Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 19:53

aob01 je napisal/-a:Ovočenje je res slabo, zvočniki samo spredaj. Hecajo se.


To je bil birokratski ukrep prodajnega oddelka v VW, ker niso na bolj pameten način znali kupcev prepričati zakaj bi nekdo plačal 5000 EUR več za “iD.3 1st plus” in 10.000 EUR več za “iD.3 1.st Max” Ta in še kakšna druga poteza je vredna vsake graje. Podobno je s sovoznikovim sedežem v osnovni, najcenejši različici, desni sedež sploh ni nastavljiv po višini. To je tako neumno, kot manjko dveh zvočnikov zadaj, ki staneta 40 EUR. Prav tako nastavitev ledvene opore v najcenejši različici. Skrajno neumno.


Poleg tega se mi zdi, da nekdo v komercialnem oddelku premore nekaj humorja. Osnovna različica premore med prvima dvema sedežoma korito, ki je podobno koritu za rože, ker nima pokrova. Danes sem dobil praket presenečenja, ki ga je pokazal že Bjorn v svojem videu. V paketu sem našel seme za cvetlice. Sem ženi rekel naj mi natrosi nekaj humusa in posadi rožce, da bom fotografijo poslal na VW.
Zadnjič spremenil Brihtol, dne 27 Okt 2020, 20:01, skupaj popravljeno 1 krat.
warpedone, LAjCi, EV+PV entuziast
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 19:56

Argo123 je napisal/-a:
aob01 je napisal/-a:Ovočenje je res slabo, zvočniki samo spredaj. Hecajo se.


Verjetno lahko kupiš višjo stopnjo opreme, ki ima boljše ozvočenje.


Le najdražji model, iD.3 1st Max, ima solidno ozvočenje, prvi dve različici pa sta glede tega enaki.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 20:42

Včeraj sem naredil preizkus dometa. Žal ne znam ali ne morem dodati fotografij, da bi podkrepil številke, ki jih bom navedel.
Ponavljam kar sem že omenil. Vozilo je neverjetno učinkovito. Prevozil sem 428km v kosu in izpraznil baterijo do 0%. Podatki o testu so spodaj...

SOC:
Začetni 100% in končni 0%. Pri 0% ni nobene želve. Vozilo pospešuje s polno močjo in ne kaže znakov utrujenosti. :clap:

Izmerjen domet po računalniku vozila:
428km. Bjorn pravi sicer, da vozilo kaže 2% prekratko razdaljo, a tega nisem preveril. Če je to res, potem je bila dejansko prevožena daljša razdalja in je bila povprečna poraba še nižja.

Trasa:
Od krožišča Qlandia, sedaj Supernova Novo mesto do krožišča pri odcepu Trebnje zahod 23. Dolžina trase 21km. Tudi to fotografijo bi dodal, če bi znal oziroma smel. Cesta je odprta, z zmernim prometom, omejitev od 40km/h do 90 km/h. Vmes sta dva semaforja, dve krožišči in 5 križišč.

Temperatura:
Začetna 18.5 stopinj, končna 12.5 stopinj. Gretje volana in sedeža deluje lepo in ni potrebno greti celega vozila, poraba je tako bistveno manjša.

Pnevmatike:
Bridgestone Turanza ECO, 215/55 R18. Tlak sem nastavil na 2.8 bar na vseh 4 pnevmatikah.

Režim vožnje:
Ko je bilo prometno sem vozil z odličnim radarskim in predvidljivim tempomatom, če ni bilo prometa sem vozil ročno v načinu B, da sem izdatno rekuperiral in izkoriščal jadranje na klancih, ki jih je za cca 200m višinske razlike.

Povprečna hitrost:
73 km/h, mislim, da je to zelo pomemben podatek. Lovila me je policijska ura in nisem hotel predolgo vleči testa. Nikakor nisem s počasno vožnjo oviral prometnega toka. Da sem dosegel tako visoko povprečno hitrost sem moral voziti preko omejitev, a sem to počel na ravnih in praznih odsekih nekdanje avtoceste Novo mesto-LJ.

Povprečna poraba:
13.4 kW/h, to vrednost bi lahko znižal za 2kW, vendar bi bila povprečna hitrost 50km/h in s tem bi postal prometna cokla. Predvsem pa bi me policijska ura prisilila ustaviti test predčasno.

Trajanje testa:
5h 51min, tukaj moram pohvaliti izredno udobnost vozila in sedežev, čeprav so najcenejši, saj nisem imel nikakršnih težav, bolečin in drugih splošnih znakov utrujenosti. Dovolj visoka hitrost mi je omogočila, da sem baterijo spraznil dovolj zgodaj, da sem od 20h do 20.45 polnil baterijo na AMZS Otočec (Tesla 22kW AC charger “for other EV”) in tako dobil dovolj energije za vožnjo do doma.
EV+PV entuziast, Moni, DGJ, SimonZed, hribovc0601, prijazen, skicEV, LAjCi, Sebastijan, context, Nemelk, evpolnilnice, kt57, Dzun Tao
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 21:06

Skladno z ugotovitvami mojega testa zgoraj in glede na dejstvo, da VW preko asistence “časti” neomejeno število odvozov vozila s prazno baterijo res ne bom imel strahu glede dometa vozila. Poleg tega ima AMZS sedaj kombi z ogrombno baterijo, ki omogoča visoko hitrost polnjenja, mobilna DC postaja v sili. Enostavno pokličeš asistenco, pripeljejo kombi in napolniš, kolikor potrebuješ, brezplačno.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1583
Avto: e-Golf 2020
706
53

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 27 Okt 2020, 21:42

Če se ne motim ma tisti kombi AC polnjenje tko da se boš malo načakal. Glede porabe super, moraš pa vedet da pri takih hitrostih je avto najbolj učinkovit, avtocesta zvišuje porabo ful. Še vedno si naredil veliko km in dopade se mi da ni želve ;)

P.S. Slike naj bodo velike manj kot 1MB in jih boš potem lahko naložil na forum ;)
Brihtol
kavka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 245
143
292

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a kavka » 27 Okt 2020, 21:57

Brihtol je napisal/-a:Enostavno pokličeš asistenco, pripeljejo kombi in napolniš, kolikor potrebuješ, brezplačno.

To je nek poseben paket, ker klasično zavarovanje in asistenca imata seveda omejeno število intervencij. Še najbolj pa potem bolijo penali (beri manj popusta) naslednje leto. Preverite droben tisk preden se zanesete na brezplačno in brez omejitev.
Brihtol, Damijan
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 22:08

DeCoRawr je napisal/-a:Če se ne motim ma tisti kombi AC polnjenje tko da se boš malo načakal. Glede porabe super, moraš pa vedet da pri takih hitrostih je avto najbolj učinkovit, avtocesta zvišuje porabo ful. Še vedno si naredil veliko km in dopade se mi da ni želve ;)

P.S. Slike naj bodo velike manj kot 1MB in jih boš potem lahko naložil na forum ;)


Bom naslednjič na AMZS preveril, ampak bil sem pod vtisom, da gre v primeru kombija za DC polnjenje. VW asistenca ne govori o kombiju, to je le ena od opcij, odvoz vozila do polnilnice je še vedno primarna opcija.

Glede avtoceste bom naredil test naslednji teden, ko bom kupil mesečno vinjeto.
Vozil se bom na moji redni relaciji Novo mesto-Kranj.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 22:11

kavka je napisal/-a:
Brihtol je napisal/-a:Enostavno pokličeš asistenco, pripeljejo kombi in napolniš, kolikor potrebuješ, brezplačno.

To je nek poseben paket, ker klasično zavarovanje in asistenca imata seveda omejeno število intervencij. Še najbolj pa potem bolijo penali (beri manj popusta) naslednje leto. Preverite droben tisk preden se zanesete na brezplačno in brez omejitev.


To je preverjeno. Ne gre za zavarovanje. To je VW asistenca, ki smo je vozniki VAG vajeni že dolga leta.
Tudi pri ICE je bila VW asistenca brezplačna, ne glede na število nezgod na cesti.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 22:18

DeCoRawr je napisal/-a:Če se ne motim ma tisti kombi AC polnjenje tko da se boš malo načakal. Glede porabe super, moraš pa vedet da pri takih hitrostih je avto najbolj učinkovit, avtocesta zvišuje porabo ful. Še vedno si naredil veliko km in dopade se mi da ni želve ;)

P.S. Slike naj bodo velike manj kot 1MB in jih boš potem lahko naložil na forum ;)


AC test bo naslednji teden, ko bom imel mesečno vinjeto za NOVEMBER in predvsem novo dinamično polnilnico, da bom zmogel vsakodnevno relacijo.

Hvala za nasvet. Sem iskal v FAQ usmeritve za slike, pa sem očitno nekaj spregledal. Dodajam...
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 27 Okt 2020, 22:31

DeCoRawr je napisal/-a:Če se ne motim ma tisti kombi AC polnjenje tko da se boš malo načakal. Glede porabe super, moraš pa vedet da pri takih hitrostih je avto najbolj učinkovit, avtocesta zvišuje porabo ful. Še vedno si naredil veliko km in dopade se mi da ni želve ;)

P.S. Slike naj bodo velike manj kot 1MB in jih boš potem lahko naložil na forum ;)


Sem zmanjšal fotke na 300-400kB, pa vseeno dobim HTTP Error.
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 479
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf 2020
476
801

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a prijazen » 27 Okt 2020, 22:39

@brihtol
Slike postaviš v tekst tako, da jo naložiš v polnem urejevalniku (omejitev velikosti je 1MB).

