Norveški fjordi

Opisi potovanj, zanimive poti ali pa le podatki o porabi na določeni relaciji...
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 06 Avg 2019, 14:53

Drugače sva se pa z ženo v nedeljo vrnila po 16-dnevnem in 6.148 km dolgem potovanju do noreških fjordov. Kot vedno na najinih potovanjih sva imela tudi letos s sabo kolesa, ruzake in gojzdarje ter kamp opremo. Navkljub temu, da je bilo ženi in seveda tudi meni nekajkrat vroče, do želve nisva prišla nikoli. Vedno sva imela še vsaj 10 % baterije.

Tudi namig, da se z najino višino, da Kono lepo preurediti tudi v ležišče, je prišla prav kar nekajkrat.

Na pot sva se odpravila brez kakršne koli RFID kartice, računajoč na uporabo aplikacij.

Tik pred zdajci sem se sicer odločil, da naročim Petrol kartico e-mobilnosti, a do najinega odhoda je prišel le PIN, kartica pa očitno z nekaj dnevnim zamikom, saj jo v soboto zjutraj pred odhodom še niso imeli na pošti.

Pot do trajekta v Hirtshals na Danskem je bila planirana 3 dni z vmesnimi postanki in ogledom Bamberg-a ter Lubeck-a.

Vsa polnjenja do trajekta sva opravila brezplačno - že prvo noč - nekoliko S od Bamberg-a na 15 kW polnilnici, ki sem jo uspel zagnati z brezstično VISO Elektron sva na parkirišču pred mirnim trgovskim centrom morala koristiti nočitev v KONI. (za enkrat mi iz vise niso trgali za polnjenje - pustimo se presenetit)

Nadaljevanje opisa poti sledi....
CRF, matija, talker2, MIRANRR, Kaktus, timo, DGJ, Stromcek, Dzun Tao, instrukcije, SimonZed, edi-b, Vremenko, FV-EV, energija, Vodokotlic, kt57, pirpy, keeva, Nemelk
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 191
Kraj: Kranj
Avto: E-up
110
7

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Upup » 06 Avg 2019, 15:16

Upam, da bo ionity do prihoda IDja toliko razširjen, da se lahko pride do Nordkappa. Pogumno, cestitam
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Avto: Kona EV 64 kWh
1432
2070

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 06 Avg 2019, 20:58

Franci je napisal/-a:Drugače sva se pa z ženo v nedeljo vrnila po 16-dnevnem in 6.148 km dolgem potovanju do noreških fjordov.

Bravo! :clap:

Upup je napisal/-a:Upam, da bo ionity do prihoda IDja toliko razširjen, da se lahko pride do Nordkappa. Pogumno, cestitam

Bolj je vprašljiva zanesljivost. :o
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1295
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1118
752

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Matej » 06 Avg 2019, 21:16

Franci, kapo dol!
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1568
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1972
3784

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Avg 2019, 21:38

Matej je napisal/-a:Franci, kapo dol!

x2
Respect.
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 07:46

Nekaj statistike glede prevoženih kilometrov in porabe.
Statistija Norvrška km_poraba.png
CRF, FV-EV, DGJ
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 08:03

Vsa pot je bila prevožena s dvemi kolesi na strehi - spet povdarjam, da ne vidim razloga, zakaj jih nebi smel voziti na kljuki (oz, kaj onemogoča montažo kljuke.
Ko sem se na Norveškem pogovarjal s Teslovcem, je dejal, da na tesli pa koles ne sme prevažati na strehi. Ne vem sicer za kateri model to velja, saj sem kolesa videl tudi na strehah Norveških Tesel. :bang: :D
edi-b
energija
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 276
Kraj: ljubljana
Avto: IONIQ
228
167

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a energija » 07 Avg 2019, 08:10

Ali boš pot opisal tudi v kakšnem blogu, FB ali podobno, ali samo tu?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5580
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4071
4414

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Avg 2019, 08:14

Pri teslah je tako da določene serije omogočajo strešne nosilce, druge pa ne.

Porabe so pa kar zmerno visoke... je bilo verjetno precej avtocest in hitrih cest. Pa še kolesa prinesejo kakšno kWh/100km.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 08:59

2. dan zjutraj sva krenila proti Kassel-u, kjer sva nameravala dopolniti baterijo pri IKEI, a ker IKEA ni bila odprta, na njihovem parkirišču pa je bil bolšjak in polnilnici zaparkirani in odklopljeni. Žena išče drugo polnilnilnico, medtem zagledam EAM - ovo polnilnico pri Mc Donalds-u, kjer sta se polnila dva Ioniq-a.
Zapeljem na parkirišče in pred polnicami, naju eden od prisotnih usmeri na prazno polnilno postajo.

Med drugimi je bil na polnilnici serviser, ko mu je žena razložila, da nimava njihove kartice in bi plačala z VISO, je takoj poklical šefa, kateri je odobril brezplačno testno polnjenje. V vmesnem času sva na klopci pri polnilnici pojedla zajtrk ter v Mc Donalds-u popila kavo in sladico.

