Predstavitev in prve informacije

Odgovori
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
23
3

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Aja, tako to deluje, če gledam na to iz tvojega zornega kota potem res mogoče niti ni tako slabo to.
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
230
62

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a gile »

To je top, ker tisti senzorji sploh niso tako poceni baje... Sicer pa zadeva deluje že leta na VAG avtih, kar iz izkušenj lahko tudi potrdim, da stvar funkcionira. Včasih se mi zdi da celo prehitro javlja, da je ena guma prazna, potem pa je včasih zgolj 0,1 bara razlike...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2157
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2704
5195

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DGJ »

gile napisal/-a: 30 Mar 2021, 12:52 ...Včasih se mi zdi da celo prehitro javlja, da je ena guma prazna, potem pa je včasih zgolj 0,1 bara razlike...
No, upam da tole ni čisto res. Ko je avto z ene strani "osončen" je na drugi strani zagotovo razlike za 0,1 bar ali celo več.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1958
Avto: e-Golf 2020
884
91

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Men še ni napisalo v več kot letu kar ga mam. In ziher je bil kdaj na eni strani bolj osončen...
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
23
3

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1958
Avto: e-Golf 2020
884
91

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?

Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.

Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a alfy »

McDuck napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:36 Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Preko ABS je zadeva zanesljiva. Vsi začetni siatemi so bili preko ABSa, pol so začeli s temi senzorji in sedaj se vsi počasi vračajo nazaj na ABS.
Tole s senzoji je podvajanje in metanje denarja nekomu.
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 363
274
31

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Maybe »

McDuck napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:36 Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Jao jao. Le kako smo preživeli vožnje ko o senzorjih niti sanjali nismo. Ti garantiram da čutiš ko imaš prazno gumo. Svet gre res v K. Pa ne samo v korono.
AndrejP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 300
81
92

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a AndrejP »

Maybe napisal/-a: 30 Mar 2021, 16:27
McDuck napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:36 Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Jao jao. Le kako smo preživeli vožnje ko o senzorjih niti sanjali nismo. Ti garantiram da čutiš ko imaš prazno gumo. Svet gre res v K. Pa ne samo v korono.
Včasih? Za nikamor. Saj nisi vedel kaj je narobe z avtom ker je blo vse v kurcu narejeno. Za zdaj pa jaz nisem čisto prepričan, da ljudje vedo, da se vozijo s praznimi gumami. En kup ljudi se vozi okrog z napol praznimi gumami. Jih vsak dan srečujem. Posledično imajo višjo porabo, bolj onesnažujejo okolje,.....
Zadnjič spremenil AndrejP, dne 30 Mar 2021, 19:17, skupaj popravljeno 1 krat.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1049
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
568
514

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a alfy »

Maybe napisal/-a: 30 Mar 2021, 16:27
McDuck napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:36 Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Jao jao. Le kako smo preživeli vožnje ko o senzorjih niti sanjali nismo. Ti garantiram da čutiš ko imaš prazno gumo. Svet gre res v K. Pa ne samo v korono.
Z RFT gumami ne opaziš tako hotro, da je prazna. Ponavadi prepozno in je guma za v smeti.
Tudi pri navadni gumi, da imaš zadaj 0.3 bara premalo je težko občutit.
Zlato pravilo, redna kontrala, kot piše v navodilih.
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
23
3

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Že dva avta sem imel katera sta imela senzorje v gumah in sem se navadil da občasno v računalniku med vožnjo preverjam tlak.
Ne vem zakaj vsi gledate na to možnost kot nekaj odveč in kot razvajenost voznika, vsaj od kako to imam bolj pogosto preverjam tlak kot sem to prej preverjal na bencinski črpalki, ker mi se nikoli ni ljubilo razpletat tisto cev in klikat na tisti pištoli s analognim barometrom saj nimajo vse bencinske črpalke digitalne da samo nastaviš koliki tlak želiš.
Če vas to motim potem pa res ne vem zakaj eni pri Tesli kupujejo, doplačujejo, testirajo in jamrajo če kateri sistem ne dela v EU kot je samodejna vožnja, samodejno prehitevanje, samodejno parkiranje, vožnja avtomobila na parkirišču prek pametnega telefona, glasovno upravljanje, nastavljanje različnih zvokov smernikov, igranje igric med polnjenjem baterije saj to ni več vožnja ampak otroško igranje z računalnikom.
SimonZed
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1958
Avto: e-Golf 2020
884
91

