Cene glede na moj nakup so za cca. 500 eur dražje... Z nižjo subvencijo pa 1500 eur dražje.... (sem gledal francoski cenik od zen 110)...
Kolikor se zdaj kažejo cene letošnjih (in prihajajočih) modelov, bomo Slovenci bili totalno nekonkurenčni pri nakupu električnih vozil, ker so očitno proizvajalci zaradi bogatih subvencij v DE in FR napihnili cene. Mi z nižjo subvencijo pa tako povlečemo takrajšo. Vse bolj se kaže, da so subvencija dejansko slaba stvar. Raje naj zaostrijo kvote in bodo cene padle po sistemu "prostega trga".
Cene glede na moj nakup so za cca. 500 eur dražje... Z nižjo subvencijo pa 1500 eur dražje.... (sem gledal francoski cenik od zen 110)...
Kolikor se zdaj kažejo cene letošnjih (in prihajajočih) modelov, bomo Slovenci bili totalno nekonkurenčni pri nakupu električnih vozil, ker so očitno proizvajalci zaradi bogatih subvencij v DE in FR napihnili cene. Mi z nižjo subvencijo pa tako povlečemo takrajšo. Vse bolj se kaže, da so subvencija dejansko slaba stvar. Raje naj zaostrijo kvote in bodo cene padle po sistemu "prostega trga".
Se strinjam.... In poleg vsega, se še z vsem ekološkim napredkom selimo na Balkan... Zgleda, da je nekdo fajn zaslužil z zaviranjem ekologije pri nas.... Očitno bomo tudi mi smetišče za odrabljeno avtomobilsko industrijo...
Mar bi naredili kot je pri fosilni industriji, kjer je subvencionirana celotna veriga z ranoraznimi davcnimi olajsavami, do direktnih sredstev. Obupno je to, da subvencije za BEV prenasajo na koncnega kupca, ki subvencijo zalozi, se ubija z birokracijo in je na koncu se tarca kafanskih debat, ces kak bogatun je ker si je to in ono privoscil ter dobil subvencijo. A kaj ko je za smrduhe subvencij bistveno vec, sicer jih ze zdavnaj ne bi bilo vec.
matija napisal/-a:Mar bi naredili kot je pri fosilni industriji, kjer je subvencionirana celotna veriga z ranoraznimi davcnimi olajsavami, do direktnih sredstev. Obupno je to, da subvencije za BEV prenasajo na koncnega kupca, ki subvencijo zalozi, se ubija z birokracijo in je na koncu se tarca kafanskih debat, ces kak bogatun je ker si je to in ono privoscil ter dobil subvencijo. A kaj ko je za smrduhe subvencij bistveno vec, sicer jih ze zdavnaj ne bi bilo vec.
Jaz takim samo rečem naj gredo delat ne pa da hodijo v službo pa bodo imel za BEV in bodo dobili subvencijo.
Imam čas, da se ukvarjam z malo manj pomembnimi funkcijami Zoe
1. glasovni ukazi
A komu to dela? Sem poskusil nekaj variant:
- pri izbiru sistemskega jezika vedno napiše, da ne podpira glasovnih ukazov, tudi v EN in FR
- zgornje sicer niti ne bi smelo imeti veze, ker v navodilih (nekje v nastavitvah za BT povezavo) piše, da se za ukaze uporablja googlov sistem na telefonu (ki mi sicer dela kolikor toliko ok)
- če je jezik nastavljen na SLO, mi recimo ob ukazu 'call XY' odgovori nekaj nerazumljivega, v EN pa reče samo OK in ne naredi nič
2. telefonski imenik pri BT povezavi mi naredi nek izbor par deset naslovov, ki nima veze z ničemer v telefonu, je pa vedno isti seznam, tudi če telefon pobrišem in na novo seznanim. Če povežem prek kabla (Android Auto) pokaže pravi imenik. Mimogrede, v testnem (starem) Zoe je BT povezava pokazala pravi imenik. Aja, imam Huawei, še iz časov z googlom.
