Če se prav spomnim je pred leti šel Clarkson iz Londona do Edinbourgha in nazaj z enim tankom in je bolj kot ne vozil okoli 120km/h. Avto je bil Audi A8 V8 in za to pot je naredil malo manj kot 1300km. Se pravi se da, vprašanje pa je, če je smiselno.technic napisal/-a:Če že vsi drugi berejo rumene novice na dopustu...
Bjorn dodaja plug-in segment...
Zgodba Bjørna Nylanda
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
5000km k nam:
- Priponke
-
- B.JPG (21.41 KiB) Pogledano 3337 krat
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
This is a life of a non tesla driver
- Priponke
-
- non_tesla.jpg (65.56 KiB) Pogledano 3320 krat
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
jaz nimam niti ene aplikacije poleg We Connect ID
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
No, no. Tudi Teslaši imajo po kar nekaj aplikacij in kartic s seboj. Pokritost s SC ni ultimativna.
Kar precej jih vidim tudi redno polnit na "osovraženih" Petrol polnilnicah.
Kar precej jih vidim tudi redno polnit na "osovraženih" Petrol polnilnicah.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Čaki ID.3 je od Tesle?
Ne samo zaenkrat lahko brez težav filam samo doma
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
>> Ne samo zaenkrat lahko brez težav filam samo doma
Mnogim žal nedoumljivo... večja kot je baterija, redkeje potrebuješ javne WC-je.
Ko je dost velika, potrebuješ/želiš le še xxx kW zadeve. Čimmanjkrat, ker tolk časa na cesti bit, niti ni luštno.
Mnogim žal nedoumljivo... večja kot je baterija, redkeje potrebuješ javne WC-je.
Ko je dost velika, potrebuješ/želiš le še xxx kW zadeve. Čimmanjkrat, ker tolk časa na cesti bit, niti ni luštno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Je naredil domačo nalogo sam sem v slo prejsnjič naredil 800km v 1 dnevu vse s Skoda Powerpass, ki podpira nekaj od elektro ljubljana in Ionity, pa ni blo težav. Z Petrolovo si pa res potem na komot pri nas.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Verjetno je imel napačen vir glede velikosti SLO, ni 200.000 km2, ena 0 manj je. Zato so 3 SuC zaenkrat dovolj.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Sem bil en teden v Fažani, in so na 8kW free chargerju (plačljiv parking) vsak dan polnile Tesle.
No, vsaj na DC chargerjih v Puli ni bilo gneče zaradi tega.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Mogoče je pa domačin? Tko mu je ceneje. Če pa je turist potem pa je normalno, da nekje blizu prebiva. Čez dan se pa pelje okoli in raziskuje.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Ne, so bile različne tesle. D in NL registracije.
No, pa saj nima veze. Dejstvo je, da SC network v (ne centralni?) evropi še ni nek avtomatski odgovor na vse probleme. Ti ne uide, kak gen-i, petrol, elen, ....
No, pa saj nima veze. Dejstvo je, da SC network v (ne centralni?) evropi še ni nek avtomatski odgovor na vse probleme. Ti ne uide, kak gen-i, petrol, elen, ....
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Tu moramo gledat tranzit oz daljša potovanja. Vsak ki je šel na daljšo pot seni pokritost supercharger polnilnic in preprostost polnjenja. Osebno si ne predstavljam it v Split ali Dubronik z EV-jem. Vezan si na zelo nezanesljive polnilnice na ac in še če jo imajo je tam samo ena. Podobno je bila pot v Rim. Vsaka pumpa ima svojo polnilnico in svoj način dostopa. Kaos.
Tu ne govorim da je Tesla najboljši EV ampak dejstvo da ceniš infrastrukturo ki so jo postavili
Tu ne govorim da je Tesla najboljši EV ampak dejstvo da ceniš infrastrukturo ki so jo postavili
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Cenim infrastrukturo in če jo bodo odprli tudi za druge jo bom uporabljal in podpiral.
Super so to zrihtali in dobre stvari je potrebno podpirat, če za to ni potreben nakup avta ker mi zaradi kašnerkoli pač Tesla ne paše bom še vedno z veseljem polnil na njihovi infrastrukturi. Baš me briga če drugi propadejo in izgubijo tržni delež, se bojo saj nekaj navadili.
Pol bo hitro na voljo plačilo s kartico in enostavneje za druge tudi pri drugih ponudnikih
Super so to zrihtali in dobre stvari je potrebno podpirat, če za to ni potreben nakup avta ker mi zaradi kašnerkoli pač Tesla ne paše bom še vedno z veseljem polnil na njihovi infrastrukturi. Baš me briga če drugi propadejo in izgubijo tržni delež, se bojo saj nekaj navadili.
Pol bo hitro na voljo plačilo s kartico in enostavneje za druge tudi pri drugih ponudnikih
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
4. Elon sees opening up the Supercharger network in Europe as a revenue opportunity, so anticipate Tesla looking to bank on that starting in 2022. Thus Superchargers will directly become a revenue stream for Tesla.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi