
e-Golf - predstavitev
e-Golf - predstavitev
e-Golf je elektrificirana varianta zelo popularnega Volkswagnovega modela.
Motor, menjalnik, elektrika
Vrsta motorja: e-agregat
Največja moč, kW (KM) pri 1/min: 85 (115)/3000–12000
Navečji navor, Nm pri 1/min: 270/0–3000
Vrsta menjalnika: 1-stopenjski
Baterija/sistem polnjenja
Tip baterije: litij-ionska
Masa baterije, kg: 318
Položaj baterije: med premama
Nazivna kapaciteta, kWh: 24,2
Število celic/modulov: 264/27
Nazivna napetost, V: 323
Trajanje polnjenja AC 2,3 kW1) 100 % napolnjenost, h: 13
Trajanje polnjenja AC 3,6 kW2) 100 % napolnjenost, h: 8
Trajanje polnjena DC 80 % napolnjenost, h: 0,5
Mase, kg
Masa praznega vozila, 4-vratna izvedba4): 1585
Dov. skupna masa: 1960
Nosilnost: 450
Dov. osna obremenitev spredaj/zadaj 970/1040
Dov. priklopne obremenitve5):z zavorami pri vzponu do 12 %/8 % –/–
Dovoljena oporna obremenitev/dovoljena obremenitev strehe: –/75
Vozne zmogljivosti
Najvišja hitrost, km/h: 140
Pospešek od 0–80/0–100 km/h, s: 6,9/10,4
Poraba elektrike, kWh/100 km: 12,7
Akcijski doseg, Skladno z NEVC, km: 190
Funkcionalni, km: 130–190
Zunanje mere e-Golf
Dolžina, mm 4270
Širina, mm 1799
Višina mm3) 1473
Medosna razdalja, mm3) 2631
Oddaljenost vozila od tal, mm3) 143
Kolotek spredaj/zadaj, mm3) 1543/1512
Dimenzija platišč 6,5 J 16
Dimenzija pnevmatik 205/55 R16
Obračalni krog, m 10,9
Notranje mere
Efektivni prostor za glavo spredaj/zadaj, mm1) 1018/967
Širina v višini komolcev, 4 vrata
spredaj/zadaj, mm 1469/1440
Prtljažnik
Dolžina, sedežna klop postavljena/podrta, mm 839/1558
Širina med kolesnima ohišjema, mm 1003
Višina, mm 587
Nakladalna višina do stropa, mm 900
Prostornina prtljažnika, l: 341–1231
Garažne mere
Višina z odprtim pokrovom motorja od tal, mm3) 1763
Višina z odprtim pokrovom prtljažnika od tal, mm3) 2002
Širina z odprtimi vrati spredaj/zadaj 4 vrata, mm 3696/3399
Širina, vključno z zunanjima ogledaloma, mm 2027
CENA
E-Golf: 37.553€
e-Golf Touch
Na CES 2016 je VW predstavil multimedijsko nadgradnjo obstoječega e-Golfa. Sestavljata jo osrednji 9.2" LCD display z "gesture" funkcionalnostjo, dobrih 12" display za volanom. Dodali pa so še brezžični polnilec za telefon v predalčku in USB-C priključek.
Namignili so da bi tehnologija lahko v serijsko različico e-Golfa prišla v dobrem letu. Poleg tega pa naj bi novejši e-Golf dobil še nekaj večjo baterijo.
[youtube]https://youtu.be/HLlOuLlKCu8[/youtube]
Namignili so da bi tehnologija lahko v serijsko različico e-Golfa prišla v dobrem letu. Poleg tega pa naj bi novejši e-Golf dobil še nekaj večjo baterijo.
[youtube]https://youtu.be/HLlOuLlKCu8[/youtube]
Re: e-Golf - predstavitev
To, zgornje, o večji bateriji je sedaj potrdil tudi Volkmar Tanneberger, vodja razvoja električnih vozil, pri Volkswagnu. Baterije bodo enake velikosti, večja kapaciteta bo prišla na račun tehnoloških izboljšav. Pridobili naj bi celih 30%.
[/center]
[/center]
Re: e-Golf - predstavitev
Posodobljeni e-Golf prihaja konec tega ali v začetku prihodnjega leta.
Dobil bo novo baterijo, v enaki fizični velikosti, vendar s kapaciteto 35.8kWh in realnim dosegom 200km. Po, v Evropi bolj znanem NEDC standardu, je to 300km, za lažjo primerjavo.
Kapaciteta baterije bo torej 48% večja, s tem pa tudi moč, ki bo po novem 120kW (prej 85kW). AC polnjenje ostaja 3.6kW, za hitro polnjenje pa CCS.
Dobil bo novo baterijo, v enaki fizični velikosti, vendar s kapaciteto 35.8kWh in realnim dosegom 200km. Po, v Evropi bolj znanem NEDC standardu, je to 300km, za lažjo primerjavo.
Kapaciteta baterije bo torej 48% večja, s tem pa tudi moč, ki bo po novem 120kW (prej 85kW). AC polnjenje ostaja 3.6kW, za hitro polnjenje pa CCS.
Re: e-Golf - predstavitev
Glede na to, da gre za EU EV vozilo, bi pričakoval malce hitrejše AC polnjenje - npr. trifazno (3x3,6kW)
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Zelo zanimiv izdelek. Doseg tak da komot polniš samo doma, na daljših turah pa itak CCS. In teli 120kW pomeni da bo zadeva "letela".
Če zadevo postavijo v karavan izvedbo ....... mnjam.
Če zadevo postavijo v karavan izvedbo ....... mnjam.
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: e-Golf - predstavitev
Ce bo VW res izdal FL golfa s 3.6kW polnilcem res ni razumljivo, verjetno napacna ali vmesna informacija. Ce bo FL Golf imel res tak polnilec bo outdated ob izdaji. Vsi ostali imajo vsaj enofazno ~7kW ali trifazno ~11kW. Se celo i3 dobi z letosnjim FL nadgradnjo iz 7kW na 11kW trifazno.
To pomeni da tega golfa v nocni tarifi napolnis samo dobro polovico.
To pomeni da tega golfa v nocni tarifi napolnis samo dobro polovico.
Re: e-Golf - predstavitev
Na Pariškem avtosalonu predstavljeni že pred časom napovedani e-Golf z večjo baterijo.
-35.8kWh
-300km dosega (NEDC)
-100kW motor
Na voljo naj bi bil v začetku 2017.
Korak v pravo smer, vendar verjetno ni najbolje, da je že ob predstavitvi doseg vsaj za četrtino manjši od tekmecev v podobnih segmentih.
[/center]
-35.8kWh
-300km dosega (NEDC)
-100kW motor
Na voljo naj bi bil v začetku 2017.
Korak v pravo smer, vendar verjetno ni najbolje, da je že ob predstavitvi doseg vsaj za četrtino manjši od tekmecev v podobnih segmentih.
[/center]
Re: e-Golf - predstavitev
Če dodajo še polnilec 22kW postane uporaben avto, tudi je doseg manjši od konkurence.
Re: e-Golf - predstavitev
Če bi dali vsaj 11kW polnilec, bi bilo tudi sprejemljivo. Tako pa zaenkrat delajo avto za Kalifornijo in tam nimajo treh faz
3fazno polnenje pride zelo fino na polnilnih postajah.
Kako se pa to obnese doma? Jaz imam glavno varovalko 3x 20A in če priklopim nekaj 3x16A, mi zelo malo ostane za ostale aparate. Me prav zanima kako se doma polnejo lastniki ZOEjov, ki imajo trenutno edini 3 fazno polnenje?
Edit: admin, odgovor in debata v ustrezni temi: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=97&p=5133#p5133
3fazno polnenje pride zelo fino na polnilnih postajah.
Kako se pa to obnese doma? Jaz imam glavno varovalko 3x 20A in če priklopim nekaj 3x16A, mi zelo malo ostane za ostale aparate. Me prav zanima kako se doma polnejo lastniki ZOEjov, ki imajo trenutno edini 3 fazno polnenje?
Edit: admin, odgovor in debata v ustrezni temi: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=97&p=5133#p5133
Re: e-Golf - predstavitev
Pri nas pa ga ni niti med modeli ki jih prodajajo. Niti starega, ali ga umikajo iz SI trga ?
Re: e-Golf - predstavitev
Za moje pojme še kar predrag glede na to kaj konkurenca ponuja in kaj bo ponujala v bližnji prihodnjosti. Morda bo prednost le v tem, da bo čakalna doba malo krajša (npr. za Ioniqa pol leta čakanja) in če smo malo patriotski da se odločimo za evropski avto. Sem pa primerjal če bi vzeli golfa z podobno opremo kot Ioniq bi naneslo čez 43000€.
Re: e-Golf - predstavitev
So potem vgradili v novega e-golfa kak sodoben polnilec ki zna izkoristit javne polnilnice (22kw ali vsaj 11kw), ali so res vstrajali s 3.6kW leta 2017 ?
Re: e-Golf - predstavitev
Konfigurator jim nekaj nagaja, pdf brošure so na voljo na https://www.volkswagen.at/der-neue-e-golf/infomaterial
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Bjørn Nyland testira
Winter test of VW e-Golf 24 kWh
[youtube]https://youtu.be/OLT5FVdetKs[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/Hl3VJwG3xso[/youtube]
Winter test of VW e-Golf 24 kWh
[youtube]https://youtu.be/OLT5FVdetKs[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/Hl3VJwG3xso[/youtube]
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Uradni cenik je zunaj @ https://cdn.volkswagen.si/media/Kwc_Bas ... c-2017.pdf
Zacetna cena je 40.000€, od opreme ima klimo, navi in parksenzorje. Ostalo:
- H4 luci
- analogni stevci
- neogrevani sedezi
- brez toplotne crpalke
- brez bluetooth
- brez senzorja za dez
- brez <you name it> ...
Zacetna cena je 40.000€, od opreme ima klimo, navi in parksenzorje. Ostalo:
- H4 luci
- analogni stevci
- neogrevani sedezi
- brez toplotne crpalke
- brez bluetooth
- brez senzorja za dez
- brez <you name it> ...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 46 Odgovori
- 10035 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a darjan
-
- 1 Odgovori
- 3233 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Joy
-
- 11 Odgovori
- 4521 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rok
-
- 56 Odgovori
- 4704 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs
-
- 8 Odgovori
- 6627 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sebastijan