VW diesel - dobre strani

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Okt 2015, 13:06

Evo, ker je pač težko naredit dizla, ki ne onesnažuje preveč, pa zvišajo dovoljene strupene izpuste... za 110% :bang:

http://www.nextgreencar.com/news/7320/e ... trictions/
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 827
328
15

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 03 Nov 2015, 07:56

Medtem je ameriška okoljevarstvena agencija EPA izdala še eno opozorilo Volkswagnu. Očitno so našli goljufivo programsko opremo tudi v 3.0 literskih dizelskih motorjih, kateri se najdejo v avtomobilih 2014 VW Touareg, 2015 Porsche Cayenne, 2016 Audi A6 Quattro, A8, A8L in Q5.

Celotno obvestilo: http://www3.epa.gov/otaq/cert/documents ... -11-02.pdf
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 827
328
15

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 06 Nov 2015, 18:44

VW je priznal še napake pri izpustih CO2 in deklarirani porabi goriva. To se tiče tudi bencinskih motorjev. Lagali, oziroma goljufali naj bi pri okrog 800.000 vozilih.

http://www.nextgreencar.com/news/7329/v ... 00-models/
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 827
328
15

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 24 Nov 2015, 08:38

Verjetno prvi primer v zgodovini, da bodo na bencinskih črpalkah obvezna opozorila o škodljivih posledicah uporabe nafte in njenih derivatov. Enako, kot je že dlje časa obvezno za tobačne izdelke.

V Severnem Vancouvru, so tak sklep mestni svetniki soglasno podprli in bo stopil v veljavo z začetkom prihodnjega leta.

opozorilo-na-crpalkah.jpg
Opozorilo o škodljivih vplivih
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 827
328
15

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a EVSVET » 04 Feb 2016, 13:40

Evropski avtomobilski lobiji so dosegli da je Evropski parlament potrdil zvišanje dovoljenih strupenih izpustov za 110% od septembra leta 2017 in za 50% od leta 2020 naprej.
Bo pa test zasnovan na podlagi dejasnkih izpstov med vožnjo, in ne v laboratorijskih meritvah. (Real Driving Emissions (RDE) )
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 257
Kraj: okolica Kranja
51
70

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a evf » 04 Feb 2016, 14:31

To je katastrofa, tako za okolje, kot za nadaljni razvoj EV.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 223
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
77
732

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 04 Feb 2016, 14:48

Mislim,da so to zadnji kriki avtomobilske industrije, rešuje se s papirnato vpojno, ker adutov v rokavih nima več. Samo nekaj časa so si kupili, morda desetletje. Ampak v tem času pa bodo tudi baterije in EV-ji toliko pocenili, dosegi pa narasli, da jim bo zmanjkalo vseh izgovorov. Počasi in zanesljivo gredo bencinarji in dizlaši h koncu, pa čeprav na prvi pogled še zdaleč ne zgleda tako.
CRF, pirpy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 08 Mar 2016, 10:22

No, evo. PSA Peugeot Citroen je naredil prve "prave" mertive in poraba v katalogih bo slej ko prej narasla za cca. 30% :nope:

http://www.nextgreencar.com/news/7552/p ... t-results/
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
287
24

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 08 Mar 2016, 11:45

In poraba v katalogu bo končno smiselen podatek, ne pa pravljica za "malo deco". Lepo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Jun 2016, 14:19

Končno je še direktor VW Matthias Mueller javno podvomil v prihodnost svojih "čistih" dizlov:

Against this background, we have to ask ourselves whether… we want to spend more money on the further development of diesel.

In kar je že nekaj časa jasno:
We have an inkling of what will follow in five or 10 years. It’s clear even today that treating exhaust gas fumes will become very costly and elaborate.

Zato edino smiselno da pospešeno delajo na platformah za EV.
In proizvodnji baterijskih sklopov:

VW-2025-baterije.jpg
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Jul 2016, 12:46

Evo realne porabe PSA avtomobilov! Ko vzameš to v račun se pa na 40.000km nabere velika številka v :$: :$: :$:

Capture1.JPG

Capture2.JPG
Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 223
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90
77
732

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 08 Jul 2016, 19:50

A veste, kiri bencinar ali dizlaš najmanj porabi? Tisti, ki ne dela! Vsi ostali pa so žejni.
mitjap
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 19 Avg 2016, 12:18

matija
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 25
Kraj: Jesenice
Avto: Alfa 159, citroen C-zero
28
3

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a Mifar » 21 Avg 2016, 20:25

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2099
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
712
1031

Re: VW diesel - dobre strani

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Sep 2016, 11:13

Renault naj bi počasi umaknil svoje dizelske različice :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija

Po poročanju agencije Reuters je najožje vodstvo francoskega proizvajalca avtomobilov o tej temi razpravljalo julija, tik pred začetkom dopustov, in sklenilo, da se bo družba morala začeti pripravljati na zmanjševanje proizvodnje dizelskih vozil, namenjenih na evropski trg. Zaradi ostrejših meril, ki jih Evropska unija uveljavlja po lanskem škandalu, ki je izbruhnil zaradi Volkswagnovega prirejanja podatkov o izpustih, so namreč stroški izdelave dizelskih motorjev vse višji in kmalu ne bodo več konkurenčni.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan

Vrni se na