Novi ZOE (2.generacija)

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4485
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3062
3210

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Mar 2019, 09:09

Se čist strinjam... V bistvu je kar nekaj težav s to najemnino. Ampak me vsakič znova preseneti število/odstotek prodanih ravno z najemnino, čeprav imajo vsi možnost brez.
matija
Admin @ EVSVET.eu
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 290
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
177
69

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a rgornik » 15 Mar 2019, 09:46

matija je napisal/-a:Ta Renaultova finta je bila zanimiva nekoc, ko so bile baterije drage oz. bolj kot ne ker je veljalo prepricanje iz laptopov ter telefonov — cez 2 leti je baterija za zamenjat. No ja, saj v bistvu se velja to prepricanje. Sploh ce odpremo kak clanek na nakljucnem rumenem portalu v SI ter pogledamo komentarje ljudi spodaj :think:


Točno to bo tudi največji izziv podjetij, ki prodajajo EVje, da spremenijo razmišljanje ljudi v glavah. Včasih so telefoni držali 1 teden na bateriji, danes pa ni problem, če zdržijo samo čez dan.

Če jim je uspelo prepričati ljudi v neverjetno varnost ICE (poudarek na "combustion") avtomobilov, potem jim bo tudi to
matija, Damijan
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2436
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2275
3390

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a matija » 15 Mar 2019, 09:51

rgornik je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Ta Renaultova finta je bila zanimiva nekoc, ko so bile baterije drage oz. bolj kot ne ker je veljalo prepricanje iz laptopov ter telefonov — cez 2 leti je baterija za zamenjat. No ja, saj v bistvu se velja to prepricanje. Sploh ce odpremo kak clanek na nakljucnem rumenem portalu v SI ter pogledamo komentarje ljudi spodaj :think:


Točno to bo tudi največji izziv podjetij, ki prodajajo EVje, da spremenijo razmišljanje ljudi v glavah. Včasih so telefoni držali 1 teden na bateriji, danes pa ni problem, če zdržijo samo čez dan.

Če jim je uspelo prepričati ljudi v neverjetno varnost ICE (poudarek na "combustion") avtomobilov, potem jim bo tudi to


Bo, ampak ne prevec hitro. Trenutna naftna industrija dela 5 trilionov letno in le drobec tega prometa (kar so enormne stevilke) usmerja v "raziskave", clanke, video prispevke in druge tematike, kjer dobesedno bruhajo anti-EV informacije v medije. Tudi ce so stvari (in vecinoma so) direktno zlagane, imajo boom efekt enormen. Hkrati pa uspesno lobirajo pri vladah. Recimo samo ena cisto sveza - americani so tik pred tem da se jim ukine EV subvencija 7500$ ter namesto tega uvede celo "EV tax". Vila z bazenckom par pravim politikom in smo.
Kaktus
rgornik
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 290
Kraj: Ljubljana
Avto: Renualt
177
69

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a rgornik » 15 Mar 2019, 11:29

Dokler cena nafte spet ne poraste (cena baterij pa pade), bo to večni problem, ker se bodo na vse štiri borili. Ampak ko si bo Janez preračunal, da avto dobi notri v 5. letih in potem vozi precej ceneje, bo pa zadeva čisto druga.

Jaz moje starše počasi pripravljam na menjavo 10. let stare Astre. Na srečo se jim ne mudi, tako da imam še kakšne dve leti lufta, medtem ko v službi že dve leti uporabljamo eavte. Je pa res, da je elektro avte z comfort avtonomijo še vedno precej drag. Ljudje se ne bodo kar naenkrat počutili OK z avtom, ki realno doseže 200km po avtocesti. Zato je za take potrebno narediti dostopen avto, ki se v nekal letih poplača napram ICE z dovolj avtonomije (300 ali 400km). Torej Kono za 10.000€ - 15.000€ manj :)
EV entuziast, OVE maksimalist, poznavalec sončne energije
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a DCT » 15 Mar 2019, 12:05

robertto je napisal/-a:Vem da je ze kaksno leto mozno odkupiti baterijo, ampak obcutek cene z in brez najemnine na baterijo je zelo varljiv. Ljudje se potem raje odlocajo za nakup avtomobila z najemnino, ker je cena brez baterije dokaj nizka, z najemnino pa je na dolgi rok avto dosti drazji kot da vzames brez najemnine. Ponudijo naj brez najemnine, kot ostali ponudniki EV, ker potem bojo morali ceno avta z baterijo zmanjsati, ce bodo hoteli prodajati.


Ne me narobe razumet: ne zagovarjam njihovega sistema najema baterij,ampak v vsakem primeru pa ni nič narobe,če imajo kupci na voljo obe možnosti...če si pa kdo ne zna izračunati,kaj je bolje za njega,ima pa problem.

Je pa zanimiva ena stvar:Zoe-ja sploh ne moreš vzeti na poslovni najem oz.operativni leasing (torej da nisi v prometno vpisan niti kot lastnik,niti kot uporabnik,ampak si samo najemnik,po recimo 3 letih ga vrneš nazaj brez obveznosti,vmes samo plačuješ mesečne obroke/najem,kot bi imel rent-a-car),te opcije sploh ne ponujajo,seveda jo imajo pa za vse ostale njihove bencinske in dizelske avtomobile.
Rad bi s strani Renaulta slišal razloge,zakaj ne ponujejo te opcije...?
robertto, matija
Uporabniški avatar
deplumi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 12
Kraj: Maribor
Avto: Nissan LEAF
17
10

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a deplumi » 15 Mar 2019, 12:37

DCT je napisal/-a:
Ne me narobe razumet: ne zagovarjam njihovega sistema najema baterij,ampak v vsakem primeru pa ni nič narobe,če imajo kupci na voljo obe možnosti...če si pa kdo ne zna izračunati,kaj je bolje za njega,ima pa problem.

Je pa zanimiva ena stvar:Zoe-ja sploh ne moreš vzeti na poslovni najem oz.operativni leasing (torej da nisi v prometno vpisan niti kot lastnik,niti kot uporabnik,ampak si samo najemnik,po recimo 3 letih ga vrneš nazaj brez obveznosti,vmes samo plačuješ mesečne obroke/najem,kot bi imel rent-a-car),te opcije sploh ne ponujajo,seveda jo imajo pa za vse ostale njihove bencinske in dizelske avtomobile.
Rad bi s strani Renaulta slišal razloge,zakaj ne ponujejo te opcije...?



Morda je razlog, da v tem primeru nisi upravicen do nepovratne spodbude Eko sklada (vsaj pri nas). Ko sem pred leti spraseval za Zoe, so mi ponujali najem baterije, sem imel idejo da bi najel kar cel avto (seveda za primeren znesek), so me samo cudno gledali. :bang: V tujini to menda gre... Ce pa gledas "polno" ceno in nato najem, se verjetno ne splaca.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1334
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
300
195

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a darjan » 15 Mar 2019, 14:02

Meni je zanimivo, da se proizvajalci bolj ne oklepajo tega modela - torej najema baterij. V tem primeru bi namreč imeli proizvajalci konstanten tok denarja, ne pa sedaj, ko se morajo posluževat "sumljivih" servisnih intervalov (hyundai).

Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit :)
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 666
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
450
31

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a Goran » 15 Mar 2019, 17:02

No jest pa ne. Ko nekaj kupim, pozabim .... tako bi se pa vsak mesec spomnil :)
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 680
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
655
565

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a robertto » 15 Mar 2019, 17:32

Najem baterije se izplaca samo v primeru, da avta ne bos imel vec kot 6 let. V tej dobi placas baterijo v celoti, ki stane 8500€. Od tu naprej se cena EV preplaca. Zato se mi zdi placevanje najemnine do konca zivljenske dobe avtomobila prevelik strosek. Da imas pa avto manj kot 6 let, se pa najemnina izplaca, ker te pride ceneje kot da kupis EV z baterijo.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a DCT » 15 Mar 2019, 18:11

robertto je napisal/-a: Da imas pa avto manj kot 6 let, se pa najemnina izplaca, ker te pride ceneje kot da kupis EV z baterijo.


Kako veš da se izplača? Mislim da si pozabil upoštevati,da tako kot avto kupiš,ga moraš tudi prodat,in to vse skupaj potem upoštevati v izračunu....in avto z lastniško baterijo lahko prodaš bistveno dražje kot avto z najemno baterijo...
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a DCT » 15 Mar 2019, 18:15

darjan je napisal/-a:
Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit :)


Žal nisi pomislil,za koliko manj bi po 5 letih prodal ta avto v primerjavi z enakim,a z lastniškimi baterijami? A to "malenkost" bomo pa kar zanemarili? :nope:
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1122
493

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 15 Mar 2019, 18:20

Goran je napisal/-a:No jest pa ne. Ko nekaj kupim, pozabim .... tako bi se pa vsak mesec spomnil :)

Kredit sem imel na trajnik, me sploh ni bolelo, Za baterijo pa vsak mesec dobim položnico 99 € :(
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1334
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
300
195

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a darjan » 16 Mar 2019, 05:58

DCT je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:
Pa tudi jaz bi raje dal za avto 5k manj in potem mesečno 80€ za 5 let. Če ne drugo, brezobresni kredit :)


Žal nisi pomislil,za koliko manj bi po 5 letih prodal ta avto v primerjavi z enakim,a z lastniškimi baterijami? A to "malenkost" bomo pa kar zanemarili? :nope:


To je prevelika špekulacija, da bi jo lahko posplošili.

Sicer pa če dam na začetku 5k manj za avto, ga lahko tudi za 5k manj prodam. Po 5 letih je cena takih okoli dobre 10k.

To kar imajo sedaj 99€ mesečno pa neka omejitev seveda ni tržno primeren model, pa tudi realno bi lahko bila cena nižja.
Dodatno bi recimo lahko model omogočal odkup baterije po x letih, kjer bi se v kupnino že štela najemnina.

Pač gledam iz vidika trgovcev, če se tako bojijo za stalni prihodek, da si zmišljujejo čudne servisne intervale, pa si naj zmislijo realno ceno najema.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh
1122
493

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a pirpy » 16 Mar 2019, 06:16

Saj lahko odkupiš baterijo, vendar to še nihče ni storil.
Baterija je vsako leto 10 % manj vredna tako da se ti do neke mere v kupnino šteje najemnina, sploh če delaš 7500 km na leto.
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 308
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a DCT » 16 Mar 2019, 10:35

darjan je napisal/-a:Sicer pa če dam na začetku 5k manj za avto, ga lahko tudi za 5k manj prodam. Po 5 letih je cena takih okoli dobre 10k.


5k boš dal manj za avto,za 5k manj ga boš kot rabljenega prodal....vmes boš pa plačeval baterijo,za kar boš plačal skoraj 5k skupne najemnine...res odlična kalkulacija! :D :giggle:
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 612
Avto: Kona
627
542

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 16 Mar 2019, 14:02

Sam sem pa nasprotnik takih prodajnih prijemov, kot je najem baterije in sicer zato, ker je nepregledno predvsem zame/zate kot kupca. Ali naj dajo v najem cel avto ali pa celega v odkup. To dvoje si je možno dokaj enostavno preračunat kaj se komu splača in je vsakomur jasna situacija.

Vse vmesne variante pa so zavajujoče in povprečnega uporabnika zmedejo - sam si sicer lahko izračunam ampak za splošni pregled trga je preveč komplicirano, da bi si vsako stvar preračunaval in večina ljudi tega v praksi ne počne.

Reanault je naredil zmedo na trgu EV s tem najemom in če danes kot lastnik EV govoriš s povprečnim uporabnikom ICE, te vsak vpraša koliko plačuješ za najemnino baterije, čeprav je takih primerov z najemnino baterije verjetno daleč manj kot 10% vseh EV na trgu. Sploh si ne zna predstavljati, da ne plačuješ nič za baterijo in se kar neha pogovarjat in pusti to temo za enkrat drugič morda čez deset let, kar pa zagotovo ni pozitivno za e-mobilnost. Še sam sem izgubil voljo kot promotor e-mobilnosti in ko pride do takega vprašanja raje zaključim tak pogovor :hot:
Desty
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 81
Kraj: Trbovlje
64
315

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a Desty » 24 Mar 2019, 16:40

Btw, bolj berem po spletu, bolj sem zmeden, kdaj naj bi prišla niva generacija Zoe.

Nekje piše druga polivica 2019, nekje so bolj pesimistični kot to. Kakšna je sicer čakalna doba za Zoe 41 kWh?
aob01
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 54
Kraj: Metlika
Avto: C3
13
1

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a aob01 » 24 Mar 2019, 17:12

Pri najemu baterije najbolj boli to, da ti Renault enako računa staro, 22kWh kot novo, 40kWh baterijo. In če imaš starejši avto, ne moreš narediti niti tega, da bi ti vgradili večjo baterijo. Poleg tega 120€ mesečno za 15.000km letno ... hudo precenjeno.
GM
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 62
Kraj: Vrhnika
Avto: BMW serija1
24
36

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a GM » 24 Mar 2019, 18:31

Desty je napisal/-a:Btw, bolj berem po spletu, bolj sem zmeden, kdaj naj bi prišla niva generacija Zoe.

Nekje piše druga polivica 2019, nekje so bolj pesimistični kot to. Kakšna je sicer čakalna doba za Zoe 41 kWh?


Ce se ne motim, jo predstavijo septembra v Frankfurtu.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2436
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2275
3390

Re: Novi ZOE (2.generacija)

OdgovorNapisal/-a matija » 24 Mar 2019, 21:26

aob01 je napisal/-a:Pri najemu baterije najbolj boli to, da ti Renault enako računa staro, 22kWh kot novo, 40kWh baterijo. In če imaš starejši avto, ne moreš narediti niti tega, da bi ti vgradili večjo baterijo. Poleg tega 120€ mesečno za 15.000km letno ... hudo precenjeno.


Zelo glasno so nekoc reklamirali; se ena od prednosti najema: ce vmes tehnologija napreduje in ponudimo novo baterijo, jo dobite in placujete dalje enak pavsal ...
GM

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na