Predstavitev in prve informacije
Re: Predstavitev in prve informacije
Čez eno leto pride ~40, večji pridejo kasneje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Predstavitev in prve informacije
Dejansko me bobnaste zavore nekako ne motijo tolk saj je zadni pogon in se vsaj umaknejo nazaj za razliko od diskov kar pri majhni uporabi zavor niti ni tolk slabo.
Da vidmo še ceno da nas na rit vrže pa bo
Nevem oblubljajo OTA, kar večina razen tesle nima doseg bomo pa vidli samo realno krepko pod 400 za 1st.
Da vidmo še ceno da nas na rit vrže pa bo
Nevem oblubljajo OTA, kar večina razen tesle nima doseg bomo pa vidli samo realno krepko pod 400 za 1st.
Re: Predstavitev in prve informacije
Nissan 40 je že v prodaji, večji pa se obljublja že lep čas a ga ni, ali si morda mislil na ID3?warpedone napisal/-a:Čez eno leto pride ~40, večji pridejo kasneje.
Re: Predstavitev in prve informacije
First edition bo malo prej kot čez leto, ostali pa verjetno res kasneje
Re: Predstavitev in prve informacije
Meni je všeč, po slikah bolje od Kone, tako zunanjost kot notranjost.
Ima zadnji pogon (kar je bolje za EV)tako kot Tesla, priključek za polnjenje zadaj kot Tesla, meni je bolj všeč polnjenje spredaj(Kona, Zoe), 11kW polnilec (tega nima Ioniq niti Leaf)
Upam da bo imel možnost vlečne kljuke kot Tesla 3.
Tesla 3 je prevelik avto, in neuporaben prtljažnik, verjetno več pelješ z ID.3 .
Samo še ceno naj postavijo na 40k€ za srednje opremljen model, pa se bo na veliko prodajal.
Tesla 3 je že uredu, ampak večina je zmožnih kupit avto do 40k€ (velja za Slovenijo).
Ima zadnji pogon (kar je bolje za EV)tako kot Tesla, priključek za polnjenje zadaj kot Tesla, meni je bolj všeč polnjenje spredaj(Kona, Zoe), 11kW polnilec (tega nima Ioniq niti Leaf)
Upam da bo imel možnost vlečne kljuke kot Tesla 3.
Tesla 3 je prevelik avto, in neuporaben prtljažnik, verjetno več pelješ z ID.3 .
Samo še ceno naj postavijo na 40k€ za srednje opremljen model, pa se bo na veliko prodajal.
Tesla 3 je že uredu, ampak večina je zmožnih kupit avto do 40k€ (velja za Slovenijo).
Re: Predstavitev in prve informacije
Evo vsak vidi kaj drugega, a ni to fajn, da smo različni in imajo vsi proizvajalci možnost prodat svoj izdelek/idejo. Zgodovina pa bo čez 10 ali več let pokazala kdo je boljše zadel večino in več zaslužil
Re: Predstavitev in prve informacije
Znotraj mi niti slučajno ni všeč konzola med prednjima sedežema. Zelo ceneno zgleda, še celo v primerjavi s Kono.
Re: Predstavitev in prve informacije
Kolikor vem samo za nosilec za kolo.N75 napisal/-a: Upam da bo imel možnost vlečne kljuke kot Tesla 3.
Re: Predstavitev in prve informacije
215/50R19DeCoRawr napisal/-a: Pa gume spet nekih čudnih dimenzij pa bo vsaka po 200 €, podobno kot pri i3.
na dveh vecjih slovenskih ponudnikih te dimenzije sploh nimajo
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Predstavitev in prve informacije
SimonZed napisal/-a:Kolikor vem samo za nosilec za kolo.N75 napisal/-a: Upam da bo imel možnost vlečne kljuke kot Tesla 3.
Fail
pa sem se že ogreval
Re: Predstavitev in prve informacije
našel za 223€ - Ajajajaj.context napisal/-a:215/50R19DeCoRawr napisal/-a: Pa gume spet nekih čudnih dimenzij pa bo vsaka po 200 €, podobno kot pri i3.
na dveh vecjih slovenskih ponudnikih te dimenzije sploh nimajo
Ampak, ko bo avto zunaj,bodo tudi drugi proizvajalci sigurno naredili to dimenzijo.
Za i3 so že pod 150€
Re: Predstavitev in prve informacije
Osnovna dimenzija bo 215/55 R18. (mogoče celo 205/55/18)
To je standardna dimenzija za razne city SUV.
Cene teh (za premium pnevmatiko) se začnejo pri 130 Eur.
To je standardna dimenzija za razne city SUV.
Cene teh (za premium pnevmatiko) se začnejo pri 130 Eur.
Re: Predstavitev in prve informacije
To je že bolj vredi guma ja. A so podani že kašni ceniki ali še vedno špekulacije ?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: Predstavitev in prve informacije
Nažalost se je spet pokazalo, da Nemci prodajajo mačko v žaklju.
Tole je cenik za 1st Edition. Še ni uradno zunaj, so pa Nemci držali obljubo - osnova bo pod 40.000, ampak npr. toplotna črpalka je serijsko šele pri najvišjem nivoju opreme... :-(, ki stane pod 50.000. Bi rekel 49.999. Iskreno povedano, razočaranje veliko. Thanks for nothing, VW. Tudi če odbijemo 7500 subvencije, še vedno cene previsoke.