Včeraj je aplikacija nehala kazati stanje avta (kilometri, baterija, polnenje ...) in je zgoraj samo še slika avta in gumb za vpis kilometrov. Sem poskusil tudi vpisati, pa ostane vse enako.
V planerju poti pa očitno ve in upošteva aktualno stanje baterije.
mukwai napisal/-a:Včeraj je aplikacija nehala kazati stanje avta (kilometri, baterija, polnenje ...) in je zgoraj samo še slika avta in gumb za vpis kilometrov. Sem poskusil tudi vpisati, pa ostane vse enako.
V planerju poti pa očitno ve in upošteva aktualno stanje baterije.
To je bilo včeraj, danes je nov dan... in aplikacija spet čudežno deluje. Malo počakaj, pa bo spet vse kot je bilo.
Verjetno bo naš naslednji drugi avto ravno ZOE.
Forum berem že nekaj časa, izkušenj pa še nimam.
Imam dve vprašanji, lahko tudi kratke odgovore
Vsi, ki imate ZOE na poslovnem najemu, kdo ve kakšna je pogodbena kazen, če pred rokom prekineš pogodbo?
Sem iz Ljubljane, z drugim avtom delam cca 300Km na teden, dejansko samo Lj in okolica. Verjetno bi z Zeotom šel še kam drugam ampak recimo več kot 80% vožnje bo mesto. Možnost polnjena doma odpade imam v bližini nov Lidl na Vojkovi in pa blizu službe polnilnice na Dolgem mostu. Predvidevam, da ga bom polnil max 2x tedensko.
Vprašanje: katero kartico in kakšen paket (videl sem na Petrolu, da so različni, no en se ukinja...) se mi splača vzeti?
Hvala vsem za odgovore, upam, da se kmalu vozim na štrom
Ne rabiš nobenega paketa, za polnjenje na petrolovih rabiš kartico e mobilnosti katera je 4€ na pol leta (to je za zihr). Vojkova bo hmal odprla tudi javne polnilnice pri BS3, s to kartico boš lahk polnil tja, ZOE se ti pa bo itak nafilala v 2h urah. Dolgi most je kul, vedno dovolj placa priporočam da si zamenjaš štrom na Gen-i dokler majo še polnjenje na njihovo kartico zastojn, drugače pa gremo na elektriko.
Vsekakor pa ne priporočam da si na petrolu vzameš kak paket katerga boš moral plačevati na mesec, še posebej ker to je namenjeno za veliko DC polnjenja.
Je že DeCoRawr v bistvu vse povedal. Se strinjam z njim.
Dodal bi samo razmišljanje, ki ga je namignil že v prvem stavku. Še praktično vsak, ki je vzel EV za "drugi" avto je postal v nekaj dneh prvi. Posledično pomeni več kilometrov kot predvideno kar je pri Renault najemu lahko neugodno zaradi višine najema (avta oz. baterije).
Ob trenutni polnilni infrastrukturi njeni zasedenosti oziroma zanesljivosti ne bi kupil avta na električni pogon v kolikor doma ne bi imel možnosti polnjenja. Seveda se pa vsak posamezik ve kaj mu najbolj odgovarja oziroma se mu splača...
tomi123 napisal/-a:Ob trenutni polnilni infrastrukturi njeni zasedenosti oziroma zanesljivosti ne bi kupil avta na električni pogon v kolikor doma ne bi imel možnosti polnjenja. Seveda se pa vsak posamezik ve kaj mu najbolj odgovarja oziroma se mu splača...
Jaz pa pravim takole. Imam EV že več kot 3 leta, leto in pol imamo doma samo EV-je. Skupaj delamo cca 60k km letno. Doma polnimo zelo malo in nismo imeli nobenih večjih težav z javno in plačljivo polnilno infrastrukturo. Tik pred prevzemom je tretji EV.
Go for it!