Iz Kassla sva krenila proti Hamburgu - na omenjenem odseku je bilo nešteto gradbišč, zožanj prometnih pasov in posledično zhastojev.
Za najino porabo elektrike je bilo sicer to super, manj pa za čas preživet v avtu. Sva se pa po zaporah vozila vzporedno tudi s Ferariji - najzanimivejši je bil par v zrelih letih v rumenem ferariju s Švedsko reg. tablico INGE, in skoraj bi lahko potrdil da je šlo za smučarsko legendo Ingemarja Stenmark. Na poti je bil s še enim parom v rdečem Švedskem Ferariju. Z njima sva se vozila vsaj 20 km, enkrat spredaj, drugič zadaj :)
CRF, FV-EV, Vodokotlic, SimonZed, DGJ, timo
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 09:25

CRF je napisal/-a:Pri teslah je tako da določene serije omogočajo strešne nosilce, druge pa ne.

Porabe so pa kar zmerno visoke... je bilo verjetno precej avtocest in hitrih cest. Pa še kolesa prinesejo kakšno kWh/100km.


Največ nanese AC v kombinaciji s kolesi, če bi izračunal povprečno porabo na Norveškem, kjer AC skoraj ni in je bila vožnja gori - doli preko prelazov je povprečje pod 13 kWh/100 km, to pa je upoštevajoč kolesa na strehi kar solidna poraba. Za Norveške razmere sva prišla k njim v trope, temperature so se povzpele tudi precej preko 30, tako da je delovala tudi klima.

Tudi poraba zadnji dan 13,4 kWh/100 km je dokaj nizka - jutranja vožnja do Munich-na, kjer sva pri BMW-jevem razvojnem centru zadnjič napolnila baterijo je kar OK.

Vse od Munich-na sva se tudi premikala v koloni, dokler se nisva odločila, da zapustiva AC, tako sva nekje 50 km pred Salzburgom zapustila AC in se domov vrnila preko vseh prelazov.

Po Munich-nu sva samo med kosilom še 1. uro polnila na Type 2, pa še to nebi bilo potrebno, saj sva v ponedeljek prišla z baterijo še v Ljubljano, kjer so se pa začele težave s polnjenjem, a na srečo sem izbral dve napačni polnilnici.

Najprej mi ni polnila Type 2 pri PETROL-ovi poslovni stavbi, kjer mi je tudi zaklenilo na polnilnici kabel. Po pol urni vezi s podporo in nekjkratnemu resetu polnilnice sem kabel dobil in po nasvetu podpore poskusil polniti še na sosednjem stebričku, a žal ni šlo.

Popoldne pa sem na CCS polnilnici pri LIDL-u v Ljubljni tudi neuspešno probaval polnjenje. Polnjenje je sicer startalo, a ga je po nekaj sekundah prekinilo.
Po večih poskusih sem sicer uspel napolniti za slabih 10 %, tako da je bilo dovolj do doma, kjer pa je polnjenje tudi na Type 2 delovalo BP.
Zadnjič spremenil Franci, dne 07 Avg 2019, 09:34, skupaj popravljeno 1 krat.
CRF, SimonZed, DGJ, Vremenko
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 09:26

energija je napisal/-a:Ali boš pot opisal tudi v kakšnem blogu, FB ali podobno, ali samo tu?

FB_ja nimava, tako, da to bo to :D
warpedone, CRF
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1382
Kraj: 1108
Avto: Kona
1414
1242

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 07 Avg 2019, 09:28

Franci, čestitke za opravljeno pot, sem kar malo fouš :clap:

Poraba je primerno visoka verjetno bolj zaradi koles kot hitre vožnje?

Tistih izjemnih 4,5 in podobno pa je verjetno kakšen klanec navzdol ali kaj :strange:
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 09:45

FV-EV je napisal/-a:Franci, čestitke za opravljeno pot, sem kar malo fouš :clap:

Poraba je primerno visoka verjetno bolj zaradi koles kot hitre vožnje?

Tistih izjemnih 4,5 in podobno pa je verjetno kakšen klanec navzdol ali kaj :strange:


Hvala - ja kolesa res veliko nanesejo. So nama pa prišla prav - predvsem v mestih in tudi en treking sva tako splanirala, da sva najprej na konec peljala kolesa, potem šla na začetek ture z avtom in se po končani hoji s kolesi vrnila do avta.
Ja Norveška je zelo hribovita in tudi midva sva jo obiskala predvsem zaradi njih - poleg vožnje sva naredila pet trekingov, najdaljši je bil 12 ur hoje, tudi preostali niso bili kratki. ;)

Poraba 4,5 je pa v kombinaciji z dopoldansko 27,0 še vedno zelo visoka in ena najvišjih po Norveških cestah (kot ugotovljeno, dopoldne večinsko v hrib, popoldne pa v dolino).
CRF, Dzun Tao, FV-EV
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 428
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
481
102

Re: Norveški fjordi

OdgovorNapisal/-a Franci » 07 Avg 2019, 10:10

Polnilnica v Kassel-u - KONO je polnila z 58 kW - hvala EAM-u za odlično testiranje.
Priponke
CCS 100 kW.png
DGJ, keeva

Vrni se na