Der VW ID.3 in der 1st Edition ist in drei Linien verfügbar:
ID.3 1ST Line 1 „Standard“ unter 40.000 Euro
► 18-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Winter Comfort
► Navigationssystem inkl. Media Control, DAB+ Radio
► App Connect
► Sprachbedienung
► Mode-2-Ladekabel für normale Steckdosen
► ACC
► Frontassist
► Ausweichunterstützung, Abbiegeassistent
► Verkehrszeichenerkennung
► Ledermultifunktionslenkrad, beheizbar
► Fußmatten
► Designumfänge 1ST Edition
ID.3 1ST Line 2 oder „Plus“ beginnt bei unter 46.000 Euro
zusätzlich zu Line 1 ist enthalten
► 19-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Exterieur Style Paket (Bicolor Farben)
► Abgedunkelte Seiten- und Heckscheiben
► Lighting Pack (IQ.Light LED Matrix Scheinwerfer, LED Rückleuchten,
erweiterte Ambiente-Beleuchtung, Lichtleiste Front)
► Welcome Pack (Keyless Advanced, Griffmuldenbeleuchtung)
► Design Sitz inkl. Komfort Paket
► Pilot Park S (Park Assist inkl. Rückfahrkamera)
► USB-C-Buchsen
ID.3 1ST Line 3 oder „Max“ für unter 50.000 Euro
zusätzlich zu Line 2 ist enthalten
► 20-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Panorama-Glasdach
► Infotainment inkl. Augmented-Reality-Head-Up-Display
► Komfort Sitz inkl. Komfort Paket
► Soundsystem
► Komforttelefonie inkl. LTE
► Pilot Drive S (Spurwechsel-, Spurhalte-, Emergency- und Stauassistent)
► Ebener Ladeboden
► Wärmepumpe
Tole je cenik za 1st Edition. Še ni uradno zunaj, so pa Nemci držali obljubo - osnova bo pod 40.000, ampak npr. toplotna črpalka je serijsko šele pri najvišjem nivoju opreme... :-(, ki stane pod 50.000. Bi rekel 49.999. Iskreno povedano, razočaranje veliko. Thanks for nothing, VW. Tudi če odbijemo 7500 subvencije, še vedno cene previsoke.
Der VW ID.3 in der 1st Edition ist in drei Linien verfügbar:
ID.3 1ST Line 1 „Standard“ unter 40.000 Euro
► 18-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Winter Comfort
► Navigationssystem inkl. Media Control, DAB+ Radio
► App Connect
► Sprachbedienung
► Mode-2-Ladekabel für normale Steckdosen
► ACC
► Frontassist
► Ausweichunterstützung, Abbiegeassistent
► Verkehrszeichenerkennung
► Ledermultifunktionslenkrad, beheizbar
► Fußmatten
► Designumfänge 1ST Edition
ID.3 1ST Line 2 oder „Plus“ beginnt bei unter 46.000 Euro
zusätzlich zu Line 1 ist enthalten
► 19-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Exterieur Style Paket (Bicolor Farben)
► Abgedunkelte Seiten- und Heckscheiben
► Lighting Pack (IQ.Light LED Matrix Scheinwerfer, LED Rückleuchten,
erweiterte Ambiente-Beleuchtung, Lichtleiste Front)
► Welcome Pack (Keyless Advanced, Griffmuldenbeleuchtung)
► Design Sitz inkl. Komfort Paket
► Pilot Park S (Park Assist inkl. Rückfahrkamera)
► USB-C-Buchsen
ID.3 1ST Line 3 oder „Max“ für unter 50.000 Euro
zusätzlich zu Line 2 ist enthalten
► 20-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Panorama-Glasdach
► Infotainment inkl. Augmented-Reality-Head-Up-Display
► Komfort Sitz inkl. Komfort Paket
► Soundsystem
► Komforttelefonie inkl. LTE
► Pilot Drive S (Spurwechsel-, Spurhalte-, Emergency- und Stauassistent)
► Ebener Ladeboden
► Wärmepumpe
Re: Predstavitev in prve informacije
Hja, pričakovano. Tudi po teh zasoljenih cenah bodo vse prodali.
Re: Predstavitev in prve informacije
Bjorn je že potrdil mojo domnevo iz prve predstavitve meseca maja, materiali niso na nivoju Golfa...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Predstavitev in prve informacije
Sem uporabil google translate. Oba višja paketa nimata nič, kar bi na prvi pogled potreboval (toplotna bi bila dobrodošla, ne pa tudi "deal breaker"). Prednost nižjega paketa, po drugi strani, so manjše pnevmatike, kar je ugodneje ob menjavi. Sicer pa je zame tudi 40k EUR minus subvencija malce preveč (vsaj v tem trenutku).EV+PV entuziast napisal/-a:Nažalost se je spet pokazalo, da Nemci prodajajo mačko v žaklju.
Tole je cenik za 1st Edition. Še ni uradno zunaj, so pa Nemci držali obljubo - osnova bo pod 40.000, ampak npr. toplotna črpalka je serijsko šele pri najvišjem nivoju opreme... :-(, ki stane pod 50.000. Bi rekel 49.999. Iskreno povedano, razočaranje veliko. Thanks for nothing, VW. Tudi če odbijemo 7500 subvencije, še vedno cene previsoke.