Predstavitev in prve informacije

mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 703
Avto: C-Zero, Kona 64
549
210

Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a mitjap » 08 Jan 2020, 13:41

Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6208
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4703
5501

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Jan 2020, 13:56

Vedno se najde scenarij... To še ni razlog za predimenzioniranje komponente.
Admin @ EVSVET.eu
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
747
59

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Goran » 08 Jan 2020, 14:49

Neki pa ne razumem oz. najbrž napačno. Kaj pomeni, da ob bateriji na 100 ne bo regeneracije in bo zakuril diske? A to pomeni, da obstajajo avti, s katerimi se spustiš po klancu kot bi vrgu kamen oz. kot bi imel wartburga? Ne zavira z "mašino"?
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
33
41

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a bnovak88 » 08 Jan 2020, 15:30

Ja, pri ION/C-zero mislim, da je tako. Sem samo enkrat po razmeroma kratkem klančku s 100% polno baterijo šel dol, pa se mi je zdelo, da ni zaviranja z regen. Ampak takrat nisem bil posebej pripravljen na to, da bi bil bolj pozoren, samo nekaj se mi je čudno zdelo, potem pa ko sem pomislil kaj bi lahko bilo pa ni bilo več take situacije, ds bi bil konkretno pozoren na to. Ampak to verjetno pomeni, da ti malčki v bateriji nimajo zgornje rezerve. Ker nekateri tukaj poročajo, da pri drugih avtih ta zgornja rezerva je in avto normalno zavira z regen tudi pri polni bateriji.
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 964
Kraj: MB
Avto: NISSAN
576
484

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a BogyX » 08 Jan 2020, 15:46

Leaf tudi ne zavira - oziroma skoraj neznatno malo. Me je kar presenetlo prviš - moraš pri polni bateriji drugače vozit kot drugače.
Kako je pa z ostalimi a pri 100% polni bateriji še regenerirajo na polno?
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
747
59

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Goran » 08 Jan 2020, 15:58

No to je pa precej trapasto. ne nazadnje se navadiš, da spustiš gas in avto bremza ne glede na stanje baterije.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1695
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1387
1010

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a warpedone » 08 Jan 2020, 16:05

Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.
First deserve then desire
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
33
41

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a bnovak88 » 08 Jan 2020, 17:31

Korejci so to že pogruntal, kakor je Robinhood napisal:

Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0 :)
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
747
59

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Goran » 08 Jan 2020, 17:35

warpedone je napisal/-a:Sm prepričan, da bodo nemci stuhtal kako lahko filaš polno ali zmrzneno baterijo.
Niso to eni blesavi ameri al pa korejci.

enkrat se pa strinjam s tabo :)
Dejstvo pa je, da imam lahko 100 %, spustim gas in avto se ustavi. In samo to me zanima.
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 311
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
266
268

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 08 Jan 2020, 19:26

Soul čisto lepo regenerira tudi ko je poln. Živim na vrhu hriba in se par km peljem v dolino... Vem pa da Kangoo ne regenerira. Zoprna stvar.
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 193
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
100
447

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Sebastijan » 08 Jan 2020, 19:57

Tudi ZOE ne renegerira, ko je poln.
Začne pa dokaj hitro spet, ker nekaj štroma pa le porabijo vsi sistemi v avtu tako da neke hude nevarnosti za zažgane zavore nebi smelo biti. Seveda pa se bo našel tudi kak tak talent, ki mu jih bo vseeno uspelo skurit.
BlazS1
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 41
Kraj: Dolenjska
Avto: ICE VW Passat
28
17

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a BlazS1 » 08 Jan 2020, 20:27

ID.3 ima bobnaste zavore le na zadnji premi. Spredaj so diski. Razlog za to naj bi bila regeneracija motorja in posledično manjša obraba zavor na zadnji premi.

Bobnaste naj bi bile zato, da manj rjavijo (zaprt sistem).

To sem pač prebral nekje. Koliko tega je res, pa ne vem.
Argo
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 362
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq PFL
345
351

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a EVH » 08 Jan 2020, 21:16

Tudi jaz sem na hribu in se mi je kmalu po nakupu, v toplem vremenu ene dvakrat zgodilo da poln ni regeneriral. Sem mislil, da je kaj narobe. Potem pa nikoli več. Bolj poln kot poln ne more biti. Očitno zdaj tudi poln ni več poln.
prijazen
E_skiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 153
Kraj: 2241
Avto: C5
124
56

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a E_skiro » 08 Jan 2020, 22:22

S par upori se da izničiti energijo, proizvedeno z elektro-dinamičnim zaviranjem.
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 296
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
178
85

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a amaterB » 09 Jan 2020, 05:56

Ampak potem moraš te upore hladit z enako toplotno močjo, kot bi pri zaviranju brez regeneracije moral hladiti zavore.
BogyX
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6208
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4703
5501

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Jan 2020, 06:39

mitjap je napisal/-a:Dokler se ne spuščaš iz smučišča dol s polno baterijo, ker si jo vmes polnil, ker je pač tam polnilna postaja. Da bo stvar še bolj zanimiva imaš v avtu še 4 osebe in smuči/borde na strehi. Regeneracije ne bo, diske/bobne boš pa zakuril.

Točno tako. In tako bo tudi pri tebi. Pojdi na Grossglockner, napolni na 100% in se spusti.
Nekaj časa bo regeneriral, potem pa NIČ več.

Seveda če imaš vključeno ustavljanje do 0km/h, potem bo zavrl z zavorami.

Me zanima če to funkcionira tudi pri leafu? če imaš e-pedal, kako deluje ko ni več regena? Crunchy, lahko sprobaš?
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1697
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1339
1737

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a crunchy » 09 Jan 2020, 08:11

bnovak88 je napisal/-a:Gre. Jaz živim na vrhu hriba in ko se spustim proti Ljubljani ko sem na 100% ga še polni z regeneracijo - veča se samo range procenti ostanejo isti na displaju (SOC) SOC BMS nisem gledal. Ko pridem do Škofljice pride poraba kWh/100km počasi nad 0 :)


Zanimivo. Iz Vodic do Škofljice pride na 0. Bravo!!! :D
bnovak88
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 42
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
33
41

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a bnovak88 » 09 Jan 2020, 08:24

Ne jaz, citiral sem Robinhooda, ki se spušča iz Smrjen do Škofljice. Samo na telefonu nisem mogel/znal ustrezno citirati njegovega posta. Prosim še enkrat od začetka preberi moj post katerega del si citiral.
crunchy

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na