Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovori
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
24
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

Ja, načeloma je samo za zaposlene drugače pa smo jo imeli tudi za testirati odprto.
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

V petek sem dobil ID. 3. Končno po 4. mesecih (zamujal en mesec): ID. 3 Pro Max (nosilec za kolesa, DCC, toplotna črpalka, AR). V petek mi bodo update-al software na 0783 (ME 2.0). Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa). Drugače pa zelo zadovoljen. V nedeljo sem naredil 70 km mešane vožnje (avtocesta, medkrajevne in mestne vožnje) 17,8kW / 100km. Zelo ok. Avtocesta pa je killer. To drži. Ampak, če malo zmanjšaš hitrost (v Sloveniji to pomeni 5-15 min daljša vožnja) se doseg dramatično poveča.

Vsekakor pa moram reči, da sem zelo zadovoljen.
FV-EV, Ogo, alfy, Kegelj, zanh, crunchy, EVH, context, dunda, Sebastijan, hribovc0601, kt57, EV+PV entuziast, Berda, gidooo, skicEV, robertto, DGJ, Tomtom, backslash, lovec1990, BogyX
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 498
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf 2020
520
845

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Super, čestitke!

Očitno mora biti tale ID3 zelo solidna zadeva: ti si z njim zadovoljen po Tiguanu, forumaš zanh ima kljub visokim hitrostim zelo nizko porabo,...
S svojim pisanjem si me prav "spodbudil", da najdem enega za preiskusno vožnjo... - čeprav v osnovi nisem avtomobilski navdušenec.

Želim ti, da bi ti dobro služil!
Srečno!
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

Pa še nekaj. DCC je neverjeten. DCC vozim od prve generacije dalje. Tole v ID. 3 je preprosto rečeno: AWESOME. Preprosto genialno. Pa ne zato, ker je VW. Ima 15 korakov od Confort do Sport (ali je res potrebnih 15 stopenj, se ne bom spuščal v to), ampak dejstvo je, da za 100kg (1805kg) več od Tiguana, preprosto plava po naših luknjastih cestah. Good job VW.
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
24
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

Današnja pot proti morju.
Prevožena razdalja: 131km
Povprečna hitrost: 107 km/h
Povprečna poraba: 21,0 kWh/100km
alfy
petkove
Prispevkov: 7
5
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a petkove »

SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.
SnakeEye
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2116
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO, CITIGOe iV
2681
5112

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Čestitke in srečno vožnjo SnakeEye.
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

DGJ napisal/-a:Čestitke in srečno vožnjo SnakeEye.
Hvala
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

petkove napisal/-a:
SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.
V petek dobim ME 2.0 update (0783). Bomo videli potem.
Sem poskušal resetirati infotaiment, pa ni šlo. Bodo to storili na servisu v petek. Poočam, kaj se bo zgodilo.
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

petkove napisal/-a:
SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.
Hvala ti. Sem moral trikrat resetirat. V tretje je šlo. ID registiran na moj forfil. Lmao.
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 519
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
100
233

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

zanh napisal/-a: 11 Jan 2021, 19:50 Avto imam zdaj 2 meseca in narejenih je 6162 km. Skoraj vsak dan se vozim Izola - Šenčur. Vozim večinoma 140 na tempomat in poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Če ni skrivnost ali nam lahko zaupaš koliko si plačal in ali je bil kupljen nov ali testen?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
24
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

Jaz sem vzel ID.3 Plus iz salona novega in je bil mislim, da 45k potem pa 5k Porsche bonusa in 6k ekosklad. To pomeni, da sem vezan za 3 leta in po treh letih ga lahko vrnem ter vzamem drugega pri tem pa plačam samo 50% vrednosti.
SnakeEye
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: ID. 3
27
3

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a SnakeEye »

Za vikend so mi update-al ID. 3 na 0783 (ME 2.0). Danes sem ga pravkar prevzel in takoj odpeljal nazaj, ker se mi je po nekaj minutah pojavilo več napak. Travel Assistant unavailable, Drive system error, Profila za vožnjo ni bilo več. LOL. Tole bo še zanimivo.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2576
Avto: EV Kona 64
2663
2125

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Če bi prišel ven pred kono, oziroma če bi se držali planov, bi bil morda tudi jaz med kupci. Očitno ima daleč največ porodnih krčev med vsemi EV ravno ID3, ki je bil par let pred prihodom močno opevan kot oh in sploh :bang:

Avto bi bil super, če jim ne bi uspelo zasrat vsega okoli SW in je namesto teslakilerja posltal kar avtokiler :giggle:
alfy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 894
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
476
427

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a alfy »

zanh napisal/-a: 18 Jan 2021, 15:06 Jaz sem vzel ID.3 Plus iz salona novega in je bil mislim, da 45k potem pa 5k Porsche bonusa in 6k ekosklad. To pomeni, da sem vezan za 3 leta in po treh letih ga lahko vrnem ter vzamem drugega pri tem pa plačam samo 50% vrednosti.
Mislim, da ni ravno tako.
Plačuješ 3 leta "najem" z omejitvijo prevoženih km kot ste določili ob podpisu pogodbe. Po 3 letih pa lahko vozilo vrneš brez kaj drugega vzet ali plačaš cca polovico nove vrednosti in ostane tvoj ali za to polovico vzameš leasing in odplačuješ naprej.
Če pa si imel kake posebne pogoje nakupa, kot opisuješ, pa bi me zanimalo kako ste se dogovorili in zneski pologa in obrokov, lahko na ZS seveda.
zanh
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Kraj: LJ
Avto: ID.3 1st Plus
24
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

Odgovor Napisal/-a zanh »

alfy napisal/-a: 18 Jan 2021, 17:55
zanh napisal/-a: 18 Jan 2021, 15:06 Jaz sem vzel ID.3 Plus iz salona novega in je bil mislim, da 45k potem pa 5k Porsche bonusa in 6k ekosklad. To pomeni, da sem vezan za 3 leta in po treh letih ga lahko vrnem ter vzamem drugega pri tem pa plačam samo 50% vrednosti.
Mislim, da ni ravno tako.
Plačuješ 3 leta "najem" z omejitvijo prevoženih km kot ste določili ob podpisu pogodbe. Po 3 letih pa lahko vozilo vrneš brez kaj drugega vzet ali plačaš cca polovico nove vrednosti in ostane tvoj ali za to polovico vzameš leasing in odplačuješ naprej.
Če pa si imel kake posebne pogoje nakupa, kot opisuješ, pa bi me zanimalo kako ste se dogovorili in zneski pologa in obrokov, lahko na ZS seveda.
Ja sej povedal si točno isto. Ni noben najem zato ker sem moral jaz lizing vzet in ga ni nekdo drug. Razlika od navadnega financiranja je samo da plačuješ vozilo glede na prevožene letne kilometre in ti na podlagi tega določijo vrednost, ki jo bo avto imel po treh letih. Nato imaš pa tri možnosti: rečeš da avta nočeš več in ga vzamejo nazaj (se pravi da ga ne rabiš prodajat), lahko ga plačaš do konca takoj ali pa se dogovoriš za financiranje še naprej dokler celega ne odplačaš. Avto pa je ves ta čas v lastništvu lizing hiše kot vsak normaln avto če ga vzameš na lizing.
alfy
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek