DC :giggle:


Opažam, da je tako razmišljanje večine lastnikov ZOE-tov in tudi večine občin izven Ljubljane, ki so že objavile cenik z enotnimi tarifami.
Sam sem sicer dručačnega mnenja in se razen ko sem na daljših poteh raje izogibam DC polnilnic in uporabljam tudi AC polnilnice. Vendar če bo plačilo polnjenja vezano le na trajanje polnjenja se mi po objavljenih cenikih, ki veljajo izven Ljubljane le to finančno ne bo več splačalo. Upam, da GEN-i po uvedbi zaračunavanja le to veže na dejansko prejeto energijo in ne izključno na čas. ;)
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 11:59

Franci je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:
DeCoRawr je napisal/-a:Ja če si iz blokov in si res želiš el avto potem je Zoe kar dobra izbira :D


Tako je, AC polnilnice so za ZOE (predvsem tiste 22 kW), drugi pa polniti doma ali pa DC :giggle:


Opažam, da je tako razmišljanje večine lastnikov ZOE-tov in tudi večine občin izven Ljubljane, ki so že objavile cenik z enotnimi tarifami.
Sam sem sicer dručačnega mnenja in se razen ko sem na daljših poteh raje izogibam DC polnilnic in uporabljam tudi AC polnilnice. Vendar če bo plačilo polnjenja vezano le na trajanje polnjenja se mi po objavljenih cenikih, ki veljajo izven Ljubljane le to finančno ne bo več splačalo. Upam, da GEN-i po uvedbi zaračunavanja le to veže na dejansko prejeto energijo in ne izključno na čas. ;)


Sej vidiš, da sem dal na koncu smeškota...sicer pa ja, v Sloveniji, kar enotne tarife udarijo, v Avstriji recimo so malo bolj napredni in se cene že razlikujejo...
https://myshop.kelag.at/e-mobility/autostrom/
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a crunchy » 05 Feb 2020, 13:12

Simon je napisal/-a:...sicer pa ja, v Sloveniji, kar enotne tarife udarijo, v Avstriji recimo so malo bolj napredni in se cene že razlikujejo...


Raje ne bi komentiral.
"Hint" za tiste, ki ne razumejo: oglejte si cene, še posebej tiste za AC polnjenje 3,7 kW.
Ali sploh ne razumete, da smo mi, s trenutno ponudbo in cenami, zagotovo pred A in D? V SLO je gostota polnilnic primerljiva, cena pa je vsaj človeška.
SimonZed, giotto, EVH
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
336
319

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a Simon » 05 Feb 2020, 13:48

crunchy je napisal/-a:
Simon je napisal/-a:...sicer pa ja, v Sloveniji, kar enotne tarife udarijo, v Avstriji recimo so malo bolj napredni in se cene že razlikujejo...


Raje ne bi komentiral.
"Hint" za tiste, ki ne razumejo: oglejte si cene, še posebej tiste za AC polnjenje 3,7 kW.
Ali sploh ne razumete, da smo mi, s trenutno ponudbo in cenami, zagotovo pred A in D? V SLO je gostota polnilnic primerljiva, cena pa je vsaj človeška.

Ne človeška, ampak socialna :giggle: Sicer pa se komentiral način zaračunavanja po razredih in ne višino tarife, ker je tudi standard povsem na drugem nivoju.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1336
1737

Re: Testni e-Golf

OdgovorNapisal/-a crunchy » 05 Feb 2020, 14:01

Simon je napisal/-a:Ne človeška, ampak socialna :giggle: Sicer pa se komentiral način zaračunavanja po razredih in ne višino tarife, ker je tudi standard povsem na drugem nivoju.

Tudi mi imamo razrede. 7 kW, 11 kW in 22 kW, če se ne motim? Ali pa govoriva o drugih stvareh.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na