nekaj dni nazaj sem ugotovil da obstaja ponudnik električne energije E3 ki ima zelo ugodno nočno tarifo (3x cenejšo kot imamo sedaj, je pa dnevna višja za 50%). to mi je dalo misliti in sem prišel na idejo (tako kot verjetno že 324234 ljudi pred menoj). pri nas imamo dnevne porabe 13kWh in približno enako tudi nočne. ali je smiselno in izvedljivo podnevi napajati hišo izključno iz 13kWh+ baterije ki se polni izključno na nočno tarifo. ponoči se pa stvari tako lahko kar iz omrežja napajajo, da ne rabi čez baterijo. obstaja že kak tak sistem? je kdo že slišal za kaj podbnega?
po mojih izačunih bi tako vseh 26kWh (nekaj bi dodale še izgube sistema) lahko napajal iz nočne tarife. to bi za nas pomenilo 40€ prihranka na mesec, 500€ na leto. če se vzame tesla powerwall ki stane 7.5k€ je ROI 15let, kar je nekje toliko kot pri sončnih panelih.
kaj vi mislite?
lp, Mitja
uporaba izključno nočne tarife
Re: uporaba izključno nočne tarife
Jaz sem na E3 od kar imamo elAvto, in imamo razmerje VT/MT 1/5, tako da je seveda ta sistem daleč najugodnejši.
Se pa splača že brez powerwalla, pri razmerju 1:1. N75 je naredil en graf: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=475&start=20#p3513
Do takega razmerja pa ni težko prit, že praktično brez prilagajanja. Samo kakšno stikalno uro in stroji na timerjih.
Mi porabimo 5kWh VT in 20kWh MT, tako da bi zadostovala že precej manjša baterija, kar bi verjetno še zmanjšalo ROI čas.
Se pa splača že brez powerwalla, pri razmerju 1:1. N75 je naredil en graf: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=475&start=20#p3513
Do takega razmerja pa ni težko prit, že praktično brez prilagajanja. Samo kakšno stikalno uro in stroji na timerjih.
Mi porabimo 5kWh VT in 20kWh MT, tako da bi zadostovala že precej manjša baterija, kar bi verjetno še zmanjšalo ROI čas.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: uporaba izključno nočne tarife
Ja obstaja
Solar edge ima razsmernik storeedge, ki ima možnost priklopa HV baterije .
Nanj priklopiš svojega C-zero in morebitne sončne panele
Tako boš najceneje prišel do li-ion baterije,če se ti seveda ne zdi škoda baterije ali pa jo boš menjal za novo.
Ali pa kupiš powerwall 2 ko bo na voljo,ima ravno toliko energije, ki je rabiš pa še inverter ima vgrajen.
Drugače je pa več proizvajalcev takšnih sistemov ,ki se najbolj uporabljajo v Avstraliji zaradi visoke cene elektrike.
To je sicer za Sončne panele a bi se ga dalo preprogramirati na polnenje ponoči.
https://www.youtube.com/watch?v=L6wglt9oCEA
Solar edge ima razsmernik storeedge, ki ima možnost priklopa HV baterije .
Nanj priklopiš svojega C-zero in morebitne sončne panele
Tako boš najceneje prišel do li-ion baterije,če se ti seveda ne zdi škoda baterije ali pa jo boš menjal za novo.
Ali pa kupiš powerwall 2 ko bo na voljo,ima ravno toliko energije, ki je rabiš pa še inverter ima vgrajen.
Drugače je pa več proizvajalcev takšnih sistemov ,ki se najbolj uporabljajo v Avstraliji zaradi visoke cene elektrike.
To je sicer za Sončne panele a bi se ga dalo preprogramirati na polnenje ponoči.
https://www.youtube.com/watch?v=L6wglt9oCEA
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: uporaba izključno nočne tarife
Po mojem je to početje povsem nerentabilno ob trenutnih cenah elektrike pri nas.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 6 Odgovori
- 216 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a crunchy