Predstavitev in prve informacije

Odgovori
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a CRF »

Vedno se najde scenarij... To še ni razlog za predimenzioniranje komponente.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Goran »

Neki pa ne razumem oz. najbrž napačno. Kaj pomeni, da ob bateriji na 100 ne bo regeneracije in bo zakuril diske? A to pomeni, da obstajajo avti, s katerimi se spustiš po klancu kot bi vrgu kamen oz. kot bi imel wartburga? Ne zavira z "mašino"?
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
49
121

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a bnovak88 »

Ja, pri ION/C-zero mislim, da je tako. Sem samo enkrat po razmeroma kratkem klančku s 100% polno baterijo šel dol, pa se mi je zdelo, da ni zaviranja z regen. Ampak takrat nisem bil posebej pripravljen na to, da bi bil bolj pozoren, samo nekaj se mi je čudno zdelo, potem pa ko sem pomislil kaj bi lahko bilo pa ni bilo več take situacije, ds bi bil konkretno pozoren na to. Ampak to verjetno pomeni, da ti malčki v bateriji nimajo zgornje rezerve. Ker nekateri tukaj poročajo, da pri drugih avtih ta zgornja rezerva je in avto normalno zavira z regen tudi pri polni bateriji.
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a BogyX »

Leaf tudi ne zavira - oziroma skoraj neznatno malo. Me je kar presenetlo prviš - moraš pri polni bateriji drugače vozit kot drugače.
Kako je pa z ostalimi a pri 100% polni bateriji še regenerirajo na polno?
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Tudi Tesla pri 100% nima nič regeneriranja.

https://twitter.com/elonmusk/status/1118225459416682496
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Goran »

No to je pa precej trapasto. ne nazadnje se navadiš, da spustiš gas in avto bremza ne glede na stanje baterije.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8260
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
49
121

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a bnovak88 »

Korejci so to že pogruntal, kakor je Robinhood napisal:

Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Goran »

warpedone napisal/-a:Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
enkrat se pa strinjam s tabo
Dejstvo pa je, da imam lahko 100 %, spustim gas in avto se ustavi. In samo to me zanima.
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 570
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
495
711

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Soul čisto lepo regenerira tudi ko je poln. Živim na vrhu hriba in se par km peljem v dolino... Vem pa da Kangoo ne regenerira. Zoprna stvar.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 451
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
193
1712

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Tudi ZOE ne renegerira, ko je poln.
Začne pa dokaj hitro spet, ker nekaj štroma pa le porabijo vsi sistemi v avtu tako da neke hude nevarnosti za zažgane zavore nebi smelo biti. Seveda pa se bo našel tudi kak tak talent, ki mu jih bo vseeno uspelo skurit.
BlazS1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 43
Kraj: slo
Avto: ice
30
19

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a BlazS1 »

ID.3 ima bobnaste zavore le na zadnji premi. Spredaj so diski. Razlog za to naj bi bila regeneracija motorja in posledično manjša obraba zavor na zadnji premi.

Bobnaste naj bi bile zato, da manj rjavijo (zaprt sistem).

To sem pač prebral nekje. Koliko tega je res, pa ne vem.
Argo
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
845
1025

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a EVH »

Tudi jaz sem na hribu in se mi je kmalu po nakupu, v toplem vremenu ene dvakrat zgodilo da poln ni regeneriral. Sem mislil, da je kaj narobe. Potem pa nikoli več. Bolj poln kot poln ne more biti. Očitno zdaj tudi poln ni več poln.
prijazen
E_skiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Kraj: 2241
174
111

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a E_skiro »

S par upori se da izničiti energijo, proizvedeno z elektro-dinamičnim zaviranjem.
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Ampak potem moraš te upore hladit z enako toplotno močjo, kot bi pri zaviranju brez regeneracije moral hladiti zavore.
BogyX
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a CRF »

mitjap napisal/-a:Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.
Točno tako. In tako bo tudi pri tebi. Pojdi na Grossglockner, napolni na 100% in se spusti.
Nekaj časa bo regeneriral, potem pa NIČ več.

Seveda če imaš vključeno ustavljanje do 0km/h, potem bo zavrl z zavorami.

Me zanima če to funkcionira tudi pri leafu? če imaš e-pedal, kako deluje ko ni več regena? Crunchy, lahko sprobaš?
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a crunchy »

bnovak88 napisal/-a:Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0
Zanimivo. Iz Vodic do Škofljice pride na 0. Bravo!!!
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
49
121

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a bnovak88 »

Ne jaz, citiral sem Robinhooda, ki se spušča iz Smrjen do Škofljice. Samo na telefonu nisem mogel/znal ustrezno citirati njegovega posta. Prosim še enkrat od začetka preberi moj post katerega del si citiral.
crunchy
Odgovori

Vrni se na “ID.3”