[/center]
RDE (real-driving emissions) test, oziroma test emisij v realnih pogojih vožnje, je že pripravljen in naj bi se začel uvajati v letu 2016. S tem testom, naj bi s prenosnimi merilniki izpuha, vozila preizkusili na realni vožnji po standardizirani poti in ne le na laboratorjiskih valjih, kot je bilo v praksi do sedaj.
ICCT (International Council on Clean Transportation) je skupaj z nemškim ADAC-om že izvedel teste na novejših dizelskih motorjih, in rezultati žal niso presenetljivi. Izvedli so teste po NEDC, po prihajajočem WLTC (Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Cycle) in RDE.
Zaključek je bi, da bodo ti motorji brez težav prestali NEDC in prav tako WLTC, ki sta laboratorijska testa, težave pa bodo imeli z vožnjo v realnem svetu.
Odsek iz poročila:
Vpeljava boljših testnih sistemov bo torej neizogibna, vendar postopki žal ne bodo tako hitri, kot bi sicer upravičeno lahko pričakovali.V novem testnem postopku bodo dizelski motorji morali dokazati, da lahko ohranjajo nizke emisije NOx, tudi pri vožnji po cestah, ki bolje predstavljajo realne razmere. Kot je bilo prikazano v nedavnem poročilu, tega večina trenutnih Euro 6 motorjev ne dosega.
...
Emisije NOx iz trenutnih dizelskih osebnih vozil niso zadostno nadzorovane z NEDC testiranji. Primerjave so pokazale da NEDC testi ne zagotavljajo vrednosti NOx, ki so predpisane, ob normalni uporabi vozil v prometu. Zato je vpeljava RDE upravičena in potrebna. Ker RDE zahteve ne morejo delovati retroaktivno, je potrebna čim hitrejša vpeljava novih pravil, da se prepreči prodaja še večjega števila neustrezni motorjev.
- Prvih 20 mesecev vpeljave RDE testa bo namenjenih le opazovanju, in ne bo potrebe po izpolnjevanju nobene zahteve.
- Od septembra 2017 bodo motorji lahko dosegali dvakratne Euro6 NOx vrednosti (0.08g/km) To je prvič v zgodovini Euro zahtev, da se dovoljeni izpusti povečujejo, kar le nazorno kaže na to, kako nesmiselne so trenutne meritve.
- Po letu 2019 pa naj bi se zahteva končno spustila na sedanjih 0.08g/km.
[/center]
Afera pa zagotovo ne bo imela negativnega vpliva na EV industrijo. Mogoče bi bil lahko delno prizadet razvoj EV linij znotraj VAG skupine, vendar vprašanje če si to sploh lahko privoščijo.
Dolgoročno, mogoče pa celo srednjeročno, diesel vsekakor nima prihodnosti v osebnih avtomobilih.