Zgodba Bjørna Nylanda

Prostor za debato o vsem kar ni nujno povezano z električnimi vozili
Uporabniški avatar
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Avto: Y - das auto
538
116

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a technic » 26 Feb 2020, 11:24

bjorn.png
DGJ, EVH, CRF, Nejccc, Damijan
Don't Feed the Trolls!
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 238
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
126
152

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a prgrmr » 26 Feb 2020, 12:49

To je bilo pa hitro DC polnjenje, povprečna moč je bila kar 11,6 kW. :)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1203
Avto: e-Golf 2020
515
34

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a DeCoRawr » 26 Feb 2020, 13:11

Mal slabš kot pri lidlu al pa zavod zadihaj :)
prgrmr, GM
Uporabniški avatar
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Avto: Y - das auto
538
116

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a technic » 10 Apr 2020, 21:57

"ok then .. i just watched a guy in Thailand unlock his car in Norway & enabled his pal to drive it .. mind blown"
:giggle:
matija, DGJ
Don't Feed the Trolls!
Uporabniški avatar
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Avto: Y - das auto
538
116

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a technic » 06 Jun 2020, 10:22

Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...:geek:
Don't Feed the Trolls!
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 675
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1944
802

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 06 Jun 2020, 23:27

TB: It's 40 kilos. Almost like my wifey... Without VAT... :D :D :D

Tole mi bo pa še prav prišlo :clap:
matija
aob01
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Metlika
Avto: C3
146
1

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a aob01 » 07 Jun 2020, 08:07

technic je napisal/-a:Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...:geek:


Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that. Sicer z tehnično opremo, a vseeno, na koncu smo bili glede na porabljen čas plačani manj, kot čistilke. Take stvari lahko delaš, če si tisti 1%, ki mu celo uspe nekaj zaslužiti na YT oziroma če imaš nekaj, kar ti prinaša dovolj denarja in ti še vseeno ostane dovolj časa za druge reči.
Argo
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 675
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1944
802

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 07 Jun 2020, 08:49

aob01 je napisal/-a:
Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that...

Vsak poklic in delo, ki ga opravljaš z dušo in srcem, brez pogledovanja na uro in množenja z urno postavko, vsaj od začetka ne povrne vložka po nekih administrativno določenih tarifah iz nekega drugega časa. Kar povprašajmo uspešne podjetnike, startupovce, itjevce, svetovno priznane novinarje, fotografe... Kake so bile njihove tarife na začetku, če bi takratni zaslužek podelili z vložkom časa? :geek:
Ampak... Ko se pa začne vračati, pa tudi nima ravno socialne kapice. Kaj č'mo, tak'le mamo ;)
Sem prepričan, da Bjorn tudi že lepe zaslužke mlati in mu jih privoščim :clap:
I am there, I am doing that :party:
Matej, DGJ, kt57, FV-EV, technic
aob01
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Metlika
Avto: C3
146
1

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a aob01 » 07 Jun 2020, 08:59

Ja, razlika je, če delaš za tako majhen trg, kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko. Moraš ven, pa da te upoštevajo, pravočasno pošljejo stvari na test ... pri nas je to konkretno težje.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1937
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1593
1138

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a warpedone » 07 Jun 2020, 09:08

>> kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko.

Vzrok temu so seveda kače in visoka trava, ne/kvaliteta njihovega (preteklega) dela nima nič zraven.
Vrhunski članek se je mogoče najdu tu in tam kakšen, spomnem se pa nobenega. Pisunskih se tudi ne spomnem, spomnem se le prebavnih težav ki me zagrabijo vsakič, ko se spozabim in se spravim brat karkoli 'novinarskega'.

So pač lastni grobarji. Solz mi je pa zmanjkalo ...
First deserve then desire
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
69
181

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 07 Jun 2020, 12:10

Kar rad njegove posnetke gledam, ker kljub temu, da zgleda da mu je Tesla najbolj vseč je še vedno objektiven do drugih EV.
Samo nevem zakaj ga toliko moti Start Engine tipka od eGolf-a :D
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1206
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
775
653

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 09 Jun 2020, 15:32

Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel. :)
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1528
Kraj: Trojane
Avto: Ioniq EV_e Golf
1449
1145

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Jun 2020, 16:59

Kaj šele, če ima eGolf ključ... :nod:
TČ_6/12, EV1_7/17, SE_9/19, EV2_10/19
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1937
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1593
1138

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a warpedone » 11 Jun 2020, 20:59

Vodokotlic je napisal/-a:Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel. :)


No soup for you!
"Press the starter button located on the steering column, at which there is some distant telltale whirring of electronic devices, then twist the gearlever."


https://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/id-3/first-drives/volkswagen-id-3-2020-review
First deserve then desire
Uporabniški avatar
technic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 485
Avto: Y - das auto
538
116

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a technic » 01 Avg 2020, 14:08

Če že vsi drugi berejo rumene novice na dopustu... :giggle:
Bjorn dodaja plug-in segment... :geek:
bjorn.png
Don't Feed the Trolls!
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
9
11

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Blindek » 01 Avg 2020, 19:34

Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.

Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
69
181

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 01 Avg 2020, 19:39

Blindek je napisal/-a:Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.

Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo


Nope ID.3 ima Start/Stop gumb
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Blindek
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Ljutomer
Avto: Superb iV PHEV
9
11

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a Blindek » 01 Avg 2020, 20:09

Ga ima ja, ampak ga ne rabiš. Videl v več videjih da posebaj omenijo da ga ni potrebno pritisnit
lovec1990
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
69
181

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 03 Avg 2020, 15:47

There is still a start button, but it is not needed. Because the ID.3 senses when the driver's seat is occupied and the key is on board. Then all you have to do is tap the brakes and engage the drive to set the car in motion
Blindek, CRF, DGJ, BogyX
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
lovec1990
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: Komenda
Avto: Yaris
69
181

Re: Zgodba Bjørna Nylanda

OdgovorNapisal/-a lovec1990 » 06 Avg 2020, 07:56

Edino kar me malo moti pri Bjorn-u da so kdajkrat njegove dirke kjer primerja dva električna avtomobila malo pristranske
Argo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid

Vrni se na