
Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Ja, načeloma je samo za zaposlene drugače pa smo jo imeli tudi za testirati odprto.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
V petek sem dobil ID. 3. Končno po 4. mesecih (zamujal en mesec): ID. 3 Pro Max (nosilec za kolesa, DCC, toplotna črpalka, AR). V petek mi bodo update-al software na 0783 (ME 2.0). Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa). Drugače pa zelo zadovoljen. V nedeljo sem naredil 70 km mešane vožnje (avtocesta, medkrajevne in mestne vožnje) 17,8kW / 100km. Zelo ok. Avtocesta pa je killer. To drži. Ampak, če malo zmanjšaš hitrost (v Sloveniji to pomeni 5-15 min daljša vožnja) se doseg dramatično poveča.
Vsekakor pa moram reči, da sem zelo zadovoljen.
Vsekakor pa moram reči, da sem zelo zadovoljen.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Super, čestitke!
Očitno mora biti tale ID3 zelo solidna zadeva: ti si z njim zadovoljen po Tiguanu, forumaš zanh ima kljub visokim hitrostim zelo nizko porabo,...
S svojim pisanjem si me prav "spodbudil", da najdem enega za preiskusno vožnjo... - čeprav v osnovi nisem avtomobilski navdušenec.
Želim ti, da bi ti dobro služil!
Srečno!
Očitno mora biti tale ID3 zelo solidna zadeva: ti si z njim zadovoljen po Tiguanu, forumaš zanh ima kljub visokim hitrostim zelo nizko porabo,...
S svojim pisanjem si me prav "spodbudil", da najdem enega za preiskusno vožnjo... - čeprav v osnovi nisem avtomobilski navdušenec.
Želim ti, da bi ti dobro služil!
Srečno!
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Pa še nekaj. DCC je neverjeten. DCC vozim od prve generacije dalje. Tole v ID. 3 je preprosto rečeno: AWESOME. Preprosto genialno. Pa ne zato, ker je VW. Ima 15 korakov od Confort do Sport (ali je res potrebnih 15 stopenj, se ne bom spuščal v to), ampak dejstvo je, da za 100kg (1805kg) več od Tiguana, preprosto plava po naših luknjastih cestah. Good job VW.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Današnja pot proti morju.
Prevožena razdalja: 131km
Povprečna hitrost: 107 km/h
Povprečna poraba: 21,0 kWh/100km
Prevožena razdalja: 131km
Povprečna hitrost: 107 km/h
Povprečna poraba: 21,0 kWh/100km
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
V petek dobim ME 2.0 update (0783). Bomo videli potem.petkove napisal/-a:Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Sem poskušal resetirati infotaiment, pa ni šlo. Bodo to storili na servisu v petek. Poočam, kaj se bo zgodilo.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Hvala ti. Sem moral trikrat resetirat. V tretje je šlo. ID registiran na moj forfil. Lmao.petkove napisal/-a:Probaj resetirat nastavitve (v meniju avta seveda , pri meni se je po tem We Connectal.SnakeEye napisal/-a: .. Eden izmed problemov je, da ga ne morem registrirat v We Connect ID Drugače pa ima klasične bolezenske znake ID-ritisa) ...
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Če ni skrivnost ali nam lahko zaupaš koliko si plačal in ali je bil kupljen nov ali testen?zanh napisal/-a: ↑11 Jan 2021, 19:50 Avto imam zdaj 2 meseca in narejenih je 6162 km. Skoraj vsak dan se vozim Izola - Šenčur. Vozim večinoma 140 na tempomat in poraba proti Šenčurju je 25 kWh/100km, proti Izoli pa z enako hitrostjo 22 kWh/100km. Če vozim počasneje je poraba ustrezno manjša. To pomeni, da ID.3 porabi 70% baterije na relaciji Izola - Šenčur, na relaciji Šenčur - Izola pa 50 %.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Jaz sem vzel ID.3 Plus iz salona novega in je bil mislim, da 45k potem pa 5k Porsche bonusa in 6k ekosklad. To pomeni, da sem vezan za 3 leta in po treh letih ga lahko vrnem ter vzamem drugega pri tem pa plačam samo 50% vrednosti.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Za vikend so mi update-al ID. 3 na 0783 (ME 2.0). Danes sem ga pravkar prevzel in takoj odpeljal nazaj, ker se mi je po nekaj minutah pojavilo več napak. Travel Assistant unavailable, Drive system error, Profila za vožnjo ni bilo več. LOL. Tole bo še zanimivo.
Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Če bi prišel ven pred kono, oziroma če bi se držali planov, bi bil morda tudi jaz med kupci. Očitno ima daleč največ porodnih krčev med vsemi EV ravno ID3, ki je bil par let pred prihodom močno opevan kot oh in sploh
Avto bi bil super, če jim ne bi uspelo zasrat vsega okoli SW in je namesto teslakilerja posltal kar avtokiler

Avto bi bil super, če jim ne bi uspelo zasrat vsega okoli SW in je namesto teslakilerja posltal kar avtokiler

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st
Mislim, da ni ravno tako.
Plačuješ 3 leta "najem" z omejitvijo prevoženih km kot ste določili ob podpisu pogodbe. Po 3 letih pa lahko vozilo vrneš brez kaj drugega vzet ali plačaš cca polovico nove vrednosti in ostane tvoj ali za to polovico vzameš leasing in odplačuješ naprej.
Če pa si imel kake posebne pogoje nakupa, kot opisuješ, pa bi me zanimalo kako ste se dogovorili in zneski pologa in obrokov, lahko na ZS seveda.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek