VW diesel - dobre strani

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Afera VWja z goljufanjem pri meritvah emisij strupenih plinov, bo zagotovo prinesla tudi pozitivne posledice pri urejanju dovoljenih emisij v prihodnje.
VW si je prislužil marsikatero zbadljivo podobo
VW si je prislužil marsikatero zbadljivo podobo
vw1.jpg (21.46 KiB) Pogledano 8415 krat
[/center]
RDE (real-driving emissions) test, oziroma test emisij v realnih pogojih vožnje, je že pripravljen in naj bi se začel uvajati v letu 2016. S tem testom, naj bi s prenosnimi merilniki izpuha, vozila preizkusili na realni vožnji po standardizirani poti in ne le na laboratorjiskih valjih, kot je bilo v praksi do sedaj.

ICCT (International Council on Clean Transportation) je skupaj z nemškim ADAC-om že izvedel teste na novejših dizelskih motorjih, in rezultati žal niso presenetljivi. Izvedli so teste po NEDC, po prihajajočem WLTC (Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Cycle) in RDE.
Zaključek je bi, da bodo ti motorji brez težav prestali NEDC in prav tako WLTC, ki sta laboratorijska testa, težave pa bodo imeli z vožnjo v realnem svetu.

Odsek iz poročila:
V novem testnem postopku bodo dizelski motorji morali dokazati, da lahko ohranjajo nizke emisije NOx, tudi pri vožnji po cestah, ki bolje predstavljajo realne razmere. Kot je bilo prikazano v nedavnem poročilu, tega večina trenutnih Euro 6 motorjev ne dosega.
...
Emisije NOx iz trenutnih dizelskih osebnih vozil niso zadostno nadzorovane z NEDC testiranji. Primerjave so pokazale da NEDC testi ne zagotavljajo vrednosti NOx, ki so predpisane, ob normalni uporabi vozil v prometu. Zato je vpeljava RDE upravičena in potrebna. Ker RDE zahteve ne morejo delovati retroaktivno, je potrebna čim hitrejša vpeljava novih pravil, da se prepreči prodaja še večjega števila neustrezni motorjev.
Vpeljava boljših testnih sistemov bo torej neizogibna, vendar postopki žal ne bodo tako hitri, kot bi sicer upravičeno lahko pričakovali.
  • Prvih 20 mesecev vpeljave RDE testa bo namenjenih le opazovanju, in ne bo potrebe po izpolnjevanju nobene zahteve.
  • Od septembra 2017 bodo motorji lahko dosegali dvakratne Euro6 NOx vrednosti (0.08g/km) To je prvič v zgodovini Euro zahtev, da se dovoljeni izpusti povečujejo, kar le nazorno kaže na to, kako nesmiselne so trenutne meritve.
  • Po letu 2019 pa naj bi se zahteva končno spustila na sedanjih 0.08g/km.
Takšna, počasna vpeljava boljših meritev naj bi preprečevala prevelike izgube proizvajalcev zaradi neustreznih trenutnih modelov motorjev.
V ZDA diesel nikoli ni bil preveč priljubljen
V ZDA diesel nikoli ni bil preveč priljubljen
vw2.jpg (43.11 KiB) Pogledano 8415 krat
[/center]
Afera pa zagotovo ne bo imela negativnega vpliva na EV industrijo. Mogoče bi bil lahko delno prizadet razvoj EV linij znotraj VAG skupine, vendar vprašanje če si to sploh lahko privoščijo.

Dolgoročno, mogoče pa celo srednjeročno, diesel vsekakor nima prihodnosti v osebnih avtomobilih.
Dzun Tao
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a evf »

EVSVET napisal/-a: Afera pa zagotovo ne bo imela negativnega vpliva na EV industrijo. Mogoče bi bil lahko delno prizadet razvoj EV linij znotraj VAG skupine, vendar vprašanje če si to sploh lahko privoščijo.
Afera bo zagotovo imela pozitiven vpliv na razvoj EV pri Volkswagnu.

Pričakujem dodatno subvencijo za lastnike starih dizlov ob nakupu EV.
CRF, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a CRF »

Iz slo-tech.com:
Nemška avtomobilistična revija Auto Bild pa je ekskluzivno objavila, da tudi konkurenčni BMW X3 za 11-krat presega normative Euro 6 glede izpustov dušikovih oksidov, s čimer je slabši od Volkswagnovega Passata. BMW navedbe zanika. Peter Mock iz ICCT, ki je prva odkrila nepravilnosti in potem primer predala EPA, pravi, da trenutni podatki kažejo na to, da problem ni zgolj Volkswagnov.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Mislim, da so pri VW in BMW s tem naredili za EV prihodnost veliko več, kot si lahko sploh predstavljamo. Dejansko bi morali biti neke vrste tragični heroji.
evf
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a evf »

To Save Itself From Diesel Scandal, Volkswagen Must Go All In On Electric Cars.

http://insideevs.com/save-diesel-scanda ... tric-cars/
Dzun Tao
Uporabniški avatar
krpan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Ljubljana
Avto: Leaf
192
16

