Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 26
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
12
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a zanh » 14 Nov 2020, 21:18

Brihtol je napisal/-a:
zanh je napisal/-a:Zimske so ble 633 €.

Aha, jaz sem sklepal, da so zimske tudi 19col. Po ceni sodeč bi rekel, da gre za 18 col.
DOT? Letošnje?

Enak znesek sem plačal za “Good Year UltraGrip Performance +” 215/55 R18


Ne, so nove 1 teden stare 19 col.
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 19 Nov 2020, 17:03

Mislim, da sem bližje rešitvi problema fantomskega praznjenja akumulatorja v mojem primeru.

Kot kaže, je VW vgradil funkcionalnost, da se ključ vozila in avto povežeta še preden voznik vstopi v vozilo. Razlogov za to je več (gretje ob odklepanju, zagon računalnika, priprava UI...). Dvakrat, ko sem imel izpraznjen akumulator, sem vozilo parkiral meter od stavbe, med tem, ko je bil ključ vozila na mizi ob zunanjem zidu. To pomeni, da je bila razdalja med vozilom in ključem cca 1.5m, največ pa 2m. To je bil verjetno razlog, da me je avto pričakoval in zagnal določene sklope, ki so izpraznili najverjetneje že od prej slaboten akumulator.
Naslednji teden grem na servis, kjer mi bodo zamenjali desni žaromet in namestili že drugi popravek softvera. Serviserje bom opozoril na to, kar sem izvedel na YouTube in posebnost mojega primera. Upam, da bo naslednje leto res na voljo OTA, kot pri Tesli, ker je postopek na servisu zelo dolg, 3-4 ure.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 549
Kraj: Metlika
Avto: C3
198
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a aob01 » 19 Nov 2020, 17:44

To s ključem bi hitro opazil, ker bi bil avto odklenjen (se pravi ogledala postavljena normalno in ne zložena), kar bi opazil.
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 797
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
454
367

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a alfy » 19 Nov 2020, 17:59

aob01 je napisal/-a:To s ključem bi hitro opazil, ker bi bil avto odklenjen (se pravi ogledala postavljena normalno in ne zložena), kar bi opazil.


Mislim, da se avto ne odklene samo v višjo pripravljenost gre. Oklene se z dotikom kljuke, vsak pri nekaterih drugih modelih iz VW koncerna je tako.

Bi pa tole s ključem lepo rešil s kovinsko škatlo, v katero odližiš ključ, ko je doma. Tole priporočam vsem s keyless vozili, zaradi zmanšanja možnosti kraje vozila izpred domačih vrat!
Brihtol
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1168
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1143
1021

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a robertto » 19 Nov 2020, 18:02

En nemc je zrihtal, da nima vec fantomskega praznjenja akumulatorja.
https://youtu.be/bk_meEZAuNc
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 26
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
12
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a zanh » 20 Nov 2020, 10:21

Brihtol je napisal/-a:Mislim, da sem bližje rešitvi problema fantomskega praznjenja akumulatorja v mojem primeru.

Kot kaže, je VW vgradil funkcionalnost, da se ključ vozila in avto povežeta še preden voznik vstopi v vozilo. Razlogov za to je več (gretje ob odklepanju, zagon računalnika, priprava UI...). Dvakrat, ko sem imel izpraznjen akumulator, sem vozilo parkiral meter od stavbe, med tem, ko je bil ključ vozila na mizi ob zunanjem zidu. To pomeni, da je bila razdalja med vozilom in ključem cca 1.5m, največ pa 2m. To je bil verjetno razlog, da me je avto pričakoval in zagnal določene sklope, ki so izpraznili najverjetneje že od prej slaboten akumulator.
Naslednji teden grem na servis, kjer mi bodo zamenjali desni žaromet in namestili že drugi popravek softvera. Serviserje bom opozoril na to, kar sem izvedel na YouTube in posebnost mojega primera. Upam, da bo naslednje leto res na voljo OTA, kot pri Tesli, ker je postopek na servisu zelo dolg, 3-4 ure.


Kar se tiče gretja ti zagotovo ne izprazni akumulatorja ker se ob zagonu grelca sklene kontakt na glavni bateriji (sem večkrat probal) tako da gretje najverjetneje tukaj ni vzrok.
Brihtol
mykuza
Prispevkov: 10
Kraj: Grosuplje
Avto: TESLA 100D LR
4
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a mykuza » 20 Nov 2020, 15:27

Lejte gospoda :) ,
imel sem priložnost testirati ID 3.

