Akcijska ponudba
Re: Akcijska ponudba
No jaz sem tudi prej delal po 10 k s prvim in 8k z drugim
letos pa bo 20k z zoe in 4 k s peugeot 407
letos pa bo 20k z zoe in 4 k s peugeot 407
Re: Akcijska ponudba
Zoe je postal prvi avto, na peugeotu sploh nimam več vinjete, Na morje k tašči gremo večkrat, ker je zastonj, prej pri najemu pa sem plačal baterijo 5c/km, kar je približno, kot bi plačal bencin, ozirom dražje kot z dizlom.
Enostavno ni bilo računice.
Pri najemu baterije, si izračunaš mesečni obrok glede na tvoje sedanje kilometre , potem te pa tisti 5c/km omejuje, da ne narediš več km z EV.
Če boš vzel najem potem vzemi v najem cel avto s to akcijo za 159€, in boš po treh letih kupil nov avto, če pa boš avto kupil, pa kupi skupaj z baterijo.
Takšno je moje mnenje po štirih letih z Zoe
Enostavno ni bilo računice.
Pri najemu baterije, si izračunaš mesečni obrok glede na tvoje sedanje kilometre , potem te pa tisti 5c/km omejuje, da ne narediš več km z EV.
Če boš vzel najem potem vzemi v najem cel avto s to akcijo za 159€, in boš po treh letih kupil nov avto, če pa boš avto kupil, pa kupi skupaj z baterijo.
Takšno je moje mnenje po štirih letih z Zoe
Re: Akcijska ponudba
Hvala za info.
V mislih imam LIFE z nekaj dodatki, tako, da bo nekaj več kot 159 €.
Kako se obnede polnjenje z 22 kW na daljše relacije. Ne vem, če se splača vzet opcijo hitrega DC polnjenja 50 kW.
V mislih imam LIFE z nekaj dodatki, tako, da bo nekaj več kot 159 €.
Kako se obnede polnjenje z 22 kW na daljše relacije. Ne vem, če se splača vzet opcijo hitrega DC polnjenja 50 kW.
Re: Akcijska ponudba
Kakšne relacije imaš v mislih ?
Če boš pogosto potoval več kot 300 km v eno smer , potem bi jaz vzel hitro polnjenje, saj ne boš čakal pri avtu, da ti 22 kW polnilec napolni 50 kWh baterijo , če ne prideš do destinacije brez polnjenja, nujno rabiš hitro polnjenje.
Mene 22kW ne moti, ker najdlje grem do bližnje hrvaške obale, kamor pa pridem v enemu šusu, s kovčkom na strehi.
Pot-Topolšica Piran 200 km porabim poleti okoli 32 kWh pri 110 km/h.
Če boš pogosto potoval več kot 300 km v eno smer , potem bi jaz vzel hitro polnjenje, saj ne boš čakal pri avtu, da ti 22 kW polnilec napolni 50 kWh baterijo , če ne prideš do destinacije brez polnjenja, nujno rabiš hitro polnjenje.
Mene 22kW ne moti, ker najdlje grem do bližnje hrvaške obale, kamor pa pridem v enemu šusu, s kovčkom na strehi.
Pot-Topolšica Piran 200 km porabim poleti okoli 32 kWh pri 110 km/h.
Re: Akcijska ponudba
Za to Renaultovo ponudbo je če sem prav videl omejitev kilometrov, 10k na leto. Kaj pa v primeru, če jih delaš več?
Re: Akcijska ponudba
Verjetno plačilo po preseženih kilometrih, kot pri najemu baterije. Nekaj podobnega. Je pa to osnovna ponudba, verjetno se da najeti tudi z več razpoložljivih km. Samo potem ni več 159 €. Menim.
Re: Akcijska ponudba
Koliko problemov se ustvarja pri Reanaultu s temi najemi
Mene noben več ne prepriča, da bi kdaj hotel imeti Reanaulta, tolk slabih izkušenj sem že slišal
Mene noben več ne prepriča, da bi kdaj hotel imeti Reanaulta, tolk slabih izkušenj sem že slišal
Re: Akcijska ponudba
Se grem stavit, da za še več dobrih izkušenj pa nisi slišalFV-EV napisal/-a:Koliko problemov se ustvarja pri Reanaultu s temi najemi
Mene noben več ne prepriča, da bi kdaj hotel imeti Reanaulta, tolk slabih izkušenj sem že slišal
Sam sicer nimam nekih posebnih izkušenj z Renaultom, sem bil pa 80-tih let kar zadovoljen s katrco.
Kar se pa trenutne akcije najema tiče, je pa res potrebno prebrati vse.
Re: Akcijska ponudba
Sem tudi imel katrco v devetdesetih, za tovorit je bla kar dobra, sicer pa klump od pleha, ampak zato ni kriv samo Renault, ampak tudi prejšnji lastnik in moje površne oči
Re: Akcijska ponudba
Evo razlage
Renaultova ponudba ob današnji predstavitvi zoeja pa oznanja še začetek bitke za širše množice kupcev, ki bi elektriko sprejeli le, če se jim ta splača.