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Prvo naj se ljudje navadijo uporabit prostoročno telefoniranje, šokiran sem koliko ljudi lagano govori po telefonu in ma avto novejšega letnika kater ma ziher prostoročno. To bo najbolj prispevalo h varnosti. Ampak maš prav ja, lepo je videt bare na displayu, ni pa nujno,
Kegelj, mukwai, bojanre, skicEV, hribovc0601
agerg2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 152
Avto: Tesla 3 SR+ 2021
49
20

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a agerg2 »

DeCoRawr napisal/-a: 30 Mar 2021, 22:39 Prvo naj se ljudje navadijo uporabit prostoročno telefoniranje, šokiran sem koliko ljudi lagano govori po telefonu in ma avto novejšega letnika kater ma ziher prostoročno. To bo najbolj prispevalo h varnosti. Ampak maš prav ja, lepo je videt bare na displayu, ni pa nujno,
Tule se podpišem.
Opažam pa ljudi v avtih višjega cenovnega razreda (predvsem bmw in audi) ko ljudje s telefonom ali na ušesu ali pa na speakerju s telefon v roku pred obrazom.

Kot sem pa ze v drugi temi omenil ima pa tesla 3 izredno slabo implementirano uporabo telefoniranja in uporaba le tega je za moje pojme precej nevarna in bi bila z nekaj modifikacijami z lahkoto urejena.
Berda, bnovak88
Referrals - Tesla https://ts.la/gregor71066 1500km free SuperCharging
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
23
3

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Koliko sem gledal prispevke na YouTube tudi v ID.3 se klici prejemajo prek centralnega monitorja in ne prek tipke na volanu!?

Ali mogoče kdo ve, če vsaka različica opreme pri ID.3 ima 'rear traffic alert'?
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
31
33

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Pri vseh novejših VW aG vozilih moraš prek displaya odložiti klic, oz pri ID tudi sprejeti. Ločene tipke ni več
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
230
62

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a gile »

Hmm, pri egolfu gre vse preko volana. Zgleda ni več novejši vag :D
Kegelj
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
269
215

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Res ni najnovejši, je pa očitno zadnji, ki ga ni treba kar naprej nadgrajevat z novo programsko opremo. :evil:
BL_EV
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 180
Avto: 2017 Model S - sold, 2020 Model 3P
100
86

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

gile napisal/-a: 31 Mar 2021, 10:38 Hmm, pri egolfu gre vse preko volana. Zgleda ni več novejši vag :D
Res je. Golf 7 je v osnovi že starejši avto, skoraj ni tako starega resnega BEV, tesla S morda še, ker tudi izvira iz 2012. BEV v 2 do 3 letih zastarijo, recimo dvakrat hitreje od ICE.
1500 km brezplačnega SC polnjenja za Tesla S 3 X Y: http://ts.la/luka64795
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 335
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
214
20

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Gasper »

DeCoRawr napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:46 Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?

Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.

Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
Problem indirektnega merjenja tlaka je to, da se ti z avtom moraš peljat, da zazna da nekaj ni OK. To pomeni, da če ti guma spusti na parkirišču, se boš ti usedel in odpeljal po "feltni" in škoda je tu. Tisti s senzorjem bo opozorjen še preden se bo kolo začelo vrteti.

O prednostih takega indirektnega merjenja ste pa že napisali.

Ni vse tako črno belo.
AndrejP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 300
81
92

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a AndrejP »

Gasper napisal/-a: 31 Mar 2021, 13:45
DeCoRawr napisal/-a: 30 Mar 2021, 14:46 Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?

Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.

Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
Problem indirektnega merjenja tlaka je to, da se ti z avtom moraš peljat, da zazna da nekaj ni OK. To pomeni, da če ti guma spusti na parkirišču, se boš ti usedel in odpeljal po "feltni" in škoda je tu. Tisti s senzorjem bo opozorjen še preden se bo kolo začelo vrteti.

O prednostih takega indirektnega merjenja ste pa že napisali.

Ni vse tako črno belo.
Ni čist glih tko. Tudi s senzorjem se moraš peljati preden ti pokaže vrednost tlaka.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek