V nedeljo dopoldne bo zaradi nadgradnje forum začasno nedosegljiv.
Hvala za razumevanje

Iztirjeni tematski vagoni

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 994
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je doživel prvo svečko
941
835

Re: Članek - Kdaj se SE splača in kdaj ne

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 15 Nov 2020, 15:54

Ups:


@sluk Verjemi, da jih je kar nekaj na forumu, ki so pobrali subvencijo in dali staro peč nazaj noter

da se nisem tega spomnil prej, ha ha. Ne pa ni bilo tako, ostaja še dve leti, da počistim velike zaloge drv. Še nekaj je bilo vprašljivo, i bo TČ pokrila vsako zimo, v stari bajti.
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 634
Kraj: stajerska
Avto: negovan
374
316

Re: Članek - Kdaj se SE splača in kdaj ne

OdgovorNapisal/-a sluk » 15 Nov 2020, 21:08

No jaz se teh hecov ne grem.
Zaradi takšnih ljudi se zmanjšuje ali pa se še bo zmanjševal razpoložljiv znesek za porabo teh sredstev. To je goljufija.
Sicer se izvajajo kontrole, vendar preredko.
Robie
leafbm
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Ptuj
Avto: Nissan Leaf
61
2

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a leafbm » 20 Nov 2020, 08:32

Včasih res,ko berem to, se mi zdi, da ne vidim prav. Kaj je z vsemi lastniki VW, da jemljete vse te stvari za dobro in samoumevno. Kupili ste vozilo, ki je stalo krepko preko 30 tisoč eur in zdaj sami iščete napake na vozilu, kjer jih ne bi smelo biti. Iščete rešitve, kot so zapiranje ključev v škatlico itd. Dragi moji, kupili ste avto, da se boste vozili in ne razmišljali kako in kaj bi naredili, da vas zjutraj ne pričaka prazen akumulator itd. Zato so pri njih zaposleni strokovnjaki, ki bi te stvari morali popraviti razen, če vam v pogodbi piše, da ste kupili polizdelek, kar pa dvomim. Vozim Nissana Leaf, ki mu teče že šesto leto in prevoženih preko 150000 km in razen rednega servisa, delavnice še videl ni kaj še le avtovleke. Pri lastnikih VW pa je to vse normalno in opravičljivo. Je bil dieselgate pri bencinskih motorjih, pri 50 tisoč km crkujejo pogonske verige in nihče nič, lastniki pa vse to lepo prenašajo in plačujejo. Če bi bila katera druga znamka vozila, bi bilo na prvi strani časopisa za lastike, za VW je pa to normalno in sprejemljivo. 25. in 26. Septembra sem imel na testu ID3, ki pa je 3x crknil in so ga oba dneva odpeljali na avtovleki. Diagnoza: motor v okvari. Po 45 dneh so ga usposobili z menjavo motorja. VW kuje mil. dobičke vi pa jim pri tem pomagate, ko ne zahtevate tega, kar ste plačali. Ko gledam posnetke na netu kašne probleme imajo lastniki id3, mi kar postane slabo in za vse lastnike je to normalno, pa še zanemarimo, da so vozila prišla z eno letno zamudo od obljubljenega.
Simon, Blindek, Robie, sluk, kt57, bostjan1111, leafbm, Avrelij, talker2, prijazen, timo, Stromcek, hribovc0601, venuciae30
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1676
Avto: e-Golf 2020
745
57

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 20 Nov 2020, 08:49

Niso vsi VW-ji taki ;) Tiste kateri so dobri so umaknili s prodaje :D
Moni
bostjan1111
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 35
Avto: Koleos, ZOE 50
60
13

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a bostjan1111 » 20 Nov 2020, 10:11

leafbm je napisal/-a:Včasih res,ko berem to, se mi zdi, da ne vidim prav. Kaj je z vsemi lastniki VW, da jemljete vse te stvari za dobro in samoumevno. Kupili ste vozilo, ki je stalo krepko preko 30 tisoč eur in zdaj sami iščete napake na vozilu, kjer jih ne bi smelo biti. Iščete rešitve, kot so zapiranje ključev v škatlico itd. Dragi moji, kupili ste avto, da se boste vozili in ne razmišljali kako in kaj bi naredili, da vas zjutraj ne pričaka prazen akumulator itd. Zato so pri njih zaposleni strokovnjaki, ki bi te stvari morali popraviti razen, če vam v pogodbi piše, da ste kupili polizdelek, kar pa dvomim. Vozim Nissana Leaf, ki mu teče že šesto leto in prevoženih preko 150000 km in razen rednega servisa, delavnice še videl ni kaj še le avtovleke. Pri lastnikih VW pa je to vse normalno in opravičljivo. Je bil dieselgate pri bencinskih motorjih, pri 50 tisoč km crkujejo pogonske verige in nihče nič, lastniki pa vse to lepo prenašajo in plačujejo. Če bi bila katera druga znamka vozila, bi bilo na prvi strani časopisa za lastike, za VW je pa to normalno in sprejemljivo. 25. in 26. Septembra sem imel na testu ID3, ki pa je 3x crknil in so ga oba dneva odpeljali na avtovleki. Diagnoza: motor v okvari. Po 45 dneh so ga usposobili z menjavo motorja. VW kuje mil. dobičke vi pa jim pri tem pomagate, ko ne zahtevate tega, kar ste plačali. Ko gledam posnetke na netu kašne probleme imajo lastniki id3, mi kar postane slabo in za vse lastnike je to normalno, pa še zanemarimo, da so vozila prišla z eno letno zamudo od obljubljenega.

Imam tudi jaz že dlje tak občutek- to je pač tako opevana VW kvaliteta, tako je tudi pri klasičnih Volkswagnih- ne bom ročne zategnil , da mi je ne bo spet zapikal, po vsakem zagonu ugasni start/stop, da mi ne bo spet akumulator šel, trikrat zamenjan radio je nekaj normalnega,.... imam par takšnih okrog sebe ;)
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
316
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 20 Nov 2020, 20:49

leafbm je napisal/-a:Včasih res,ko berem to, se mi zdi, da ne vidim prav. Kaj je z vsemi lastniki VW, da jemljete vse te stvari za dobro in samoumevno. Kupili ste vozilo, ki je stalo krepko preko 30 tisoč eur in zdaj sami iščete napake na vozilu, kjer jih ne bi smelo biti. Iščete rešitve, kot so zapiranje ključev v škatlico itd. Dragi moji, kupili ste avto, da se boste vozili in ne razmišljali kako in kaj bi naredili, da vas zjutraj ne pričaka prazen akumulator itd. Zato so pri njih zaposleni strokovnjaki, ki bi te stvari morali popraviti razen, če vam v pogodbi piše, da ste kupili polizdelek, kar pa dvomim. Vozim Nissana Leaf, ki mu teče že šesto leto in prevoženih preko 150000 km in razen rednega servisa, delavnice še videl ni kaj še le avtovleke. Pri lastnikih VW pa je to vse normalno in opravičljivo. Je bil dieselgate pri bencinskih motorjih, pri 50 tisoč km crkujejo pogonske verige in nihče nič, lastniki pa vse to lepo prenašajo in plačujejo. Če bi bila katera druga znamka vozila, bi bilo na prvi strani časopisa za lastike, za VW je pa to normalno in sprejemljivo. 25. in 26. Septembra sem imel na testu ID3, ki pa je 3x crknil in so ga oba dneva odpeljali na avtovleki. Diagnoza: motor v okvari. Po 45 dneh so ga usposobili z menjavo motorja. VW kuje mil. dobičke vi pa jim pri tem pomagate, ko ne zahtevate tega, kar ste plačali. Ko gledam posnetke na netu kašne probleme imajo lastniki id3, mi kar postane slabo in za vse lastnike je to normalno, pa še zanemarimo, da so vozila prišla z eno letno zamudo od obljubljenega.


Gospodje, to temo sem odprl z namenom deljenja izkušenj in vtisov uporabnikov iD.3.
Če niste uporabnik (zasebno ali službeno), prosim ne komentirajte. Komentarji testnih voženj se nahajajo v drugih temah.
Predvsem se ne bojte za mojo dobrobit ali dobrobit drugih lastnikov iD.3.
Sem odrasel in znam poskrbeti zase.
Vsak sprejema svoje kompromise in vsak po svoje zapravi denar.
Okusi, zahteve, pričakovanja so različni in prav je tako, vsakemu svoje.
Če bi danes ponovno kupoval EV, bi ponovno kupil iD.3, enakega.
Nekateri imajo toliko denarja, da jim ni potrebno sklepati kompromisov in enostavno kupijo električno vozilo, ki je brez napak in brez konkurence. Večina tukaj nas je manj premožnih in smo prisiljeni v sklepanje kompromisov.
Nikogar ne prepričujem v nakup česarkoli, v tej temi poskušam objektivno beležiti svoja opažanja, ki bodo morda komu koristna.
Zelo vesel bom izkušenj drugih uporabnikov iD.3.
Gospodje, kupite si karkoli želite in uživajte v svoji izbiri vozila, ne komentirajte izbire drugih, ker je to neprimerno, razen če vas kdo direktno prosi za mnenje.
Ponavljam, če bi danes ponovno kupoval EV, bi ponovno kupil iD.3, enakega. Upam, da vam to ne krati spanca.
Ponavljam, ta tema je odprta z namenom izmenjave izkušenj uporabnikov iD.3, vse ostalo je smetenje.
Hvala za razumevanje.
SimonZed, alfy, LAjCi, matejmohar, EV+PV entuziast, elbic, sandi3, timo, CRF, Sebastijan
kavka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
154
306

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a kavka » 20 Nov 2020, 21:43

V svoji vozniški karieri sem prevozil 1.2 mio km, vse z vozili VAG, z... Kljub temu, da sem na splošno zelo kritičen do Porsche Slovenija, sem mnenja, da je celovitost njihove ponudbe za moj okus še vedno NAD nivojem ostalih ponudnikov vozil v Sloveniji.

Nekako ni kredibilno primerjati z ostalimi, ker si celo življenje pri enem.
grnac94, sluk, ixi
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
316
218

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a Brihtol » 20 Nov 2020, 22:11

kavka je napisal/-a:
V svoji vozniški karieri sem prevozil 1.2 mio km, vse z vozili VAG, z... Kljub temu, da sem na splošno zelo kritičen do Porsche Slovenija, sem mnenja, da je celovitost njihove ponudbe za moj okus še vedno NAD nivojem ostalih ponudnikov vozil v Sloveniji.

Nekako ni kredibilno primerjati z ostalimi, ker si celo življenje pri enem.


Gospodje ne ocenjujte mojih vozniških izkušenj, z drugimi vozili, ker me ne poznate.
Moja žena je meni navkljub bila lastnica naslednjih vozil, ki sem jih seveda vzdrževal in servisiral jaz.
To so bili po vrsti Citroen, Opel 2x, Peugeot. Po vseh dogodivščinah in stroških, se je na koncu strinjala, da bo izbirala le še barvo.
Ko sva sklenila tak dogovor, sem ji kupil VW e-Up. Po štirih letih odkar vozi VW e-Up, je žena še vedno navdušena nad njim, kar ni veljalo za nobeno drugo vozilo, pred tem. Prav tako mi je priznala, da sedaj končno razume, kar sem ji poskušal razložiti že pred tridesetimi leti.

Da ne bom predolg, bom opisal le en primer, in sicer Opel Corsa 1.3 CDTI.
Super vozilce, ki sem ga prodal po četrtem servisu. Začelo se je pri prvem servisu, vozilo naročeno na servis dva tedna vnaprej. Žena se je dogovorila da bo avto pustila zjutraj na servisu in ga bi prevzela po službi. To se ni zgodilo. Vozilo je ostalo brez olja in filtra na dvigalu, ker je nakdo pozabil naročiti potrošni material. Moral sem prej iz službe, da sem ženo peljal domov, ker niso imeli nadomestnega vozila. To se je ponovilo na drugem, tretjem in četrtem servisu. Potem mi je počil film in sem nesposobnežem v avto hiši v Novem mestu povedal kar jim gre. Vozilo sem prodal. Od takrat dalje lahko Opel zaradi mene izdela najboljše vozilo na svetu, a ga ne maram niti zastonj, ker za Oplovo znamko v Novem mestu stoji skupina najbolj nesposobnih ljudi daleč naokoli. Podobno sklepam za Hyundai, Kia in Fiat, saj zanje skrbi ista krovna firma, Avto Adria.

Poleg tega imam 26 let izkušnj s službenimi vozili znamk Renault, Nisan in Toyota.
O tem raje nebi, ker sedaj že smetim svojo temo.

Ponavljam: gospodje, vseeno mi je kaj kupujete, da ste le zadovoljni. Nikogar ne prepričujem kaj naj kupi, ali kaj je boljše. Bodite odrasli in ne ocenjujte moje izbire, ker je moja izbira zame vedno najboljša, ne glede na to kaj si drugi mislite o njej.
alfy, matejmohar, LAjCi, skicEV, sandi3, Sebastijan, m3
sandi3
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 47
Kraj: Petrovce
Avto: e golf
69
25

Re: Uporabniške izkušnje z iD.3 1st

OdgovorNapisal/-a sandi3 » 21 Nov 2020, 00:43

Brihtol je napisal/-a:
kavka je napisal/-a:
V svoji vozniški karieri sem prevozil 1.2 mio km, vse z vozili VAG, z... Kljub temu, da sem na splošno zelo kritičen do Porsche Slovenija, sem mnenja, da je celovitost njihove ponudbe za moj okus še vedno NAD nivojem ostalih ponudnikov vozil v Sloveniji.

Nekako ni kredibilno primerjati z ostalimi, ker si celo življenje pri enem.


Gospodje ne ocenjujte mojih vozniških izkušenj, z drugimi vozili, ker me ne poznate.
Moja žena je meni navkljub bila lastnica naslednjih vozil, ki sem jih seveda vzdrževal in servisiral jaz.
To so bili po vrsti Citroen, Opel 2x, Peugeot. Po vseh dogodivščinah in stroških, se je na koncu strinjala, da bo izbirala le še barvo.
Ko sva sklenila tak dogovor, sem ji kupil VW e-Up. Po štirih letih odkar vozi VW e-Up, je žena še vedno navdušena nad njim, kar ni veljalo za nobeno drugo vozilo, pred tem. Prav tako mi je priznala, da sedaj končno razume, kar sem ji poskušal razložiti že pred tridesetimi leti.

Da ne bom predolg, bom opisal le en primer, in sicer Opel Corsa 1.3 CDTI.
Super vozilce, ki sem ga prodal po četrtem servisu. Začelo se je pri prvem servisu, vozilo naročeno na servis dva tedna vnaprej. Žena se je dogovorila da bo avto pustila zjutraj na servisu in ga bi prevzela po službi. To se ni zgodilo. Vozilo je ostalo brez olja in filtra na dvigalu, ker je nakdo pozabil naročiti potrošni material. Moral sem prej iz službe, da sem ženo peljal domov, ker niso imeli nadomestnega vozila. To se je ponovilo na drugem, tretjem in četrtem servisu. Potem mi je počil film in sem nesposobnežem v avto hiši v Novem mestu povedal kar jim gre. Vozilo sem prodal. Od takrat dalje lahko Opel zaradi mene izdela najboljše vozilo na svetu, a ga ne maram niti zastonj, ker za Oplovo znamko v Novem mestu stoji skupina najbolj nesposobnih ljudi daleč naokoli. Podobno sklepam za Hyundai, Kia in Fiat, saj zanje skrbi ista krovna firma, Avto Adria.

Poleg tega imam 26 let izkušnj s službenimi vozili znamk Renault, Nisan in Toyota.
O tem raje nebi, ker sedaj že smetim svojo temo.

Ponavljam: gospodje, vseeno mi je kaj kupujete, da ste le zadovoljni. Nikogar ne prepričujem kaj naj kupi, ali kaj je boljše. Bodite odrasli in ne ocenjujte moje izbire, ker je moja izbira zame vedno najboljša, ne glede na to kaj si drugi mislite o njej.


Bravo.... se popolnoma strinjam s tabo. Najbolj pa tukaj pljuvajo po id 3 pristaši tesel.... torej polizdelkov. Naj povem, da če hočeš trenutno res EV brez napak, moraš kupit Porsche Taycana.... vse ostalo je kompromis. In se glede id 1st....vozil sem ga dva dni in že bil skoraj odločen, da ga kupim.... vendar me je zmotila povsem trda plastika na vratih in nekaj po porodnih težav, velik minus manjko TČ, tako da sem se sedaj odločil, da kupim id 3 business ali family.... boljša plastika na vratih in upam da že odpravljene prve napake... in seveda obvezno TČ, saj sem lastnik e golfa in cca. 5 mesecev TČ omogoča 20 % daljši doseg kot če je ni. Se pridružujem Brihtolu: ostajam na VW, teslasi ostanite na tesli in vsi bomo zadovoljni
Brihtol
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 527
Avto: Hyundai Kona EV
366
263

Re: Novinec s Kono

OdgovorNapisal/-a Ogo » 27 Nov 2020, 07:54

Za 95 procentov EV uporabnikov je šuko 10A 8 ur na dan tekom nizke tarife več kot dovolj.
11 kW je pa za doma overkill in samo za luksuz i n potrebem morda za tistih 1 procent, ki štancajo dnevno konkretne kilometraže ali pa so dovolj bedasti, da so si kupili električnega Hummerja s porabo 45 kWh na 100 km.
alfy, Sebastijan
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 315
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
169
217

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a prgrmr » 27 Nov 2020, 08:21

hribovc0601 je napisal/-a:Kaj ko ste imeli ICE ste se tudi jezili, ko v cevi ostane gorivo, ki je že šel preko števca? :D

Ne, ker si najprej zastonj dobil tisto, kar je že od prejšnje stranke ostalo v cevi. :P
Robie, darjan
hribovc0601
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
334
371

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a hribovc0601 » 27 Nov 2020, 09:46

Kaj pa veš, morda je na silo ven iz točil :)
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 998
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
600
521

Re: Novinec s Kono

OdgovorNapisal/-a Simon » 27 Nov 2020, 12:59

Ogo je napisal/-a:Za 95 procentov EV uporabnikov je šuko 10A 8 ur na dan tekom nizke tarife več kot dovolj.
11 kW je pa za doma overkill in samo za luksuz i n potrebem morda za tistih 1 procent, ki štancajo dnevno konkretne kilometraže ali pa so dovolj bedasti, da so si kupili električnega Hummerja s porabo 45 kWh na 100 km.

Dej ne flancaj, šuko je samo za občasno polnjenje, Renualt z razlogom sploh ne daje več polnilca zraven za šuko polnjenje, ker so tudi izgube pri polnjenju bistveno večje kot pri 11kW domači polnilnici.
evpolnilnice
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 527
Avto: Hyundai Kona EV
366
263

Re: Novinec s Kono

OdgovorNapisal/-a Ogo » 27 Nov 2020, 13:08

Renault ima svoje probleme, ker tlači na avte on board AC polnilce tudi z 44 kW, ki seveda imajo pri nizkih polnilnih močeh slabe izkoristke. Pač taka je karakteristika stikalnih napajalnikov.
Kar pa ne pomeni, da je pri vseh proizvajalcih tako. Večina jih ima namreč on board polnilce ravno v rangu 16-32A na fazo, kar je ko ata na mamo za šuko, zapovrh pa tudi v najslabšem delu krivulje dosegajo nad 90% izkoristek, v špicah pad nad 95% izkoristek.
venuciae30
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: Kranj
Avto: E-up
253
25

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Upup » 27 Nov 2020, 13:16

hribovc0601 je napisal/-a:Kaj pa veš, morda je na silo ven iz točil :)


V Ameriki tudi to ven stankajo.. Bencin zastonj, folk pa dviga cevi nad glavo, da tiste kapljice ven stečejo :D
Ogo, hribovc0601
Uporabniški avatar
Franci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 839
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
854
232

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Franci » 27 Nov 2020, 13:17

Upup je napisal/-a:
hribovc0601 je napisal/-a:Kaj pa veš, morda je na silo ven iz točil :)


V Ameriki tudi to ven stankajo.. Bencin zastonj, folk pa dviga cevi nad glavo, da tiste kapljice ven stečejo :D


Pa ne samo v Ameriki - saj smo ja Gorenci ;)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2567
Avto: EV Kona 64
2657
2118

Re: Avtonomna vožnja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 15 Dec 2020, 15:25

Preveč razmišljate ali pa kalkulirate iz svojega zornega kota in se naslanjate na preteklost oziroma ta trenutek. Vse gre v smeri, da človek ne bo več vozil v realnem svetu. Kdor rad vozi, bo to lahko počel v raznih igricah ali simulatorjih za hobi npr.

Moji otroci, so mestni primerki, polnoletni, nimajo nekega interesa že zdaj delat izpitov za avto, užitek poiščejo v igricah. Njihovi vrstniki so podobni, velika večina jih nima več izpitov za avto, čeprav jim starši težimo. Včasih imajo težavo, ker iščejo nekoga, ki ima izpit, ampak jim je še vedno lažje nekoga iskati, kot biti komot in imeti izpit sam. To pomeni, da jim vožnja ni prioriteta.

Kar se lastništva avtov tiče je pa še huje, če mu ga zastonj novega obljubim, če bo naredil izpit, še vedno ni interesa. Avta ne rabijo že danes, kaj šele v prihodnje. Raje ostanejo doma, kot pa se peljejo na izlet. Skratka svobodo nova generacija dojema drugače in to imejte v mislih, ko se oklepate starih vzorcev.

Sam nimam Tesle in nisem nek njihov fan, vendar je njihova pot ravno v tisto smer, kamor gre nova generacija in zato ima prednost pred ostalimi konzervativnimi proizvajalci.
Sebastijan, prijazen, roxx
bvs
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 644
257
299

Re: Avtonomna vožnja

OdgovorNapisal/-a bvs » 15 Dec 2020, 16:34

Kaj bo snaha tudi preko interneta pršla? Sam vprašam :).

P.S. Ko sem jaz očeta vprašal, če bi me prišel iskat pred diskač ob 5h zjutraj mi je rekel: tako kot si šel od doma, tako še domov pridi. So pa bili takrat res malo bolj "normalni časi".
Maybe
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 293
212
29

Re: Avtonomna vožnja

OdgovorNapisal/-a Maybe » 15 Dec 2020, 16:44

No take mularije ni prov veliko. Čudaki se pa vedno najdejo, precej je pa vzgoja. In ja, takšni tudi partnerja ne rabijo saj imajo tablico.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2567
Avto: EV Kona 64
2657
2118

Re: Avtonomna vožnja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 15 Dec 2020, 18:04

Take mularije je čedalje več, dokler moji niso odrasli tudi jaz nisem verjel. Se še na šiht raje vozijo z biciklom ali dlje z vlaki ali busi, kot pa z lastnim avtom, ki doma stoji in čaka. Zdaj pa ko mal sprašujem znance je tako marsikje, le starši o tem neradi govorijo. Pa s starši ni nič narobe, menja se le generacija in njihove prioritete. Nekak tako, kot moja generacija ne more verjet zakaj so naši starši zidali bajte za tri familije, zdaj pa sami v njih živijo.
timo

Vrni se na