Vtisi,
- predrag za 10k to kar nudi plus oprema
- se lepo pelje
- dokaj plastičen
- direktni zaslon katastrofa
- ozvočenje kot v golfu 1
- ni tok varčen kolikor oglašajo kombinirana poraba 18 kw

Na splošno, avto mora biti brezhiben ni opravičila, avto ima preveč porodniških napak.
Potrebuje še kakšno leto, da odraste. :D :D :D
Se mi pa zdi, da je kona bolj poskočna, definitivno bolje opremljena in boljši nakup
pa še preverjena (impression) za isti gnar.
ID 3 je SVETLOBNA LETAAAAAAAAA za Teslo 100 LR

Deleč od dobre kvalitete, kot včasih, je bolj podoben Daciji. :D :D :D :D :D :D :D
bvs
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 20 Nov 2020, 20:13

alfy je napisal/-a:
aob01 je napisal/-a:To s ključem bi hitro opazil, ker bi bil avto odklenjen (se pravi ogledala postavljena normalno in ne zložena), kar bi opazil.


Mislim, da se avto ne odklene samo v višjo pripravljenost gre. Oklene se z dotikom kljuke, vsak pri nekaterih drugih modelih iz VW koncerna je tako.

Bi pa tole s ključem lepo rešil s kovinsko škatlo, v katero odližiš ključ, ko je doma. Tole priporočam vsem s keyless vozili, zaradi zmanšanja možnosti kraje vozila izpred domačih vrat!


Se strinjam, ob približevanju ključa k vozilu se izvede le nevidno, da ima lastnik občutek nadzora.
Vendar...
Ključa zagotovo NE BOM dajal v kovinsko škatlico ali celo v alu folijo :D
To bo VW kar lepo uredil, tako kot je potrebno, bodisi da to funkcionalnost povsem odstranijo, ali odstranijo kot privzeto možnost.
To bi lahko bilo na voljo kvečjemu kot opcija, ki jo vklopi uporabnik sam (opt in).
Najbolje bo, da strojni inženirji v VW nehajo izvajati gonjo proti programerjem, da bodo ti lahko v miru končali delo.
Ko bo software optimiziran, ne bo potrebnih nobenih prezgodnjih operacij, saj se bo lahko vse izvedlo dovolj hitro po odklepanju vozila. Trenutno je namreč tako, da kadar na hitro sedem v avto in začnem voziti, še 30 sek po začetku gibanja menuji niso na voljo. Razumem željo VW da se določene operacije začenejo takoj, ko se približam vozilu, vendar ne s takšnimi posledicami. Res je, da je moj primer precej unikaten, ker nikjer drugje ne morem ključa odložiti tako blizu vozila, vendar se takšne stvari dajo urediti s preprostim dodatnim pogojem, tako časovnim, kot lokalnim (npr. zaznavanje avtomobila, da se ključ ne premika več).
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 104
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
73
9

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a smuggler007 » 20 Nov 2020, 20:31

Pozdrav Brihtol,

Kako si pa kej na splošno zadovoljen, namreč moj stric se odloča za nakup EV, ma v paci ID 3, Kono 64, Zoe in P 208
trenutno se nagiba za osnovnega ID 3 prav da je kona predraga zoe in 208 pa premajhna.

LP....ŽN :)
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 797
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
454
367

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a alfy » 20 Nov 2020, 21:10

Brihtol je napisal/-a:
alfy je napisal/-a:
aob01 je napisal/-a:To s ključem bi hitro opazil, ker bi bil avto odklenjen (se pravi ogledala postavljena normalno in ne zložena), kar bi opazil.


Mislim, da se avto ne odklene samo v višjo pripravljenost gre. Oklene se z dotikom kljuke, vsak pri nekaterih drugih modelih iz VW koncerna je tako.

Bi pa tole s ključem lepo rešil s kovinsko škatlo, v katero odližiš ključ, ko je doma. Tole priporočam vsem s keyless vozili, zaradi zmanšanja možnosti kraje vozila izpred domačih vrat!


Se strinjam, ob približevanju ključa k vozilu se izvede le nevidno, da ima lastnik občutek nadzora.
Vendar...
Ključa zagotovo NE BOM dajal v kovinsko škatlico ali celo v alu folijo :D
To bo VW kar lepo uredil, tako kot je potrebno, bodisi da to funkcionalnost povsem odstranijo, ali odstranijo kot privzeto možnost.
To bi lahko bilo na voljo kvečjemu kot opcija, ki jo vklopi uporabnik sam (opt in).
Najbolje bo, da strojni inženirji v VW nehajo izvajati gonjo proti programerjem, da bodo ti lahko v miru končali delo.
Ko bo software optimiziran, ne bo potrebnih nobenih prezgodnjih operacij, saj se bo lahko vse izvedlo dovolj hitro po odklepanju vozila. Trenutno je namreč tako, da kadar na hitro sedem v avto in začnem voziti, še 30 sek po začetku gibanja menuji niso na voljo. Razumem željo VW da se določene operacije začenejo takoj, ko se približam vozilu, vendar ne s takšnimi posledicami. Res je, da je moj primer precej unikaten, ker nikjer drugje ne morem ključa odložiti tako blizu vozila, vendar se takšne stvari dajo urediti s preprostim dodatnim pogojem, tako časovnim, kot lokalnim (npr. zaznavanje avtomobila, da se ključ ne premika več).


Verjetno se da uredit tole s klučem in razdaljo. Vseeno je keyless varnostna luknja.
Kar se tiče da ko štartaš, še 30 sek nimaš menujev, bodi vesel, da si štartal... vsemogočna Tesla S ko sedeš not še 30 sek (če ni celo malo več) sploh ne štarta, ker nima vseh menujev zalaufanih, ne vem kaj je slabše :)
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 20 Nov 2020, 21:30

smuggler007 je napisal/-a:Pozdrav Brihtol,

Kako si pa kej na splošno zadovoljen, namreč moj stric se odloča za nakup EV, ma v paci ID 3, Kono 64, Zoe in P 208
trenutno se nagiba za osnovnega ID 3 prav da je kona predraga zoe in 208 pa premajhna.

LP....ŽN :)


Osebno sem z iD.3 zelo zadovoljen. Vozilo presega moja pričakovanja. Vendar smo si ljudje različni.
V svoji vozniški karieri sem prevozil 1.2 mio km, vse z vozili VAG, zato so mi vozila koncerna VAG pisana na kožo. Dizajn, način delovanja, uporabniški vmesnik, ergonomija vozil VAG so zame nezamenljivi. Posledično sem pripravljen tem vozilom odpustiti marsikatero napako, česar tvoj stric morda ni pripravljen. Kljub temu, da sem na splošno zelo kritičen do Porsche Slovenija, sem mnenja, da je celovitost njihove ponudbe za moj okus še vedno NAD nivojem ostalih ponudnikov vozil v Sloveniji. Na vozilo ne gledam zgolj kot na predmet, ampak celovito, vključno z vsemi storitvami, servisa, zavarovanja, garancije, jamstev, asistenc... Odkar sem ženi kupil e-Up sem čakal, da VAG izdela vozilo, ki ima dovolj dometa za moje potrebe. Že e-Golf mi je bil všeč, vendar je imel za moje zahteve premajhen domet. ID.3 je bila zame najboljša možna izbira in še vedno tako mislim, kljub vsem zapletom. Seveda sem tudi jaz pogledal po dometu konkurenčno Kono, a je izpadla zaradi majhnosti in cene. Po nekaj letih vožnje z Golf 7 nisem želel presesti v vozilo z manj notranjega prostora. Predvsem mi domet ID.3 zadostuje in mi večja baterija Kone ne pomeni dosti.

Najbolje bo, da se stric dogovori za testne vožnje vseh štirih vozil v enem dnevu, oziroma v najkrajšem časovnem razmiku. Tako si bo sam odgovoril, kaj mu najbolj ustreza. Moje mnenje na njegovo izbiro ne sme vplivati. Kot sem na tem forumu že večkrat napisal, nakup cenovno ugodnih vozil je vedno polno kompromisov, ki jih mora sprejeti vsak sam.
EV+PV entuziast, berut, alfy, bnovak88, robertto
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 104
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
73
9

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a smuggler007 » 21 Nov 2020, 11:35

Brihtol je napisal/-a:
smuggler007 je napisal/-a:Pozdrav Brihtol,

Kako si pa kej na splošno zadovoljen, namreč moj stric se odloča za nakup EV, ma v paci ID 3, Kono 64, Zoe in P 208
trenutno se nagiba za osnovnega ID 3 prav da je kona predraga zoe in 208 pa premajhna.