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a krpan »

Moje mnenje po obisku sejma v Frankfurtu. Škandal "Das Avto" odmeva vsepovsod in bo verjetno vplival na miselni preklop družbe v smeri množične uporabe obstoječih tehnologij, ki ne zastrupljajo okolja. Prav tako je istočasno izgubljeno zaupanje v poštenost proizvajalcev. Izjava Elona Muska http://www.siol.net/avtomoto/novice/201 ... wagen.aspx
Dzun Tao, CRF
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Po moje pa vse zanima ekonomska računica in preprostost uporabe. Ekologija in izpusti s o drugorazredna tema.
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Tudi kako za plug in vozila navajajo podatke o porabi in izpustih ni realno, to bo tudi tema prihodnosti
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a CRF »

elektromobilni napisal/-a:Tudi kako za plug in vozila navajajo podatke o porabi in izpustih ni realno, to bo tudi tema prihodnosti
To je res. Navajati da nek plugin, ki ima ravno toliko dosega z baterijami, da prevozi testni cikel, praktično nič izpustov, čeprav kasneje 10 let vozi le na bencin je popoln nesmisel!
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Problem je širši, ker plačujejo pri uvozu DMV na podlagi izpustov. Bo še zanimivo.
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

elektromobilni napisal/-a:Po moje pa vse zanima ekonomska računica in preprostost uporabe. Ekologija in izpusti s o drugorazredna tema.
Imaš prav, veliko večino zanima ekonomska računica kar niti ni tako sporno. Vendar pa bo tiste, ki živijo v velemestih, prej ko slej začelo zanimati tudi lastno zdravje, ki ga bo pa veliko dražje "popravljati" kot pa gorivo plačevati. Zato ne bo dolgo, ko bo vsaj v velemestih prepoved za vsa druga vozila razen EV, in takrat ne bo več pomembno, kaj si posameznik o ekonomski računici misli. Čeprav zgleda to za nekoga kot nehumana prisila, pa bo dobro za vse.
CRF, Matej
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

V podobnem slogu še en članek od Transportation & Enviroment:
http://www.transportenvironment.org/pre ... -new-study

Novi avtomobili kot Mercedes A, C in E razreda, BMW 5 in Peugeot 308 porabijo do 50% več goriva, kot prikažejo na laboratorijskih testih. Te razlike so prevelike, da bi jih lahko pripisali običajnim odstopanjem.

Razlike od uradnih meritev z leti vztrajno rastejo. Od 8% v 2001, do 40% v 2014. Po napovedih bi zlahka dosegli 50% povprečje do leta 2020.
Odstopanja od navedene porabe goriva
Odstopanja od navedene porabe goriva
realna-poraba-goriva.png (221.12 KiB) Pogledano 8336 krat
[/center]
Dzun Tao
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Potemtakem ne gre za to, da so avtomobili vedno bolj varčni, ampak da smo mi vedno bolj naivni.
CRF
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Tudi pri EV je isti problem. Dobiš dokument COC, kjer je naveden domet 199 km in nobenega drugega podatka, kako bo pa tukaj?
Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a CRF »

Dzun Tao napisal/-a:Potemtakem ne gre za to, da so avtomobili vedno bolj varčni, ampak da smo mi vedno bolj naivni.
Hehe, dobra ugotovitev!
elektromobilni napisal/-a:Tudi pri EV je isti problem. Dobiš dokument COC, kjer je naveden domet 199 km in nobenega drugega podatka, kako bo pa tukaj?
Točno tako... Ta podatek (NEDC) zahteva zakon. Le da je pri EVjih je odstopanje tako veliko, da nekateri proizvajalci kar sami podajajo realne dosege. To se bo po moje v kratkem spremenilo... ( v kratkem pomeni v nekaj letih )
elektromobilni
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 286
Kraj: marost
Avto: generator
61
15

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a elektromobilni »

Nissan ima v COC napisano, da ima toliko električne avtonomije in nikjer da je to NEDC. Dobesedno piše v prevodu: avtonomija na elektriko je 199 km in poraba 150 Wh/km.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a CRF »

elektromobilni napisal/-a:Nissan ima v COC napisano, da ima toliko električne avtonomije in nikjer da je to NEDC. Dobesedno piše v prevodu: avtonomija na elektriko je 199 km in poraba 150 Wh/km.
Hehe, to pa ne gre skupaj... z velikostjo baterije Jah, to je pač Nissanova odločitev. Očitno jim zakonodaja to omogoča.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a CRF »

Iz članka na slo-techu.
Nemški klub ADAC je testiral motorje proizvajalcev Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat in Volvo ter ugotovil, da njihovi izpusti dušikovih oksidov do desetkrat presegajo zakonsko dovoljene vrednosti. Preizkusili so jih tako po evropskem laboratorijskem standardu (NEDC) kakor tudi daljšem svetovnem standardu (WLTC), ki bo dokončan letos. Slednji bolje odseva realne pogoje uporabe, zato se bo v EU začel uporabljati leta 2017. In WLTC je pokazal, da na njem avtomobili, za katere so prodajalci vedeli, da bodo testirani po NEDC, gladko pogrnejo.

