VW diesel - dobre strani

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5376
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3881
4211

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Dec 2018, 11:00

Tole se pa lepo sliši: VW to launch last generation of petrol and diesel models in 2026 - Next Green Car

Our colleagues are working on the last platform for vehicles that aren't CO2 neutral. In the year 2026 will be the last product start on a combustion engine platform.
Robie
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 240
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
356
548

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a edi-b » 14 Sep 2019, 21:10

Zadnje čase imam res srečo ali sem sedaj bolj pozoren, dnevno pred mano kakšen ali raje več fosilcev različnih znamk, ki zares dimijo da se ne vidi, verjetno mešanica goriva, olja in hladilne, brez filtrov ali kaj, kako je to šlo čez tehnični... Ponavadi prepozno za vklop kroženje zraka. Prvo za bruhat, nato začne boleti glava, ni za zdržati, pozimi bo še slabše. Pogosto še turira na mesti in ful pospešuje, dovolj sicer že ko normalno spelje in vozi.
Koliko je torej takšnih vozil, kaj mi dihamo in delamo z okoljem, problem da tudi ostali po tabeli s prejšnje strani niso veliko boljši in koliko vozil je že v slo, dober miljon menda, vsak dan veliki zastoji, poraba seveda največja v mestih in velikih hitrostih, kje je potem še ogromno tovornega in ostalega prometa.
Je pa sedaj fajn, ko z EV takšnega jakodimiča prehitim, da imava oba boljši zrak, samo kaj pa za njim in to itak dihamo vsi.
talker2, DGJ, Dzun Tao
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
GM
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: Vrhnika
Avto: Fiat 500E
116
110

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a GM » 14 Sep 2019, 21:16

Taxiji po LJ...nekateri zelo dimijo :|

Sicer pa ja...tudi jaz opažam kako se kadi iz auspuhov
edi-b
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1187
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1069
682

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a Matej » 16 Sep 2019, 06:26

Malo smo tudi mi, ki vozimo EV, postali bolj "občutljivi" kar se tega tiče. Mene je to že prej, zdaj pa celo zelo moti, če pred mano vozeč avto dimi...
edi-b, matija, Robie
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5376
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3881
4211

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Sep 2019, 06:43

Veliko je na tem da si sedaj bolj pozoren ja :) Tudi jaz. Se zadnje tedne trudim navadit kar ves čas vklapljat notranje kroženje pri vožnji po mestih.
edi-b, Robie
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 779
Kraj: MB
Avto: NISSAN
486
303

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a BogyX » 16 Sep 2019, 07:19

Nekatere evropske države pričenjajo z bolj temeljitimi pregledi vozil, kar se izpuhov tiče in se zna zgodit, da bo kar nekaj avtomobilov z odstranjenimi DPFi (nisem prepričan a morda tudi z zaznavanjem količine Addbue torej primerjavnim merjenjem NOx) šlo ali na servis po novega ali v zaseg. Ravnikar se končuje razvoj določene poceni in prenosne merilne naprave.
Ko to pride v uporabo se bo kar naenkrat na trgu pojavilo večje število dizlov, ki se bodo selili na jug...
CRF, edi-b, pirpy
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3058
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3216
4361

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a matija » 16 Sep 2019, 12:42

Matej je napisal/-a:Malo smo tudi mi, ki vozimo EV, postali bolj "občutljivi" kar se tega tiče. Mene je to že prej, zdaj pa celo zelo moti, če pred mano vozeč avto dimi...


+1 :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3058
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3216
4361

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a matija » 16 Sep 2019, 12:43

BogyX je napisal/-a:Nekatere evropske države pričenjajo z bolj temeljitimi pregledi vozil, kar se izpuhov tiče in se zna zgodit, da bo kar nekaj avtomobilov z odstranjenimi DPFi (nisem prepričan a morda tudi z zaznavanjem količine Addbue torej primerjavnim merjenjem NOx) šlo ali na servis po novega ali v zaseg. Ravnikar se končuje razvoj določene poceni in prenosne merilne naprave.
Ko to pride v uporabo se bo kar naenkrat na trgu pojavilo večje število dizlov, ki se bodo selili na jug...


Problem je, ker je (pri nas) tolko nekih poznanstev, vez, moznosti za 50€ pod pultom, ... da grejo taksne kante cez tehnicnega.
edi-b
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 720
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
618
413

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a warpedone » 16 Sep 2019, 12:48

Možnosti za take mahincije so večje od nič, so pa nižje kot so bile... na zadnjem tehničnem za 10 let star avto mi je brskal pod havbo in iskal VIN, da ga je lahko slikal. Na nobenem prejšnjem TP mu to ni blo pomembno, pa sm že kar nekaj let fural na isto lokacijo.
edi-b
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3058
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3216
4361

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a matija » 18 Sep 2019, 21:41

To je meni delal lani na C-Zeru. Smo ga skupaj nasli na plasticnem pokrovu v prtljazniku, kjer si iz notranje strani prisel do neke elektronike in koloteka. Je rekel da iscejo neko ukradeno vozilo. Pa dvomim da je ze kdaj sploh videl C-Zero in da so sploh kaksnega ukradli v EU.
edi-b
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 779
Kraj: MB
Avto: NISSAN
486
303

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a BogyX » 19 Sep 2019, 07:29

Kdo bi to sploh ukradel ;)

Sodelavec se vedno heca, da je to prednost EVjev, če ti ga ukradejo je krog iskanja manjši.
DGJ, edi-b
Uporabniški avatar
BogyX
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 779
Kraj: MB
Avto: NISSAN
486
303

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a BogyX » 19 Sep 2019, 10:51

Ja, nič novega, če filter deluje kot mora, dela to, zakaj je narejen - filtrira delce.
Problemi so v delcih, ki se proizvajajo in jih ta filter ne filtrira - danes se merijo delci do velikosti 32nm, trenutno več firm razvija za merjenje do 10nm (stacionarni obstajajo, mobilni se razvijajo), nastajajo pa seveda tudi še manjši in problem teh nano delcev je znan - jih ne rabiš vdihnit, ker gredo skozi kožo in povzročajo spremembe na ravni celic.
Naslednji korak je merjenje delcev ki nastajajo pri zaviranju (guma in zavorne obloge).
edi-b

Vrni se na