LP....ŽN :)


Osebno sem z iD.3 zelo zadovoljen. Vozilo presega moja pričakovanja. Vendar smo si ljudje različni.
V svoji vozniški karieri sem prevozil 1.2 mio km, vse z vozili VAG, zato so mi vozila koncerna VAG pisana na kožo. Dizajn, način delovanja, uporabniški vmesnik, ergonomija vozil VAG so zame nezamenljivi. Posledično sem pripravljen tem vozilom odpustiti marsikatero napako, česar tvoj stric morda ni pripravljen. Kljub temu, da sem na splošno zelo kritičen do Porsche Slovenija, sem mnenja, da je celovitost njihove ponudbe za moj okus še vedno NAD nivojem ostalih ponudnikov vozil v Sloveniji. Na vozilo ne gledam zgolj kot na predmet, ampak celovito, vključno z vsemi storitvami, servisa, zavarovanja, garancije, jamstev, asistenc... Odkar sem ženi kupil e-Up sem čakal, da VAG izdela vozilo, ki ima dovolj dometa za moje potrebe. Že e-Golf mi je bil všeč, vendar je imel za moje zahteve premajhen domet. ID.3 je bila zame najboljša možna izbira in še vedno tako mislim, kljub vsem zapletom. Seveda sem tudi jaz pogledal po dometu konkurenčno Kono, a je izpadla zaradi majhnosti in cene. Po nekaj letih vožnje z Golf 7 nisem želel presesti v vozilo z manj notranjega prostora. Predvsem mi domet ID.3 zadostuje in mi večja baterija Kone ne pomeni dosti.

Najbolje bo, da se stric dogovori za testne vožnje vseh štirih vozil v enem dnevu, oziroma v najkrajšem časovnem razmiku. Tako si bo sam odgovoril, kaj mu najbolj ustreza. Moje mnenje na njegovo izbiro ne sme vplivati. Kot sem na tem forumu že večkrat napisal, nakup cenovno ugodnih vozil je vedno polno kompromisov, ki jih mora sprejeti vsak sam.


Brihtol, res hvala za izčrpne informacije :tup: :tup:

Kono imam jez, tako, da so info iz prve roke, ni slab avto ni pa tudi prestiž.
Sem pa vozil tudi ID-ja, verjetno bo ID 3 pri hiši, se lepše pelje kot Kona, se mi zdi kr uredu nakup. No eni tolk pametujejo, pri novem modelu se itak zmeraj najde kakšna napaka, zato pa ima avto garancijo in se mu reče first edition, itak je najbolje kupit laast edition, ampak takrat se že oziramo za novim modelom.

Hvala za prve res objektine info. :)
Brihtol
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 549
Kraj: Metlika
Avto: C3
198
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a aob01 » 21 Nov 2020, 22:35

smuggler007 je napisal/-a:Pozdrav Brihtol,

Kako si pa kej na splošno zadovoljen, namreč moj stric se odloča za nakup EV, ma v paci ID 3, Kono 64, Zoe in P 208
trenutno se nagiba za osnovnega ID 3 prav da je kona predraga zoe in 208 pa premajhna.

LP....ŽN :)


Jaz bi cene pogledal, šel v vse štiri salone, povedal da razmišljam še o preostalih treh, pridobil ponudbe in se nato odločal. BTW, nista ID3 in Kona relativno blizu? Pa Kona ima še malo večjo baterijo in manjšo porabo. Aja, ID3 se mi vseeno zdi predrag, pa na testnem je recimo zadnji dan odpovedal radio, preprosto ni bilo zvoka, tudi preko bluetootha ne.
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 26
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
12
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a zanh » 22 Nov 2020, 15:54

Brihtol je napisal/-a:
alfy je napisal/-a:
aob01 je napisal/-a:To s ključem bi hitro opazil, ker bi bil avto odklenjen (se pravi ogledala postavljena normalno in ne zložena), kar bi opazil.


Mislim, da se avto ne odklene samo v višjo pripravljenost gre. Oklene se z dotikom kljuke, vsak pri nekaterih drugih modelih iz VW koncerna je tako.