EV-nav0.jpg

Spodaj klikneš na zavihek "Priponke".

EV-nav1.jpg

Nato klikneš na "Dodaj datoteke" in izbereš željeno datoteko na svoji napravi ter izbor potrdiš z "Open/Odpri".

EV-nav2.jpg

Z utripalko/kurzorjem se postaviš na mesto, kjer želiš, da je slika prikazana in klikneš na "Postavi v vrstico".

EV-nav3.jpg

Nazadnje s klikom na "Predogled" preveriš, če je vse tako, kot si si zamislil... :nod:

Med sestavljanjem tega sporočila sem opazil, da sem že prepozen - naj bo pa za vse tiste, ki tega še niso počeli... ;)
Morda imaš težavo s čim drugim? (VPN,...)
Tudi sam poleti iz Italije nisem uspel narediti ničesar na WI-FI-ju iz bližnjega bifeja (povsem enaka težava "HTTP error"), z mobilno podatkovno povezavo pa je potem šlo brez težav...
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 602
Kraj: stajerska
Avto: negovan
352
295

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a sluk » 28 Okt 2020, 01:01

ko ne bo več "EV začetnik" bo šlo slike limat. Vsaj pri meni je bilo tako.
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 28 Okt 2020, 02:57

Dodajam fotografije iz testiranja maksimalnega dometa...
Vzrok mojih težav je bil VPN.
Fotografij ne bom posebej komentiral. Sem vse napisal že nekaj objav nazaj.
856B98EE-D749-4992-9FC0-CBE1F332907F.jpeg

BFB9605F-C189-4D62-A407-FF4CF8ABED1F.jpeg

F8453E0E-EC4D-4566-896C-47627711C205.jpeg
SimonZed, lovec1990, sluk, prijazen, Nemelk, EV+PV entuziast, berut, LAjCi, Dzun Tao
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
aob01
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 549
Kraj: Metlika
Avto: C3
198
1

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a aob01 » 28 Okt 2020, 10:13

Bela krajina, Brezovica, 120km, 80km AC, 40km navadne ceste, od tega dvig iz Metlike preko Vahte, vožnja ves čas na polno, na AC nad omejitvijo (okoli 135-140), povprečna poraba 22kWh. Meni se zdi čisto spodobno, ker niti trenutek nisem gledal na porabo.
Brihtol
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
31
28

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Blindek » 02 Nov 2020, 20:26

Lahko kak lastnik pove katere dimenzije pnevmatik so vse dovoljene za ID.3? Še posebaj me zanima za zimske.

Žena se je zagledala v ID.3, čeprav ni bil namen da ga kupimo, ampak prodajalec mi obljublja super ponudbo za 1st MAX.

Pa da vidimo, če bo res dobro
Brihtol, alfy
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 399
182
7

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a quadslo » 02 Nov 2020, 20:56

Sporoči to super ponudbo :)
macek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
13
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a macek » 02 Nov 2020, 21:01

Trenutno se vrtijo ponudbo za 1.st osnovni 28.000 z vsemi popusti, subvenciji. Ceneje bodo dec, še ceneje jan.
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
31
28

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Blindek » 02 Nov 2020, 21:23

Sporočim ko jo dobim :)

Saj mudi se ne, trenutno gledamo in da vidimo kaj se dobi. Osnovni ne pride v poštev ampak samo Max
Brihtol
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 04 Nov 2020, 12:04

Blindek je napisal/-a:Lahko kak lastnik pove katere dimenzije pnevmatik so vse dovoljene za ID.3? Še posebaj me zanima za zimske.

Žena se je zagledala v ID.3, čeprav ni bil namen da ga kupimo, ampak prodajalec mi obljublja super ponudbo za 1st MAX.

Pa da vidimo, če bo res dobro


Manj kot 18 col ne gre. Velikost diskov in zavornih čeljusti na prvih kolesih.
Priponke
242AD945-1E2C-4249-9E38-BF39202C1ED9.jpeg
Iz moje homologacije...
Blindek, skicEV
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
297
206

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 04 Nov 2020, 12:18

Vožnja po avtocesti je poezija. Pri 160km/h je avto neverjetno tih. Pri 130km/h nobenega šuma vetra, kolesa udobno tiha. Testiral sem moj redni dnevni trip na delo in nazaj.
Začetni SOC:90%
Temperatura: zjutraj 6.5 stopinj C, popoldne 14 stopinj.
Povprečna hitrost: 93km/h (80% avtoceste)
Povprečna poraba: 16,2 kWh/100km
Končni SOC: mi ni znan, spomnim se, da je bilo še 61km dometa.
Fotografija naslednjič, ko bom zaslon posnel preden ga priklopim na polnilnico.
Blindek, alfy, matejmohar, skicEV, bvs, LAjCi, EV+PV entuziast
E-Up + iD.3 + Sončna elektrarna :sun:

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na