Danes je slovenski Renault namreč predstavil novi zoe, električni avto druge oziroma, kot pravijo sami, že tretje generacije (drugo naj bi zaznamovala nova baterija leta 2016). Zoeja smo podrobno spoznali oktobra, kljub oblikovni podobnosti s predhodnikom je le 4,06 metra dolg mestni avto res dodelan. S serijskimi LED-žarometi, popolnoma novo potniško kabino z desetpalčnimi digitalnimi merilniki in 6,5- ali 9,3-palčnim zaslonom na dotik, 375-litrskim prtljažnikom, novim motorjem R135, baterijo s kar 50 kilovatnimi urami in realnim dosegom skoraj 400 kilometrov ter več načini polnjenja, na javnih polnilnicah celo s hitrostjo 22 kilovatov, na avtocestah s 50 kilovati in na domači polnilnici s sedmimi kilovati.
Zoe je poleg res temeljite prenove prinesel tudi nižjo ceno – 29.700 evrov za R110 life oziroma 22.200 evrov, če odštejemo subvencijo, oziroma 16.890 evrov, če baterijo najamete in zanjo plačujete 74 evrov (do 7.500 kilometrov na leto), 84 evrov (do 10 tisoč kilometrov na leto) ali 124 evrov brez omejitve.
Številke so razmeroma zapletene, a imajo smisel in so ugodne, če upoštevamo, da vas elektrika za 100 kilometrov poti stane od 1,3 do približno sedem evrov. Odvisno, kje polnute baterijo, med cenejšimi pa je vsekakor domača polnilnica in nižja tarifa.
S temi številkami zoe za marsikoga postaja tudi cenovno ugodnejši od bencinskih in dizelskih tekmecev. Da bi kupci to dojeli še bolj nazorno, pa je Renault pripravil še posebno ponudbo najema. Zoeja ponujajo za 182,3 evra na mesec (159 evrov na mesec, prvi obrok je tisočak) za obdobje treh let. Registracija, zavarovanje in vzdrževanje (servis) pridejo še 84 evrov na mesec, kar pomeni, da celotno lastništvo zoeja stane le 266,7 evra na mesec. Seveda to velja le, dokler bodo subvencije Eko sklada tako visoke, kot so danes, 7.500 evrov.
Konec februarja bo objavljen nov razpis. Renault v tem primeru založi sredstva in pobere subvencijo. Če bi električni avto kupili sami, bi plačali polno ceno in nato nekaj mesecev čakali na izplačilo subvencije od Eko sklada.
Upoštevaje prihranke pri energiji, je ta ponudba na ravni bencinarja in dizla z mesečnim najemom (z vsemi stroški) precej pod 200 evri na mesec!
Po treh letih zoeja odkupite, najemate naprej ali pa vrnete trgovcu. Na prvi pogled gre za operativni lizing. A ta za fizične osebe ne obstaja, zato gre za eno od oblik finančnega lizinga.
Renaultova ponudba ob današnji predstavitvi zoeja pa oznanja še začetek bitke za širše množice kupcev, ki bi elektriko sprejeli le, če se jim ta splača.
Danes je slovenski Renault namreč predstavil novi zoe, električni avto druge oziroma, kot pravijo sami, že tretje generacije (drugo naj bi zaznamovala nova baterija leta 2016). Zoeja smo podrobno spoznali oktobra, kljub oblikovni podobnosti s predhodnikom je le 4,06 metra dolg mestni avto res dodelan. S serijskimi LED-žarometi, popolnoma novo potniško kabino z desetpalčnimi digitalnimi merilniki in 6,5- ali 9,3-palčnim zaslonom na dotik, 375-litrskim prtljažnikom, novim motorjem R135, baterijo s kar 50 kilovatnimi urami in realnim dosegom skoraj 400 kilometrov ter več načini polnjenja, na javnih polnilnicah celo s hitrostjo 22 kilovatov, na avtocestah s 50 kilovati in na domači polnilnici s sedmimi kilovati.
Zoe je poleg res temeljite prenove prinesel tudi nižjo ceno – 29.700 evrov za R110 life oziroma 22.200 evrov, če odštejemo subvencijo, oziroma 16.890 evrov, če baterijo najamete in zanjo plačujete 74 evrov (do 7.500 kilometrov na leto), 84 evrov (do 10 tisoč kilometrov na leto) ali 124 evrov brez omejitve.
Številke so razmeroma zapletene, a imajo smisel in so ugodne, če upoštevamo, da vas elektrika za 100 kilometrov poti stane od 1,3 do približno sedem evrov. Odvisno, kje polnute baterijo, med cenejšimi pa je vsekakor domača polnilnica in nižja tarifa.
S temi številkami zoe za marsikoga postaja tudi cenovno ugodnejši od bencinskih in dizelskih tekmecev. Da bi kupci to dojeli še bolj nazorno, pa je Renault pripravil še posebno ponudbo najema. Zoeja ponujajo za 182,3 evra na mesec (159 evrov na mesec, prvi obrok je tisočak) za obdobje treh let. Registracija, zavarovanje in vzdrževanje (servis) pridejo še 84 evrov na mesec, kar pomeni, da celotno lastništvo zoeja stane le 266,7 evra na mesec. Seveda to velja le, dokler bodo subvencije Eko sklada tako visoke, kot so danes, 7.500 evrov.
Konec februarja bo objavljen nov razpis. Renault v tem primeru založi sredstva in pobere subvencijo. Če bi električni avto kupili sami, bi plačali polno ceno in nato nekaj mesecev čakali na izplačilo subvencije od Eko sklada.
Upoštevaje prihranke pri energiji, je ta ponudba na ravni bencinarja in dizla z mesečnim najemom (z vsemi stroški) precej pod 200 evri na mesec!
Po treh letih zoeja odkupite, najemate naprej ali pa vrnete trgovcu. Na prvi pogled gre za operativni lizing. A ta za fizične osebe ne obstaja, zato gre za eno od oblik finančnega lizinga.
Re: Akcijska ponudba
In katera varianta, s kakšno opremo in motorjem Zoe-ta je za 266€/mesec? Pomoje si hitro na 400€ z intens opremo in 20k km/leto...
-
- Prispevkov: 2
- Kraj: Ptuj
- Avto: golf
Re: Akcijska ponudba
Zaenkrat je ponudba za najem avtomobila z baterijo za 3 leta očitno zgolj za skupno 30 000 km in zgolj za ZOE LIFE R110 verzijo. Je pa v pogojih sedaj dodano da je možno dodat tistih 84 evrov na mesec za registracijo, zavarovanje in vzdrževanje (servis). Predvidevam, da sedaj glede zavarovalnice in ostalih obveznosti kot je bilo določeno prej, beri v oklepaju:
(Ponudba velja v primeru istočasne sklenitve pogodbe o najemu baterije z RCI lizing d.o.o. in ni združljiva z drugimi promocijami Renault financiranja. Pred prevzemom vozila mora kupec pri eni od slovenskih zavarovalnic skleniti kasko zavarovanje za vozilo in baterijo (največ 1% odbitna franšiza), ki vključuje tudi zavarovanje proti kraji.)
Sedaj poskrbi prodajalec oz. najmodajalec? Če prav razumem je tak najem možen za fizične osebe?
(Ponudba velja v primeru istočasne sklenitve pogodbe o najemu baterije z RCI lizing d.o.o. in ni združljiva z drugimi promocijami Renault financiranja. Pred prevzemom vozila mora kupec pri eni od slovenskih zavarovalnic skleniti kasko zavarovanje za vozilo in baterijo (največ 1% odbitna franšiza), ki vključuje tudi zavarovanje proti kraji.)
Sedaj poskrbi prodajalec oz. najmodajalec? Če prav razumem je tak najem možen za fizične osebe?
Re: Akcijska ponudba
Life oprema ima ročno klimatsko napravo in šipe brez impulznega premika? To me najbolj moti...
-
- Prispevkov: 2
- Kraj: Ptuj
- Avto: golf
Re: Akcijska ponudba
Odvisno kakor za koga, če imaš namen imeti avto deset let, potem je bolj ugoden nakup avta z baterijo in financiranje preko ekosklada. Če si bolj hitro zamenljive sorte, potem je tale najem boljši, kot nakup in kasnejša prodaja čez tri leta, torej vse je odvisno od posameznika in njegovih preferenc.
Re: Akcijska ponudba
Tukaj so podrobno razjasnili najemno ponudbo za novi ZOE:
https://avto.finance.si/8956218/Elektri ... 601c704e12
https://avto.finance.si/8956218/Elektri ... 601c704e12
Re: Akcijska ponudba
Zakaj še vedno najem baterije pri nas?
Naju (s partnerko) je odvrnilo od ZOE samo to.
Plus tega še, kje smo mi...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ectric-zoe
Naju (s partnerko) je odvrnilo od ZOE samo to.
Plus tega še, kje smo mi...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ectric-zoe
Re: Akcijska ponudba
Saj ti nihče ne brani kupiti baterije. Odločiš se pač tako kot hočeš in ti paše.koco napisal/-a:Zakaj še vedno najem baterije pri nas?
Naju (s partnerko) je odvrnilo od ZOE samo to.
Plus tega še, kje smo mi...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ectric-zoe
Najem baterije 15.000 km/leto znese 1.248 €. Cena baterije pa je za nekaj več kot 6 let takšnega najema. Imaš pa ves čas najema "asistenco" v primeru, da zmanjka elektronov. Res pa je tudi, da zavarovanje baterije nekaj stane.
Re: Akcijska ponudba
Najem zna biti tudi dobra stvar, ce imas namen imeti EV manj kot 5 let. Tako te pride avto cenej, kot ce bi pri nakupu EVja odkupil baterijo. Najem ZOE za 3 leta sploh ni tako napacna ideja. Placas 159€ obrok v katerem sta vsteta najem vozila in baterije do 10kkm letno. Ce ze pred najemom ves, da bos delal vec kot 10kkm letno lahko to takoj spremenis in placas nekaj vec na mesec. Po 3 letih avto vrnes.