Za razliko od Volkswagna, Audija in Škode ti proizvajalci niso goljufali, temveč so svoja vozila optimizirali točno toliko, da so zadostila znanemu testu NEDC. To ni niti prepovedano niti nenavadno, kaže pa, kako daleč so testi od realnosti in kako težko je v resnici izdelati motor, ki bo v ozračje spuščal malo dušikovih oksidov. Že po WLTC namreč testa ne opravijo.

Nadaljnji testi so pokazali, da so na seznamu avtomobilov, ki v realnosti pretirano onesnažujejo, tudi Mercedes-Benz, Honda, Mazda in Mitsubishi, ki so normative presegli do dvajsetkrat, ugotavlja Emission Analytics. Gre za nova vozila, ki so deklarirana kot Euro 6 ali Euro 5. Testirali so skupno 200 vozil in odkrili, da jih je le pet ustrezalo predpisom.

Proizvajalci vozil v EU že lobirajo, da bi prag dovoljenih izpustov dvignili za 70 odstotkov, kolikor naj bi bilo realno še izvedljivo. Evropska komisija medtem razmišlja, da bi uvedli prehodno obdobje treh let, ko bi lahko normative presegali za 60 odstotkov, potem pa za 20 odstotkov, medtem ko bi nominalne vrednosti dovoljenih izpustov ostale enake.
Meni se zdi absolutno absurdno, da EU iz kakršnega koli razloga zavestno zviša dovoljene nivoje strupenih plinov. Niti ne vidm potrebe. Proizvajalci brez težav zadostijo tem zahtevam (za višjo ceno) in se bo pač prodalo več bencinarjev... Če imajo že kje težave, naj zvišajo CO2, vsaj strupen ni.

No pa še ena dobra novica: Francozi ukinjajo ugodnosti za dizle
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Pa se le premika.

Danes zjutraj je odbor direktorjev predstavil načtre za bližnjo prihodnost VW. Le ti vsebujejo 1.14 milijarde dolarjev zmanjšanj astroškov v investicija, zaradi stroškov, ki bodo nastali s popravljanjem in predelavo vozil z goljufivimi motorji. V nekaterih primerih bodo popravki le programski, v drugih pa vključujejo tudi zamenjavo injektorjev in dozerje aditivov.

Prva pomembna novica je, da bo Volkswagen v Evropi in Severni Ameriki prodajal le še najčistejše dizelske motorje. Le ti bodo vsi opremljeni z SCR (Selective Catalytic Reduction) sistemi. To je sistem za nevtraliziranje nekaterih strupenih plinov (NOX), s pomočjo dodajanja posebnega aditiva.

Drugo je, da bodo električni in priključni hibridi dobili svojo arhitekturno platformo, ki bo omogočala doseg med 250 in 500 kilometri. Temeljila bo na sedanji MQB, ki jo trenutno že uporablja nekaj priključnih modelov, kot sta e-Golf in Audi A3 e-tron.

To je kar velik korak od izjave, sedaj že odstavljenega direktorja, izpred 5 let, da pametni kupci raje izberejo čistega dizla, kot električnega hibrida.

Za dodatek pa še dodatna novica iz VW. Phaeton bo v drugi generaciji dobil baterijski pogon z dolgim dosegom. Ali bo to 100% električna izvedba, ali s podajlševalnikom dosega še ni jasno.
The Volkswagen Phaeton has embodied the brand’s technological competence and brand ambition from the first generation onward. The future generation of the Phaeton will once again be the flagship for the brand’s profile over the next decade. In light of this, the Board of Management redefined the current project. The specification features a pure electric drive with long-distance capability, connectivity and next-generation assistance systems as well as an emotional design.
Zaenkrat so BMW, Renault in Nissan, kar precej pred VW na področju izkušenj, prodaje in predanosti elektrifikaciji, pa vendar ima VW že zaradi svoje velikosti še vse možnosti da jih ujame. In prehiti.
Uporabniški avatar
EVSVET
Administrator
Prispevkov: 1043
879
31

Re: VW diesel - dobre strani

Odgovor Napisal/-a EVSVET »

Naslednji na spisku bi lahko bil Opel. Nemška okoljevarstvena organizacija Deutsche Umwethilfe je naročila teste Opel Zafire z motorjem 1,6 CDTi in dobila nepričakovane rezultate.

Ko je bil avtomobil na valjih le s prednjimi kolesi so bili rezultati testov znotraj zahtevanih nivojev. Ko so na valje postavili še zadnji kolesi in preklopili v način 4x4, pa so se izpusti povečali za 2-4 krat. Nekaj večja poraba in posledično izpusti so seveda pričakovani zaradi slabšega izkoristka, vendar tako velik preskok kaže, da bi programska oprema lahko zaznala testni scenarij in delovala drugače, kot med običajno uporabo.

Opel seveda zaenkrat zanika kakršna koli odstopanja od dovoljenega.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Vse kar ni EV”