Bi pa tole s ključem lepo rešil s kovinsko škatlo, v katero odližiš ključ, ko je doma. Tole priporočam vsem s keyless vozili, zaradi zmanšanja možnosti kraje vozila izpred domačih vrat!


Se strinjam, ob približevanju ključa k vozilu se izvede le nevidno, da ima lastnik občutek nadzora.
Vendar...
Ključa zagotovo NE BOM dajal v kovinsko škatlico ali celo v alu folijo :D
To bo VW kar lepo uredil, tako kot je potrebno, bodisi da to funkcionalnost povsem odstranijo, ali odstranijo kot privzeto možnost.
To bi lahko bilo na voljo kvečjemu kot opcija, ki jo vklopi uporabnik sam (opt in).
Najbolje bo, da strojni inženirji v VW nehajo izvajati gonjo proti programerjem, da bodo ti lahko v miru končali delo.
Ko bo software optimiziran, ne bo potrebnih nobenih prezgodnjih operacij, saj se bo lahko vse izvedlo dovolj hitro po odklepanju vozila. Trenutno je namreč tako, da kadar na hitro sedem v avto in začnem voziti, še 30 sek po začetku gibanja menuji niso na voljo. Razumem željo VW da se določene operacije začenejo takoj, ko se približam vozilu, vendar ne s takšnimi posledicami. Res je, da je moj primer precej unikaten, ker nikjer drugje ne morem ključa odložiti tako blizu vozila, vendar se takšne stvari dajo urediti s preprostim dodatnim pogojem, tako časovnim, kot lokalnim (npr. zaznavanje avtomobila, da se ključ ne premika več).



V meniju lahko izklopiš odklepanje ob približevanju.
Brihtol
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 104
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
73
9

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a smuggler007 » 22 Nov 2020, 17:06

aob01 je napisal/-a:
smuggler007 je napisal/-a:Pozdrav Brihtol,

Kako si pa kej na splošno zadovoljen, namreč moj stric se odloča za nakup EV, ma v paci ID 3, Kono 64, Zoe in P 208
trenutno se nagiba za osnovnega ID 3 prav da je kona predraga zoe in 208 pa premajhna.

LP....ŽN :)


Jaz bi cene pogledal, šel v vse štiri salone, povedal da razmišljam še o preostalih treh, pridobil ponudbe in se nato odločal. BTW, nista ID3 in Kona relativno blizu? Pa Kona ima še malo večjo baterijo in manjšo porabo. Aja, ID3 se mi vseeno zdi predrag, pa na testnem je recimo zadnji dan odpovedal radio, preprosto ni bilo zvoka, tudi preko bluetootha ne.


Tudi opcija, samo premium Kona se mu zdi znotraj grda, za impression pa je prekratek, iD 3 pa bi bil tam okoli 27.500 e performance. Bo pa še malo počakal, da vidmo kaj bo s korono in koliko ID jev jih bo še na lagrju. Po forumih kroži novica, da jih je na parkiriščih še kar nekaj neprodanig, v celi eu tam okoli 3,000, v slo pa mal čez 50. V nemčiji majo že akcijo 25,500 e, najcenejši.
Itak bomo prvo šli od salona do salona, pa bomo vidl.
LP..
prijazen, Brihtol
petkove
Prispevkov: 3
0
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a petkove » 24 Nov 2020, 22:44

zanh je napisal/-a:Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola

Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km

Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.

Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.


Živjom, sem tik pred nakupom ID.3 - vozil bom podobno ruto kot ti, le malo krajšo, torej v Izolo iz Logatca.

Tvoje mnenje, če bi vozil 140 tja in nazaj - koliko bi bila poraba?

