Predstavitev in prve informacije

amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 102
Kraj: Slovenija
Avto: golf sportsvan TSI DSG
53
16

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a amaterB » 09 Maj 2019, 22:28

Men se pa zdi pri VW poceni dodatna oprema... da razložim: vzameš nek srednji nivo in doplačaš točno tisto, kar želiš. Pri znamkah, ki imajo zgolj vnaprej sestavljene pakete, pa vedno v srednjem nekaj manjka, kar bi ful rad, v višjih je pa polno stvari, za katere mi dol visi ali jih celo prav nočem (tipično kake ogromne feltne, ali pa v civicu šibedah, zaradi katerega je potem ful nizek strop).
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
211
174

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 13 Maj 2019, 12:50

VW I.D. Electric Cars Geoff Beggs 29.900€ for the base version in Germany, and that includes 19% german VAT.
Of course the base model is the "base model", 330 km battery but do not expecto HUD, Voice commands, etc. But it will deliver the technology that is common to all the ID.3 :
- OTA
- Advanced double thermal management of the batteries with parallel liquid cooling chiller and radiator
- Battery heater liquid circuit
- Motor cooling
- Heat Pump
- Always online, allowing a range of services to be offered to customers through the cloud
- Level 3 autonomous driving ready
- LED matrix lights
- Full LED lights (interior and exterior)
- One-pedal driving selectable.
- Remote APP control
- And other usual equipment present in any Golf
SimonZed, BogyX, kt57, matija, talker2, N75, mkonci, Robie, Nejccc
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1482
Avto: Kona EV
1108
1540

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 13 Maj 2019, 12:56

Sliši se odlično za osnovni model, sploh matrične LED luči, TČ in hlajenje/ogrevanje baterije.
BogyX, Robie
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: Velenje
Avto: eGolf
147
3

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a lovroh » 13 Maj 2019, 17:51

Če koga zanima kako bo izgledala notranjost naj kombinira tale video pri 0:15
Volkswagen ID.3 - predstavitev - YouTube

in tole sliko notranjosti od koncepta Seat El-Born (ki bo zelo zelo podoben ID.3)
Slika

Najbrž je tale slika kar dober približek:
Slika

Vir:
Volkswagen ID.3: Neues E-Auto l--sst Server zusammenbrechen - Auto-News - Bild.de
Zadnjič spremenil lovroh, dne 13 Maj 2019, 17:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 766
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
820
830

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 13 Maj 2019, 17:56

Malce škatlasto deluje na tej sliki, precej podobno staremu golfu, kolikor se ga spomnim.
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 132
Kraj: Celje
144
26

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a technic » 13 Maj 2019, 19:03

glede na ceno pričakovano, med e-Upom in Golfom :think:
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
211
174

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 26 Maj 2019, 15:24

Slika
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
211
174

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 26 Maj 2019, 15:29

Zgleda bo notri isti kot el-born.
Uporabniški avatar
context
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
456
66

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a context » 28 Maj 2019, 12:36

https://ts.la/renato14029 - 1500km free supercharging
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2627
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2572
3752

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a matija » 28 Maj 2019, 12:45

Kako ID3 zakamuflirati v Leafa :-)
Stromcek, Dzun Tao
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
864
371

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 28 Maj 2019, 13:08

Wannabe... :giggle:
N75
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
211
174

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 12 Jun 2019, 21:17

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
CRF
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
Kraj: MB
Avto: NISSAN
416
198

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a BogyX » 13 Jun 2019, 07:12

Priklop ma na napačni strani. Imam mesto v garaži kjer je zid na desni, tako da ali ga ne morem priklopit ali pa ne morem iz avta ven :D
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4709
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3370
3543

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Jun 2019, 08:20

Ima pa tunel za smuči!
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
211
174

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 13 Jun 2019, 09:04

Kot vidim tudi elektricni pomik sedezev. Pa partljaznik ima dovolj velik za mene.
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: Velenje
Avto: eGolf
147
3

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a lovroh » 13 Jun 2019, 09:17

Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2627
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2572
3752

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Jun 2019, 09:28

Armaturka notri deluje plasticna kot pri Zoe ? Ali ni to en razred vise (luksuzno, ne velikostno).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4709
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3370
3543

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Jun 2019, 09:58

Kater avto pa nima plastične armaturne?
N75
Admin @ EVSVET.eu
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: Velenje
Avto: eGolf
147
3

Re: Predstavitev in prve informacije

OdgovorNapisal/-a lovroh » 13 Jun 2019, 10:05

Bolj "zanimivo" je, da ima (ogromne) bobnaste zavore na zadnji osi. Če dobro poštudiraš ima itak smisel, glede na to, da večino zaviranja na zadnji osi opravi rekuperacija. Za ekstremne primere so pa sprednje tudi konkretnih dimenzij. Da pregretja bobnastih pa tudi pri daljšem spustu najbrž ne pride, glede na to, da vseskozi zavira rekuparacija.

Problem lahko nastane le, če se spuščaš s povsem polnimi baterijami...

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na