Stran 2 od 2

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 29 Okt 2015, 13:06
Napisal/-a CRF
Evo, ker je pač težko naredit dizla, ki ne onesnažuje preveč, pa zvišajo dovoljene strupene izpuste... za 110% :bang:

http://www.nextgreencar.com/news/7320/e ... trictions/

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 03 Nov 2015, 07:56
Napisal/-a EVSVET
Medtem je ameriška okoljevarstvena agencija EPA izdala še eno opozorilo Volkswagnu. Očitno so našli goljufivo programsko opremo tudi v 3.0 literskih dizelskih motorjih, kateri se najdejo v avtomobilih 2014 VW Touareg, 2015 Porsche Cayenne, 2016 Audi A6 Quattro, A8, A8L in Q5.

Celotno obvestilo: http://www3.epa.gov/otaq/cert/documents ... -11-02.pdf

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 06 Nov 2015, 18:44
Napisal/-a EVSVET
VW je priznal še napake pri izpustih CO2 in deklarirani porabi goriva. To se tiče tudi bencinskih motorjev. Lagali, oziroma goljufali naj bi pri okrog 800.000 vozilih.

http://www.nextgreencar.com/news/7329/v ... 00-models/

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 24 Nov 2015, 08:38
Napisal/-a EVSVET
Verjetno prvi primer v zgodovini, da bodo na bencinskih črpalkah obvezna opozorila o škodljivih posledicah uporabe nafte in njenih derivatov. Enako, kot je že dlje časa obvezno za tobačne izdelke.

V Severnem Vancouvru, so tak sklep mestni svetniki soglasno podprli in bo stopil v veljavo z začetkom prihodnjega leta.

opozorilo-na-crpalkah.jpg
Opozorilo o škodljivih vplivih

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 04 Feb 2016, 13:40
Napisal/-a EVSVET
Evropski avtomobilski lobiji so dosegli da je Evropski parlament potrdil zvišanje dovoljenih strupenih izpustov za 110% od septembra leta 2017 in za 50% od leta 2020 naprej.
Bo pa test zasnovan na podlagi dejasnkih izpstov med vožnjo, in ne v laboratorijskih meritvah. (Real Driving Emissions (RDE) )

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 04 Feb 2016, 14:31
Napisal/-a evf
To je katastrofa, tako za okolje, kot za nadaljni razvoj EV.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 04 Feb 2016, 14:48
Napisal/-a Dzun Tao
Mislim,da so to zadnji kriki avtomobilske industrije, rešuje se s papirnato vpojno, ker adutov v rokavih nima več. Samo nekaj časa so si kupili, morda desetletje. Ampak v tem času pa bodo tudi baterije in EV-ji toliko pocenili, dosegi pa narasli, da jim bo zmanjkalo vseh izgovorov. Počasi in zanesljivo gredo bencinarji in dizlaši h koncu, pa čeprav na prvi pogled še zdaleč ne zgleda tako.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 08 Mar 2016, 10:22
Napisal/-a CRF
No, evo. PSA Peugeot Citroen je naredil prve "prave" mertive in poraba v katalogih bo slej ko prej narasla za cca. 30% :nope:

http://www.nextgreencar.com/news/7552/p ... t-results/

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 08 Mar 2016, 11:45
Napisal/-a Drejchi
In poraba v katalogu bo končno smiselen podatek, ne pa pravljica za "malo deco". Lepo.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 29 Jun 2016, 14:19
Napisal/-a CRF
Končno je še direktor VW Matthias Mueller javno podvomil v prihodnost svojih "čistih" dizlov:

Against this background, we have to ask ourselves whether… we want to spend more money on the further development of diesel.

In kar je že nekaj časa jasno:
We have an inkling of what will follow in five or 10 years. It’s clear even today that treating exhaust gas fumes will become very costly and elaborate.

Zato edino smiselno da pospešeno delajo na platformah za EV.
In proizvodnji baterijskih sklopov:

VW-2025-baterije.jpg

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 06 Jul 2016, 12:46
Napisal/-a CRF
Evo realne porabe PSA avtomobilov! Ko vzameš to v račun se pa na 40.000km nabere velika številka v :$: :$: :$:

Capture1.JPG

Capture2.JPG

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 08 Jul 2016, 19:50
Napisal/-a Dzun Tao
A veste, kiri bencinar ali dizlaš najmanj porabi? Tisti, ki ne dela! Vsi ostali pa so žejni.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 19 Avg 2016, 12:18
Napisal/-a CRF

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 21 Avg 2016, 20:25
Napisal/-a Mifar

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 07 Sep 2016, 11:13
Napisal/-a CRF
Renault naj bi počasi umaknil svoje dizelske različice :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija

Po poročanju agencije Reuters je najožje vodstvo francoskega proizvajalca avtomobilov o tej temi razpravljalo julija, tik pred začetkom dopustov, in sklenilo, da se bo družba morala začeti pripravljati na zmanjševanje proizvodnje dizelskih vozil, namenjenih na evropski trg. Zaradi ostrejših meril, ki jih Evropska unija uveljavlja po lanskem škandalu, ki je izbruhnil zaradi Volkswagnovega prirejanja podatkov o izpustih, so namreč stroški izdelave dizelskih motorjev vse višji in kmalu ne bodo več konkurenčni.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 16 Mar 2018, 15:26
Napisal/-a CRF
Sej ne morem verjet:

VW CEO Matthias Mueller:
“Diesel will see a renaissance in the not too distant future because people who drove diesels will realize that it was a very comfortable drive concept. Once the knowledge that diesels are eco-friendly firms up in people’s minds, then for me there’s no reason not to buy one.”


VW Herbert Diess:
We need diesel to get to the CO2 goals, Electric vehicles in many cases won’t keep frequent drivers happy.


In Ford:
We still see a future for diesel, although on some smaller vehicles I do believe it will progressively disappear, We have to work hard to gain consumer trust to make sure they believe the messaging that new diesels are clean.


Po drugi strani pa vsaj Toyota neha s prodajo dieslov v EU še v letošnjem letu :clap:

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 16 Mar 2018, 15:43
Napisal/-a instrukcije
Sedaj bodo v pol leta revolucioniral dizla, v 30 letih od Golf1 do Golf7 so pa zmanjšali porabo za 1l. Ja, ok. Pa večji in težji je...

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 16 Mar 2018, 21:29
Napisal/-a N75
Vsak promovira tisto kar zna delat,
VW promovira dizle,
Toyota pa bencinske hibride.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 16 Mar 2018, 22:32
Napisal/-a MIRANRR
Drejchi je napisal/-a:In poraba v katalogu bo končno smiselen podatek, ne pa pravljica za "malo deco". Lepo.

Kaj ni podobno na različnih področjih?
Za TV piše poraba npr. 80 kw ( to pomeni, če gledaš TV dnevno po 2 uri.
Za žarnice piše, da držijo 50 000 ur. Ko ti prej pregorijo, ti povedo, da je to namenjeno za laboratorijske razmere. Kaj ni tako pri avtih in še kje!
Le kje so neodvisne inštitucije, kot so ZPS. No ja, tudi njim nekaj kapne iz proračuna.

Re: VW diesel - dobre strani

Objavljeno: 06 Jun 2018, 19:17
Napisal/-a EVSVET
Diesel ostaja diesel... tudi če je Euro 6!

Prikaz ustreznosti standardu v realnih voznih razmerah
new-euro-6-diesel-cars-polluting_625x300_1528280275510.jpg


Vir: All New Euro 6 Diesel Cars Are Still Highly Polluting- Says Study - NDTV CarAndBike