Se rekuperacija navzdol v KP dejansko izniči nazaj navzgor ali ne? Skrbi me namreč, da če bom kdaj šel 160km/h tja in nazaj, da bom prišel do doma :)

Ti si po worstcase mrzlem scenariju in hitenju kar na meji s kilometri kajne? Na youtubu vidim da imajo tud po 30kWh porabe, sej vem da v teoriji bi moral razdaljo 160km prevozit bp, sam vseeno vprasam, se posebej sedaj, ko je malo mraz.
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 549
Kraj: Metlika
Avto: C3
198
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a aob01 » 25 Nov 2020, 06:53

Po podatkh prijatelja pozimi ne boš smel imeti težke noge, ampak zelo lahko, iz Ljubljane do Ospa je prišel nazaj z 8 km dosega pri normalni vožnji. Skratka, tudi v Izolo pozabi, da boš divjal, pozimi zagotovo ne, poleti ... verjetno bo šlo.
Robie, Brihtol
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 797
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
454
367

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a alfy » 25 Nov 2020, 07:28

Na rekuperacijo na AC raje pozabi.
Za dol v KP je najbolj varčno jadranje, za gor pa Črni kal pokuri še pa še. Vsak EV, vsak, pri 160km/h pokuri dosti.
Se bolj splača štartat par minut prej, kot pa pol viset na polnilnici.
LAjCi, Robie, mukwai, EVH, kt57, BogyX, SimonZed, DGJ, prijazen, Sebastijan, EV+PV entuziast, Brihtol
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 26
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
12
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a zanh » 25 Nov 2020, 19:31

petkove je napisal/-a:
zanh je napisal/-a:Evo prva daljša vožnja z ID.3 1st Plus: Kamnik - Izola

Gume zimske Bridgestone 215/50R19
Temperatura povprečno 7°C
Povprečna hitrost 97 km/h
Povprečna poraba 21,4 kWh/100km

Od Kamnika do Ljubljane po glavni cesti je hitrost narekoval promet ampak normalno brez zastojev. Po Ljubljanski obvoznici na tempomatu 110km/h potm pa do Kopra konstantno 130km/h. Od Kopra do Izole 110 km/h.

Prvi vtis je, da je avto odličen ampak pravi komentar bom lahko dal po par 1000km. Drugače pa bo moja skoraj vsakodnevna vožnja Izola-Kranj in nazaj tako, da sebo kmal pokazalo kolk kvalitetno je ID.3 zares narjen.


Živjom, sem tik pred nakupom ID.3 - vozil bom podobno ruto kot ti, le malo krajšo, torej v Izolo iz Logatca.

Tvoje mnenje, če bi vozil 140 tja in nazaj - koliko bi bila poraba?

Se rekuperacija navzdol v KP dejansko izniči nazaj navzgor ali ne? Skrbi me namreč, da če bom kdaj šel 160km/h tja in nazaj, da bom prišel do doma :)

Ti si po worstcase mrzlem scenariju in hitenju kar na meji s kilometri kajne? Na youtubu vidim da imajo tud po 30kWh porabe, sej vem da v teoriji bi moral razdaljo 160km prevozit bp, sam vseeno vprasam, se posebej sedaj, ko je malo mraz.


Zdravo,

Tako kot je alfy že povedal se na AC najbolj splača jadranje oziroma "vožnja v leru" to je za začetek najlažje doseči z uporabo tempomata, ko pa boš avto naštudiral pa boš vedel kje lahko iz D prestaviš v N in boš tako še bolj varčen na nekaterih odsekih. Zaviranje z regeneracijo je na avtocesti nesmiselno saj pretvarjaš energijo iz električne v hitrost (kinetično) nato pa spet nazaj v električno in nato spet nazaj v kinetično (večkratne izgube).

Jaz mislim, da bi po tvojem opisu to vožnjo lahko opravil tudi pri 140 km/h za 160 km/h nisem prepričan vendar bi se znalo zgoditi, da tudi.

Prejšnji teden sem vozil iz Izole v Kamnik s hitrostjo na tempomatu med 130 in 140 km/h povprečna temp. je bila okoli 5 °C, močno je padal dež, v nos sem imel močno burjo in imam 19" zimske gume. Ob prihodu v Kamnik je bila poraba 29,3 kWh/100km. Pomembno je pa povedati, da sem avto segrel ko je bil priklopljen na polnilnici v Izoli.

Podatki s potovalnega računalnika:
Baterija začetek: 100%
Baterija konec: 31%
Razdalja: 133 km
Povp. hitrost 96 km/h
Potovalni čas: 1:22
Povprečna poraba: 29,3 kWh/100km
petkove, Frik25, Brihtol
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 549
Kraj: Metlika
Avto: C3
198
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a aob01 » 25 Nov 2020, 19:44

Se pravi ne prideš iz Ljubljane do Izole in nazaj, če proti morju voziš 160, tudi poleti bo šlo na tesno.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na