uporaba izključno nočne tarife

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Odgovori
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

uporaba izključno nočne tarife

Odgovor Napisal/-a mitjap »

nekaj dni nazaj sem ugotovil da obstaja ponudnik električne energije E3 ki ima zelo ugodno nočno tarifo (3x cenejšo kot imamo sedaj, je pa dnevna višja za 50%). to mi je dalo misliti in sem prišel na idejo (tako kot verjetno že 324234 ljudi pred menoj). pri nas imamo dnevne porabe 13kWh in približno enako tudi nočne. ali je smiselno in izvedljivo podnevi napajati hišo izključno iz 13kWh+ baterije ki se polni izključno na nočno tarifo. ponoči se pa stvari tako lahko kar iz omrežja napajajo, da ne rabi čez baterijo. obstaja že kak tak sistem? je kdo že slišal za kaj podbnega?

po mojih izačunih bi tako vseh 26kWh (nekaj bi dodale še izgube sistema) lahko napajal iz nočne tarife. to bi za nas pomenilo 40€ prihranka na mesec, 500€ na leto. če se vzame tesla powerwall ki stane 7.5k€ je ROI 15let, kar je nekje toliko kot pri sončnih panelih.

kaj vi mislite?

lp, Mitja
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: uporaba izključno nočne tarife

Odgovor Napisal/-a CRF »

Jaz sem na E3 od kar imamo elAvto, in imamo razmerje VT/MT 1/5, tako da je seveda ta sistem daleč najugodnejši.
Se pa splača že brez powerwalla, pri razmerju 1:1. N75 je naredil en graf: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=475&start=20#p3513

Do takega razmerja pa ni težko prit, že praktično brez prilagajanja. Samo kakšno stikalno uro in stroji na timerjih.
Mi porabimo 5kWh VT in 20kWh MT, tako da bi zadostovala že precej manjša baterija, kar bi verjetno še zmanjšalo ROI čas.
matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: uporaba izključno nočne tarife

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Ja obstaja
Solar edge ima razsmernik storeedge, ki ima možnost priklopa HV baterije .
Nanj priklopiš svojega C-zero in morebitne sončne panele
Tako boš najceneje prišel do li-ion baterije,če se ti seveda ne zdi škoda baterije ali pa jo boš menjal za novo.
Ali pa kupiš powerwall 2 ko bo na voljo,ima ravno toliko energije, ki je rabiš pa še inverter ima vgrajen.
Drugače je pa več proizvajalcev takšnih sistemov ,ki se najbolj uporabljajo v Avstraliji zaradi visoke cene elektrike.

To je sicer za Sončne panele a bi se ga dalo preprogramirati na polnenje ponoči.
https://www.youtube.com/watch?v=L6wglt9oCEA
matija
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: uporaba izključno nočne tarife

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Po mojem je to početje povsem nerentabilno ob trenutnih cenah elektrike pri nas.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Vse kar ni EV”