Predstavitev in prve informacije
Predstavitev in prve informacije
Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.
Re: Predstavitev in prve informacije
Vedno se najde scenarij... To še ni razlog za predimenzioniranje komponente.
Re: Predstavitev in prve informacije
Neki pa ne razumem oz. najbrž napačno. Kaj pomeni, da ob bateriji na 100 ne bo regeneracije in bo zakuril diske? A to pomeni, da obstajajo avti, s katerimi se spustiš po klancu kot bi vrgu kamen oz. kot bi imel wartburga? Ne zavira z "mašino"?
Re: Predstavitev in prve informacije
Ja, pri ION/C-zero mislim, da je tako. Sem samo enkrat po razmeroma kratkem klančku s 100% polno baterijo šel dol, pa se mi je zdelo, da ni zaviranja z regen. Ampak takrat nisem bil posebej pripravljen na to, da bi bil bolj pozoren, samo nekaj se mi je čudno zdelo, potem pa ko sem pomislil kaj bi lahko bilo pa ni bilo več take situacije, ds bi bil konkretno pozoren na to. Ampak to verjetno pomeni, da ti malčki v bateriji nimajo zgornje rezerve. Ker nekateri tukaj poročajo, da pri drugih avtih ta zgornja rezerva je in avto normalno zavira z regen tudi pri polni bateriji.
Re: Predstavitev in prve informacije
Leaf tudi ne zavira - oziroma skoraj neznatno malo. Me je kar presenetlo prviš - moraš pri polni bateriji drugače vozit kot drugače.
Kako je pa z ostalimi a pri 100% polni bateriji še regenerirajo na polno?
Kako je pa z ostalimi a pri 100% polni bateriji še regenerirajo na polno?
Re: Predstavitev in prve informacije
No to je pa precej trapasto. ne nazadnje se navadiš, da spustiš gas in avto bremza ne glede na stanje baterije.
Re: Predstavitev in prve informacije
Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Predstavitev in prve informacije
Korejci so to že pogruntal, kakor je Robinhood napisal:
Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0
Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0
Re: Predstavitev in prve informacije
enkrat se pa strinjam s tabowarpedone napisal/-a:Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
Dejstvo pa je, da imam lahko 100 %, spustim gas in avto se ustavi. In samo to me zanima.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Predstavitev in prve informacije
Soul čisto lepo regenerira tudi ko je poln. Živim na vrhu hriba in se par km peljem v dolino... Vem pa da Kangoo ne regenerira. Zoprna stvar.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: Predstavitev in prve informacije
Tudi ZOE ne renegerira, ko je poln.
Začne pa dokaj hitro spet, ker nekaj štroma pa le porabijo vsi sistemi v avtu tako da neke hude nevarnosti za zažgane zavore nebi smelo biti. Seveda pa se bo našel tudi kak tak talent, ki mu jih bo vseeno uspelo skurit.
Začne pa dokaj hitro spet, ker nekaj štroma pa le porabijo vsi sistemi v avtu tako da neke hude nevarnosti za zažgane zavore nebi smelo biti. Seveda pa se bo našel tudi kak tak talent, ki mu jih bo vseeno uspelo skurit.
Re: Predstavitev in prve informacije
ID.3 ima bobnaste zavore le na zadnji premi. Spredaj so diski. Razlog za to naj bi bila regeneracija motorja in posledično manjša obraba zavor na zadnji premi.
Bobnaste naj bi bile zato, da manj rjavijo (zaprt sistem).
To sem pač prebral nekje. Koliko tega je res, pa ne vem.
Bobnaste naj bi bile zato, da manj rjavijo (zaprt sistem).
To sem pač prebral nekje. Koliko tega je res, pa ne vem.
Re: Predstavitev in prve informacije
Tudi jaz sem na hribu in se mi je kmalu po nakupu, v toplem vremenu ene dvakrat zgodilo da poln ni regeneriral. Sem mislil, da je kaj narobe. Potem pa nikoli več. Bolj poln kot poln ne more biti. Očitno zdaj tudi poln ni več poln.
Re: Predstavitev in prve informacije
S par upori se da izničiti energijo, proizvedeno z elektro-dinamičnim zaviranjem.
Re: Predstavitev in prve informacije
Ampak potem moraš te upore hladit z enako toplotno močjo, kot bi pri zaviranju brez regeneracije moral hladiti zavore.
Re: Predstavitev in prve informacije
Točno tako. In tako bo tudi pri tebi. Pojdi na Grossglockner, napolni na 100% in se spusti.mitjap napisal/-a:Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.
Nekaj časa bo regeneriral, potem pa NIČ več.
Seveda če imaš vključeno ustavljanje do 0km/h, potem bo zavrl z zavorami.
Me zanima če to funkcionira tudi pri leafu? če imaš e-pedal, kako deluje ko ni več regena? Crunchy, lahko sprobaš?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16692197
Re: Predstavitev in prve informacije
Zanimivo. Iz Vodic do Škofljice pride na 0. Bravo!!!bnovak88 napisal/-a:Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0
Re: Predstavitev in prve informacije
Ne jaz, citiral sem Robinhooda, ki se spušča iz Smrjen do Škofljice. Samo na telefonu nisem mogel/znal ustrezno citirati njegovega posta. Prosim še enkrat od začetka preberi moj post katerega del si citiral.