Grossglockner

Opisi potovanj, zanimive poti ali pa le podatki o porabi na določeni relaciji...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 07:29

pano01.jpg

Včeraj smo se odpravili na izlet do Grossglocknerja. Nazadnje sem bil tam pred precej leti s Hyundai Getzom, in v spominu mi je najbolj ostal po tem da sem na skoraj čisto novem avtu takoj konkretno zažgal zavore in zaradi visoke temeprature skrivil diske. In to kljub vožnji z nizkimi prestavami.
No, tokrat teh težav ni bilo :)

Peljali smo se čez Ljubelj in potem po avtocesti in prispeli do ledenika s 44% SOC. Tam so trije Tesla destination chargerji, ki začuda niso delali. Čeprav je gorela zelena lučka. Avto je celo javil DC charging error :| . No, zraven je še en 2x3.6kW kelagov Type2, tako da smo med ogledom ledenika tam za silo dopolnili 16% SOC.
home-gross.jpg

ledenik.jpg
Na poti do ledenika je lepo označeno njegovo krčenje s tablicami na vsakih 5 let. To je neverjetno kako hitro izginja.


EVji imajo sicer 10€ popsta pri cestnini, in vse polnilnice na gorski cesti so brezplačne. Smo srečali, zerota, Zoe, Ioniqa, Model 3 in zraven nasj je polnil nek plugin. Ostalo pa superglasni motoristi in Porscheji, pa tudi kar nekaj kolesarjev in e-kolesarjev.

Od tam smo nadaljevali še do najvišje točke, kar se da pripeljat z avtom, potem pa enaka pot domov.
top.jpg


Štartali smo z 52% SOC in kar nekaj potencialne energije, tako da kakšne skrbi da nebi prišli ni bilo.
gross-edel.jpg

home-edel.jpg


In res smo domov prispeli s 24% SOC in hudo porabo 7.3kWh/100km, kar pomeni da bi tudi bez polnjenja imeli še kar lepo rezervo.
edel-home.jpg

total.jpg


Priporočam izlet, še posebej z EV!
SimonZed, Matej, edi-b, talker2, Vremenko, DGJ, crunchy, matija, Vodokotlic, timo, DCT, kt57, Nejccc, Robie, FV-EV, Nemelk, Dzun Tao
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 07:32

Res lep izlet na Veliki Klek. :)

Si morda opazil, koliko % SOC ste nabrali dolgrede?

A niso Teslini destination chargerji AC (tisti mali srebrni)? So tudi DC (če je avto javil napako z DC polnilcem)?
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 16 Sep 2019, 07:37, skupaj popravljeno 2 krat.
FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 07:34

Ja, so ja :) Zato pa še toliko bolj čudna napaka. Sta dva rdeča in en bel.
Je kasneje poskusil polnit še Model 3, pa tudi ni šlo.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 08:30

Vstopnina za EV pa je 36,5 eur - 10 eur = 26,5 eur?
Ali je na licu mesta dražje?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 08:53

SimonZed je napisal/-a:Vstopnina za EV pa je 36,5 eur - 10 eur = 26,5 eur?
Ali je na licu mesta dražje?

Ja, takšna je cena. Ampak so hoteli 36.5€. Sem moral vztrajat da je RES električen :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 09:12

A lahko plačaš s kartico?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 09:24

To pa nebi vedel... Sem ravno z zgoraj omenjenim namenom dal 30€ :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 379
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
453
80

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a Franci » 16 Sep 2019, 10:34

Kaj pri KONI jim to ni bilo očitno, da gre za EV? :nope: :nod:
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 10:44

Kako pa sploh zgleda vstop na cesto? A parkiraš in greš do blagajne ali je blagajna ob cesti, da vidijo avto?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 10:56

Blagajna ob cesti, kot vse cestnine.
Mogoče kakšno Teslo še prepoznajo, Kone pa seveda ne.
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 11:25

A so stopili iz kabine pogledati, da ima vtičnico? :giggle:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5393
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3903
4223

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 11:39

Skoraj ja. Ženska se je sklanjala iz kabine in gledala... ne vem kaj... :D
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 16 Sep 2019, 11:57

Bo treba imeti homologacijo pri roki. :D
CRF
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 731
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
621
414

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a warpedone » 16 Sep 2019, 12:12

Piše v prometni vse.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1191
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1074
683

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a Matej » 16 Sep 2019, 13:29

CRF je napisal/-a:Skoraj ja. Ženska se je sklanjala iz kabine in gledala... ne vem kaj... :D


Najbrž je poslušala, če kaj brni :)
SimonZed, pirpy
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Okt 2019, 21:56

Hvala za super idejo za EV izlet, CRF. :)

20191012_144734-01.jpeg

Pot je šla takole: Kranjska Gora, Korensko sedlo, Beljak, Špital ob Dravi, Sveta Kri (Heiligenblut), visoka alpska cesta (spet malce pregovarjanja na cestninski postaji ali je kona povsem električni avto, četudi ni tesla; ko sem ponudil homologacijo, je sicer prijazna inkasantka le popustila), Cesarja Franca Jožefa vrh (2.369 mnm) in tam polnjenje s 3,4 kW na Kelag polnilnici (brezplačnih 14 % v 3 urah). Od tam pa nato še do meje med Koroško in Solnograško (Hochtour) in skozi dva tunela do Edelweiss Spitze, kjer je bila najviška točka izleta (2.571 mnm). Nazaj po enaki poti do Kranjske Gore. Vožnja samo po avstrijskih zveznih cestah, po zgornjih omejitvah. Temperatura med 8 in 14°C. Pot v vsako smer je trajala 2 uri in 45 minut, ostalo je vožnja po alpski cesti med razglednimi točkami.

Rezultat:
20191012_192027-01.jpeg
Vodokotlic, Marko007, DCT, CRF, matija, DGJ
Simon
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 99
Kraj: Ljubljana
Avto: Renault
47
54

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a Simon » 12 Okt 2019, 22:40

Zdravo,

Še bolj eko bi bila, da bi imel s sabo kolesa in iz Heiligenblut na Edelweiss Spitze skočil. Pa še cestnina ostane za pico potem :-)

Been there, done that.
SimonZed
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 157
Kraj: Kranj
Avto: E-up
92
7

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a Upup » 13 Okt 2019, 00:04

Drugic pa na vrhu napolnit prtljaznik s kamenjem/vodo in odpeljat z vrha v dolino :D
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
398
147

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a DCT » 13 Okt 2019, 01:16

Upup je napisal/-a:Drugic pa na vrhu napolnit prtljaznik s kamenjem/vodo in odpeljat z vrha v dolino :D


Ali pa vzet s sabo prikolico in gor naložiti kakšnega ICE za pot v dolino :)
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1782
Avto: Kona EV
1347
1921

Re: Grossglockner

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Okt 2019, 04:00

Za vzpon iz Heiligenbluta do Cesarja Franca Jožefa vrha je avto porabil 12 % SOC, od tam do Hochtourja pa še 2 % SOC. Če bi šel iz doline neposredno do Hochtourja, bi tako najbrž porabil 13-14 % SOC. Med spustom s Hochtourja do Heiligenbluta je avto pridelal 6 % SOC, torej skoraj polovico porabljenega za vzpon. :tup:
CRF, kt57, Simon

Vrni se na